Parašė DJ+
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.
Pats manau kad kaina krenta dėl baterijos nusidėvėjimo arba (kol kas) dėl mažesnio patogumo krautis negu piltis.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.
IMHO bėda ne tik kainoje, bet kol kas eksploatacijos ir remonto patogume.
Ir apskritai mitas, kad EV "nuvertės žymiai lėčiau".Paskutinis taisė Sula; 2024.03.09, 09:59.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Neatsakėte į klausimą - viskas ką išvardinote yra bendri VDV ir EV bruožai.
Pats manau kad kaina krenta dėl baterijos nusidėvėjimo arba (kol kas) dėl mažesnio patogumo krautis negu piltis.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai aš ir sakau, kad nematau tokio didelio elektromobilių ilgaamžiškumo pranašumo gendančiuose mazguose. Bet tuo pačiu prisideda besidrožianti baterija kurios turbūt neapsimokės keisti.
Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
+ metinis tepalų+filtro keitimas, jei mašina siekia 8+ metų turbūt ir duslintuvą pavirint reikia (nebent mėgsti "sportinio" bezdėjimo garsą")
+ visos po kapotu esančios suyrančios detalės, kurios kas 5-8 metus vis tiek turi būti pakeistos (žarnelės, diržai ir pan.)
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai". Aišku jei automobilį perki / lizinguoji ir po 3-5 metų keiti į naują, tai nėra bėdos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.
Ir viskas priklauso nuo baterijos. Buvus brangi versija su sumažėjusiu atstumu nuo 500 iki 350 km gal ir pusė velnio. Pigus kibiras kuriam nuo 300 atstumas susitraukė iki 200 gerokai liūdniau. Dar jei paimam žiemą kai paprastesni variantai būna jautresni temperatūros pokyčiams. Tada noras pakeist bateriją gali ateit daug anksčiau.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai ir VDV byrėjimas prasideda po keliolikos metų ar atmestinos eksploatacijos.
Ir viskas priklauso nuo baterijos. Buvus brangi versija su sumažėjusiu atstumu nuo 500 iki 350 km gal ir pusė velnio. Pigus kibiras kuriam nuo 300 atstumas susitraukė iki 200 gerokai liūdniau. Dar jei paimam žiemą kai paprastesni variantai būna jautresni temperatūros pokyčiams. Tada noras pakeist bateriją gali ateit daug anksčiau.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąO ar aš galėsiu nusipirkti keliolikos metų elektromobilį už 2k ir juo naudotis taip pat, kaip nauju už 40k?
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
VDV važinėjęs „lygiomis autostradomis“ yra geidžiamesnis už drožtą miesto gatvelėmis, tai EV baterijai yra priešingai.
-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąTurbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas yra tie "EGR, DPF, dvimasis smagratis"?
https://gprivate.com/64gfl
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Aleksio; 2024.03.11, 13:08.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu
- 1 patinka
Comment
Comment