Parašė PukiS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
nejuokink, EV kolkas tik subsidijom važiuoja. Palikus rinkos salygom - stagnuotų baisiai. Panašiai kaip su kartoniniais šiaudeliais ir nuo butelių nebenusiimančiais kamštukais - teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
Ta prasme pirkdamas naują, gali parduoti turimą. Jeigu jis nėra elektrinis.
https://www.stern.de/auto/e-mobilita...-34900996.html
Mašininis nekoreguotas vertimas (DeepL)
Jau seniai ne paslaptis, kad elektromobilių pardavimai smunka ir kaip. Kai elektriniai automobiliai parduodami, dažnai tai būna skausmingai nuostolinga. Prekybos žurnalo „kfz-betrieb“ ir „Vogel Research“ atliktas tyrimas dabar įnešė aiškumo: 68,7 procento, taigi daugiau nei du trečdaliai automobilių pardavėjų, nepriima naudotų BEV automobilių kaip mainų sandorių. 51,1 proc. apklaustųjų naudotų elektromobilių šiuo metu yra „beveik neįmanoma parduoti“. Raudonas pavojaus signalas, jei norite užsidirbti pinigų su automobiliais.
Pasekmė aiški: kad šie automobiliai apskritai būtų išvežti iš aikštelės, pardavėjai turi siūlyti didžiules nuolaidas. Vidutiniškai tai sudaro 27 proc. iš pradžių planuotos pardavimo kainos. Nereikia būti ekonomistu, kad suprastum, jog toks verslo modelis negali ilgai veikti. Dar labiau išskaidžius apklausos rezultatus, 2024 m. birželį lygiai 80,2 proc. pardavėjų teigė, kad parduodami naudotus BEV automobilius patiria nuostolių. 61,1 proc. dilerių teigia, kad patiria „didelių nuostolių“.Originalas
Es ist schon lange kein Geheimnis mehr, dass der Absatz von Elektroautos stockt – und wie. Wenn die Stromer verkauft werden, dann oftmals mit schmerzhaften Verlusten. Jetzt schafft eine Umfrage des Fachmagazins "kfz-betrieb" und Vogel Research Klarheit: 68,7 Prozent – und damit mehr als zwei Drittel der Autohändler – nehmen keine gebrauchten BEVs in Zahlung. Für 51,1 Prozent der Befragten sind gebrauchte Elektroautos derzeit gar "so gut wie unverkäuflich.“ Alarmstufe Rot, wenn man mit Autos Geld verdienen will.
Die Konsequenz ist klar: Um diese Fahrzeuge überhaupt vom Hof zu bekommen, müssen die Verkäufer satte Rabatte gewähren. Im Schnitt sind es 27 Prozent vom ursprünglich geplanten Verkaufspreis. Man muss kein Wirtschaftswissenschaftler sein, um zu realisieren, dass dieses Geschäftsmodell nicht lange funktionieren kann. Schlüsselt man die Umfrageergebnisse weiter auf, geben im Juni 2024 exakt 80,2 Prozent der Händler an, beim Verkauf von gebrauchten BEVs rote Zahlen zu schreiben. 61,1 Prozent der Autohäuser geben an, "hohe Verluste“ zu machen
Comment
-
Kokia čia formulė duoda tokią išvada, kad didžioji dalis vairuotojų turi galimybių krautis neskubant ? Paimam Vilniaus daugiabučius, ir kiek yra vairuotojų ir kiek yra galimybių krautis apskritai ? Čia kol elektromobilis nišinis ir gali pasidžiaugt viena kita vietele darbe ar prie prekybcentrio - galbūt. Ir viskas. Kol nebus pakankamai greito krovimo belenkur ala degalinėse, EV nekonkuruos rimtai su VDV. Arba neperstatys daugiabučių kvartalų. Įdomu, kas turi šansą atsitikt greičiau ?
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
neskatina tik jeigu važinėji non-stop greitkeliais, t.y. mažoji dalis vairuotojhų. visi kiti turi galimybių krautis neskubant, t.y. pigiai, jie iš viso gali eksploatuoti beveik dykai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Atsakymas yra labai paprastas - jeigu pradės mokėti EV, tai kartu mokės ir VDV, nes niekas nedarys atskiro mokesčio. Tik VDV mokės dvigubai, nes dar ir kuras turės akcizus ir mokesčius.*censored*
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Na pradėkim gal nuo to kad vdv jau moka O EV ne. Didesnė dalis akcizo nuo kuro keliauja keliam. Na bent elementarius dalykus pasidomėk prieš nusišnekėdamas.*censored*
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąKokia čia formulė duoda tokią išvada, kad didžioji dalis vairuotojų turi galimybių krautis neskubant ? Paimam Vilniaus daugiabučius, ir kiek yra vairuotojų ir kiek yra galimybių krautis apskritai ? Čia kol elektromobilis nišinis ir gali pasidžiaugt viena kita vietele darbe ar prie prekybcentrio - galbūt. Ir viskas. Kol nebus pakankamai greito krovimo belenkur ala degalinėse, EV nekonkuruos rimtai su VDV. Arba neperstatys daugiabučių kvartalų. Įdomu, kas turi šansą atsitikt greičiau ?
*censored*
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Na pradėkim gal nuo to kad vdv jau moka O EV ne. Didesnė dalis akcizo nuo kuro keliauja keliam. Na bent elementarius dalykus pasidomėk prieš nusišnekėdamas.
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąKokia čia formulė duoda tokią išvada, kad didžioji dalis vairuotojų turi galimybių krautis neskubant ? Paimam Vilniaus daugiabučius, ir kiek yra vairuotojų ir kiek yra galimybių krautis apskritai ? Čia kol elektromobilis nišinis ir gali pasidžiaugt viena kita vietele darbe ar prie prekybcentrio - galbūt. Ir viskas. Kol nebus pakankamai greito krovimo belenkur ala degalinėse, EV nekonkuruos rimtai su VDV. Arba neperstatys daugiabučių kvartalų. Įdomu, kas turi šansą atsitikt greičiau ?
O kas bus netolimoje ateityje? Kai už litrą reikės mokėti 3 eurus (kaip kad prognozuoja kai kurie, už 3-6 metų), kaip manote, į kurią pusę keisis situacija?
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
nejuokink, EV kolkas tik subsidijom važiuoja. Palikus rinkos salygom - stagnuotų baisiai. Panašiai kaip su kartoniniais šiaudeliais ir nuo butelių nebenusiimančiais kamštukais - teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
Tas pats ir su EV kur maloniau gatvėse pas mus, kur važinėja 15metų vidutinio senumo dyzeliai, ar Skandinavijoje? Kinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
Aplinkos apsauga prisipirko taršos tikrinimo aparatų, bet gi negalima matuoti, nes bus pasipiktinimas, kad neleidžia teršti ir lieps susitvarkyti.
Įvestų taršos mokestį kur reikėtų mokėti ne perkant automobilį, o pereidinėjant TA pagal išmetamą CO2 kiekį ir prisuktus kilometrus.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
kažkada visas pasaulis šiko, bet kaip sakoma pradėk nuo savęs, o ne vadovaukis logika kitas šika vidurį gatvės, šiksiu ir aš. Blogai, kad įvedė užstato sistemą ir dingo didžioji dalis taros, aš dar įvesčiau likusiai tarai ir vienkartiniams kavos puodeliams kurių pilnos pakelės, bet gal nereikia juk Indija juk nesitvarko? Pažiūrėk į mūsų paplūdimius, miškus, pakeles ir Afrikos ar Indijos kur maloniau?
Tas pats ir su EV kur maloniau gatvėse pas mus, kur važinėja 15metų vidutinio senumo dyzeliai, ar Skandinavijoje? Kinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
Aplinkos apsauga prisipirko taršos tikrinimo aparatų, bet gi negalima matuoti, nes bus pasipiktinimas, kad neleidžia teršti ir lieps susitvarkyti.
Įvestų taršos mokestį kur reikėtų mokėti ne perkant automobilį, o pereidinėjant TA pagal išmetamą CO2 kiekį ir prisuktus kilometrus.*censored*
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Ir nuo to kad plastikinius šiaudelius uždraudė pas mus švariau? O kamšteliai išvis niekinis reikalas kai depozito sistema veikia - visi buteliai surinkti ir surušiuoti.
Lietuva iki 2050 planuoja nuo šiuo metu sunaudojamų 11TWh elektros energijos poreikis pakils iki 74TWh. Tad manau galvojama ne vien tik apie vienos degalinės pakeitimui prie greitkelio, neišjungiant elektros miestelyje.
https://enmin.lrv.lt/lt/naujienos/en...rali-valstybe/
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Ir nuo to kad plastikinius šiaudelius uždraudė pas mus švariau? O kamšteliai išvis niekinis reikalas kai depozito sistema veikia - visi buteliai surinkti ir surušiuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
-
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąPas mus truputį tragiška situacija su elektromobilių krovimo tinklais.
Palyginimui Tesla Supercharger tinklas:
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
EU taršos mokesčiai tikrai ne į kelių statybą nueis, o tau vis tiek teks mokėti už benziną daugiau. Ir dar metinį mokestį už automobilį uždės, kad tikrai būtų už ką kelius statyti, tai mokėsi dvigubai - ir už taršą, ir už kelius. Tikra pasaka bus su VDV
Parašė thomcius Rodyti pranešimąKinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO kada EV už taršą bus apmokestinti? Juk PM2.5 iš padangų ir yra didžioji automobilio kuriama taša. o EV, dėl savo sunkumo, jos kuria daugiau.
- Carbon monoxide (CO) — cars emit carbon monoxide when fuel is burned. Breathing air with a high concentration of CO affects critical organs like your heart and brain. According to the Environmental Protection Agency, as much as 95 percent of all CO emissions in cities may come from motor vehicle exhaust.
- Nitrogen dioxide (NO2) — when fuel burns, nitrogen and oxygen react with each other and form nitrogen oxides (NOx). Nitrogen Dioxide (NO2) forms from emissions from cars, trucks, buses, power plants and off-road equipment. Breathing air with a high concentration of NO2 can affect the respiratory system.
Comment
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimąDemagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
Comment
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimąDemagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Aišku kad yra, bet PM2.5 yra didžioji dalis taršos. Bent jau jeigu yra tvarkingas variklis, neišpjautas katalizatorius ir t.t.
When only primary exhaust PM emissions were considered in vehicles equipped with non-asbestos organic (NAO) brake pads, the total PM10 EF of the EV (47.7–49.3 mg/V·km) was 10–17 % higher than those of the gasoline ICEV (42.3 mg/V·km) and diesel ICEV (43.2 mg/V·km). However, in vehicles equipped with low-metallic (LM) brake pads, the total PM10 EF of the EV (49.2–57.7 mg/V·km) was comparable or lower than those of the gasoline ICEV (56.3 mg/V·km) and diesel ICEV (57.2 mg/V·km). When secondary PM emissions were included, the EF was always significantly lower for the EV than ICEVs. The total PM10 EF of the EV (47.7–57.7 mg/V·km) was lower than those of the gasoline ICEV (56.5–70.5 mg/V·km) and diesel ICEV (58.0–72.0 mg/V·km). Since secondary PM particles are mostly of submicron size, the EFs of the PM2.5 fraction of the ICEVs (28.7–33.0 mg/V·km) were two times higher than those of the EV (13.9–17.4 mg/V·km).
Comment
Comment