Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Iki nulio nieks neiškrauna ir įkrova yra rekomenduojama iki 80. Jeigu čia skaičiuotojai siūlo greitai pasikrauti po 10 kWh (rašau kaip prašei), tai su tokia sėkme stosi kas 30 km krautis. Sėkmės, matyt čia laisvo oro direktorių pilna.
    Galbūt tamstai reiktų priminti jog kalba ėjo apie tai, kad pasikrauti papildomus 10 kWh yra greičiau negu važiuoti lėčiau bet nesikrauti (105 km/h). Niekas ir nekalba jog tolimoje kelionėje reikia stojinėti kas 30 kilometrų.

    Comment


      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
      Gerai būtų EV analizes visgi atlikti tipinio gyventojo, kuris neturi galimybės krautis "pas save namie" atžvilgiu - kad lygintume obuolius su obuoliais vertinami EV vs VDV. Entuziastai palikinėt parkinguose prie parduotuvių arba turintis prie namų infrastruktūrą krautis vistiek nesudaro reikšmingo procento. Norint pereit masiškai prie EV reikia spręsti ne tas problemas, kurias pastarieji "apisprendžia", o būtent didžiosios dalies auto savininkų ir naudotojų. Tai va ir klausimas, kaip ?

      - EV batarkės techniniai parametrai ?
      - EV batarkės moduliarizacija ir sukeitimas dalimis "pakrovimo" vietoje ?
      - tiesiog EV automobilių share'inimas per krovimo vietas - ala "pasiimi pakrautą" ?
      - belaidis krovimas perdarant kelius ir EV technologijas ?
      - Kažkokiu būdu sutvarkant El.tinklus taip, kad būtų galios ir jungčių kraut tokiems mikrorajonams kaip Perkūnkiemis ?
      - kt ?

      Kas įvyks greičiau (jei įvyks) ir kur reiktų dėti pastangas ?
      Čia yra labai plati, kompleksiška ir su kitomis temomis persipynus problema. Prie kiekvieno automobilio įkroviklio nepastatysi, bet tiek ir nereikia - pirmyn atgal į darbą gali nuvažiuoti 2-3 kartus su viena įkrova, jau iš karto atkrenta daugiau nei pusė įkroviklių. Tada dar sumažini automobilių kiekį su geru viešuoju transportu, kad nereiktų šiaip sau važinėtis, ir tada įkroviklių skaičius nebeatrodys toks neįgyvendinamai didelis.

      Aišku, dabar skaitot ir juokiatės, nes tokie dalykai skamba kaip iš sapnų karalystės, tačiau uždraudus VDV, problemos, į kurias atrodo neįmanoma gauti reakcijos iš valdžiažmogių (VT, daugiabučių kiemai ir pan.) bus priverstinai „išspręstos“ - automobilių turės apmažėti:

      „Pigaus 200 000 km iš Vokietijos“ nebeliks, nes pas visus atrofavę akumuliatoriai, o namų kiemuose liks tik tiek automobilių, kiek įmanoma įkrauti vietoje, nes elektromobilių degalinėje kaina per brangi (užtat atkris tie, kuriems automobilis tėra „nice to have“ arba tie, kurie neišgali mokėti už greitą krovimą).

      Tokio mano galvos scenarijaus atveju viskas grįš atgal į pusiausvyros būseną - automobilį turi tie, kam jo realiai reikia, galbūt vienas ant šeimos su vaikais, kitoms kelionėms bus naudojamas mikromobilumo priemonės arba viešasis transportas. Spėčiau kad neretai Lietuvos žmonės primiršta, jog dabartinė automobilizacija miestuose nėra normali.

      Comment


        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

        Čia yra labai plati, kompleksiška ir su kitomis temomis persipynus problema. Prie kiekvieno automobilio įkroviklio nepastatysi, bet tiek ir nereikia - pirmyn atgal į darbą gali nuvažiuoti 2-3 kartus su viena įkrova, jau iš karto atkrenta daugiau nei pusė įkroviklių. Tada dar sumažini automobilių kiekį su geru viešuoju transportu, kad nereiktų šiaip sau važinėtis, ir tada įkroviklių skaičius nebeatrodys toks neįgyvendinamai didelis.

        Aišku, dabar skaitot ir juokiatės, nes tokie dalykai skamba kaip iš sapnų karalystės, tačiau uždraudus VDV, problemos, į kurias atrodo neįmanoma gauti reakcijos iš valdžiažmogių (VT, daugiabučių kiemai ir pan.) bus priverstinai „išspręstos“ - automobilių turės apmažėti:

        „Pigaus 200 000 km iš Vokietijos“ nebeliks, nes pas visus atrofavę akumuliatoriai, o namų kiemuose liks tik tiek automobilių, kiek įmanoma įkrauti vietoje, nes elektromobilių degalinėje kaina per brangi (užtat atkris tie, kuriems automobilis tėra „nice to have“ arba tie, kurie neišgali mokėti už greitą krovimą).

        Tokio mano galvos scenarijaus atveju viskas grįš atgal į pusiausvyros būseną - automobilį turi tie, kam jo realiai reikia, galbūt vienas ant šeimos su vaikais, kitoms kelionėms bus naudojamas mikromobilumo priemonės arba viešasis transportas. Spėčiau kad neretai Lietuvos žmonės primiršta, jog dabartinė automobilizacija miestuose nėra normali.
        Panašiai kaip Afrikoje ar prie komunizmo. Progresas

        Comment


          Iš policy pusės tai ne automobilius naikinti reikėtų, o VT pagerinti tiek, kad kad daug kas automobilio net nenorėtų. Ypač tie, kur be šeimų. Amsterdame ar Stokholme daug kas automobilio net nenori.

          Dažnai nenori ir tie, kuriem automobilis nepadarytų jokios finansinės naštos.
          Paskutinis taisė DJ+; 2024.03.02, 16:59.

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

            Panašiai kaip Afrikoje ar prie komunizmo. Progresas
            Komunistai statė namų kvartalus, siūlyčiau nebedaryti komunizmo ir visiems gyventi palapinėse

            Comment


              Pasiskaitai kokios problemos nuvažiuoti iki jūros tai pratęsiant temą važiavimas iki kokios Vokietijos iš viso būtų hemorojus.
              Su VDV jei gali dviese vairuoti tai gali nuvažiuoti vos ne su 1 sustojimu pietums.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                Iš policy pusės tai ne automobilius naikinti reikėtų, o VT pagerinti tiek, kad kad daug kas automobilio net nenorėtų. Ypač tie, kur be šeimų. Amsterdame ar Stokholme daug kas automobilio net nenori.

                Dažnai nenori ir tie, kuriem automobilis nepadarytų jokios finansinės naštos.
                Dažnai matau tam tikrose facebooko grupėse kaip Panevėžyje autobusai neatvažiuoja visai arba atvažiuoja per anksto. Tokie bajeriai tiesiog didina pasitikėjimą viešuoju transportu ir kad laiku nusigausi ten, kur reikia. Atsakymai - trūksta darbuotojų, sugedo autobusai, susirgo vairuotojas ir panašiai

                Comment


                  Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                  Gerai būtų EV analizes visgi atlikti tipinio gyventojo, kuris neturi galimybės krautis "pas save namie" atžvilgiu - kad lygintume obuolius su obuoliais vertinami EV vs VDV. Entuziastai palikinėt parkinguose prie parduotuvių arba turintis prie namų infrastruktūrą krautis vistiek nesudaro reikšmingo procento. Norint pereit masiškai prie EV reikia spręsti ne tas problemas, kurias pastarieji "apisprendžia", o būtent didžiosios dalies auto savininkų ir naudotojų. Tai va ir klausimas, kaip ?

                  - EV batarkės techniniai parametrai ?
                  Pernai kiniečiai anonsavo kad išleis LFP batarkės, kurios krausis 4C ir daugmaž nebijos šalčio, jei iš rimto pasieks tokius parametrus ir gamyba nebus smarkiai sudėtingesnė/brangesnė, tai game over ICE. O infrastruktūra galės ramiai natūraliai vystytis, gi niekas neplanuoja po metų ICE uždraust.
                  - belaidis krovimas perdarant kelius ir EV technologijas ?
                  na kam nesąmonęs išradinėt, gal tada jau vandenilio EV jau geriau
                  Paskutinis taisė transpondster; 2024.03.02, 18:10.

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Pasiskaitai kokios problemos nuvažiuoti iki jūros tai pratęsiant temą važiavimas iki kokios Vokietijos iš viso būtų hemorojus.
                    Su VDV jei gali dviese vairuoti tai gali nuvažiuoti vos ne su 1 sustojimu pietums.
                    Šitiek išsėdėjus be sustojimų irgi būtų neblogas hemorojus

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                      Šitiek išsėdėjus be sustojimų irgi būtų neblogas hemorojus
                      Common, jei niekas neriboja ir pakaitomis vairuoji tai gali sėdynę nusiversti ir relaxuoti vairuodamas kas 4val ar daugiau. Netgi alaus gali įkalti per peitus pakeliui ir nesiparinti dėl baterkių krovimo tam gaišdamas her žino kiek laiko. VDV tiesiog važiuoji kiek nori ir kaip nori pasikeisdamas dviese be sustojimų. Nejuokinkite
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Common
                        Šiaip jau "come on", o ne "common"

                        Comment


                          Realybė apie kelionę į Vokietiją (Vilnius-Niurnbergas) su šiuolaikišku EV:
                          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240303_085242.png
Views:	336
Size:	8,8 kB
ID:	2114876

                          Visi krovimai tarp 20-30 minučių, nuvažiavus 1,5-2 h. Gaunasi kad iš 14:51h kelionės iš viso krauniesi 2:31h. Tikrai ne kažkokia „sužlugdyta kelionė dėl EV“.

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                            Realybė apie kelionę į Vokietiją (Vilnius-Niurnbergas) su šiuolaikišku EV:
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240303_085242.png
Views:	336
Size:	8,8 kB
ID:	2114876

                            Visi krovimai tarp 20-30 minučių, nuvažiavus 1,5-2 h. Gaunasi kad iš 14:51h kelionės iš viso krauniesi 2:31h. Tikrai ne kažkokia „sužlugdyta kelionė dėl EV“.
                            Koks gavosi maršrutas su kokiais sustojimais? Pagal greitį čia ir su VDV su 1x sustojimu užsipilt kuro/kavos reikia daug sėkmės tokį greitį išlaikyti.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Koks gavosi maršrutas su kokiais sustojimais? Pagal greitį čia ir su VDV su 1x sustojimu užsipilt kuro/kavos reikia daug sėkmės tokį greitį išlaikyti.
                              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240303_120401.png
Views:	185
Size:	607,9 kB
ID:	2114930 Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240303_120440.png
Views:	194
Size:	70,6 kB
ID:	2114931

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240303_120401.png Views:	1 Size:	607,9 kB ID:	2114930 Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240303_120440.png Views:	1 Size:	70,6 kB ID:	2114931
                                Puikiai matosi, kad buvo viršytas leistinas greitis.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Puikiai matosi, kad buvo viršytas leistinas greitis.
                                  Kurioje vietoje čia taip puikiai matosi?

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Puikiai matosi, kad buvo viršytas leistinas greitis.
                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                    Kurioje vietoje čia taip puikiai matosi?
                                    Vilnius - Kaufland Suwałki 222 km 2:11
                                    Žiemą tai 100% greičio viršijimas, o vasarą - ant ribos.

                                    Bet reikia pagirti už nuvažiuotus ilgus atstumus net nesivelkant, kaip ženkli dalis elektromobilių, o važiuojant gana greitai.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                      Vilnius - Kaufland Suwałki 222 km 2:11
                                      Žiemą tai 100% greičio viršijimas, o vasarą - ant ribos.

                                      Bet reikia pagirti už nuvažiuotus ilgus atstumus net nesivelkant, kaip ženkli dalis elektromobilių, o važiuojant gana greitai.
                                      Ar vid. greitis 101,7 km/h tikrai yra greičio viršijimas?
                                      Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240303_124713.png Views:	1 Size:	6,4 kB ID:	2114945

                                      Kaip suprantu, šitas puslapis (abetterrouteplanner) turi greičio ribojimus ir jų laikosi, nes skaičiavimams yra nustatytas max. greitis 140 km/h, kurį pasiekia tik ten kur ir yra tokie greičio limitai...

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Pasiskaitai kokios problemos nuvažiuoti iki jūros tai pratęsiant temą važiavimas iki kokios Vokietijos iš viso būtų hemorojus.
                                        Su VDV jei gali dviese vairuoti tai gali nuvažiuoti vos ne su 1 sustojimu pietums.
                                        jei normalus elektromobilis problemos nėra iki jūros be sustojimų

                                        Comment


                                          Parašė DJ+

                                          Yra buvę bandymų diegti kelius su bevieliu krovimu elektromobiliams:
                                          https://www.bbc.com/future/article/2...eed-to-plug-in

                                          ​​​​
                                          visur mėgsta valstybinius pinigus "įsisavinti"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X