Jeigu turi nuosavą automobilį ir vis tiek reikia imti citybee, tai kažkas negerai su tavo automobiliu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Biden Announces $623 Million In Funding For 7,500 Charging Plugs
https://insideevs.com/news/704272/bi...plugs-funding/
Sudėjus juos keliuose tarp 10 didžiausių Lietuvos miestų, krovimo situacija labai pagerėtų.
Comment
-
Švedijoje apie 50k naujas.
100 kWh baterija, dydžio kaip BMW X7.
Nu står det klart att importören Hedin Bil också sänker priset för Hongqi E-HS9 tillfälligt. Priset ligger nu på 599 000 kronor.
https://www.vibilagare.se/nyheter/ho...0-kr-billigare
Comment
-
15+ Kinijos elektromobilių gamintojų pardavinėja savo produkciją Švedijoje. Stebina jų noras ir sugebėjimas daryti akcijas ir kainas nuleidinėti iki 30k eurų.
https://carup.se/prisras-pa-kina-bil...-kr-i-sverige/
Keli laikraščiai spekuliuoja kad čia galėtų būti Kinijos subsidijuojamas price-dumping, kai pardavinėjama žemiau savikainos ir ne-Kinijos gamintojams nėra šansų konkuruoti.
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąIlgiem atstumam CityBee labai neapsimoka.
Turėti EV ir ilgus atstumus važinėti su CityBee...
Citiby reikalingas jei grįžti su tuščiu EV, pastatai kad pradėtų krauti 01:00 pigiu tarifu, ir tik pyst skambutis "Mama, papuoliau į avariją. Atvežk 10,000 Eur". Reikia lėkti, baterija tuščia, čia ir paaiškėja kuo blogas EV.-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąŠvedijoje apie 50k naujas.
100 kWh baterija, dydžio kaip BMW X7.
This time, the campaign prices will apply to a limited number of cars until September 30, according to Hedin Bil.-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
a rimtai?
Standartinė kaina buvo 900k, o gal 1M, neprisimenu.
Dabar pasidarė 700k, bet atiduoda ir už 600k.
VIršuj Švedijos kronom.
Tai taip, 50k eurų.
Kai žiūri Mercedes EQS SUV už 150k ir pamatai kad konkuruojamtis Hongqi už 50k...
Jie nėra vienodi, bet EQS ne 3x geresnis...
Comment
-
jau galima rusų jutūbėse pamatyti kiek kartų Hongqi E-HS9 geresnis už Rolls-Royce ir Mercedes EQS.
Todėl švedai ir perka kaip karštas bandeles, pardavimai jau lenkia Mercedes EQS : https://www.car.info/en-se/stats/com...v&cumulative=0
-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąjau galima rusų jutūbėse pamatyti kiek kartų Hongqi E-HS9 geresnis už Rolls-Royce ir Mercedes EQS.
Todėl švedai ir perka kaip karštas bandeles, pardavimai jau lenkia Mercedes EQS : https://www.car.info/en-se/stats/com...v&cumulative=0
Bjørn Nyland – Hongqi E-HS9 120 kWh Exclusive+ range test https://www.youtube.com/watch?v=-Ny4gITMus4
Man Bjørn Nyland stilius nelabai patinka, bet yra gerų dalykų. Labai praktiška informacija pas jį. Mačiau kad šitame forume yra kam Bjørn Nyland labai patinka.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąjau galima rusų jutūbėse pamatyti kiek kartų Hongqi E-HS9 geresnis už Rolls-Royce ir Mercedes EQS.
Bet kai domiesi Volkswagen ID.5 ir pamatai Hongqi E-HS9, tai Volkswagen nebeatrodo patrauklus.
Lyginant su EQS SUV, kuom konkrečiai Hongqi prastesnis? Nes atrodo tos pačios klasės automobilis, bet ne tiek pat gerai išdirbtas. Iš kitos pusės - gerokai pigesnis, turėsi atliekamų 80k kitiems dalykams. Antrai mašinai, jachtai ar kam nori.
Pažiūrėk kokiom kainom Kinijos gamintojai ateina į Europą. Ir Hongqi gali nusiderėti iki 600k (53k eurų).
Paskutinis taisė T-K-K; 2024.01.14, 19:12.
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Jis nėra geresnis.
Bet kai domiesi Volkswagen ID.5 ir pamatai Hongqi E-HS9, tai Volkswagen nebeatrodo patrauklus.
Lyginant su EQS SUV, kuom konkrečiai Hongqi prastesnis? Nes atrodo tos pačios klasės automobilis, bet ne tiek pat gerai išdirbtas. Iš kitos pusės - gerokai pigesnis, turėsi atliekamų 80k kitiems dalykams. Antrai mašinai, jachtai ar kam nori.
Pažiūrėk kokiom kainom Kinijos gamintojai ateina į Europą. Ir Hongqi gali nusiderėti iki 600k (53k eurų).
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąir tik pyst skambutis "Mama, papuoliau į avariją. Atvežk 10,000 Eur". Reikia lėkti, baterija tuščia, čia ir paaiškėja kuo blogas EV.
- 1 patinka
Comment
-
-
Spangstat apie tuos kinietiškus ir kitus elektromobilius. Realiai vienintelė kompanija pasaulyje kuri turi profitable gamybą su normaliom apimtim ir procesais - tesla.Viski kiti "tesla kileriai" gyvena iš fondų ar motininių kompanijų pinigų, kiniečiai dar dasiduria valstybės babkėm nes reikia reikia propagandai/rinkos atėmim i vakariečių. Rinka jau pradėjo labai gražiai viską dėliot į savo lentynėles. Tesla kaip važiavo taip važiuos, savo segmento lyderis/monopolistas bus, kiti visi - nesišviečia kad gamyba pasidarys šimtais tūkstančių vnt, (o to reik minimum kad profitable būtų). Fordas jau traukia rankinį, mersas irgi. Beje mersas EV researcho pinigus permetė vandenilinių truck R&D. Elektra niekur nedings, bet su grido galimybėm, patogumu, perkamają galia, neturi opcijų perlipti 5 pro worldwide. Ir aš čia dar labai daug duodu. Ekologijos/efektyvumo/kaštų prasme jei atmetus visą ekonacių bulšitą - benzininiai hibridai yra efektyviausi šiai dienai.*censored*
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Su baterija tinkama tik po miestą važinėti...
- 1 patinka
Comment
Comment