Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    Ten Panasonic mažos batarkės, tikrai nepasimoka imt, nes nepakeliausi su tokiu arba seną LR arba LFP SR+ nuo 2021Q1, o už tokią kainą asmeniškai rinkčiaus ID3 pro S.
    Tokio amžiaus EV neaišku kokia baterijos būklė gali būt, kiek laiko stovėjo su iškrauta ir pan. Rizika, kad gali sugest, o keitimas brangus.
    Flickr

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
      Paskelbta Norvegijos naujų automobilių pardavimo statistika. Na kadangi ~90% naujų automobilių - elektriniai, turbūt tinka į šią temą. Perkamiausi modeliai Tesla Y, Tesla 3, Volvo EX30 ir VW ID.4. Nustebino Toyota BZ4X aukštoje 5 vietoje. Kiniečiai sudaro nykstamai mažą procentą.



      Click image for larger version

Name:	perkamiausi_modeliai_Norvegija_2024.png
Views:	405
Size:	102,4 kB
ID:	2179644
      https://ofv.no/aktuelt/2025/nybilsal...er-var-elbiler
      Nes europoje visi dar galvoja apie antrinę automobilių rinką kur reiks parduoti pavažinėtą automobilį. Kinijoje tokių dalykų mažai, ten dauguma ima automobilį iš salono pagal sutartį, pavažinėja porą ar tris metus ir gražina atgal. Todė kinietiški gamintojai ir nepersistengia su ilgaamšiškumu kas yra patrauklu antrinėje rinkoje. Kai europoje pasikeis mąstymas, kad automobilis yra tik buities prekė ir visi ims pagal sutartis keleims metams, pakils kinietiškų automobilių patrauklumas, o vakarietiški gamintojai nebegamins ilgaamžių auto. Nu toks būtų mano pamąstymas.
      Aš neliūdnas - aš blaivus

      Comment


        Nelogiškai man tokie pamastymai atrodo. Europoje irgi nemažai lizinguojančių 3-5 metams.
        O ką kiniškas ar europinis salonas darys po 3-5 metų su automobiliu? Bandys parduoti, taigi antrinė rinka visur svarbi.
        -

        Comment


          Parašė geriantis Rodyti pranešimą

          Nes europoje visi dar galvoja apie antrinę automobilių rinką kur reiks parduoti pavažinėtą automobilį. Kinijoje tokių dalykų mažai, ten dauguma ima automobilį iš salono pagal sutartį, pavažinėja porą ar tris metus ir gražina atgal. Todė kinietiški gamintojai ir nepersistengia su ilgaamšiškumu kas yra patrauklu antrinėje rinkoje. Kai europoje pasikeis mąstymas, kad automobilis yra tik buities prekė ir visi ims pagal sutartis keleims metams, pakils kinietiškų automobilių patrauklumas, o vakarietiški gamintojai nebegamins ilgaamžių auto. Nu toks būtų mano pamąstymas.
          Kad ir Europoje jau yra pasikeitęs mąstymas, plius ir tie patys europietiški gamintojai tiek dėl taupymo, tiek emisijų reikalavimų, gamina automobilius ant garantinio laikotarpio ir jo po viskas pradeda byrėti.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Kad ir Europoje jau yra pasikeitęs mąstymas, plius ir tie patys europietiški gamintojai tiek dėl taupymo, tiek emisijų reikalavimų, gamina automobilius ant garantinio laikotarpio ir jo po viskas pradeda byrėti.
            Gal taip atrodo po perekūpinio tiuningo atsuktom ridom. Pavienių nenusisekusių modelių irgi visais laikais būdavo.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Tokio amžiaus EV neaišku kokia baterijos būklė gali būt, kiek laiko stovėjo su iškrauta ir pan. Rizika, kad gali sugest, o keitimas brangus.
              5 metų senumo automobilio bijot?

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                5 metų senumo automobilio bijot?
                Jeigu jo brangiausia dalis yra baterija, tai jo, 5 metų baterija yra loterija.

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                  5 metų senumo automobilio bijot?
                  Taip, nes garantinis pasibaigęs, o automobilius dabar gamina, kad patikimai tarnautų tik tam tikrai ridai.
                  Flickr

                  Comment


                    Po 5 metų elektrobaterija yra visiškai kitos kartos. Kas norės imti seną (3-5 metų) automobilį, kurio baterija sakykim 50 kw, kai gali pasiimti panaudai naują automobilį su 150 kw baterija ir su nauja operacine sistema. Ką jūs gerbiamieji rinktumėtės? Kompiuterių ar telefonų antrinė rinka irgi egzistuoja, bet dauguma klientų eina į saloną ir pasirašo 2-3 metų sutartis ir moka mėnesinius įnašus, o neperka dėvėto 2 metų senumo telefo.
                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                    Comment


                      Na kompiuteriai tai prastas pavyzdys, nes jų antrinė rinka labai aktyvi ir 2 metų senumo dalis gali parduoti beveik be kainos nuvertėjimo.

                      Comment


                        Car of the Year rinkimai, TopGear ir What Car išrinko Renault 5 / Alpine 290 metų automobiliu:

                        https://www.caroftheyear.org/index.php
                        https://www.topgear.com/car-news/202...gearcom-awards
                        https://www.whatcar.com/news/car-of-...-winner/n25379

                        Comment


                          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                          Po 5 metų elektrobaterija yra visiškai kitos kartos. Kas norės imti seną (3-5 metų) automobilį, kurio baterija sakykim 50 kw, kai gali pasiimti panaudai naują automobilį su 150 kw baterija ir su nauja operacine sistema. Ką jūs gerbiamieji rinktumėtės? Kompiuterių ar telefonų antrinė rinka irgi egzistuoja, bet dauguma klientų eina į saloną ir pasirašo 2-3 metų sutartis ir moka mėnesinius įnašus, o neperka dėvėto 2 metų senumo telefo.
                          Grįžtant į realybę - 2019 tesla iš pavyzdžio yra 49 kWh baterijos, o tas pats modelis šiandien - 57,5 kWh. O operacinė sistema gauna atnaujinimus ir senam, ir naujam modelyje.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Jeigu jo brangiausia dalis yra baterija, tai jo, 5 metų baterija yra loterija.
                            Na gauti 59 procentų nuolaidą (lyginant su nauja) ir gauti akumą, kurio talpa bus artima naujam tikrai yra puikus dealas. Net jei ir kažkada reikės keisti akumą, vistiek jis nekainuos net pusės tų 20 000+€ kuriuos sutaupai pirkdamas naudotą. Gali netgi dvi tokias nusipirkti už vienos naujos kainą

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                              Na gauti 59 procentų nuolaidą (lyginant su nauja) ir gauti akumą, kurio talpa bus artima naujam tikrai yra puikus dealas. Net jei ir kažkada reikės keisti akumą, vistiek jis nekainuos net pusės tų 20 000+€ kuriuos sutaupai pirkdamas naudotą. Gali netgi dvi tokias nusipirkti už vienos naujos kainą
                              Įdomiai "nuolaidą" skaičiuojant, lyg tam pačiam naujam automobiliui būtų, o ne nebeturinčiam garantijos neaiškios techninės būklės automobiliui. Turbūt neveltui ta vertė ir yra atitinkama. Pagal tokią logiką iš vis pigiausia važinėti su kokia bulka, nes garaže paramentuoti pigiau nei pirkti naują Audi.
                              Čia panašiai kaip sakyti, kad perku 5 metų senumo iphone su 60% nuolaida.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Įdomiai "nuolaidą" skaičiuojant, lyg tam pačiam naujam automobiliui būtų, o ne nebeturinčiam garantijos neaiškios techninės būklės automobiliui. Turbūt neveltui ta vertė ir yra atitinkama. Pagal tokią logiką iš vis pigiausia važinėti su kokia bulka, nes garaže paramentuoti pigiau nei pirkti naują Audi.
                                Čia panašiai kaip sakyti, kad perku 5 metų senumo iphone su 60% nuolaida.
                                Na kiekvienam rinktis - sutaupyti daugiau nei dvigubai ir gauti apynaujį automobilį (na, be garantijos, ir su 100k km) vieniems yra fantastiškas dealas, o kitiems gal ir vienintelis būdas įsigyti tokio tipo automobilį, su visais šiuolaikiškais navarotais.

                                5 metų senumo iphonas yra jau beveik pabaigęs savo gyvenimą, o 5 metų automobilis dar neįpusėjęs.

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                  Grįžtant į realybę - 2019 tesla iš pavyzdžio yra 49 kWh baterijos, o tas pats modelis šiandien - 57,5 kWh. O operacinė sistema gauna atnaujinimus ir senam, ir naujam modelyje.
                                  Pasižiūrėk į kiniečius, jie užsako muziką, o ne tesla. Nio ET7 jau su 150 kw pardavinėja, o tai jau netoli 1000 km su vienu įkrovimu. Gal po poros metų tokias baterijas reiks išmesti nes bus geresnės.
                                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                                  Comment


                                    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                                    Pasižiūrėk į kiniečius, jie užsako muziką, o ne tesla. Nio ET7 jau su 150 kw pardavinėja, o tai jau netoli 1000 km su vienu įkrovimu. Gal po poros metų tokias baterijas reiks išmesti nes bus geresnės.
                                    Na taip, kam pirkti naudotą mašiną už 17k kai gali geresnę už 80k

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      Na kiekvienam rinktis - sutaupyti daugiau nei dvigubai ir gauti apynaujį automobilį (na, be garantijos, ir su 100k km) vieniems yra fantastiškas dealas, o kitiems gal ir vienintelis būdas įsigyti tokio tipo automobilį, su visais šiuolaikiškais navarotais.
                                      Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2025.01.30, 11:20.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
                                        Jeigu sąnaudos bendroj sumoj tokios pačios, tai Lietuvai naudingiau kai vežamos padėvėtos mašinos. Pinigai kurie išeitų kažkur į užsienį, lieka šalyje, žmonės turi darbus, verslus.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
                                          Skirtumas tame, kad „naudota“ dažniausiai būna koks atidrožtas nupirikupintas BNB ar Keksus. O „nauja“ būna gerokai, pavadinkim, žemiškesnė. Su žemiškesne pavažinėta ir pasiremontuot žemiškos kainos. Kaip ir su prabangiais auto pirkimo bei priežiūros garantiniu laikotarpiu kaštai visai kiti.

                                          Bet iš principo taip, geresnės būklės paprastesnė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X