Parašė transpondster
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Nes europoje visi dar galvoja apie antrinę automobilių rinką kur reiks parduoti pavažinėtą automobilį. Kinijoje tokių dalykų mažai, ten dauguma ima automobilį iš salono pagal sutartį, pavažinėja porą ar tris metus ir gražina atgal. Todė kinietiški gamintojai ir nepersistengia su ilgaamšiškumu kas yra patrauklu antrinėje rinkoje. Kai europoje pasikeis mąstymas, kad automobilis yra tik buities prekė ir visi ims pagal sutartis keleims metams, pakils kinietiškų automobilių patrauklumas, o vakarietiški gamintojai nebegamins ilgaamžių auto. Nu toks būtų mano pamąstymas.Parašė gerietis Rodyti pranešimąPaskelbta Norvegijos naujų automobilių pardavimo statistika. Na kadangi ~90% naujų automobilių - elektriniai, turbūt tinka į šią temą. Perkamiausi modeliai Tesla Y, Tesla 3, Volvo EX30 ir VW ID.4. Nustebino Toyota BZ4X aukštoje 5 vietoje. Kiniečiai sudaro nykstamai mažą procentą.
https://ofv.no/aktuelt/2025/nybilsal...er-var-elbilerAš neliūdnas - aš blaivus
- 1 patinka
Comment
-
Kad ir Europoje jau yra pasikeitęs mąstymas, plius ir tie patys europietiški gamintojai tiek dėl taupymo, tiek emisijų reikalavimų, gamina automobilius ant garantinio laikotarpio ir jo po viskas pradeda byrėti.Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Nes europoje visi dar galvoja apie antrinę automobilių rinką kur reiks parduoti pavažinėtą automobilį. Kinijoje tokių dalykų mažai, ten dauguma ima automobilį iš salono pagal sutartį, pavažinėja porą ar tris metus ir gražina atgal. Todė kinietiški gamintojai ir nepersistengia su ilgaamšiškumu kas yra patrauklu antrinėje rinkoje. Kai europoje pasikeis mąstymas, kad automobilis yra tik buities prekė ir visi ims pagal sutartis keleims metams, pakils kinietiškų automobilių patrauklumas, o vakarietiški gamintojai nebegamins ilgaamžių auto. Nu toks būtų mano pamąstymas.
- 2 patinka
Comment
-
Gal taip atrodo po perekūpinio tiuningo atsuktom ridom. Pavienių nenusisekusių modelių irgi visais laikais būdavo.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad ir Europoje jau yra pasikeitęs mąstymas, plius ir tie patys europietiški gamintojai tiek dėl taupymo, tiek emisijų reikalavimų, gamina automobilius ant garantinio laikotarpio ir jo po viskas pradeda byrėti.
- 2 patinka
Comment
-
5 metų senumo automobilio bijot?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tokio amžiaus EV neaišku kokia baterijos būklė gali būt, kiek laiko stovėjo su iškrauta ir pan. Rizika, kad gali sugest, o keitimas brangus.
Comment
-
Jeigu jo brangiausia dalis yra baterija, tai jo, 5 metų baterija yra loterija.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
5 metų senumo automobilio bijot?
- 1 patinka
Comment
-
Taip, nes garantinis pasibaigęs, o automobilius dabar gamina, kad patikimai tarnautų tik tam tikrai ridai.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
5 metų senumo automobilio bijot?
Comment
-
Po 5 metų elektrobaterija yra visiškai kitos kartos. Kas norės imti seną (3-5 metų) automobilį, kurio baterija sakykim 50 kw, kai gali pasiimti panaudai naują automobilį su 150 kw baterija ir su nauja operacine sistema. Ką jūs gerbiamieji rinktumėtės? Kompiuterių ar telefonų antrinė rinka irgi egzistuoja, bet dauguma klientų eina į saloną ir pasirašo 2-3 metų sutartis ir moka mėnesinius įnašus, o neperka dėvėto 2 metų senumo telefo.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 1 patinka
Comment
-
Car of the Year rinkimai, TopGear ir What Car išrinko Renault 5 / Alpine 290 metų automobiliu:
https://www.caroftheyear.org/index.php
https://www.topgear.com/car-news/202...gearcom-awards
https://www.whatcar.com/news/car-of-...-winner/n25379
- 1 patinka
Comment
-
Grįžtant į realybę - 2019 tesla iš pavyzdžio yra 49 kWh baterijos, o tas pats modelis šiandien - 57,5 kWh. O operacinė sistema gauna atnaujinimus ir senam, ir naujam modelyje.Parašė geriantis Rodyti pranešimąPo 5 metų elektrobaterija yra visiškai kitos kartos. Kas norės imti seną (3-5 metų) automobilį, kurio baterija sakykim 50 kw, kai gali pasiimti panaudai naują automobilį su 150 kw baterija ir su nauja operacine sistema. Ką jūs gerbiamieji rinktumėtės? Kompiuterių ar telefonų antrinė rinka irgi egzistuoja, bet dauguma klientų eina į saloną ir pasirašo 2-3 metų sutartis ir moka mėnesinius įnašus, o neperka dėvėto 2 metų senumo telefo.
- 3 patinka
Comment
-
Na gauti 59 procentų nuolaidą (lyginant su nauja) ir gauti akumą, kurio talpa bus artima naujam tikrai yra puikus dealas. Net jei ir kažkada reikės keisti akumą, vistiek jis nekainuos net pusės tų 20 000+€ kuriuos sutaupai pirkdamas naudotą. Gali netgi dvi tokias nusipirkti už vienos naujos kainąParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu jo brangiausia dalis yra baterija, tai jo, 5 metų baterija yra loterija.
- 1 patinka
Comment
-
Įdomiai "nuolaidą" skaičiuojant, lyg tam pačiam naujam automobiliui būtų, o ne nebeturinčiam garantijos neaiškios techninės būklės automobiliui. Turbūt neveltui ta vertė ir yra atitinkama. Pagal tokią logiką iš vis pigiausia važinėti su kokia bulka, nes garaže paramentuoti pigiau nei pirkti naują Audi.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na gauti 59 procentų nuolaidą (lyginant su nauja) ir gauti akumą, kurio talpa bus artima naujam tikrai yra puikus dealas. Net jei ir kažkada reikės keisti akumą, vistiek jis nekainuos net pusės tų 20 000+€ kuriuos sutaupai pirkdamas naudotą. Gali netgi dvi tokias nusipirkti už vienos naujos kainą
Čia panašiai kaip sakyti, kad perku 5 metų senumo iphone su 60% nuolaida.
- 2 patinka
Comment
-
Na kiekvienam rinktis - sutaupyti daugiau nei dvigubai ir gauti apynaujį automobilį (na, be garantijos, ir su 100k km) vieniems yra fantastiškas dealas, o kitiems gal ir vienintelis būdas įsigyti tokio tipo automobilį, su visais šiuolaikiškais navarotais.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomiai "nuolaidą" skaičiuojant, lyg tam pačiam naujam automobiliui būtų, o ne nebeturinčiam garantijos neaiškios techninės būklės automobiliui. Turbūt neveltui ta vertė ir yra atitinkama. Pagal tokią logiką iš vis pigiausia važinėti su kokia bulka, nes garaže paramentuoti pigiau nei pirkti naują Audi.
Čia panašiai kaip sakyti, kad perku 5 metų senumo iphone su 60% nuolaida.
5 metų senumo iphonas yra jau beveik pabaigęs savo gyvenimą, o 5 metų automobilis dar neįpusėjęs.
Comment
-
Pasižiūrėk į kiniečius, jie užsako muziką, o ne tesla. Nio ET7 jau su 150 kw pardavinėja, o tai jau netoli 1000 km su vienu įkrovimu. Gal po poros metų tokias baterijas reiks išmesti nes bus geresnės.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Grįžtant į realybę - 2019 tesla iš pavyzdžio yra 49 kWh baterijos, o tas pats modelis šiandien - 57,5 kWh. O operacinė sistema gauna atnaujinimus ir senam, ir naujam modelyje.
Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Na taip, kam pirkti naudotą mašiną už 17k kai gali geresnę už 80kParašė geriantis Rodyti pranešimą
Pasižiūrėk į kiniečius, jie užsako muziką, o ne tesla. Nio ET7 jau su 150 kw pardavinėja, o tai jau netoli 1000 km su vienu įkrovimu. Gal po poros metų tokias baterijas reiks išmesti nes bus geresnės.
- 2 patinka
Comment
-
Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na kiekvienam rinktis - sutaupyti daugiau nei dvigubai ir gauti apynaujį automobilį (na, be garantijos, ir su 100k km) vieniems yra fantastiškas dealas, o kitiems gal ir vienintelis būdas įsigyti tokio tipo automobilį, su visais šiuolaikiškais navarotais.
Paskutinis taisė Lettered; 2025.01.30, 11:20.
- 4 patinka
Comment
-
Jeigu sąnaudos bendroj sumoj tokios pačios, tai Lietuvai naudingiau kai vežamos padėvėtos mašinos. Pinigai kurie išeitų kažkur į užsienį, lieka šalyje, žmonės turi darbus, verslus.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
- 1 patinka
Comment
-
Skirtumas tame, kad „naudota“ dažniausiai būna koks atidrožtas nupirikupintas BNB ar Keksus. O „nauja“ būna gerokai, pavadinkim, žemiškesnė. Su žemiškesne pavažinėta ir pasiremontuot žemiškos kainos. Kaip ir su prabangiais auto pirkimo bei priežiūros garantiniu laikotarpiu kaštai visai kiti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
Bet iš principo taip, geresnės būklės paprastesnė.
Comment
Comment