Vandenilis butu gaunamas skaidant vandeni (H2O )i deguoni (O), kitaip sakant, pirst per duslintuva, ir vandenili H2, kuris butu naudojamas kaip kuras. Jokia nafta cia nefiguruoja. prisipylei baka vandens ir vaziuoji netersdamas aplinkos
Į baką niekas vandens nepils ir pačiame automobilyje neskaidys. Visa problema yra vandenilio gamybos efektyvumas elektrolizės būdu:
Electrolysis consists in using electricity to split water into hydrogen and oxygen. This source of hydrogen is by far the most expensive since the energy input required for water splitting is higher than the energy that could be obtained from the produced hydrogen. Due to their use of water, a readily available resource, electrolysis and similar water-splitting methods have attracted the interest of the scientific community. With the objective of reducing the cost of hydrogen production, renewable sources of energy have been targeted to allow electrolysis.
Blogiau dyzelio dabartiniu laikotarpiu nera Dyzelis, kaip kuras privalo but isgyvendintas is miesto automobiliu ir apskritai miesto centru. Dyzelis tai komercinio transporto kuras, o ne lengvojo ir miestuose dyzeliui ir jo kancerogenams - ne vieta
Elektromobiliai turi tik vieną pliusą - jie yra patikimesni už normalius, nes "kuo mažiau judančių detalių - tuo agregatas yra patikimesnis". Daugiau pliusų nematau (ypač tolimoms kelionėms).
O kad kvepuoju dujomis ir dalelėmis tai čia pliusas?
Blogiau dyzelio dabartiniu laikotarpiu nera Dyzelis, kaip kuras privalo but isgyvendintas is miesto automobiliu ir apskritai miesto centru. Dyzelis tai komercinio transporto kuras, o ne lengvojo ir miestuose dyzeliui ir jo kancerogenams - ne vieta
Dyzelis yra transporto priemonių varikliams skirtas kuras. Ir nėra jokio skirtumo - iš traktoriaus, vilkiko ar lengvojo automobilio duslintuvo jo degimo produktai patenka į atmosferą. Tuo labiau visi šitie dabartiniai "Euro 5" (ar koks standartas yra dabar) su visokiais filtrais, regeneracijomis ir pan. yra ant tiek švarūs, kad išmeta vos ne švaresnį orą nei įsiurbia. Taip kad dyzeliams miestuose - vieta.
Dyzelis yra transporto priemonių varikliams skirtas kuras. Ir nėra jokio skirtumo - iš traktoriaus, vilkiko ar lengvojo automobilio duslintuvo jo degimo produktai patenka į atmosferą.
O tikrai į atmosferą, o ne pirmiau tau į veidą? Negi taip sunku suprasti, ką tau visi rašo?
Dyzelis yra transporto priemonių varikliams skirtas kuras. Ir nėra jokio skirtumo - iš traktoriaus, vilkiko ar lengvojo automobilio duslintuvo jo degimo produktai patenka į atmosferą. Tuo labiau visi šitie dabartiniai "Euro 5" (ar koks standartas yra dabar) su visokiais filtrais, regeneracijomis ir pan. yra ant tiek švarūs, kad išmeta vos ne švaresnį orą nei įsiurbia. Taip kad dyzeliams miestuose - vieta.
Aha, o visi mokslininkai apie kancerogenus dujose ir, kad tai pats blogiausias kuras miestuose zujancioms lengvosioms - tiesiog kvailiai su phd/prof laipsniais? OK, turesiu omenyj, kas visi mokslininkai kvailiai, o kancerogenai yra geris
Aha, o visi mokslininkai apie kancerogenus dujose ir, kad tai pats blogiausias kuras miestuose zujancioms lengvosioms - tiesiog kvailiai su phd/prof laipsniais?
Autobusams ir krovininiams automobiliams dedami brangesni ir efektyvesni filtrai, nepalyginamai geriau veikiantys negu mažas DPF filtas lengvuosiuose automobiliuose.
Nissan said the battery will lose capacity gradually over time but it expects a lifespan of over 10 years under normal use. The 2011/12 Leaf's battery was initially guaranteed by Nissan for eight years or 160,000 km (100,000 miles) (see Warranty sub-section below under United States for limitations). Nissan stated in 2015 that until then only 0.01 percent of batteries, produced since 2010, had to be replaced because of failures or problems and then only because of externally inflicted damage.
Resursas dyzelinio variklio truputį didesnis, bet ne daug kartų kaip tu galvoji. Beje jeigu žiūrint tarkim Škoda Octavia 1.6tdi, tai prie 210000km reikia keisti paskirstymo diržą ir jeigu tai skaityti kaip dyzelinio resurso pabaigą (reikalingas rimtesnis remontas), tai visiškai susilygina su Nissan Leaf baterijos naudojimo resursu.
Some vehicles have already covered more than 200,000 km (120,000 miles) with no battery problems.
u nuvažiuoti vienu greitu užpildymu būtų įprasti bet vandeniliu varomi automobiliai. Išmetami teršalai - vandens garai ir viskas. Tereikia išspręsti vandenilio, kaip ypatingai skvarbaus elemento laikymo problemą.
Šiaip jau vandens garai yra šiltnamio dujos, tik niekas apie tai nešneka. Ir jų išmetama šimtus kartų daugiau.
Šiaip jau vandens garai yra šiltnamio dujos, tik niekas apie tai nešneka. Ir jų išmetama šimtus kartų daugiau.
Bet vėlgi, ne į veidą išmetama. Tai kam tas centrinis šildymas, pasistatom buržuikas ir deginam anglis Dieną saulės nebesimatytų. Ir tokie botai Aleksio forume rašynėtų, kaip jų asmeniniam gyvenime yra gerai, nes tai pigeu...
Resursas dyzelinio variklio truputį didesnis, bet ne daug kartų kaip tu galvoji. Beje jeigu žiūrint tarkim Škoda Octavia 1.6tdi, tai prie 210000km reikia keisti paskirstymo diržą ir jeigu tai skaityti kaip dyzelinio resurso pabaigą (reikalingas rimtesnis remontas), tai visiškai susilygina su Nissan Leaf baterijos naudojimo resursu.
1.6TDI resursas yra 400 000km. Dirzelio keitimas nera resurso pabaiga.
Comment