Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    testuota prie 21 laipsnio temperatūros. Būtų įdomu prie -21 laipsnio.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      testuota prie 21 laipsnio temperatūros. Būtų įdomu prie -21 laipsnio.
      Garantuotai daugiau negu pusės mano kaimynų dyzeliai

      Comment


        VZ.LT 2024.01.25
        Dina Sergijenko-Ramaškevičienė, Linas Butkus
        Prasidėjusį elektromobilių kainų karą Lietuva pajus, bet švelniai
        https://www.vz.lt/transportas-logist...ir-taip-pigiau

        "Verslo žinių" 2024.01.25 d. savaitraščio pdf'inė versija

        https://www.vz.lt/laikrastis.
        Paskutinis taisė Romas; 2024.01.29, 10:38.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          Garantuotai daugiau negu pusės mano kaimynų dyzeliai
          Nu jo, buvau primiršęs, pats nuo 2008 vairuoju benziną, tai čia kai buvo vieną kartą -30C tai be problemų užsivedė

          Comment


            Kai Audi, BMW, Mercedes ar Volvo-grupė (Lync, Polestar, Volvo, Zeekr) paleidžia naują elektronombilį ir paskelbia kainas, dar kartą tenka prisiminti kokia konkurencinga yra Tesla.
            Šį kartą BMW ir palyginimas su Tesla:

            BMW iX2 – nuo €49,400
            Tesla Model Y – nuo €42,990
            Ir Tesla Model Y yra stipriai didesnis už iX2.
            BMW i5 – nuo €75,600
            Tesla Model 3 – nuo €41,990

            i5 didesnis, Tesla Model 3 panašaus dydžio kaip BMW i4 (i3 visai kitokio tipo automobilis)
            BMW i4 – nuo €53,550

            Comment


              Parašė Taj Mahal
              Kai Audi, BMW, Mercedes ar Volvo-grupė (Lync, Polestar, Volvo, Zeekr) paleidžia naują elektronombilį ir paskelbia kainas, dar kartą tenka prisiminti kokia konkurencinga yra Tesla.
              Šį kartą BMW ir palyginimas su Tesla:
              O jeigu lyginant su automobiliais kurie yra arčiau teslos lygio? Pvz. Volkswagen? Ar tokie brandai dar neturi atitikmenų?

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                O jeigu lyginant su automobiliais kurie yra arčiau teslos lygio? Pvz. Volkswagen? Ar tokie brandai dar neturi atitikmenų?
                Nežinau, kas būtų VW grupės atitikmuo Model 3 ar Model Y?
                Gal ID.4 ar Enyaq kaip atitikmuo Model Y, bet čia "gal".

                Comment


                  Naujas Jeep EV.
                  Kad nepritrūktų ekranų. ​



                  Via Top Gear.

                  Comment


                    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                    Šį kartą BMW ir palyginimas su Tesla:
                    i5 reikia lyginti su Model S, ne su Model 3. Model 3 labiau su i4 vienoje klaseje (Tiek kainodara, tiek vieta gamintojo modeliu gamoje).

                    Comment


                      DN.se padarė Volvo EX30 testą.

                      Temperatūroje tarp -12° ir -18° naudojo daug daugiau energijos nei skelbiama, daugiau nei 50% daugiau.

                      Per 600 km kelionę reikėjo krauti tris kartus, nes greitai išsikraudavo. Keletas krovimo stotelių neveikė, vietoj atvykimo vakare, atvažiavo po 1 nakties...

                      ​​​​​​
                      Paskutinis taisė DJ+; 2024.02.14, 00:44.

                      Comment


                        nieko naujo jie nepasakė. Tik kai kuries forumiečiams "jokių problemų su dabartiniu EV nuvažiuoti kur reikia". Nors kuolą ant galvos tašyk.
                        -

                        Comment


                          „Apple“ nusispjovė į 10 metų vykdytą vieną ambicingiausių savo projektų https://www.vz.lt/laisvalaikis/autom...-savo-projektu
                          • „Apple“ stabdo 10 metų trukusį automobilio kūrimo projektą, 2.000 žmonių bus duotos kitos užduotys.
                          • Galutiniu tašku tapo sprendimas dar kartą atidėti elektromobilio išleidimą ir nuleisti autonomijos lygmens kartelę.
                          • Kinijos „Huawei“ šiemet išleis jau ketvirtą savo automobilį, o „Xiaomi“ žada įsitvirtinti tarp penkių geriausių pasaulio automobilių gamintojų.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                            „Xiaomi“ žada įsitvirtinti tarp penkių geriausių pasaulio automobilių gamintojų.
                            Aš žadu įsitvirtinti tarp penkių geriausių pasaulio baleto šokėjų.
                            -

                            Comment


                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                              nieko naujo jie nepasakė. Tik kai kuries forumiečiams "jokių problemų su dabartiniu EV nuvažiuoti kur reikia". Nors kuolą ant galvos tašyk.
                              Nuvažiuoti gali, bet kieno - laiko, patogumo sąskaita... Patogiausias EV naudojimas mieste arba netolimas užmiestis, turint greitą krovimą darbe arba namie, pasitelkiant saulės energiją. Užmiestyje tai visiškas briedas, nebent batarkė 150 KW, kas šiais laikais nelabai realu su visokiom Teslom, ID, Beneve ir t.t. Važiuosi leistinu, 130 km/h greičiu, su 80 KW baterija nedatrauksi iki pajūrio. Vakar važiavau magistralei 105 km/h, išjungta kondyškė, šildymas 19 laipsnių, nuvažiuotas atstumas 110 km, sunaudota 28 KW batarkės. Jeigu lėksi 130 - amen tom batarkėm. Pažįstamas, prieš savaitę su Tesla Model Y važiavo iš Vilniaus į Klaipėdą, greitis 105 km/h, Klaipėdoje batarkės likutis 5% ir ne iš pirmo karto pavyko susirasti veikiančią krovimo stotelę. Kada EV batarkės veiks kondensatoriaus principu, tik su kontroliuojama iškrova, tada gal ir pasiteisins.
                              Paskutinis taisė Robyla; 2024.02.29, 14:14.

                              Comment


                                Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                Nuvažiuoti gali, bet kieno - laiko, patogumo sąskaita... Patogiausias EV naudojimas mieste arba netolimas užmiestis, turint greitą krovimą darbe arba namie, pasitelkiant saulės energiją. Užmiestyje tai visiškas briedas, nebent batarkė 150 KW, kas šiais laikais nelabai realu su visokiom Teslom, ID, Beneve ir t.t. Važiuosi leistinu, 130 km/h greičiu, su 80 KW baterija nedatrauksi iki pajūrio. Vakar važiavau magistralei 105 km/h, išjungta kondyškė, šildymas 19 laipsnių, nuvažiuotas atstumas 110 km, sunaudota 28 KW batarkės. Jeigu lėksi 130 - amen tom batarkėm. Pažįstamas, prieš savaitę su Tesla Model Y važiavo iš Vilniaus į Klaipėdą, greitis 105 km/h, Klaipėdoje batarkės likutis 5% ir ne iš pirmo karto pavyko susirasti veikiančią krovimo stotelę. Kada EV batarkės veiks kondensatoriaus principu, tik su kontroliuojama iškrova, tada gal ir pasiteisins.
                                Kryžkalnio Ionity užsukt galėjo ir būtų viskas paprasčiau, nereikėtų 105 važiuot...
                                Paskutinis taisė transpondster; 2024.02.29, 17:35.

                                Comment


                                  Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                  Klaipėdoje batarkės likutis 5% ir ne iš pirmo karto pavyko susirasti veikiančią krovimo stotelę.
                                  Gerai kad su 5% gali nuvažiuoti 15-25 km mieste, tai be baimės gali apvažiuoti visas Klaipėdos stoteles

                                  Comment


                                    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                    Kryžkalnio Ionity užsukt galėjo ir būtų viskas paprasčiau, nereikėtų 105 važiuot...
                                    Nu tai žinoma, kas 200 km stoji ir krauni, turint omenyje, kad tai 70+KW baterija, o ką jau kalbėt apie mažesnes.

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      Gerai kad su 5% gali nuvažiuoti 15-25 km mieste, tai be baimės gali apvažiuoti visas Klaipėdos stoteles
                                      Taip, neturi daugiau ką veikti ir lakstai iki tol, kol pasiseks. Kai kam gal tai ir nebloga pramoga, kaip į mišką miesto pažiūrėti.

                                      Comment


                                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                        Nu tai žinoma, kas 200 km stoji ir krauni, turint omenyje, kad tai 70+KW baterija, o ką jau kalbėt apie mažesnes.
                                        Ne nu tai sustoji fricking Ionity ir važiuoji greit ir nereikia nei ieškot kur pasikrausi ir važiuot 105 km/h, susikuria žmonės problemų kai nori... Taip su EV reikia šiek tiek pasikeist su mąstymu /planavimu, bet jei bukai kas kart taip pat važiuosi rezultatas mažai keisis (nors infrastruktūra smarkiai tobulėja).

                                        Comment


                                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                          Taip, neturi daugiau ką veikti ir lakstai iki tol, kol pasiseks. Kai kam gal tai ir nebloga pramoga, kaip į mišką miesto pažiūrėti.
                                          Tai pasižiūrėk appse ir važiuok iš karto ten kur veikia, jeigu nenori ekskursijos darytis.

                                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                          Nu tai žinoma, kas 200 km stoji ir krauni, turint omenyje, kad tai 70+KW baterija, o ką jau kalbėt apie mažesnes.
                                          Jo, kol nueisi užsisakyti dešrainio, automobilis jau bus pasikrovęs tiek, kad laisvai užteks iki Klaipėdos normaliu greičiu. Ar tu žadi iki 100% laukti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X