Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    reiktų nepamiršti kad brangu yra tik pačio greičiausio krovimo stotelėse - kuo lėčiau, tuo pigiau. kam nesvarbu kaina, galės krautis greitai, o kas nori sutaupyti, galės krautis pigiau.

    įdomu kiek laiko reiktų stovėti kad mašina beveik dykai prisipildytų dyzelio
    tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      taip yra pigiau, kraunantis namie, kur galima naudotis naktiniais tarifais ar turint alternatyvius elektros šaltinius kurie atsipirks per kelis/keliolika metų.
      Bet ne visada gali krautis namie kur moki biržos kainą.
      Kraunantis namie su savo saulės elektrine. Bet jeigu saliara iš garažiuko, ar tada irgi pigiau?

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        Kraunantis namie su savo saulės elektrine. Bet jeigu saliara iš garažiuko, ar tada irgi pigiau?
        tai jai reik baisiai pigiau emi sena atmosferini dyzeliuka, padarai kuro padavymo pasildyma, surenki is hesburgeriu/mcdonaldsu panaudota alieju, nufiltroji ir vazineji papigiai.

        Comment


          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

          tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
          Kai lygini pasatą su ferarri irgi savęs klausi, kiek ferrario savikaina didesnė nei pasato, ir kodė feraris nepagrystai žymiai brangesnis? Jei nežinojai, tai laisvoj rinkoj kainos paprastai būna tokios, kiek už produktą pirkėjas moka.
          Mano blogas

          Comment


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

            tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
            Už 100 eur/val. manau atsirastų suprantantis, kuris tau paskaičiuotų visą stotelės matematiką.
            Bet ką tie skaičiai keičia? Čia kaip reikalauti medaus nemokamai, nes bitės taigi už dyką suneša.
            -

            Comment


              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

              Kai lygini pasatą su ferarri irgi savęs klausi, kiek ferrario savikaina didesnė nei pasato, ir kodė feraris nepagrystai žymiai brangesnis? Jei nežinojai, tai laisvoj rinkoj kainos paprastai būna tokios, kiek už produktą pirkėjas moka.
              o visų galų espertas išlindo Jeigu nežinai atsakymo, tai apeik, nerašyk nesąmonių... čia ta vieta kur geriau patylėti

              pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?

              dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              ...Čia kaip reikalauti medaus nemokamai, nes bitės taigi už dyką suneša.
              kurioje vietoje aš reikalauju nemokamai?

              Comment


                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                o visų galų espertas išlindo Jeigu nežinai atsakymo, tai apeik, nerašyk nesąmonių... čia ta vieta kur geriau patylėti

                pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?

                dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.




                kurioje vietoje aš reikalauju nemokamai?
                golfietis kilometrais protingesnis už jumi elektrokomunistėliai
                *censored*

                Comment


                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                  golfietis kilometrais protingesnis už jumi elektrokomunistėliai
                  oho kiek naujadarų ir golfietis ir elektro kažkas ir protingumas matuojamas kilometrais, gerai, kad ne kW ar kWh
                  Svarbu nepagrįstą nesąmonę parašyti

                  Comment


                    Elektra greitose "futuristinėse" stotelėse kainuos tiek, kiek pirkėjai bus pasirengę mokėti, čia jau veiks gryna rinkos ekonomika, baigiasi nemokamos elektros laikai. Nu o kad pasikraut kainuos tiek pat ar ten brangiau negu saliarkos prisipilt, ar tai kažką keičia?

                    Comment


                      Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                      ...Nu o kad pasikraut kainuos tiek pat ar ten brangiau negu saliarkos prisipilt, ar tai kažką keičia?
                      neskatina pirkti elektromobilių. (neskatina tapti ekofašistu, elektrokomunistėliu)

                      Sutinku kai elektromobilių kainos išsilygins su vdv, tada nereikės skaičiuoti kada panašios klasės automobilis atsipirks ir ar jį ekonomiškai apsimoka pirkti.

                      Dabar elektromobilių kainų skirtumą gali pateisinti tik tylesniu ir sklandesniu važiavimu, didesniu pagreičiu, sąlyginai mažesniu aptarnavimu.

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                        neskatina pirkti elektromobilių. (neskatina tapti ekofašistu, elektrokomunistėliu)
                        neskatina tik jeigu važinėji non-stop greitkeliais, t.y. mažoji dalis vairuotojhų. visi kiti turi galimybių krautis neskubant, t.y. pigiai, jie iš viso gali eksploatuoti beveik dykai.

                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                        Dabar elektromobilių kainų skirtumą gali pateisinti tik tylesniu ir sklandesniu važiavimu, didesniu pagreičiu, sąlyginai mažesniu aptarnavimu.
                        Tylu bus tik kai iš viso iš miestų bus išgrūsti automobiliai, nes net ir miesto greičiais didžiausias garsas eina ne iš variklio, o iš padangų.

                        Comment


                          Nu gal ir neskatina, bet nebūtinai vieša privati infrastruktūra turi būti kažką skatinanti. Enefit ir kiti elektros rinkos dalyviai įkrovimo stoteles kuria jau esančiam autoparkui ir jų vartotojų patogumui, o ne tam, kad kažką kažkam paskatintų. Jau prisiskatinom su nemokamom (tiksliau - mūsų visų pinigais subsidijuojamom) įkrovimo stotelėm, ateina laikas tos paskatos vaisius raškyti. Neabejoju, kad visai netrukus dings ir kitos lengvatos EV vairotojams (nemokamas parkavimas, subsidijos ir pan.). Tik va net ir be šitų paskatų traukinys jau įsibėgėjo.
                          Nu ir dar - net jei greitas įkrovimas bus 3x brangesnis, vis tiek bus jame besikraunančių grynai dėl patogumo. Nu nes šiaip jau px ar ten 10 ar 100 eurų, jei tau į Nidulę nulėkt reikia, vadinasi reikia

                          Comment


                            Pas mus truputį tragiška situacija su elektromobilių krovimo tinklais.
                            Palyginimui Tesla Supercharger tinklas:





                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              o visų galų espertas išlindo Jeigu nežinai atsakymo, tai apeik, nerašyk nesąmonių... čia ta vieta kur geriau patylėti
                              Kaip jau be įžeidinėjimų. Kitaip nemoki, ane?

                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?
                              Apie perkeltinę prasmę esi girdėjęs? Ar tik prie žodžių kabinėtis moki?

                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.
                              Gal pirma paskaityk, už ką VERT atsakinga, tada čia nesamones rašinėk. Nuo kada kažkas laisvoj rinkoj reguliuoja produktų kainas? Krovimo stoteles gali stayti kas nori, pirkdamas elektrą iš bent kurio tiekėjo.
                              Paskutinis taisė goolfietis; 2024.07.28, 22:22.
                              Mano blogas

                              Comment


                                Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                                Pas mus truputį tragiška situacija su elektromobilių krovimo tinklais.
                                Palyginimui Tesla Supercharger tinklas:
                                Palyginimui realus tinklas:

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240728_192018.png
Views:	216
Size:	1,13 MB
ID:	2143246
                                Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.07.28, 19:21. Priežastis: pataisyta nuotrauka

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                  neskatina pirkti elektromobilių. (neskatina tapti ekofašistu, elektrokomunistėliu)

                                  Sutinku kai elektromobilių kainos išsilygins su vdv, tada nereikės skaičiuoti kada panašios klasės automobilis atsipirks ir ar jį ekonomiškai apsimoka pirkti.

                                  Dabar elektromobilių kainų skirtumą gali pateisinti tik tylesniu ir sklandesniu važiavimu, didesniu pagreičiu, sąlyginai mažesniu aptarnavimu.
                                  nejuokink, EV kolkas tik subsidijom važiuoja. Palikus rinkos salygom - stagnuotų baisiai. Panašiai kaip su kartoniniais šiaudeliais ir nuo butelių nebenusiimančiais kamštukais - teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
                                  *censored*

                                  Comment


                                    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                    nejuokink, EV kolkas tik subsidijom važiuoja. Palikus rinkos salygom - stagnuotų baisiai. Panašiai kaip su kartoniniais šiaudeliais ir nuo butelių nebenusiimančiais kamštukais - teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
                                    sakyčiau bus atvirkščiai - VDV tik akcizais važiuos, ir tada net ir greitas krovimas autostradoje atrodys pigus, lyginant su benzinu

                                    https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...uvoje-n1291271

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      sakyčiau bus atvirkščiai - VDV tik akcizais važiuos, ir tada net ir greitas krovimas autostradoje atrodys pigus, lyginant su benzinu

                                      https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...uvoje-n1291271
                                      O tai keliai savaime statos? Tu galvoji kad pasiekus kažkokį procentą EV nebus apmokestinti už km/kw ar dar kažką? Ta prasme tu net nesuvoki kam skirti akcizai, bet eksperto tonu aiškini kas bus EV vienintelis šansas sąlyginai pigiau (kai turi krovimo sąlygas namei) važiuot galima tik tol, kol jie npasieks 4-5 proc nuo visų auto. Tiesa Lt panašu net ir 2 proc bus iššūkis. Taip kad jo, džiaukitės nišiniu "pigiu" produktu.
                                      *censored*

                                      Comment


                                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                        O tai keliai savaime statos? Tu galvoji kad pasiekus kažkokį procentą EV nebus apmokestinti už km/kw ar dar kažką? Ta prasme tu net nesuvoki kam skirti akcizai, bet eksperto tonu aiškini kas bus EV vienintelis šansas sąlyginai pigiau (kai turi krovimo sąlygas namei) važiuot galima tik tol, kol jie npasieks 4-5 proc nuo visų auto. Tiesa Lt panašu net ir 2 proc bus iššūkis. Taip kad jo, džiaukitės nišiniu "pigiu" produktu.
                                        p.s. Nagevičius... is 20 metų blėnius rašinėja, toks pat pseudo ekspertas kaip Pareščius IT sferoj, tik interviu dalina, bet realybėj tai oj.
                                        *censored*

                                        Comment


                                          Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                          O tai keliai savaime statos? Tu galvoji kad pasiekus kažkokį procentą EV nebus apmokestinti už km/kw ar dar kažką? Ta prasme tu net nesuvoki kam skirti akcizai, bet eksperto tonu aiškini kas bus EV vienintelis šansas sąlyginai pigiau (kai turi krovimo sąlygas namei) važiuot galima tik tol, kol jie npasieks 4-5 proc nuo visų auto. Tiesa Lt panašu net ir 2 proc bus iššūkis. Taip kad jo, džiaukitės nišiniu "pigiu" produktu.
                                          EU taršos mokesčiai tikrai ne į kelių statybą nueis, o tau vis tiek teks mokėti už benziną daugiau. Ir dar metinį mokestį už automobilį uždės, kad tikrai būtų už ką kelius statyti, tai mokėsi dvigubai - ir už taršą, ir už kelius. Tikra pasaka bus su VDV

                                          Comment

                                          Working...
                                          X