Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tarkim, važiuoji 130 km/h, sąnaudos apie 30 KW/100 km, Ionity krovimo kaina Kryžkalnyje 0,79 KW (be subscription), tai iki Klaipėdos mano kelionė kainuos nei daug, nei mažai - 71 Eur. Su VDV varikliu tokiom sąlygom aš nuvažiuosi į abi puses. Pirmyn - atgal, EV mašiniuką turėsi krauti beveik 3 kartus ir papildomai sugaiši min. dvi valandas. Koks turėtų būti mąstymas ir planavimas su minuso ženklu - nelabai įsivaizduoju. Perku karvę už 2K, parduodu už 1K, svarbiausia mąstymą pakeist.

    Comment


      Pasikartosiu, pagrindinė bėda dėl elektromobilių krovimo ir visų jų problemų yra mūsų galvose ir mastyme.

      Comment


        Išsprendus problemą galvoje ir apsisprendus niekur nebevažiuot automobilio nebereikia išvis

        Comment


          Parašė Robyla Rodyti pranešimą
          Tarkim, važiuoji 130 km/h, sąnaudos apie 30 KW/100 km, Ionity krovimo kaina Kryžkalnyje 0,79 KW (be subscription), tai iki Klaipėdos mano kelionė kainuos nei daug, nei mažai - 71 Eur. Su VDV varikliu tokiom sąlygom aš nuvažiuosi į abi puses. Pirmyn - atgal, EV mašiniuką turėsi krauti beveik 3 kartus ir papildomai sugaiši min. dvi valandas. Koks turėtų būti mąstymas ir planavimas su minuso ženklu - nelabai įsivaizduoju. Perku karvę už 2K, parduodu už 1K, svarbiausia mąstymą pakeist.
          pamiršai paminėti jog kelionės pradžios ir pabaigos krovimas yra ne greitajame įkroviklyje.

          Realybė:
          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240301_155349.png
Views:	292
Size:	4,3 kB
ID:	2114582

          Comment


            ≈14 eurų už 15,5 kWh?

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              pamiršai paminėti jog kelionės pradžios ir pabaigos krovimas yra ne greitajame įkroviklyje.

              Realybė:
              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240301_155349.png
Views:	292
Size:	4,3 kB
ID:	2114582
              Kodėl ne greitajame ? Iškart daryt prielaidą, kad gyvenamoj vietoj gali krauti ir būtina "pasirūpinti iš anksto" ? Čia vat ir problema. Pvz tariuosi planus, kad pas mane atvažiuos iš Kauno tam tikrai valandai ir sako, kad va "nespės pasikrauti". Pasirodo reikia tokių auto savininkams planuoti žymiai labiau iš anksto. Kol tokio tipo problemos egzistuos, tai galit taisyt galvas kitais klausimais ir apsimesti, kad problemos neegzistuoja. Elektra varomas automobilis neturėtų sukelti papildomų rūpesčių, jei norima, kad naudotųs ne vien entuziastai.

              Comment


                Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                Kodėl ne greitajame ? Iškart daryt prielaidą, kad gyvenamoj vietoj gali krauti ir būtina "pasirūpinti iš anksto" ? Čia vat ir problema. Pvz tariuosi planus, kad pas mane atvažiuos iš Kauno tam tikrai valandai ir sako, kad va "nespės pasikrauti". Pasirodo reikia tokių auto savininkams planuoti žymiai labiau iš anksto. Kol tokio tipo problemos egzistuos, tai galit taisyt galvas kitais klausimais ir apsimesti, kad problemos neegzistuoja. Elektra varomas automobilis neturėtų sukelti papildomų rūpesčių, jei norima, kad naudotųs ne vien entuziastai.
                Na ėjo kalba apie kelionę į Palangą, nemanau kad čia yra labai spontaniškas dalykas kurio nebūtum pasiplanavęs bent parą prieš.

                Aš sakyčiau čia kaip tik elektromobilių privalumas - tie kas planuoja gali pasikrauti beveik dykai, tik lėtai, o kas nori greitai, irgi gali, tik susimokės brangiau. Tai nelabai suprantu kaip galima „nespėti pasikrauti“, nebent savininkas taupus, arba turi seną elektromobilį, kuris nesugeba greitai krautis. Bet nieko, tokie jau bus seniai laužyne kai bus uždrausti VDV.

                Comment


                  Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                  Pasikartosiu, pagrindinė bėda dėl elektromobilių krovimo ir visų jų problemų yra mūsų galvose ir mastyme.
                  Aha. Pirksiu namą, kurio neišgaliu nusipirkti, kad turėčiau kur krauti elektromobilį.

                  Comment


                    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                    Tarkim, važiuoji 130 km/h, sąnaudos apie 30 KW/100 km, Ionity krovimo kaina Kryžkalnyje 0,79 KW (be subscription), tai iki Klaipėdos mano kelionė kainuos nei daug, nei mažai - 71 Eur. Su VDV varikliu tokiom sąlygom aš nuvažiuosi į abi puses. Pirmyn - atgal, EV mašiniuką turėsi krauti beveik 3 kartus ir papildomai sugaiši min. dvi valandas. Koks turėtų būti mąstymas ir planavimas su minuso ženklu - nelabai įsivaizduoju. Perku karvę už 2K, parduodu už 1K, svarbiausia mąstymą pakeist.
                    prenumerata 6€ 0,59 kWh, tai visgi 60€ ir čia kalbam apie brangiausią operatorių ir labai teorinį variantą kad kraunies tik Ionity ...
                    Anyway tiem kurie matematikos mokykloj nesimokino: važiuoti 105 vs 120 km/h yra ~21 min lėčiau, suvartojimo Model Y bus ~10 kWh skirtumas. Net antikvarinėj 50 kW stotelėj sugaiši <15 min su sustojimu, jau nekalbant apie Ionity kur 10 kWh įkrausi per ~ 4 min + pit stop. EMSI yra pakeliui tik deja kad kabelis ten 250A tai gautus ~ 7 minutės krovimosi.
                    Paskutinis taisė transpondster; 2024.03.01, 17:56.

                    Comment


                      Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                      Pasikartosiu, pagrindinė bėda dėl elektromobilių krovimo ir visų jų problemų yra mūsų galvose ir mastyme.
                      Kovo 9 osios vakare 300 elektromobilių pajuda iš Vilniaus ilgajam savaitgaliui į Palangą. Kažkurioj stotelėj link pajūrio tikimybė nepageidaujamų problemų ne tik galvoje bet ir su galva išauga kartais

                      Comment


                        Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                        prenumerata 6€ 0,59 kWh, tai visgi 60€ ir čia kalbam apie brangiausią operatorių ir labai teorinį variantą kad kraunies tik Ionity ...
                        Anyway tiem kurie matematikos mokykloj nesimokino: važiuoti 105 vs 120 km/h yra ~21 min lėčiau, suvartojimo Model Y bus ~10 kWh skirtumas. Net antikvarinėj 50 kW stotelėj sugaiši <15 min su sustojimu, jau nekalbant apie Ionity kur 10 kWh įkrausi per ~ 4 min + pit stop. EMSI yra pakeliui tik deja kad kabelis ten 250A tai gautus ~ 7 minutės krovimosi.
                        O kam stabelti tarp Vilniaus ir Klaipėdos?

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          O kam stabelti tarp Vilniaus ir Klaipėdos?
                          atsakymo variantai
                          a) nes su EV yra greičiau stabtelėt pasikraut truputi nei lėtai važiuot
                          b) nes daug ir taip stoja degalinėse tai kodėl tuo metu nepasikraut

                          Comment


                            Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                            Anyway tiem kurie matematikos mokykloj nesimokino: važiuoti 105 vs 120 km/h yra ~21 min lėčiau, suvartojimo Model Y bus ~10 kWh skirtumas. Net antikvarinėj 50 kW stotelėj sugaiši <15 min su sustojimu, jau nekalbant apie Ionity kur 10 kWh įkrausi per ~ 4 min + pit stop. EMSI yra pakeliui tik deja kad kabelis ten 250A tai gautus ~ 7 minutės krovimosi.
                            Tu krauniesi EV realybėje ar tik daugybos lentelę žinai?


                            -

                            Comment


                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                              Tu krauniesi EV realybėje ar tik daugybos lentelę žinai?
                              Tu žiauriai gerų EV patirčių parašai iš Lietuvos konteksto. Ačiū. Ne tu vienas gerų parašai, bet tavo vieni iš pačių geriausių.

                              ​​​​​​Aš vieno dalyko nesuprantu. 14 eur už 15,5 kWh mano akimis yra labai brangu. Čia arti 1 eur/kWh.

                              EV autostradoje naudoja 30+ kWh per 100 km. Tai man Vilnius - Kaunas 30 eurų? Taip, taip, gali kraut namie, namie pigiau, bla bla.

                              Vilnius - Kaunas - Vilnius 60 eurų vien elektrai? Seriously?
                              ​​​​​

                              Comment


                                Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

                                Tu žiauriai gerų EV patirčių parašai iš Lietuvos konteksto. Ačiū. Ne tu vienas gerų parašai, bet tavo vieni iš pačių geriausių.

                                ​​​​​​Aš vieno dalyko nesuprantu. 14 eur už 15,5 kWh mano akimis yra labai brangu. Čia arti 1 eur/kWh.

                                EV autostradoje naudoja 30+ kWh per 100 km. Tai man Vilnius - Kaunas 30 eurų? Taip, taip, gali kraut namie, namie pigiau, bla bla.

                                Vilnius - Kaunas - Vilnius 60 eurų vien elektrai? Seriously?
                                ​​​​​
                                Na kai jungi mašiną prie 350 kW įkroviklio, tai ir kaina atitinkama. Kiekvienam pagal kišenę. Jeigu nori nuo 10% iki 80% per 16 minučių, tai susimokėk:
                                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240301_213722.png
Views:	255
Size:	5,2 kB
ID:	2114649
                                Pavyzdyje Hyundai ioniq 6.

                                Comment


                                  Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

                                  Tu žiauriai gerų EV patirčių parašai iš Lietuvos konteksto. Ačiū. Ne tu vienas gerų parašai, bet tavo vieni iš pačių geriausių.

                                  ​​​​​​Aš vieno dalyko nesuprantu. 14 eur už 15,5 kWh mano akimis yra labai brangu. Čia arti 1 eur/kWh.

                                  EV autostradoje naudoja 30+ kWh per 100 km. Tai man Vilnius - Kaunas 30 eurų? Taip, taip, gali kraut namie, namie pigiau, bla bla.

                                  Vilnius - Kaunas - Vilnius 60 eurų vien elektrai? Seriously?
                                  ​​​​​
                                  Jeigu krausies pačioj brangiausioj stotelėj* - taip. (* yra keletas labiau nupušusių pseudo krovimų vietų, bet jas galima ignoruoti). 200 km suvažinėt galima be DC, tai arba namų tarifas arba ~0,35€ daugumos komercinių tiekėjų. Yra kai kur nemokamai. Dar galima pvz taip:
                                  Click image for larger version

Name:	1709323178991.jpg
Views:	216
Size:	31,9 kB
ID:	2114656
                                  Bet čia irgi netinkamas pavyzdys, nes nesąmoningai žema kaina

                                  Comment


                                    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                    prenumerata 6€ 0,59 kWh, tai visgi 60€ ir čia kalbam apie brangiausią operatorių ir labai teorinį variantą kad kraunies tik Ionity ...
                                    Anyway tiem kurie matematikos mokykloj nesimokino: važiuoti 105 vs 120 km/h yra ~21 min lėčiau, suvartojimo Model Y bus ~10 kWh skirtumas. Net antikvarinėj 50 kW stotelėj sugaiši <15 min su sustojimu, jau nekalbant apie Ionity kur 10 kWh įkrausi per ~ 4 min + pit stop. EMSI yra pakeliui tik deja kad kabelis ten 250A tai gautus ~ 7 minutės krovimosi.
                                    O batarkės ilgaamžiškumui nieko tokio, jeigu vis stosiu po 10 KW įsikraut? Kaip su krovimo ciklais? Toks jausmas, kad turistaut išvažiavau, o ne tiesiog be vargo nuvykti ten kur mane vdv nuveža ir daugumoj atveju pigiau nei ev.

                                    Comment


                                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                      O batarkės ilgaamžiškumui nieko tokio, jeigu vis stosiu po 10 KW įsikraut? Kaip su krovimo ciklais? Toks jausmas, kad turistaut išvažiavau, o ne tiesiog be vargo nuvykti ten kur mane vdv nuveža ir daugumoj atveju pigiau nei ev.
                                      Batarkės ilgaamžiškumui daug geriau, jog tu stoji įsikrauti 10 kWh, o ne varysi iki 0% ir krausi iki 100%.

                                      p.s. jei kalbi apie kWh tai ir rašyk kWh, o ne KW.

                                      Comment


                                        Gerai būtų EV analizes visgi atlikti tipinio gyventojo, kuris neturi galimybės krautis "pas save namie" atžvilgiu - kad lygintume obuolius su obuoliais vertinami EV vs VDV. Entuziastai palikinėt parkinguose prie parduotuvių arba turintis prie namų infrastruktūrą krautis vistiek nesudaro reikšmingo procento. Norint pereit masiškai prie EV reikia spręsti ne tas problemas, kurias pastarieji "apisprendžia", o būtent didžiosios dalies auto savininkų ir naudotojų. Tai va ir klausimas, kaip ?

                                        - EV batarkės techniniai parametrai ?
                                        - EV batarkės moduliarizacija ir sukeitimas dalimis "pakrovimo" vietoje ?
                                        - tiesiog EV automobilių share'inimas per krovimo vietas - ala "pasiimi pakrautą" ?
                                        - belaidis krovimas perdarant kelius ir EV technologijas ?
                                        - Kažkokiu būdu sutvarkant El.tinklus taip, kad būtų galios ir jungčių kraut tokiems mikrorajonams kaip Perkūnkiemis ?
                                        - kt ?

                                        Kas įvyks greičiau (jei įvyks) ir kur reiktų dėti pastangas ?

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                          Batarkės ilgaamžiškumui daug geriau, jog tu stoji įsikrauti 10 kWh, o ne varysi iki 0% ir krausi iki 100%.

                                          p.s. jei kalbi apie kWh tai ir rašyk kWh, o ne KW.
                                          Iki nulio nieks neiškrauna ir įkrova yra rekomenduojama iki 80. Jeigu čia skaičiuotojai siūlo greitai pasikrauti po 10 kWh (rašau kaip prašei), tai su tokia sėkme stosi kas 30 km krautis. Sėkmės, matyt čia laisvo oro direktorių pilna.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X