Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
Jei labiau pasidomėtumėte, tai tuose pačiuose "normaliuose" benzininiuose VDV yra tie patys mazgai, tik vietoj DPF yra GPF
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nu va, jau ir naujus benzinus sugadino. Bet gal bus mažiau problemų dėl lengvesnio benzino įšilimo.-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kaip filtras įtakoja įšilimą? Ir kodėl dėl lengvesnio įšilimo yra daugiau problemų?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąDėl lengvesnio benzinų įšilimo turėtų lengviau valytis filtrai ir bus mažiau bėdų nei su DPF.
Comment
-
EV fronte daug naujienų- Hertz direktorius atleistas už tai kad pripirko EV ir flopino.
- Švedijoje stipriai krito EV paklausa. Nežinau kodėl, nes krovimo infrastruktūra 10x geresnė nei Lietuvoje.
- Xiaomi pirmas blynas – Xiaomi SU7, ankstyvose apžvalgose įvardinamas kaip 10/10 automobilis.
- EV po truputį eina link to kad bus pigesni nei VDV.
Tesla ir toliau žada $25k EV, Škoda jau parodė savo $25k EV – Škoda Epiq. Panašu kad taikomasi į bestseller:į. - Lietuvos EV pasiūla toliau labai stipriai atsilieka nuo Olandijos, Norvegijos, Švedijos. Pastarose šalyse yra žymiai didesnis EV modelių pasirinkimas.
- Kinijoje EV rinka labai dinamiška, per paskutinį pusmetį daug naujų modelių, daug naujų gamintojų, daug joint-ventures, daug techninių inovacijų ir daug bankrotų.
- 1 patinka
Comment
-
Yra keturios SU7 versijos. Brangiausia versija, Xiaomi SU7 FE, atrodo taip:- 1000+ arklio galių
- 100+ kWh baterija
- 800+ km nuvažiuojamas atstumas
- 800+ V architektūra (871V)
- Lenktyninių automobilių stabdžiai (8-piston Brembo, kurie apie 4k kainuoja)
- 1276 Nm
- 0-100 km/h per 1,98s
- Sudėta viskas. Nuo automatiškai užsidarančių durų ir "soft close" iki head-up display iki Lidar. Nėra jokių opcijų kurias galima pasirinkti ir kurios kainuoja papildomai.
Parašau baltu tekstu: 44 tūkstančiai eurų (kaina Kinijoje)Paskutinis taisė T-K-K; 2024.03.19, 21:53. Priežastis: Patiksliniau kad spec ir kaina galioja brangiausiai versijai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąJames May (buvęs Top Gear vedėjas) pasako savo nuomonę apie EV. Įdomu, gerai pagrindžia ir nedaug minučių.
TLDR: EV laikas dar nepribrendo.
Šitas geras!
Parašė gerietis Rodyti pranešimąFisker jau pasamdė bankroto konsultantus.The first company, Fisker Automotive, filed for bankruptcy in 2013. Fisker's share price has fallen over 97% since it went public in 2020
– WSJ
Dabar juos gamina Austrijoje (Magna Steyr, Graz).
Bet šiaip gaila jeigu išnyks.
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąYra keturios SU7 versijos. Brangiausia versija, Xiaomi SU7 FE, atrodo taip:- 1000+ arklio galių
- 100+ kWh baterija
- 800+ km nuvažiuojamas atstumas
- 800+ V architektūra (871V)
- Lenktyninių automobilių stabdžiai (8-piston Brembo, kurie apie 4k kainuoja)
- 1276 Nm
- 0-100 km/h per 1,98s
- Sudėta viskas. Nuo automatiškai užsidarančių durų ir "soft close" iki head-up display iki Lidar. Nėra jokių opcijų kurias galima pasirinkti ir kurios kainuoja papildomai.
Parašau baltu tekstu: 44 tūkstančiai eurų (kaina Kinijoje)
Šiuo metu Xiaomi 14 Kinijoje 400-500 eur, o Europoje 900-1000. Panašiai ir su kitais Xiaomi gaminiais.
Ir jeigu šita mašina Europoje kainuos dvigubai, t.y. apie 100k, tai jau nėra taip patrauklu.
Comment
-
Automobilių koncernas „Stellantis“, valdantis tokius ženklus, kaip „Fiat“, „Jeep“, „Chrysler“, „Peugeot“ ir kitus, pirmasis iš Vakarų šalių gamintojų gavo teisę gaminti, eksportuoti ir pardavinėti Kinijos bendrovės „Leapmotor“ automobilius už Kinijos ribų. „Leapmotor“ elektromobiliai bus gaminami „Stellantis“ partnerių Tychos gamykloje Pietų Lenkijoje, du anoniminiais likti panorusius šaltinius cituoja „Reuters“.
Teigiama, kad „Leapmotor T03“ – elektrinio mažylio – gamyba šioje gamykloje gali prasidėti jau birželio gale. Teigiama, kad čia automobilis bus surenkamas iš atsigabentų jau pagamintų ir surinkimui paruoštų mazgų.
Tychos gamykla turėtų užtikrinti, kad gamybos kaštai bus nedideli. Tai labai svarbu, kadangi iš čia iškeliausiantys elektromobiliai yra sukurti taip, kad juos įpirktų daugelis vairuotojų. Šią gamyklą „Stellantis“ pasirinko dar praėjusiais metais, kai pasirašė su Kinijos gamintoju susitarimą dėl bendros veiklos.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Taj MahalXiaomi SU7 labai imponuoja.
Apart tai kad elektromobilis rinks belekiek duomenų apie tave ir juos slapta perduos Kinijos žvalgybai, automobilis labai imponuoja.
Revieweris/ apžvalgininkas geras ir apžvalga padaryta gerai.
Telescope: Xiaomi SU7 Review (Youtube)
Yra tik keli esminiai klausimai:- Kaip bus su servisu? Visi verkia kad Teslų serviso LT nėra, tai klausimas kaip su jų servisu bus?
- Kokia bus surinkimo ir medžiagų kokybė?
- Kaip veiks operacinė sistema? Jei taip kaip siurblių robotų (taip taip vienintelį daiktą ką xiaomi turiu) tai ne kažką. Mano asmenine nuomone, kinų silpniausia pusė yra operacinės sistemos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Viskas atrodo tikrai neblogai. Techninė pusė - įspūdinga.
Yra tik keli esminiai klausimai:- Kaip bus su servisu? Visi verkia kad Teslų serviso LT nėra, tai klausimas kaip su jų servisu bus?
- Kokia bus surinkimo ir medžiagų kokybė?
- Kaip veiks operacinė sistema? Jei taip kaip siurblių robotų (taip taip vienintelį daiktą ką xiaomi turiu) tai ne kažką. Mano asmenine nuomone, kinų silpniausia pusė yra operacinės sistemos.
Visiškas šimtaprocentinis dealbreakeris bet kokiam telefone, net labiausiai biudžetiniame.
O šitas telefonas kainuoja 1500 eurų. Kartais Xiaomi software sprendimai mažų mažiausiai stebina...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Comment
Comment