Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Ivedus google tesla sales vą ką raudau:
    Atvaizdas

    Kol kas auga greitai, eksponentiškai
    Ne eksponentiškai.

    Comment


      Parašė Globalus Rodyti pranešimą
      O gal žinote per kiek tesla pakrauna pilnai akumą?
      https://www.teslamotors.com/models-charging#/calculator

      Tuščią bateriją pakrauti namų sąlygomis iš trifazio užtrunka 10h 12min.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        „Rimi“ leis prie parduotuvių įkrauti elektromobilius
        http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...lektromobilius

        Prekybos tinklas „Rimi“ planuoja elektromobilių įkrovos stoteles prie savo parduotuvių. Pirmiausia įkrovimo stotelės atsiras prie penkių parduotuvių, vėliau įkrovos tinklas bus plečiamas.

        Tiesa, kol kas įkrovos stotelės dygs prie parduotuvių, esančių Vilniaus mieste. Čia „Rimi“ priklauso 20 prekybos taškų.

        Skelbiama, kad diegiamos stotelės pagamintos Suomijos bendrovės „Ensto Chago“. Įkrovos stotelės turės „Type 2“ jungtį. Skelbiama, kad šiomis stotelėmis galės naudotis visi „Rimi“ pirkėjai, turintys elektrinę transporto priemonę, be jokio papildomo mokesčio.

        Šiomis įkrovimo stotelėmis naudosis ir nauja dalijimosi elektromobiliais paslauga „Spark“, teikiama bendrovės „Ride Share“. Nerijus Dagilis, bendrovės vadovas, pažymi, kad partnerių prisidėjimas šiai paslaugai itin svarbus, ir neslepia, kad bendrovė laukia ir kitų partnerystės pasiūlymų.

        Skelbiama, kad „Spark“ dalijimosi elektromobiliais paslaugos įkrovos stotelės bus įrengtos prie verslo centrų, viešbučių, Kalvarijų turgavietės, oro uosto, autobusų ir geležinkelio stotyse. Kaip teigiama įmonės išplatintame pranešime, kuriama elektromobilių tinklo infrastruktūra kuriama „Ride Share“ lėšomis.

        VŽ jau rašė, kad „Spark“ įsigijo 20 elektrinių „Volkswagen e-Up“ automobilių. Paslaugos startas numatomas gegužę.

        Comment


          Tesla turės statytis fabriką Europoje:


          Gal Vėsaitė ar kokia Bilotaitė galėtų parašyti laišką Muskui, kad statytų Lietuvoje?
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Statys kažkur, kur pakankamai pigi savikaina, šalis turi auto pramonės specialistų ir gera logistika bei susisiekimas su pagrindinėm rinkom - Vokietija, Skandinavija, Prancūzija - manau, kad nereikia būtų labai dideliu ekspertu, kad atspėtum naujos gamyklos lokaciją

            Comment



              Tarp Kėdainių ir Kauno ryškiai
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Vis rašo ir rašo apie Spark ride share, o koks jų website adresas taip ir neaišku ?

                Comment


                  Kadangi visą gyvenimą turėjau reikalų su elektra ir elektronika į elektromobilius žiūriu rezervuotai. Pirma, ekologijos ten praktiškai labai nedaug o gal ir visai nėra. Tai elektrai kur pildome akumuliatorius dažniausiai bus naudojama ne ekologiškai pagaminta elektra, tik pagaminta kitur. Pats akumuliatorius yra sunkus, iš čia greitėjimo-stabdymo dideli nuostoliai. Problematiškas pačių gan neilgaamžių ir brangių akumuliatorių utilizavimas. Čia galima vardinti ir vardinti be galo tuos trūkumus. Manyčiau tai daugiau mados ir noro atsiriekti rinkos dalį reikalas.
                  Žymiai ekologiškesni, galintys toliau nuvažiuoti vienu greitu užpildymu būtų įprasti bet vandeniliu varomi automobiliai. Išmetami teršalai - vandens garai ir viskas. Tereikia išspręsti vandenilio, kaip ypatingai skvarbaus elemento laikymo problemą.

                  Comment


                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                    Kadangi visą gyvenimą turėjau reikalų su elektra ir elektronika į elektromobilius žiūriu rezervuotai. Pirma, ekologijos ten praktiškai labai nedaug o gal ir visai nėra. Tai elektrai kur pildome akumuliatorius dažniausiai bus naudojama ne ekologiškai pagaminta elektra, tik pagaminta kitur. Pats akumuliatorius yra sunkus, iš čia greitėjimo-stabdymo dideli nuostoliai. Problematiškas pačių gan neilgaamžių ir brangių akumuliatorių utilizavimas. Čia galima vardinti ir vardinti be galo tuos trūkumus. Manyčiau tai daugiau mados ir noro atsiriekti rinkos dalį reikalas.
                    Žymiai ekologiškesni, galintys toliau nuvažiuoti vienu greitu užpildymu būtų įprasti bet vandeniliu varomi automobiliai. Išmetami teršalai - vandens garai ir viskas. Tereikia išspręsti vandenilio, kaip ypatingai skvarbaus elemento laikymo problemą.
                    Vandenilis kartais ne iš tos pačios naftos gaminamas? Elektrą vakaruose jau labai nedaug kur begaminama anglimis kūrenamose elektrinėse ir akivaizdu, kad ateitis yra atsinaujinanti energetika arba labai nedaug teršianti atominė ar termobranduolinė. Beto įprastą kurą vien išgaunant, perdirbant ir transportuojant, t.y. nevertinant pačių transporto priemonių taršos, išmetama daugiau teršalų nei visame elektromobilių cikle nuo elektros gamybos iki akumuliatorių utilizavimo. Vienintelis (nors ir esminis kol kas) stabdis yra didelė akumuliatorių kaina.
                    Flickr

                    Comment


                      Vandenilis butu gaunamas skaidant vandeni (H2O )i deguoni (O), kitaip sakant, pirst per duslintuva, ir vandenili H2, kuris butu naudojamas kaip kuras. Jokia nafta cia nefiguruoja. prisipylei baka vandens ir vaziuoji netersdamas aplinkos

                      Comment


                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                        Vandenilis butu gaunamas skaidant vandeni (H2O )i deguoni (O), kitaip sakant, pirst per duslintuva, ir vandenili H2, kuris butu naudojamas kaip kuras. Jokia nafta cia nefiguruoja. prisipylei baka vandens ir vaziuoji netersdamas aplinkos
                        ???
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                          Tai elektrai kur pildome akumuliatorius dažniausiai bus naudojama ne ekologiškai pagaminta elektra, tik pagaminta kitur.
                          Tai ir yra esmė, tie kaminai nebus tau panosėje. Miestai taps švarūs kaip grynas oras miške
                          Kai viskas eina per kelis kaminus, tai yra lengviau kontroliuoti, uždėti filtrus, nei per milijonus mažų kaminėlių ir dar tau panosėje.
                          Paskutinis taisė andyour; 2016.04.05, 17:38.

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą
                            Kai viskas eina per kelis kaminus, tai yra lengviau kontroliuoti, uždėti filtrus, nei per milijonus mažų kaminėlių ir dar tau panosėje.
                            Elektromobiliai turi tik vieną pliusą - jie yra patikimesni už normalius, nes "kuo mažiau judančių detalių - tuo agregatas yra patikimesnis". Daugiau pliusų nematau (ypač tolimoms kelionėms).

                            Comment


                              Parašė digital
                              Garsas sakyčiau irgi pliusas.
                              Elektromobilio garsas (tiksliau sakant - jo beveik nebuvimas) nelabai gerai atsiliepia eismo saugai - pėstieji jų negirdi ir žengia į važiuojamąją dalį, nes negalvoja, kad ten kažkas važiuoja. Normalų automobilį galima išgirsi iš tolo.

                              Comment


                                Čia kita problema ir ją galima išspręsti.

                                Comment


                                  Dabartines vandenilio isgavimo technologijos yra labai tarsios, nes naudoja tam dujas ir dideli kieki energijos Pvz Audi daugiau zaidzia su vandenilio gavyba, o ne paciom masinom, nes supranta, kad visgi gamyboj yra pagrindine problema.

                                  O del elektromobiliu tarsos, tai keli aspektai: 1) Tarsa vyksta "kazkur kitur", toliau nuo populiacijos centru. 2) jie daug efektyvesni ir suvartoja maziau energijos nei VDV. 3) net ir maitinant elektromobili isskirtinai elektra is anglimis kurenamos elektrines, jis bus efektyvesnis. NES elektrines efektyvumas yra didesnis gaminant toki energijos kieki nei tukstanciai mazu VDV, o taip pat elektrinese yra filtrai geresni nei, kad masinose.

                                  Ta elektromobiliu tarsos mita vis stumia naftos salys, ypac daug neteisingu mitu kildinama is vatniku mordoro, ten apstu keisciausiu argumentu,kodel elektromobilis yra no go

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    O del elektromobiliu tarsos, tai keli aspektai: 2) jie daug efektyvesni ir suvartoja maziau energijos nei VDV.
                                    Įskaičiuota energija tik judėjimui ar visas ciklas: akumuliatorių gamyba ir utilizavimas, elektros tinklų (t.y. spalvoti metalai) statyba?

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Vandenilis kartais ne iš tos pačios naftos gaminamas? Elektrą vakaruose jau labai nedaug kur begaminama anglimis kūrenamose elektrinėse ir akivaizdu, kad ateitis yra atsinaujinanti energetika arba labai nedaug teršianti atominė ar termobranduolinė.
                                      Na Jav 39 procentai (pagal 2014m.)visos gaminamos elektros yra pagaminama is anglies. Anglies naudojimas sparciai kilo iki pat 2008 krizes

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Įskaičiuota energija tik judėjimui ar visas ciklas: akumuliatorių gamyba ir utilizavimas, elektros tinklų (t.y. spalvoti metalai) statyba?
                                        skaiciuok ir taip ir taip - elektromobilis daug ekologiskesnis ir ekonomiskesnis

                                        Moksliniai popieriai:
                                        http://www.ifeu.org/verkehrundumwelt...20paper%29.pdf

                                        http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/es702178s


                                        Ir dar begale begale info Issemta tema is esmes, nes jau n kartu irodyta

                                        Comment


                                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                          skaiciuok ir taip ir taip - elektromobilis daug ekologiskesnis ir ekonomiskesnis

                                          Moksliniai popieriai:
                                          http://www.ifeu.org/verkehrundumwelt...20paper%29.pdf

                                          http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/es702178s


                                          Ir dar begale begale info Issemta tema is esmes, nes jau n kartu irodyta
                                          Vien degalų (ir visokių tepalų) logistika, t.y. naftos gavyba, transportavimas, perdirbimas, degalų vežiojimas iki degalinių kiek taršos sukelia, kai tuo tarpu elektra iš elektrinės iki rozetės teka neteršdama aplinkos.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X