Parašė PukiS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Man panašu, kad EV nėra ateities transportas, EV bus dalis transporto viso, bet tik dalis ir gana maža. Kiek teko domėtis, kinai prasimušė, nes vyriausybė rėmė ir verslus, idėjas, ir perkančiuosius. Pernai metais 9.5 milijono EV parduota Kinijoje, tuo tarpu US 1.2 milijono. Dėl to matome daug Kinijos gamintojų dar bandančių prasimušti ir EU, nes jie realiai daug gamina jų ir taip.*censored*
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
55 kWh tikrai nėra „tik po miestą važinėti“
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Deja, bet yra. Žingsnis ne ten ir ieškok kur krautis.
Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na žinoma viskas priklauso nuo konkretaus vartotojo. Jeigu „kelionė po miestą“ yra realiai po miestą tai sakyčiau jog toks teiginys yra nesąmonė, bet jeigu po šiuo pasakymu slypi važiavimas iš dievo pamiršto priemiesčio kvartalo į darbą ir atgal tai gal ir galėtum suvartoti kokius 30-40% akumuliatoriaus per dieną.
Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai va, jei bus kur įjungti. Ar ieškosi kur palikti krautis, ir po miestą keliausi viešuoju?
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na žinoma viskas priklauso nuo konkretaus vartotojo. Jeigu „kelionė po miestą“ yra realiai po miestą tai sakyčiau jog toks teiginys yra nesąmonė, bet jeigu po šiuo pasakymu slypi važiavimas iš dievo pamiršto priemiesčio kvartalo į darbą ir atgal tai gal ir galėtum suvartoti kokius 30-40% akumuliatoriaus per dieną.
Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.*censored*
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
55 kWh tikrai nėra „tik po miestą važinėti“
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
akivaizdu kad teoretikas nebandes su ev gyvent. Praitą žiemą kol laukiau mašinos turėjau lexusą su tokia batarke. žiemą iš kauno į vilnių normaliu greičiu nuvažiavus - be papildomo krovimo grįžt niekaip. Kraudavau mokamose stotelėse, greitose kaina kosmosas. Po mėnesio neištvėręs pasikeičiau į kitą lexusą, 2,5 hibridą. Dviem klasėm aukštesnį, kainuojantį tiek pat. Ir važiavau pigiau nei su elektra. jeigu mažiau nei 75 kw batarkė - tik mieste trintis ir belieka, nes užsipisi kraudaliot.
Šiaip aplamai, greitasis įkrovimas yra brangus, bet jis ir neskirtas kasdien krautis, o tik kelionės vidury dapildyti akumuliatorių. Ne veltui su VDV mąstymu ir gaunasi kosminės kainos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
akivaizdu kad teoretikas nebandes su ev gyvent. Praitą žiemą kol laukiau mašinos turėjau lexusą su tokia batarke. žiemą iš kauno į vilnių normaliu greičiu nuvažiavus - be papildomo krovimo grįžt niekaip. Kraudavau mokamose stotelėse, greitose kaina kosmosas. Po mėnesio neištvėręs pasikeičiau į kitą lexusą, 2,5 hibridą. Dviem klasėm aukštesnį, kainuojantį tiek pat. Ir važiavau pigiau nei su elektra. jeigu mažiau nei 75 kw batarkė - tik mieste trintis ir belieka, nes užsipisi kraudaliot.Paskutinis taisė transpondster; 2024.01.15, 14:22.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąNa nereikia nei būti praktiku nei teoretiku kad suprasti, jog važiuojant „normaliu greičiu žiemą“ automagistrale yra vartojama daugiau elektros energijos negu važiuojant paprastu keliu. O koks čia Lexusas buvo?
Šiaip aplamai, greitasis įkrovimas yra brangus, bet jis ir neskirtas kasdien krautis, o tik kelionės vidury dapildyti akumuliatorių. Ne veltui su VDV mąstymu ir gaunasi kosminės kainos.
Čia yra maksimalus py*diec.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. .
Vidurkis gavosi virš 31 kWh/100 km.
-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nežinau kur tamsta tikrinotės, lygiai prieš metus savaitę tikrinom Seres3, oras buvo apie 0, važinėjimas mišrus, nesivelkant 70 autostradoje, bet ir neviršijant.
Vidurkis gavosi virš 31 kWh/100 km.
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
please baik su tuo beviltišku Lexus 300e lyginti visus elektromobilius, net ta mažiausia ID4 batarkė apie 20% didesnė už Lexo, suvartojimas ~10% mažesnis ir kraunasi vos ne dvigubai greičiau, jeigu nesi vairavęs kito EV neturi tu patirties su normaliais EV...*censored*
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
akivaizdu kad teoretikas nebandes su ev gyvent. Praitą žiemą kol laukiau mašinos turėjau lexusą su tokia batarke. žiemą iš kauno į vilnių normaliu greičiu nuvažiavus - be papildomo krovimo grįžt niekaip. Kraudavau mokamose stotelėse, greitose kaina kosmosas. Po mėnesio neištvėręs pasikeičiau į kitą lexusą, 2,5 hibridą. Dviem klasėm aukštesnį, kainuojantį tiek pat. Ir važiavau pigiau nei su elektra. jeigu mažiau nei 75 kw batarkė - tik mieste trintis ir belieka, nes užsipisi kraudaliot.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na nereikia nei būti praktiku nei teoretiku kad suprasti, jog važiuojant „normaliu greičiu žiemą“ automagistrale yra vartojama daugiau elektros energijos negu važiuojant paprastu keliu. O koks čia Lexusas buvo?
Šiaip aplamai, greitasis įkrovimas yra brangus, bet jis ir neskirtas kasdien krautis, o tik kelionės vidury dapildyti akumuliatorių. Ne veltui su VDV mąstymu ir gaunasi kosminės kainos.
*censored*
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Na taip, pastoviai matau autostradoj elektromobilius besivelkančius 90 kmh.. Vasarą leidžiamu greičiu važiuojantys - retenybė, dažniau panašu kad ~110 laiko. O tas "dapildyt" čia kaip? Aš dar turiu kalendoriuje atskirą grafiką vest kur krovimai sudėti? Ta prasme man mašina dirba ar aš jai?
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
nes China shit, nerandu ID4 prie minuso testo bet Bjornas testavo ID3 120 km/h prie -20 296 Wh/km, baikit kartot prastų EV rezultatus ir sakyti kad va tai normalu
Išbandyta realiomis lietuviškomis sąlygomis.
Važiuojant šaltuoju metu labai daug įtakos turi važiavimo trukmė - jei važiuoji 5 km sąnaudos beprotiškai didelės nes sušildo mašiną sušildo bateriją ir t.t. Jei važiuoji toliau - sąnaudos mažėja.
Mano pateikti skaičiai yra vidurkis važiuojant mieste ir užmiestyje. Žiemos periodu 140 nevažinėjau tad prie tokio greičio negaliu pasakyti sąnaudų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Na taip, pastoviai matau autostradoj elektromobilius besivelkančius 90 kmh.. Vasarą leidžiamu greičiu važiuojantys - retenybė, dažniau panašu kad ~110 laiko. O tas "dapildyt" čia kaip? Aš dar turiu kalendoriuje atskirą grafiką vest kur krovimai sudėti? Ta prasme man mašina dirba ar aš jai?
- 1 patinka
Comment
Comment