Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
taip yra pigiau, kraunantis namie, kur galima naudotis naktiniais tarifais ar turint alternatyvius elektros šaltinius kurie atsipirks per kelis/keliolika metų.
Bet ne visada gali krautis namie kur moki biržos kainą.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKraunantis namie su savo saulės elektrine. Bet jeigu saliara iš garažiuko, ar tada irgi pigiau?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
Bet ką tie skaičiai keičia? Čia kaip reikalauti medaus nemokamai, nes bitės taigi už dyką suneša.-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kai lygini pasatą su ferarri irgi savęs klausi, kiek ferrario savikaina didesnė nei pasato, ir kodė feraris nepagrystai žymiai brangesnis? Jei nežinojai, tai laisvoj rinkoj kainos paprastai būna tokios, kiek už produktą pirkėjas moka.
pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?
dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
...Čia kaip reikalauti medaus nemokamai, nes bitės taigi už dyką suneša.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
o visų galų espertas išlindo Jeigu nežinai atsakymo, tai apeik, nerašyk nesąmonių... čia ta vieta kur geriau patylėti
pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?
dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.
kurioje vietoje aš reikalauju nemokamai?
*censored*
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
golfietis kilometrais protingesnis už jumi elektrokomunistėliai
Svarbu nepagrįstą nesąmonę parašyti
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą...Nu o kad pasikraut kainuos tiek pat ar ten brangiau negu saliarkos prisipilt, ar tai kažką keičia?
Sutinku kai elektromobilių kainos išsilygins su vdv, tada nereikės skaičiuoti kada panašios klasės automobilis atsipirks ir ar jį ekonomiškai apsimoka pirkti.
Dabar elektromobilių kainų skirtumą gali pateisinti tik tylesniu ir sklandesniu važiavimu, didesniu pagreičiu, sąlyginai mažesniu aptarnavimu.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąneskatina pirkti elektromobilių. (neskatina tapti ekofašistu, elektrokomunistėliu)
Parašė thomcius Rodyti pranešimąDabar elektromobilių kainų skirtumą gali pateisinti tik tylesniu ir sklandesniu važiavimu, didesniu pagreičiu, sąlyginai mažesniu aptarnavimu.
- 1 patinka
Comment
-
Nu gal ir neskatina, bet nebūtinai vieša privati infrastruktūra turi būti kažką skatinanti. Enefit ir kiti elektros rinkos dalyviai įkrovimo stoteles kuria jau esančiam autoparkui ir jų vartotojų patogumui, o ne tam, kad kažką kažkam paskatintų. Jau prisiskatinom su nemokamom (tiksliau - mūsų visų pinigais subsidijuojamom) įkrovimo stotelėm, ateina laikas tos paskatos vaisius raškyti. Neabejoju, kad visai netrukus dings ir kitos lengvatos EV vairotojams (nemokamas parkavimas, subsidijos ir pan.). Tik va net ir be šitų paskatų traukinys jau įsibėgėjo.
Nu ir dar - net jei greitas įkrovimas bus 3x brangesnis, vis tiek bus jame besikraunančių grynai dėl patogumo. Nu nes šiaip jau px ar ten 10 ar 100 eurų, jei tau į Nidulę nulėkt reikia, vadinasi reikia
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
o visų galų espertas išlindo Jeigu nežinai atsakymo, tai apeik, nerašyk nesąmonių... čia ta vieta kur geriau patylėti
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.Paskutinis taisė goolfietis; 2024.07.28, 22:22.
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąPas mus truputį tragiška situacija su elektromobilių krovimo tinklais.
Palyginimui Tesla Supercharger tinklas:
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
neskatina pirkti elektromobilių. (neskatina tapti ekofašistu, elektrokomunistėliu)
Sutinku kai elektromobilių kainos išsilygins su vdv, tada nereikės skaičiuoti kada panašios klasės automobilis atsipirks ir ar jį ekonomiškai apsimoka pirkti.
Dabar elektromobilių kainų skirtumą gali pateisinti tik tylesniu ir sklandesniu važiavimu, didesniu pagreičiu, sąlyginai mažesniu aptarnavimu.*censored*
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
nejuokink, EV kolkas tik subsidijom važiuoja. Palikus rinkos salygom - stagnuotų baisiai. Panašiai kaip su kartoniniais šiaudeliais ir nuo butelių nebenusiimančiais kamštukais - teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...uvoje-n1291271
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
sakyčiau bus atvirkščiai - VDV tik akcizais važiuos, ir tada net ir greitas krovimas autostradoje atrodys pigus, lyginant su benzinu
https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...uvoje-n1291271*censored*
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
O tai keliai savaime statos? Tu galvoji kad pasiekus kažkokį procentą EV nebus apmokestinti už km/kw ar dar kažką? Ta prasme tu net nesuvoki kam skirti akcizai, bet eksperto tonu aiškini kas bus EV vienintelis šansas sąlyginai pigiau (kai turi krovimo sąlygas namei) važiuot galima tik tol, kol jie npasieks 4-5 proc nuo visų auto. Tiesa Lt panašu net ir 2 proc bus iššūkis. Taip kad jo, džiaukitės nišiniu "pigiu" produktu.*censored*
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
O tai keliai savaime statos? Tu galvoji kad pasiekus kažkokį procentą EV nebus apmokestinti už km/kw ar dar kažką? Ta prasme tu net nesuvoki kam skirti akcizai, bet eksperto tonu aiškini kas bus EV vienintelis šansas sąlyginai pigiau (kai turi krovimo sąlygas namei) važiuot galima tik tol, kol jie npasieks 4-5 proc nuo visų auto. Tiesa Lt panašu net ir 2 proc bus iššūkis. Taip kad jo, džiaukitės nišiniu "pigiu" produktu.
Comment
Comment