Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    Spangstat apie tuos kinietiškus ir kitus elektromobilius. Realiai vienintelė kompanija pasaulyje kuri turi profitable gamybą su normaliom apimtim ir procesais - tesla.Viski kiti "tesla kileriai" gyvena iš fondų ar motininių kompanijų pinigų, kiniečiai dar dasiduria valstybės babkėm nes reikia reikia propagandai/rinkos atėmim i vakariečių. Rinka jau pradėjo labai gražiai viską dėliot į savo lentynėles. Tesla kaip važiavo taip važiuos, savo segmento lyderis/monopolistas bus, kiti visi - nesišviečia kad gamyba pasidarys šimtais tūkstančių vnt, (o to reik minimum kad profitable būtų). Fordas jau traukia rankinį, mersas irgi. Beje mersas EV researcho pinigus permetė vandenilinių truck R&D. Elektra niekur nedings, bet su grido galimybėm, patogumu, perkamają galia, neturi opcijų perlipti 5 pro worldwide. Ir aš čia dar labai daug duodu. Ekologijos/efektyvumo/kaštų prasme jei atmetus visą ekonacių bulšitą - benzininiai hibridai yra efektyviausi šiai dienai.
    Man panašu, kad EV nėra ateities transportas, EV bus dalis transporto viso, bet tik dalis ir gana maža. Kiek teko domėtis, kinai prasimušė, nes vyriausybė rėmė ir verslus, idėjas, ir perkančiuosius. Pernai metais 9.5 milijono EV parduota Kinijoje, tuo tarpu US 1.2 milijono. Dėl to matome daug Kinijos gamintojų dar bandančių prasimušti ir EU, nes jie realiai daug gamina jų ir taip.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Parašė booraz Rodyti pranešimą

      Man panašu, kad EV nėra ateities transportas, EV bus dalis transporto viso, bet tik dalis ir gana maža. Kiek teko domėtis, kinai prasimušė, nes vyriausybė rėmė ir verslus, idėjas, ir perkančiuosius. Pernai metais 9.5 milijono EV parduota Kinijoje, tuo tarpu US 1.2 milijono. Dėl to matome daug Kinijos gamintojų dar bandančių prasimušti ir EU, nes jie realiai daug gamina jų ir taip.
      labaiu tikėtina kad tarpinė stotelė į ev+kuro celės. Nes pagaminti gerą EV yra vieną. Bet sukurtiti visą infrastruktūrą jam - visai kas kita.
      *censored*

      Comment


        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

        55 kWh tikrai nėra „tik po miestą važinėti“
        Deja, bet yra. Žingsnis ne ten ir ieškok kur krautis.

        Comment


          Parašė RamasN Rodyti pranešimą

          Deja, bet yra. Žingsnis ne ten ir ieškok kur krautis.
          Na žinoma viskas priklauso nuo konkretaus vartotojo. Jeigu „kelionė po miestą“ yra realiai po miestą tai sakyčiau jog toks teiginys yra nesąmonė, bet jeigu po šiuo pasakymu slypi važiavimas iš dievo pamiršto priemiesčio kvartalo į darbą ir atgal tai gal ir galėtum suvartoti kokius 30-40% akumuliatoriaus per dieną.

          Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

            Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.
            Tai va, jei bus kur įjungti. Ar ieškosi kur palikti krautis, ir po miestą keliausi viešuoju?

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              Na žinoma viskas priklauso nuo konkretaus vartotojo. Jeigu „kelionė po miestą“ yra realiai po miestą tai sakyčiau jog toks teiginys yra nesąmonė, bet jeigu po šiuo pasakymu slypi važiavimas iš dievo pamiršto priemiesčio kvartalo į darbą ir atgal tai gal ir galėtum suvartoti kokius 30-40% akumuliatoriaus per dieną.

              Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.
              Turiu pažįstamų, kurie irgi atvaro taip, nes yra konkrečių planų, po to valandą ieško, kur čia pasikrauti visgi, o po to palikus krautis dar davažiuot kitaip. Tai turi būti kelionė į abi galus įmanoma lengvai ir užtikrintai (ir krautis pas save grįžus), nebent tikrai planuoji Vilnius-Klaipėda varyti, kas yra tas "atskiras planavimas". Plius kažkodėl skaičiuojam lyg visi išvažiuotų pilnai pasikrovę. Juk nebūtinai iš ryto pradedi iš savo namų visus reikalus nuo kelionės. Kartais ir vidury dienos. Žodžiu kolkas tokia talpa labai pririša tarnauti dėl mašinos. Nors taip, jei yra labai uždaresnio tipo ir visiškai tipinės kelionės - turėtų užtekti.

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                Tai va, jei bus kur įjungti. Ar ieškosi kur palikti krautis, ir po miestą keliausi viešuoju?
                o ką sako mano sekantis sakinys? jog pilnai užtenka įkrovos grįžti ir nesikrovus.

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                  Na žinoma viskas priklauso nuo konkretaus vartotojo. Jeigu „kelionė po miestą“ yra realiai po miestą tai sakyčiau jog toks teiginys yra nesąmonė, bet jeigu po šiuo pasakymu slypi važiavimas iš dievo pamiršto priemiesčio kvartalo į darbą ir atgal tai gal ir galėtum suvartoti kokius 30-40% akumuliatoriaus per dieną.

                  Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.
                  akivaizdu kad teoretikas nebandes su ev gyvent. Praitą žiemą kol laukiau mašinos turėjau lexusą su tokia batarke. žiemą iš kauno į vilnių normaliu greičiu nuvažiavus - be papildomo krovimo grįžt niekaip. Kraudavau mokamose stotelėse, greitose kaina kosmosas. Po mėnesio neištvėręs pasikeičiau į kitą lexusą, 2,5 hibridą. Dviem klasėm aukštesnį, kainuojantį tiek pat. Ir važiavau pigiau nei su elektra. jeigu mažiau nei 75 kw batarkė - tik mieste trintis ir belieka, nes užsipisi kraudaliot.
                  *censored*

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                    55 kWh tikrai nėra „tik po miestą važinėti“
                    bet lygina 78 kWh naują su naudotu 55 ir su jau panaudotom vokiškom 9k subsidijom

                    Comment


                      Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                      akivaizdu kad teoretikas nebandes su ev gyvent. Praitą žiemą kol laukiau mašinos turėjau lexusą su tokia batarke. žiemą iš kauno į vilnių normaliu greičiu nuvažiavus - be papildomo krovimo grįžt niekaip. Kraudavau mokamose stotelėse, greitose kaina kosmosas. Po mėnesio neištvėręs pasikeičiau į kitą lexusą, 2,5 hibridą. Dviem klasėm aukštesnį, kainuojantį tiek pat. Ir važiavau pigiau nei su elektra. jeigu mažiau nei 75 kw batarkė - tik mieste trintis ir belieka, nes užsipisi kraudaliot.
                      Na nereikia nei būti praktiku nei teoretiku kad suprasti, jog važiuojant „normaliu greičiu žiemą“ automagistrale yra vartojama daugiau elektros energijos negu važiuojant paprastu keliu. O koks čia Lexusas buvo?

                      Šiaip aplamai, greitasis įkrovimas yra brangus, bet jis ir neskirtas kasdien krautis, o tik kelionės vidury dapildyti akumuliatorių. Ne veltui su VDV mąstymu ir gaunasi kosminės kainos.

                      Comment


                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                        akivaizdu kad teoretikas nebandes su ev gyvent. Praitą žiemą kol laukiau mašinos turėjau lexusą su tokia batarke. žiemą iš kauno į vilnių normaliu greičiu nuvažiavus - be papildomo krovimo grįžt niekaip. Kraudavau mokamose stotelėse, greitose kaina kosmosas. Po mėnesio neištvėręs pasikeičiau į kitą lexusą, 2,5 hibridą. Dviem klasėm aukštesnį, kainuojantį tiek pat. Ir važiavau pigiau nei su elektra. jeigu mažiau nei 75 kw batarkė - tik mieste trintis ir belieka, nes užsipisi kraudaliot.
                        please baik su tuo beviltišku Lexus 300e lyginti visus elektromobilius, net ta mažiausia ID4 batarkė apie 20% didesnė už Lexo, suvartojimas ~10% mažesnis ir kraunasi vos ne dvigubai greičiau, jeigu nesi vairavęs kito EV neturi tu patirties su normaliais EV...
                        Paskutinis taisė transpondster; 2024.01.15, 14:22.

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                          Na nereikia nei būti praktiku nei teoretiku kad suprasti, jog važiuojant „normaliu greičiu žiemą“ automagistrale yra vartojama daugiau elektros energijos negu važiuojant paprastu keliu. O koks čia Lexusas buvo?

                          Šiaip aplamai, greitasis įkrovimas yra brangus, bet jis ir neskirtas kasdien krautis, o tik kelionės vidury dapildyti akumuliatorių. Ne veltui su VDV mąstymu ir gaunasi kosminės kainos.
                          Teko susidurti su greitojo krovimo stotelėm kur vienas kWh kainavo virš 0,8 GBP.
                          Čia yra maksimalus py*diec.

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                            Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. .
                            Nežinau kur tamsta tikrinotės, lygiai prieš metus savaitę tikrinom Seres3, oras buvo apie 0, važinėjimas mišrus, nesivelkant 70 autostradoje, bet ir neviršijant.
                            Vidurkis gavosi virš 31 kWh/100 km.

                            -

                            Comment


                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                              Nežinau kur tamsta tikrinotės, lygiai prieš metus savaitę tikrinom Seres3, oras buvo apie 0, važinėjimas mišrus, nesivelkant 70 autostradoje, bet ir neviršijant.
                              Vidurkis gavosi virš 31 kWh/100 km.
                              nes China shit, nerandu ID4 prie minuso testo bet Bjornas testavo ID3 120 km/h prie -20 296 Wh/km, baikit kartot prastų EV rezultatus ir sakyti kad va tai normalu

                              Comment


                                Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                please baik su tuo beviltišku Lexus 300e lyginti visus elektromobilius, net ta mažiausia ID4 batarkė apie 20% didesnė už Lexo, suvartojimas ~10% mažesnis ir kraunasi vos ne dvigubai greičiau, jeigu nesi vairavęs kito EV neturi tu patirties su normaliais EV...
                                o tesla3 su viltim ar be? Tiesa vasara, bet pasitrynus vilniuje analogiškai tekdavo kaip min vievyje dasikraut kad namo davažiuot. Va q5 etronas su 70 kažkiek jau buvo ramiau. Taip kad vartyk kaip nori - iki 70 kwh, miesto mašina ir tiek.
                                *censored*

                                Comment


                                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                  akivaizdu kad teoretikas nebandes su ev gyvent. Praitą žiemą kol laukiau mašinos turėjau lexusą su tokia batarke. žiemą iš kauno į vilnių normaliu greičiu nuvažiavus - be papildomo krovimo grįžt niekaip. Kraudavau mokamose stotelėse, greitose kaina kosmosas. Po mėnesio neištvėręs pasikeičiau į kitą lexusą, 2,5 hibridą. Dviem klasėm aukštesnį, kainuojantį tiek pat. Ir važiavau pigiau nei su elektra. jeigu mažiau nei 75 kw batarkė - tik mieste trintis ir belieka, nes užsipisi kraudaliot.
                                  Vat būtent, prieš hibridą EV neturi jokio privalumo, nuvažiuoja trumpesnį atstumą, kuras brangesnis, pati auto taip pat brangesnė, tai nieko keisto, kad net su subsidijom ir nemokamais parkavimais EV turi n kartų mažiau pardavimų...
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    Na nereikia nei būti praktiku nei teoretiku kad suprasti, jog važiuojant „normaliu greičiu žiemą“ automagistrale yra vartojama daugiau elektros energijos negu važiuojant paprastu keliu. O koks čia Lexusas buvo?

                                    Šiaip aplamai, greitasis įkrovimas yra brangus, bet jis ir neskirtas kasdien krautis, o tik kelionės vidury dapildyti akumuliatorių. Ne veltui su VDV mąstymu ir gaunasi kosminės kainos.
                                    Na taip, pastoviai matau autostradoj elektromobilius besivelkančius 90 kmh.. Vasarą leidžiamu greičiu važiuojantys - retenybė, dažniau panašu kad ~110 laiko. O tas "dapildyt" čia kaip? Aš dar turiu kalendoriuje atskirą grafiką vest kur krovimai sudėti? Ta prasme man mašina dirba ar aš jai?
                                    *censored*

                                    Comment


                                      Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                      Na taip, pastoviai matau autostradoj elektromobilius besivelkančius 90 kmh.. Vasarą leidžiamu greičiu važiuojantys - retenybė, dažniau panašu kad ~110 laiko. O tas "dapildyt" čia kaip? Aš dar turiu kalendoriuje atskirą grafiką vest kur krovimai sudėti? Ta prasme man mašina dirba ar aš jai?
                                      Su EV važinėjimais ant streso, nes baterijos laikymas neprognozuojamas, plius dažnai LT neveikia krovimo stotelės arba tos kelios užimtos būna, o iki sekančios neužteks elektros...
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                        nes China shit, nerandu ID4 prie minuso testo bet Bjornas testavo ID3 120 km/h prie -20 296 Wh/km, baikit kartot prastų EV rezultatus ir sakyti kad va tai normalu
                                        Tesla M3 LR su šilumos siurbliu: vasara 14-17 kW /100 km, prie 0 apie 20-22 kW/100 km prie -5 22-26 kW/10 km prie -20 35-40 kW / 100 km.
                                        Išbandyta realiomis lietuviškomis sąlygomis.
                                        Važiuojant šaltuoju metu labai daug įtakos turi važiavimo trukmė - jei važiuoji 5 km sąnaudos beprotiškai didelės nes sušildo mašiną sušildo bateriją ir t.t. Jei važiuoji toliau - sąnaudos mažėja.
                                        Mano pateikti skaičiai yra vidurkis važiuojant mieste ir užmiestyje. Žiemos periodu 140 nevažinėjau tad prie tokio greičio negaliu pasakyti sąnaudų.

                                        Comment


                                          Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                          Na taip, pastoviai matau autostradoj elektromobilius besivelkančius 90 kmh.. Vasarą leidžiamu greičiu važiuojantys - retenybė, dažniau panašu kad ~110 laiko. O tas "dapildyt" čia kaip? Aš dar turiu kalendoriuje atskirą grafiką vest kur krovimai sudėti? Ta prasme man mašina dirba ar aš jai?
                                          Nežinau kur tu tai matai, bet su Tesla M3 LR man nėra problemos iš Kauno į Palangą važiuoti 140 km/h greičiu su kondicionieriumi ir t.t. Tokiai kelionei mano mašina sunaudoja apie 60% baterijos energijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X