Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Jie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...
      Ne tik stabdžių.
      -

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Jie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...
        Ne, jie matavo absoliuciai viska - padangas, kaladeles, varykli etc. Isvada - EV yra geriau nei VDV PM2.5 tarsos atveju, net prie ju didesnes mases. Todel EV yra daug geriau zmoniu sveikatai visais tarsos aspektais: NO2, CO, ir PM2.5

        Va citata is tyrimo:
        Our study showed that the total PM EF of the EV was significantly lower than that of the gasoline ICEV and diesel ICEV, when secondary exhaust PM was included in the determination. Therefore, the replacement of ICEVs by EVs can improve air quality and reduce the adverse impact of PM on human health

        Comment


          Stabdžių kaladėlių dulkių EV mažai generuoja (kaip ir hibridai) dėl intensyvaus regeneracinio stabdymo.
          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
            tai prašyčiau pataisyt WikiPediką, nes meluoja rupūžės baisiai

            In atmospheric chemistry, NOx is shorthand for nitric oxide (NO) and nitrogen dioxide (NO2), the nitrogen oxides that are most relevant for air pollution.[1][2] These gases contribute to the formation of smog and acid rain, as well as affecting tropospheric ozone.

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

              tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
              https://chargingshop.eu/product/alpi...kw-dc-station/

              čia kad suprastum kodėl DC krovimas negali būt pigus

              Comment


                Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                https://chargingshop.eu/product/alpi...kw-dc-station/

                čia kad suprastum kodėl DC krovimas negali būt pigus
                Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.

                Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:

                Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka 2024-07-31 104841.jpg Views:	0 Size:	28,7 kB ID:	2143742
                Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.

                Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
                Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.

                Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?

                Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
                Paskutinis taisė thomcius; 2024.07.31, 11:18.

                Comment


                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                  Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.

                  Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:

                  Click image for larger version Name:	Ekrano nuotrauka 2024-07-31 104841.jpg Views:	0 Size:	28,7 kB ID:	2143742
                  Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.

                  Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
                  Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.

                  Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?

                  Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
                  Laimei komunizmas baigėsi 1988m..

                  Click image for larger version

Name:	krovimo greitis.JPG
Views:	446
Size:	130,7 kB
ID:	2143752

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                    Laimei komunizmas baigėsi 1988m..

                    Click image for larger version

Name:	krovimo greitis.JPG
Views:	446
Size:	130,7 kB
ID:	2143752


                    Tai kad įranga brangesnė jau išsiaiškinom, bet lygtai ne 20 kartų.
                    o elektros kaina, nėra taip, kad kuo daugiau suvartoji tuo ji pigesnė? O čia gaunasi atvirkščiai kuo mažiau suvartoji tuo mažiau moki?

                    Čia niekas kitas kaip pasipelnymas, visi supranta, kad laikas pinigai ir žmogus atsidūręs prie tokios infrastuktūros mokės kiek iš jo paprašys. Aš mielai tada pasinaudočiau ir degalinėje tarkim kai man mašinos nereikia sakyčiau lašinkite visą dieną, bet man su 30% nuolaida

                    Kaip ir minėjau tokia kainų politika neskatina įsigyti EV, kai susmirdusiu dyzeliu gali važinėti pigiau. Lietuva įsipareigojusi per tam tikrą laiką pasiekti tam tikrus skaičius, bet su tokia politiką nematau galimybių.

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                      Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.
                      niekas ponui nedraudžia tam pačiam puslapy pasižiūrėt kitų stotelių kainų...

                      Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:

                      Click image for larger version Name:	Ekrano nuotrauka 2024-07-31 104841.jpg Views:	0 Size:	28,7 kB ID:	2143742
                      Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.

                      Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
                      Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.

                      Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?

                      Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
                      DC stotelėse mokį už DC kWh, stotelių efektyvumas ~93-97%, tai bent 1 ct prie savikainos reik pridėt DC kainoje. DC stotelės beveik nenaudojamos naktį, AC tinkamose vietovėse gali būt išnaudojamos daugiau % laiko. Dar iš atsiliepimų FB EV groupse Elektrum yra kreivarankiai ir sukonfigūravo 150 kW stoteles kaip fiksuota 2x75, todėl net esant vienam EV krauna tik 75 kW...

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                        Tai kad įranga brangesnė jau išsiaiškinom, bet lygtai ne 20 kartų.
                        nematau galimybių.
                        Pagal jūsų cituotas kainas, tai ne 20 kartų, o 1,5 kartus brangiau krautis greitai.
                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                        o elektros kaina, nėra taip, kad kuo daugiau suvartoji tuo ji pigesnė?
                        Ne, nėra. Kur čia taip sugalvojote? Kaip tik brangiau norint tiekti didesnę įtampą, bent jau infrastruktūros kaštais.

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą


                          Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?


                          man bloga skaityti tokus kliedesius. "AR TIKRAI?"

                          pasidomėk galios mokesčiu, įvado statybos kaina, eksploatacijos kaštais.

                          galų gale niekas netrukdo pasistatyti savo greitųjų stotelių tinklą ir nukonkuruoti sužvėrėjusius plėšikus savo teisingomis kainomis.

                          niekas nesikrauna tose stotelėse 24/7, t.y. gausi per parą kelis eurus, kuriuos išleisi stotelės išlaikymui.


                          -

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą


                            man bloga skaityti tokus kliedesius. "AR TIKRAI?"

                            pasidomėk galios mokesčiu, įvado statybos kaina, eksploatacijos kaštais.

                            galų gale niekas netrukdo pasistatyti savo greitųjų stotelių tinklą ir nukonkuruoti sužvėrėjusius plėšikus savo teisingomis kainomis.

                            niekas nesikrauna tose stotelėse 24/7, t.y. gausi per parą kelis eurus, kuriuos išleisi stotelės išlaikymui.

                            Tiesiog reik vertinti vien elektros įvado proporcijas: Modulinė transformatorinė apie 140000 Eur., 2 galios transformatoriai dar 60000 Eur. Ir čia tik medžiagos be kabelių, movų, reikiamo atvesti atstumo, įrengimo darbų, automatinio valdymo diegimo.
                            Pačios teritorijos įrengimas su visa įranga, čia jau dar viena atskira didelė pinigų kišenė.
                            Tai ne dėžutės ant sienos ar prie gatvės įrengimas...

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Tiesiog reik vertinti vien elektros įvado proporcijas: Modulinė transformatorinė apie 140000 Eur., 2 galios transformatoriai dar 60000 Eur. Ir čia tik medžiagos be kabelių, movų, reikiamo atvesti atstumo, įrengimo darbų, automatinio valdymo diegimo.
                              Pačios teritorijos įrengimas su visa įranga, čia jau dar viena atskira didelė pinigų kišenė.
                              Tai ne dėžutės ant sienos ar prie gatvės įrengimas...
                              Įdomumo dėlei kokios galios trafai tiek kainuoja? Transformatorinės kainą gerai nurodei, nes skamba kaip 0 perdaug?

                              Comment


                                Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                Įdomumo dėlei kokios galios trafai tiek kainuoja? Transformatorinės kainą gerai nurodei, nes skamba kaip 0 perdaug?
                                ne, neperdaug. va čia ir lenda internetų ekspertai, nei kainį įrangos, nei kaštų žino, bet va tiekėjo savikainas apskaičiuoja cento tikslumu
                                *censored*

                                Comment


                                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                  ne, neperdaug. va čia ir lenda internetų ekspertai, nei kainį įrangos, nei kaštų žino, bet va tiekėjo savikainas apskaičiuoja cento tikslumu
                                  Panevėžyje vyksta kariuomenės pratybos. Buvo vakar juokingai graudu skaityti komentarus facebooke, maždaug, "ką čia tie vaikai žaidžia, o ne eina elektros tinklų po audros tvarkyt". Maždaug, tegul virėja eina širdies persodint, jeigu medikų trūksta.
                                  Tai tie patys ekspertai ir žino kiek kas kainuoja.

                                  Comment


                                    Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
                                    Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
                                    Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
                                    Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.

                                    Comment


                                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                      Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
                                      Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
                                      Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
                                      Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.
                                      gal išsiblaivyk
                                      -

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                        Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
                                        Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
                                        Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
                                        Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.
                                        Na, transformatoriaus atveju, tai kuo daugiau jį naudosi, tuo greičiau jis suges ir jis iš savęs yra labiau precizinis dalykas nei kuro pompa. Kuo sunkiau jį naudosi - tuo labiau dar ges. Žemos įtampos industriniai sertifikuoti dalykai kainuoja daug, o kai prasideda vidutinė ar aukšta įtampa, tai ten išvis kosmosas. Industrijoje vien tik daiktų kainos yra didelės, tai ne 10A matblokį už 30 eurų iš Lemonos nusipirkt.

                                        Comment


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                          Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
                                          Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
                                          Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
                                          Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.
                                          Savikainų skaičiuoojau: esi gordėjęs apie tonklo balansavimą? Bent jau suvoki, apie kokias galias šnekama, kai pvz. pradjus statyti krovimo parką, ten galia bus ar ne 2 MW. Ir ta galia ne pastoviai įjungta ( kaip koks fabrikas), o pyst reikia, čmok, nebereikia... O jei tokių parkų daug atsiranda....

                                          Ir išvis - dar kartą sakau: gyvenam laisvoj rinkoj, pardavėjas yra laisvas nustatyti pardavimo kainą kokią nori. Kainas mažina konkurencija arba paklausos nebuvimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X