Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    taip ir neatsakei - kai EV pradės mokėt už kelius ( o aju kai kurios šalys rpadeda šitą), vis dar bus baisei pigu? Ir pasikartosiu - Nagevičiaus pezėjimų klausyt tai saves negerbt, Rankioja razinkas iš bulkutės, sudėlioja teorinį baisiausią variantą, dar prideda išsigalvojimų, ir viskas, apokalipsė.
    Atsakymas yra labai paprastas - jeigu pradės mokėti EV, tai kartu mokės ir VDV, nes niekas nedarys atskiro mokesčio. Tik VDV mokės dvigubai, nes dar ir kuras turės akcizus ir mokesčius.

    Comment


      Parašė PukiS Rodyti pranešimą

      nejuokink, EV kolkas tik subsidijom važiuoja. Palikus rinkos salygom - stagnuotų baisiai. Panašiai kaip su kartoniniais šiaudeliais ir nuo butelių nebenusiimančiais kamštukais - teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
      Vokietijoje 2/3 automobilių pardavėjų nebeima elektromobilių.
      Ta prasme pirkdamas naują, gali parduoti turimą. Jeigu jis nėra elektrinis.

      https://www.stern.de/auto/e-mobilita...-34900996.html

      Mašininis nekoreguotas vertimas (DeepL)
      Jau seniai ne paslaptis, kad elektromobilių pardavimai smunka ir kaip. Kai elektriniai automobiliai parduodami, dažnai tai būna skausmingai nuostolinga. Prekybos žurnalo „kfz-betrieb“ ir „Vogel Research“ atliktas tyrimas dabar įnešė aiškumo: 68,7 procento, taigi daugiau nei du trečdaliai automobilių pardavėjų, nepriima naudotų BEV automobilių kaip mainų sandorių. 51,1 proc. apklaustųjų naudotų elektromobilių šiuo metu yra „beveik neįmanoma parduoti“. Raudonas pavojaus signalas, jei norite užsidirbti pinigų su automobiliais.

      Pasekmė aiški: kad šie automobiliai apskritai būtų išvežti iš aikštelės, pardavėjai turi siūlyti didžiules nuolaidas. Vidutiniškai tai sudaro 27 proc. iš pradžių planuotos pardavimo kainos. Nereikia būti ekonomistu, kad suprastum, jog toks verslo modelis negali ilgai veikti. Dar labiau išskaidžius apklausos rezultatus, 2024 m. birželį lygiai 80,2 proc. pardavėjų teigė, kad parduodami naudotus BEV automobilius patiria nuostolių. 61,1 proc. dilerių teigia, kad patiria „didelių nuostolių“.
      Originalas
      Es ist schon lange kein Geheimnis mehr, dass der Absatz von Elektroautos stockt – und wie. Wenn die Stromer verkauft werden, dann oftmals mit schmerzhaften Verlusten. Jetzt schafft eine Umfrage des Fachmagazins "kfz-betrieb" und Vogel Research Klarheit: 68,7 Prozent – und damit mehr als zwei Drittel der Autohändler – nehmen keine gebrauchten BEVs in Zahlung. Für 51,1 Prozent der Befragten sind gebrauchte Elektroautos derzeit gar "so gut wie unverkäuflich.“ Alarmstufe Rot, wenn man mit Autos Geld verdienen will.

      Die Konsequenz ist klar: Um diese Fahrzeuge überhaupt vom Hof zu bekommen, müssen die Verkäufer satte Rabatte gewähren. Im Schnitt sind es 27 Prozent vom ursprünglich geplanten Verkaufspreis. Man muss kein Wirtschaftswissenschaftler sein, um zu realisieren, dass dieses Geschäftsmodell nicht lange funktionieren kann. Schlüsselt man die Umfrageergebnisse weiter auf, geben im Juni 2024 exakt 80,2 Prozent der Händler an, beim Verkauf von gebrauchten BEVs rote Zahlen zu schreiben. 61,1 Prozent der Autohäuser geben an, "hohe Verluste“ zu machen

      Comment


        Kokia čia formulė duoda tokią išvada, kad didžioji dalis vairuotojų turi galimybių krautis neskubant ? Paimam Vilniaus daugiabučius, ir kiek yra vairuotojų ir kiek yra galimybių krautis apskritai ? Čia kol elektromobilis nišinis ir gali pasidžiaugt viena kita vietele darbe ar prie prekybcentrio - galbūt. Ir viskas. Kol nebus pakankamai greito krovimo belenkur ala degalinėse, EV nekonkuruos rimtai su VDV. Arba neperstatys daugiabučių kvartalų. Įdomu, kas turi šansą atsitikt greičiau ?


        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

        neskatina tik jeigu važinėji non-stop greitkeliais, t.y. mažoji dalis vairuotojhų. visi kiti turi galimybių krautis neskubant, t.y. pigiai, jie iš viso gali eksploatuoti beveik dykai.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          Atsakymas yra labai paprastas - jeigu pradės mokėti EV, tai kartu mokės ir VDV, nes niekas nedarys atskiro mokesčio. Tik VDV mokės dvigubai, nes dar ir kuras turės akcizus ir mokesčius.
          Na pradėkim gal nuo to kad vdv jau moka O EV ne. Didesnė dalis akcizo nuo kuro keliauja keliam. Na bent elementarius dalykus pasidomėk prieš nusišnekėdamas.
          *censored*

          Comment


            Parašė PukiS Rodyti pranešimą

            Na pradėkim gal nuo to kad vdv jau moka O EV ne. Didesnė dalis akcizo nuo kuro keliauja keliam. Na bent elementarius dalykus pasidomėk prieš nusišnekėdamas.
            edit: patikslinau - 60 proc akcizo keliauja keliam.
            *censored*

            Comment


              Parašė RamasN Rodyti pranešimą
              Kokia čia formulė duoda tokią išvada, kad didžioji dalis vairuotojų turi galimybių krautis neskubant ? Paimam Vilniaus daugiabučius, ir kiek yra vairuotojų ir kiek yra galimybių krautis apskritai ? Čia kol elektromobilis nišinis ir gali pasidžiaugt viena kita vietele darbe ar prie prekybcentrio - galbūt. Ir viskas. Kol nebus pakankamai greito krovimo belenkur ala degalinėse, EV nekonkuruos rimtai su VDV. Arba neperstatys daugiabučių kvartalų. Įdomu, kas turi šansą atsitikt greičiau ?



              Nebus. Paskaičiavo čia kolektyvas, kad viena degalinė prie greitkelio, kuri daugiau mažiau panašų srautą aptarnautų kaip dabar vdv, jai reiktų galios kaip pakankamai nemažam miesteliui. Nišinis produktas, kai turi galimybę krautis namie. Technologiškai puikus, deja usabilty prastas.
              *censored*

              Comment


                Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                Na pradėkim gal nuo to kad vdv jau moka O EV ne. Didesnė dalis akcizo nuo kuro keliauja keliam. Na bent elementarius dalykus pasidomėk prieš nusišnekėdamas.
                nu tai ir sakau, vdv mokės dvigubai ir pilant kurą, ir kasmet.

                Comment


                  Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                  Kokia čia formulė duoda tokią išvada, kad didžioji dalis vairuotojų turi galimybių krautis neskubant ? Paimam Vilniaus daugiabučius, ir kiek yra vairuotojų ir kiek yra galimybių krautis apskritai ? Čia kol elektromobilis nišinis ir gali pasidžiaugt viena kita vietele darbe ar prie prekybcentrio - galbūt. Ir viskas. Kol nebus pakankamai greito krovimo belenkur ala degalinėse, EV nekonkuruos rimtai su VDV. Arba neperstatys daugiabučių kvartalų. Įdomu, kas turi šansą atsitikt greičiau ?
                  Aš gyvenu daugiabutyje ir tikrai galėčiau įsirengti vietelę krovimui. Kuo toliau, tuo daugiau norinčių, t.y. daugiau galimybių susimesti ir pasidaryti. Šiuo metu daugumą sudaro VDV, tad ir vietų krautis nėra įrengiama kiekviename sename kieme. Bet plugshare žemėlapyje matosi kad rasti kur tikrai įmanoma, tik ne po langais. O darbo metu tikrai yra neprastos galimybės tiems, kas dirba ofisuose. Šalimais stovintis senesnis ofisas neseniai išplėtė savo krovimą - turėjo tik dvi vietas, dabar pastatė dar 4 ar 6. Visa tai vyksta šiandien.

                  O kas bus netolimoje ateityje? Kai už litrą reikės mokėti 3 eurus (kaip kad prognozuoja kai kurie, už 3-6 metų), kaip manote, į kurią pusę keisis situacija?

                  Comment


                    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                    nejuokink, EV kolkas tik subsidijom važiuoja. Palikus rinkos salygom - stagnuotų baisiai. Panašiai kaip su kartoniniais šiaudeliais ir nuo butelių nebenusiimančiais kamštukais - teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
                    kažkada visas pasaulis šiko, bet kaip sakoma pradėk nuo savęs, o ne vadovaukis logika kitas šika vidurį gatvės, šiksiu ir aš. Blogai, kad įvedė užstato sistemą ir dingo didžioji dalis taros, aš dar įvesčiau likusiai tarai ir vienkartiniams kavos puodeliams kurių pilnos pakelės, bet gal nereikia juk Indija juk nesitvarko? Pažiūrėk į mūsų paplūdimius, miškus, pakeles ir Afrikos ar Indijos kur maloniau?
                    Tas pats ir su EV kur maloniau gatvėse pas mus, kur važinėja 15metų vidutinio senumo dyzeliai, ar Skandinavijoje? Kinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
                    Aplinkos apsauga prisipirko taršos tikrinimo aparatų, bet gi negalima matuoti, nes bus pasipiktinimas, kad neleidžia teršti ir lieps susitvarkyti.

                    Įvestų taršos mokestį kur reikėtų mokėti ne perkant automobilį, o pereidinėjant TA pagal išmetamą CO2 kiekį ir prisuktus kilometrus.

                    Comment


                      Įdomus pašnekovas ir jo pamąstymai apie elektromobilius, na gal klausimai ne specialisto.

                      Paskutinis taisė thomcius; 2024.07.29, 18:20.

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                        kažkada visas pasaulis šiko, bet kaip sakoma pradėk nuo savęs, o ne vadovaukis logika kitas šika vidurį gatvės, šiksiu ir aš. Blogai, kad įvedė užstato sistemą ir dingo didžioji dalis taros, aš dar įvesčiau likusiai tarai ir vienkartiniams kavos puodeliams kurių pilnos pakelės, bet gal nereikia juk Indija juk nesitvarko? Pažiūrėk į mūsų paplūdimius, miškus, pakeles ir Afrikos ar Indijos kur maloniau?
                        Tas pats ir su EV kur maloniau gatvėse pas mus, kur važinėja 15metų vidutinio senumo dyzeliai, ar Skandinavijoje? Kinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
                        Aplinkos apsauga prisipirko taršos tikrinimo aparatų, bet gi negalima matuoti, nes bus pasipiktinimas, kad neleidžia teršti ir lieps susitvarkyti.

                        Įvestų taršos mokestį kur reikėtų mokėti ne perkant automobilį, o pereidinėjant TA pagal išmetamą CO2 kiekį ir prisuktus kilometrus.
                        Ir nuo to kad plastikinius šiaudelius uždraudė pas mus švariau? O kamšteliai išvis niekinis reikalas kai depozito sistema veikia - visi buteliai surinkti ir surušiuoti.
                        *censored*

                        Comment


                          Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                          Ir nuo to kad plastikinius šiaudelius uždraudė pas mus švariau? O kamšteliai išvis niekinis reikalas kai depozito sistema veikia - visi buteliai surinkti ir surušiuoti.
                          tai prie ko čia tada tie kamšteliai, šiaudeliai ir Indija? Deja ne visi buteliai surinkti, tie kurie nepatenka į depozitą, nemažai mėtosi ten kur jų neturėtų būti.

                          Lietuva iki 2050 planuoja nuo šiuo metu sunaudojamų 11TWh elektros energijos poreikis pakils iki 74TWh. Tad manau galvojama ne vien tik apie vienos degalinės pakeitimui prie greitkelio, neišjungiant elektros miestelyje.
                          https://enmin.lrv.lt/lt/naujienos/en...rali-valstybe/

                          Comment


                            Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                            Ir nuo to kad plastikinius šiaudelius uždraudė pas mus švariau? O kamšteliai išvis niekinis reikalas kai depozito sistema veikia - visi buteliai surinkti ir surušiuoti.
                            Man tai patinka pririšti kamšteliai - kai iškrenta iš rankų, nebereikia nupūsti prieš užsukant

                            Comment


                              Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                              teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
                              su EV bent jau dyzelis miestuose nesmirdėtų po nosim, taigi negalima sakyti kad neveikia

                              -

                              Comment


                                Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                                Pas mus truputį tragiška situacija su elektromobilių krovimo tinklais.
                                Palyginimui Tesla Supercharger tinklas:
                                Telsa Lietuvoje nepardavinėjama (tik per perdarvinėtojus).
                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                EU taršos mokesčiai tikrai ne į kelių statybą nueis, o tau vis tiek teks mokėti už benziną daugiau. Ir dar metinį mokestį už automobilį uždės, kad tikrai būtų už ką kelius statyti, tai mokėsi dvigubai - ir už taršą, ir už kelius. Tikra pasaka bus su VDV
                                O kada EV už taršą bus apmokestinti? Juk PM2.5 iš padangų ir yra didžioji automobilio kuriama taša. o EV, dėl savo sunkumo, jos kuria daugiau.

                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                Kinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
                                Nesikeičia, transpotas nebuvo to smogo priežastis. Pagrindinė priežastis buvo ir yra - pramonė.


                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  O kada EV už taršą bus apmokestinti? Juk PM2.5 iš padangų ir yra didžioji automobilio kuriama taša. o EV, dėl savo sunkumo, jos kuria daugiau.
                                  Demagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:
                                  1. Carbon monoxide (CO) — cars emit carbon monoxide when fuel is burned. Breathing air with a high concentration of CO affects critical organs like your heart and brain. According to the Environmental Protection Agency, as much as 95 percent of all CO emissions in cities may come from motor vehicle exhaust.
                                  2. Nitrogen dioxide (NO2) — when fuel burns, nitrogen and oxygen react with each other and form nitrogen oxides (NOx). Nitrogen Dioxide (NO2) forms from emissions from cars, trucks, buses, power plants and off-road equipment. Breathing air with a high concentration of NO2 can affect the respiratory system.

                                  Comment


                                    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
                                    Demagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:
                                    nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
                                    -

                                    Comment


                                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                      nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
                                      vital7777 net nekalbėjo apie smogą, skaitykit kas parašyta.

                                      Comment


                                        Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
                                        Demagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:
                                        Aišku kad yra, bet PM2.5 yra didžioji dalis taršos. Bent jau jeigu yra tvarkingas variklis, neišpjautas katalizatorius ir t.t.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Aišku kad yra, bet PM2.5 yra didžioji dalis taršos. Bent jau jeigu yra tvarkingas variklis, neišpjautas katalizatorius ir t.t.
                                          Nu tarkim, bet teiginis kad is EV yra daugiau PM2.5 vistiek yra melas ir demagogija:
                                          When only primary exhaust PM emissions were considered in vehicles equipped with non-asbestos organic (NAO) brake pads, the total PM10 EF of the EV (47.7–49.3 mg/V·km) was 10–17 % higher than those of the gasoline ICEV (42.3 mg/V·km) and diesel ICEV (43.2 mg/V·km). However, in vehicles equipped with low-metallic (LM) brake pads, the total PM10 EF of the EV (49.2–57.7 mg/V·km) was comparable or lower than those of the gasoline ICEV (56.3 mg/V·km) and diesel ICEV (57.2 mg/V·km). When secondary PM emissions were included, the EF was always significantly lower for the EV than ICEVs. The total PM10 EF of the EV (47.7–57.7 mg/V·km) was lower than those of the gasoline ICEV (56.5–70.5 mg/V·km) and diesel ICEV (58.0–72.0 mg/V·km). Since secondary PM particles are mostly of submicron size, the EFs of the PM2.5 fraction of the ICEVs (28.7–33.0 mg/V·km) were two times higher than those of the EV (13.9–17.4 mg/V·km).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X