Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.
    Neatsakėte į klausimą - viskas ką išvardinote yra bendri VDV ir EV bruožai.

    Pats manau kad kaina krenta dėl baterijos nusidėvėjimo arba (kol kas) dėl mažesnio patogumo krautis negu piltis.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.
      Klausimas dėl greitesnio EV nuvertėjimo. Manau kad EV ir VDV pakaba, salono komforto įranga ir t.t. yra analogiški. Kai kurie EV modeliai apskritai yra VDV automobilių klonai.
      IMHO bėda ne tik kainoje, bet kol kas eksploatacijos ir remonto patogume.
      Ir apskritai mitas, kad EV "nuvertės žymiai lėčiau".
      Paskutinis taisė Sula; 2024.03.09, 09:59.

      Comment


        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

        Neatsakėte į klausimą - viskas ką išvardinote yra bendri VDV ir EV bruožai.

        Pats manau kad kaina krenta dėl baterijos nusidėvėjimo arba (kol kas) dėl mažesnio patogumo krautis negu piltis.
        Tai aš ir sakau, kad nematau tokio didelio elektromobilių ilgaamžiškumo pranašumo gendančiuose mazguose. Bet tuo pačiu prisideda besidrožianti baterija kurios turbūt neapsimokės keisti.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Tai aš ir sakau, kad nematau tokio didelio elektromobilių ilgaamžiškumo pranašumo gendančiuose mazguose. Bet tuo pačiu prisideda besidrožianti baterija kurios turbūt neapsimokės keisti.

          Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą


            Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
            Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą


              Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
              + stabdžiai
              + metinis tepalų+filtro keitimas, jei mašina siekia 8+ metų turbūt ir duslintuvą pavirint reikia (nebent mėgsti "sportinio" bezdėjimo garsą")
              + visos po kapotu esančios suyrančios detalės, kurios kas 5-8 metus vis tiek turi būti pakeistos (žarnelės, diržai ir pan.)

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą


                Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
                Įprastai šitie dalykai laiko apie 200-300k, jeigu normaliai važinėjama. Bendra suma apie 5k, jeigu dedant viską naujo ir nerestauruoto arba keiti viską oficialiai, o ir tą sumą ne iš karto sumoki. Sėkmės pakeičiant kėbule sumontuotas elektromobilių baterijas už 5k

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą


                  Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
                  Pas mane dešimt metų senumo ir dar neturėjo nei vienos iš šitų problemų. Čia gal kai perki atsuktą lavoną

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.
                    Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.
                      Na viskas priklauso nuo pačios eksploatacijos - jeigu krauti reikia retai ir lėtai nes važinėjama tik į darbą ir atgal, tai baterija bus geresnės būklės po x kilometrų negu kasdien krauta baterija po du kartus autostrados greitajame įkroviklyje. Kiek geresnės būklės - reiktų atsiversti mokslinius tiriamuosius popierius, tačiau aišku jog pasidaro atvirkščiai, lyginant su VDV - jeigu VDV važinėjęs „lygiomis autostradomis“ yra geidžiamesnis už drožtą miesto gatvelėmis, tai EV baterijai yra priešingai.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.
                        Tai ir VDV byrėjimas prasideda po keliolikos metų ar atmestinos eksploatacijos.

                        Ir viskas priklauso nuo baterijos. Buvus brangi versija su sumažėjusiu atstumu nuo 500 iki 350 km gal ir pusė velnio. Pigus kibiras kuriam nuo 300 atstumas susitraukė iki 200 gerokai liūdniau. Dar jei paimam žiemą kai paprastesni variantai būna jautresni temperatūros pokyčiams. Tada noras pakeist bateriją gali ateit daug anksčiau.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Tai ir VDV byrėjimas prasideda po keliolikos metų ar atmestinos eksploatacijos.

                          Ir viskas priklauso nuo baterijos. Buvus brangi versija su sumažėjusiu atstumu nuo 500 iki 350 km gal ir pusė velnio. Pigus kibiras kuriam nuo 300 atstumas susitraukė iki 200 gerokai liūdniau. Dar jei paimam žiemą kai paprastesni variantai būna jautresni temperatūros pokyčiams. Tada noras pakeist bateriją gali ateit daug anksčiau.
                          O ar aš galėsiu nusipirkti keliolikos metų elektromobilį už 2k ir juo naudotis taip pat, kaip nauju už 40k?

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                            O ar aš galėsiu nusipirkti keliolikos metų elektromobilį už 2k ir juo naudotis taip pat, kaip nauju už 40k?
                            Matyt nelabai.

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                              VDV važinėjęs „lygiomis autostradomis“ yra geidžiamesnis už drožtą miesto gatvelėmis, tai EV baterijai yra priešingai.
                              nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu

                              -

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu
                                tikrai ne

                                Click image for larger version

Name:	NICHTVERWENDENAudiUnfall.jpg
Views:	362
Size:	101,2 kB
ID:	2116294

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                  Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai".
                                  Kas yra tie "EGR, DPF, dvimasis smagratis"?

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Kas yra tie "EGR, DPF, dvimasis smagratis"?
                                    Gal pravers:
                                    https://gprivate.com/64gfl

                                    Comment


                                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                      Nereikia postinti nuorodas į pornosaitus.
                                      Paskutinis taisė Aleksio; 2024.03.11, 13:08.

                                      Comment


                                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                        nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu
                                        Kiek tokių yra? 0,5%?

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.
                                          Jei labiau pasidomėtumėte, tai tuose pačiuose "normaliuose" benzininiuose VDV yra tie patys mazgai, tik vietoj DPF yra GPF

                                          Comment

                                          Working...
                                          X