Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Turi suprasti, kad nemokamas krovimas tau duodamas kaip bonusas. Galbūt dėl to tau mažiau premijos skirs ar mažiau atlyginimą kels. Bent jau aš darbdavio vietoje taip daryčiau.
    Aš suprantu, kad nemokamas krovimas yra duodamas kaip bandymas įmonei atrodyti žalesnei prieš tarptautinius investuotojus ir pan., nes tie krovikliai būna skirti visiems, nuo Petrutės, dirbančios registratūroje, iki direktoriaus.

    Comment


      Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

      Turi suprasti, kad nemokamas krovimas tau duodamas kaip bonusas. Galbūt dėl to tau mažiau premijos skirs ar mažiau atlyginimą kels. Bent jau aš darbdavio vietoje taip daryčiau.
      Jei 10 proc. darbuotojų atvažiuoja EV ir krauna darbe, o bonuso sumažinimą paskirsto ant visų, tai tikrai apsimoka krautis EV. Plius kai didelės kompanijos, niekas ten necentauja iš atlyginimų, yra skirtingi biudžetai, tai gal nebus taip dažnai nemokamų vaisių ar pan.

      Comment


        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

        Įdomu kokia procento dalis Lietuvoje turi įvadą kuris net nepajėgia 3kW išbezdėti, spėju nelabai didelė.
        Nežinau, koks procentas, bet senesnės statybos namuose ir daugiabučiuose buvo populiaru tiesti mažą galią, nes buvo įsivaizduojama kad elektros apšveitimas yra praktiškai vienintelis dalykas kam bus naudojama.

        Comment


          Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

          Turi suprasti, kad nemokamas krovimas tau duodamas kaip bonusas. Galbūt dėl to tau mažiau premijos skirs ar mažiau atlyginimą kels. Bent jau aš darbdavio vietoje taip daryčiau.
          Valstybinėse įstaigose kur atlyginimai reguliuojami ir gana maži, tokiais bonusais bando išlaikyti gerus darbuotojus. Todėl ir kels, ir skirs, ir draudimą pirks, ir dar galvos kaip legaliai padidinti patrauklumą. Vienas minusas kad stengiamasi dėl key darbuotojų, o bonusus gauna dauguma.
          -

          Comment


            Click image for larger version

Name:	EnefitVolt320.png
Views:	447
Size:	2,08 MB
ID:	2142633

            „Enefit“ elektromobilių vairuotojams turi gerų naujienų – šalia magistralės Kaunas-Klaipėda ruošia keturis naujus 320 kW galios įkroviklius. Jie bus įrengti prie viešbučio-restorano „Via Baltica“.

            320 kW galios įkrovikliai transporto priemonę, priklausomai nuo jos modelio ir baterijos talpos, 100 km kelionei leidžia įkrauti vos per 5-8 minutes, skelbia bendrovė.

            Projektui įgyvendinti prireiks daugiau nei metų. Tai bus viena pirmųjų Baltijos šalyse ir Lenkijoje vystomo „Enefit Volt“ elektromobilių įkrovimo erdvė, pasižyminti ne tik įkrovos galia, bet ir ypatingu dizainu – specialiose poilsio zonos stoginėse, teikiančiose prieglobstį nuo lietaus ar kaitros, planuojama sumontuoti saulės elektrines, kuriose generuojama elektros energija realiu laiku bus pasitelkiama elektromobiliams krauti.
            Tikrai futuristiniai dalykai nusimato šalia Kauno

            https://www.bustonaujienos.lt/kelyje...rovimo-taskai/

            Comment


              VST laidų nepaklojo, ar kame reikalas kad tokia baltoji zona už Kryžkalnio.


              Click image for larger version

Name:	EV_Stotelės_Screenshot 2024-07-25 121047.png
Views:	394
Size:	810,5 kB
ID:	2142663
              -

              Comment


                Parašė miurdock Rodyti pranešimą
                Click image for larger version

Name:	EnefitVolt320.png
Views:	447
Size:	2,08 MB
ID:	2142633



                Tikrai futuristiniai dalykai nusimato šalia Kauno

                https://www.bustonaujienos.lt/kelyje...rovimo-taskai/
                Futuristiniai tai futuristiniai. Bet kai ir kainą padaro futuristinę, tiksliau kosminę, tai atšoka noras krauti... Dar laidų nesugeba keisti kurie išdega ir varža didėja tai gražiai skamba tik ant popieriaus ir pradžioje.

                Comment


                  Tai gal nebus lubose ta kaina, konkurencinga, tiksliau normali jei užkraut kokį 100 km ir važiuot toliau kol dešrainį suvalgysite

                  Comment


                    Kitas Porsche Cayenne bus tik elektrinis.

                    The fourth generation of the Porsche Cayenne will be all-electric.
                    https://newsroom.porsche.com/en/2024...egy-36924.html

                    Comment


                      Nesutikčiau, jog tik elektrinis. Citata iš to paties straipsnio:

                      At the same time, into the next decade our customers will still be able to choose from a wide range of powerful and efficient combustion and hybrid models.” The third generation of the Cayenne will be further upgraded and will continue to be offered alongside the fourth, all-electric generation.

                      Comment


                        Nesutikčiau kad kitas bus ne tik elektrinis.
                        andrius.at Pacituotoje citatoje rašo kad toliau gamins ir senus tiems kas nori dūmijančių dyzelių.
                        -

                        Comment


                          Kas nori dūmijančių dyzelių vargu ar toliau pirks naujus Porsche Cayenne nes nuo 3 kartos gaminami tik naudojantys benziną arba plugin hibridai (plius nuo 4 kartos bus galima gauti ir pilnai elektrinę versiją).

                          Comment


                            Nežinojau kad dyzelių jau nebėra. Na ne esmė, norėjau pasakyti kad VDV liks tik senuose 3 kartos. Nes ketvirta bus tik elektrinė: "the fourth, all-electric generation".
                            -

                            Comment


                              Parašė miurdock Rodyti pranešimą
                              Tai gal nebus lubose ta kaina, konkurencinga, tiksliau normali jei užkraut kokį 100 km ir važiuot toliau kol dešrainį suvalgysite
                              kas yra normali? normali kai 100 km gaunasi brangiau nei su VDV?

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                kas yra normali? normali kai 100 km gaunasi brangiau nei su VDV?
                                O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?
                                -

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?
                                  Tai gal galima būti argumentuoti iš ko ta kaina susideda? Žymiai daugiau elektros suvartojama? Super brangios įkrovimo stotelės? Jų atsiperkamumas paskaičiuotas per metus? Noras pasipelnyti kol nėra infrastruktūros?

                                  Asmeniškai manęs tai neskatina pirkti EV.

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                    O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?
                                    Ilgą laiką buvo aiškinama, kad elektryčkos pigiau. Tai dalis liaudies patikėjo ir vis dar tiki tuo.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Ilgą laiką buvo aiškinama, kad elektryčkos pigiau. Tai dalis liaudies patikėjo ir vis dar tiki tuo.
                                      taip yra pigiau, kraunantis namie, kur galima naudotis naktiniais tarifais ar turint alternatyvius elektros šaltinius kurie atsipirks per kelis/keliolika metų.
                                      Bet ne visada gali krautis namie kur moki biržos kainą.

                                      Comment


                                        reiktų nepamiršti kad brangu yra tik pačio greičiausio krovimo stotelėse - kuo lėčiau, tuo pigiau. kam nesvarbu kaina, galės krautis greitai, o kas nori sutaupyti, galės krautis pigiau.

                                        įdomu kiek laiko reiktų stovėti kad mašina beveik dykai prisipildytų dyzelio

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                          reiktų nepamiršti kad brangu yra tik pačio greičiausio krovimo stotelėse - kuo lėčiau, tuo pigiau. kam nesvarbu kaina, galės krautis greitai, o kas nori sutaupyti, galės krautis pigiau.

                                          įdomu kiek laiko reiktų stovėti kad mašina beveik dykai prisipildytų dyzelio
                                          tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X