Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Taj Mahal



    Gandai sako kad per didijį Cybertruck "delivery event" bus tik 10x Cybertruck.
    https://insideevs.com/news/696922/te...deliveries-10/
    Tai aišku, o kam deliverinti daugiau, juk pinigus jau gavo už rezervacijas.

    Comment


      Kadangi kelias dienas slampinėju Šanchajuje, tai visai įdomu pasidairyti, kas čia vyksta su mašinomis gatvėse ir kokie EV važinėja.

      Šiaip pastebėjimai:
      - Autoparkas kardinaliai pasikeitęs per paskutinius ~5 metus. Jeigu anksčiau visiškai ir absoliučiai dominavo VW su visais savo brandais (plius dar šiek tiek BMW ir MB), tai dabar pamatyti išvis bet kokią VW group mašiną gatvėję darosi sunku.
      - Iš akies, EV dalis gatvėse virš 50%. Taksi/pavežėjai, Autobusai tik EV
      - Per 3 dienas mačiau vieną VW ID EV
      - Per tas pačias 3 dienas mačiau labai daug Teslų. Ne No.1, bet labai daug
      - Top vietas užima BYD, nors dar sunku susigaudyti kinietiškuose EV modeliuose

      Šiaip, reikia konstatuoti, kad VW Kinijoje kol kas visiškai susimovė su savo EV modeliais. Jų tiesiog nėra gatvėse, kas turbūt yra geriuasias indikatorius, ką žmonės perka. Teslos, kita vertus, ant kiekvieno kampo ir akivaizdu, kad tai yra huge success didžiausios autorinkos didžiausiame mieste.

      Čia šiaip keli random shotai iš gatvių



















      Čia tas vienintelis vargšas ID.3, kurį mačiau





      Paskutinis taisė John; 2023.11.23, 18:53.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Kadangi kelias dienas slampinėju Šanchajuje, tai visai įdomu pasidairyti, kas čia vyksta su mašinomis gatvėse ir kokie EV važinėja.
        Žalsvi numeriai = EV, kaip ir Lenkijoje?

        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

          Žalsvi numeriai = EV, kaip ir Lenkijoje?
          Iš esmės taip. EV, PHEV ir Hydrogen cell (nors tokių turbūt faktiškai nebūna čia).

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Kadangi kelias dienas slampinėju Šanchajuje, tai visai įdomu pasidairyti, kas čia vyksta su mašinomis gatvėse ir kokie EV važinėja.

            Šiaip pastebėjimai:
            - Autoparkas kardinaliai pasikeitęs per paskutinius ~5 metus. Jeigu anksčiau visiškai ir absoliučiai dominavo VW su visais savo brandais (plius dar šiek tiek BMW ir MB), tai dabar pamatyti išvis bet kokią VW group mašiną gatvėję darosi sunku.
            - Iš akies, EV dalis gatvėse virš 50%. Taksi/pavežėjai, Autobusai tik EV
            - Per 3 dienas mačiau vieną VW ID EV
            - Per tas pačias 3 dienas mačiau labai daug Teslų. Ne No.1, bet labai daug
            - Top vietas užima BYD, nors dar sunku susigaudyti kinietiškuose EV modeliuose

            Šiaip, reikia konstatuoti, kad VW Kinijoje kol kas visiškai susimovė su savo EV modeliais. Jų tiesiog nėra gatvėse, kas turbūt yra geriuasias indikatorius, ką žmonės perka. Teslos, kita vertus, ant kiekvieno kampo ir akivaizdu, kad tai yra huge success didžiausios autorinkos didžiausiame mieste.

            Čia šiaip keli random shotai iš gatvių


            O šitas logotipas ant mašinos ne "Betsafe"? ar tik man čia labai panašu?
            Ar Betsafe jau ir Šanchajuje?

            Comment


              Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

              O šitas logotipas ant mašinos ne "Betsafe"? ar tik man čia labai panašu?
              Ar Betsafe jau ir Šanchajuje?
              Panašu, kad taip. Logo tikrai tas pats.

              Comment


                Truputį OT, bet Šanchajaus trinkelizacija primena LT.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Truputį OT, o tai šitų nebeliko?

                  Click image for larger version

Name:	bicycles_Screenshot 2023-11-24 132419.jpg
Views:	483
Size:	106,0 kB
ID:	2092362
                  -

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    Truputį OT, o tai šitų nebeliko?
                    Ko šitų? Turi omeny bikeshare schemų, kur po to miestuose voliodavosi krūvos dviračių? Jovalo nebeliko, bet bike share dviračiai yra. Plius atsirado baisingai daug elektrinių mopedų, ant kurių važinėja maisto išvežiotojai ir matyt šiaip žmonės į darbą. Šiaip padarysiu vėliau reportažą kažkurioje temoje su foto ir video apie micromobility Shanghajuje, nes ten gana impressive su tuo.

                    Comment


                      John lauksim šiaip reportažo iš Šanchajaus lietuvio akimis

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        John lauksim šiaip reportažo iš Šanchajaus lietuvio akimis
                        Neveltui Jonas bijo bet ką pakomentuoti, kas gali nepatikti didžiajam Xi. Pvz.: uigurų konclagerių egzistavimą.
                        Lygiai taip pat atsisakė komentuoti Kinijos ambasadoriaus kalbą Paryžiuje.
                        Po to negalėtų nusipirkti bilieto į traukinį arba įsėdęs būtų nuvežtas ne ten kur nori
                        Paskutinis taisė Arunasx; 2023.11.24, 16:35.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Žiauriai įdomu, ačiū John.
                          Nuotraukose nemažai skirtingų Zeekr 001.
                          Ar sutapimas ar Zeekr populiarus?


                          Papildyta:
                          Pratryniau šiek tiek savo žinučių kad John postas iš Šanchajaus būtų labiausiai matomas.
                          Nes John postas yra vienas geriausių ką ši tema yra mačiusi per ilgą laiką.
                          Geriau kad vienas iš geriausių temos postų geriau matytusi, nei kad būtų daug visko.
                          Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.11.24, 17:05.

                          Comment


                            Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                            Žiauriai įdomu, ačiū John.
                            Nuotraukose nemažai skirtingų Zeekr 001.
                            Ar sutapimas ar Zeekr populiarus?
                            Zeekrų nėra labai labai daug, bet tikrai yra. Labai daug BYD ir XPengų, nu ir Teslų. Iš ne kinietiškų mašinų modelių (apskritai, ne tik EV) Tesla yra asboliučiai ir visiškai dominuojantis brandas. Įskaitant kinietiškus, tai gal top 5. Čia aišku iš akies žiūrint, ir mano akis dar nelabai patyrusi su kinietiškomis mašinomis. Anyway, kalbant būtent apie Vakarietiškus EV gamintojus, faktas kaip blynas, kad VW EV čia faktiškai neegzistuoja, o Teslų kaip prišikta.

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Po to negalėtų nusipirkti bilieto į traukinį arba įsėdęs būtų nuvežtas ne ten kur nori
                              Traukinio bilietą, beje, irgi pirkau. Nemažai dalykų pasikeitė nuo paskutinių vizitų prieš Covid su traukinių ir šiaip viso VT bilietais užsieniečiams KInijoj, tai pasidalinsiu visais experience kitoje temoje vėliau.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Ko šitų? Turi omeny bikeshare schemų, kur po to miestuose voliodavosi krūvos dviračių?
                                Čia ne bikešare, o mokiniai atvažiavę į mokyklą. Senovėje pilnos gatvės būdavo dviratininkų, nes automobilių neįpirkdavo niekas.
                                -

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  Čia ne bikešare, o mokiniai atvažiavę į mokyklą. Senovėje pilnos gatvės būdavo dviratininkų, nes automobilių neįpirkdavo niekas.
                                  Aišku, bet čia labiau 80s ir early 90s dalykas, kai masiškai važinėdavo dviračiais, o mašinų nelabai buvo. Apie 2000s ir 2010s visų šitų dalykų (dviračių ir pan.) buvo smarkiai sumažėję, bet po to vėl smarkiai pradėjo daugėti. Reiks paieškoti kažkokių naujesnių modal share skaičių, nes vizualiai mašinų gatvėse nėra labai daug (gerokai mažiau, nei prieš 10-15 metų), dviračių ir E-mopedų/scooterių naudojimas išaugo belenkaip. Nu įdėsiu daugiau foto kontekstui susidaryti, bet pagal micro mobility (dviračiai+E-mopeds/scooters) Šanchajus turėtų turėti panašius skaičius kaip kai kurie NL miestai t.y. kokie 15-20%. Nu visi6kai akivaizdu, kad micromobility čia užima labai ženklią transporto dalį.

                                  Comment


                                    John, ID.3 Kinijoje kainuoja apie €13k.
                                    Kodėl neišeitų ar neapsimokėtų jų importuoti į LT už 15-20k?

                                    Comment


                                      Atsakyti turbūt gali tie, kas žino, kaip veikia mašinų importas į EU. Spėju, tiesiog transportavimo+rinkliavų kaštai atsveria sutaupymus.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        - Autoparkas kardinaliai pasikeitęs per paskutinius ~5 metus. Jeigu anksčiau visiškai ir absoliučiai dominavo VW su visais savo brandais (plius dar šiek tiek BMW ir MB), tai dabar pamatyti išvis bet kokią VW group mašiną gatvėję darosi sunku.
                                        Todėl VW ėmėsi veiksmų:

                                        Volkswagen Developing Low-Cost, China-Only Platform To Fight Local Rivals

                                        Volkswagen was the first Western carmaker to set up shop in China and that move paid dividends for decades. But suddenly VW is on the backfoot having lost market share to increasingly competitive Chinese brands and is desperate to lower its costs.

                                        One of the ways it will do that is by developing a new EV architecture that will be built in China specifically for the Chinese market. Called the A Main Platform, it’s related to the MEB we’re all familiar with through cars like the ID.3, ID.4, ID.Buzz and many other EVs from VW’s sister brands. But it will be optimized to suit Chinese buyers’ preferences in terms of battery and motor specs.

                                        The company’s China boss, Ralf Brandstaetter, told Reuters that VW will develop four models priced between ¥140,000 ($19,500) and ¥170,000 ($23,800) on the new platform, production being handled by the firm’s joint ventures with SAIC and FAW.
                                        Va kaip įdomiai veikia ta konkurencija, pyst ir niekam tu nebeįdomus su ta savo "išskirtine vokiška kokybe" iš tos pačios gamyklos, kaip ir kiti kinų EV

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                          Todėl VW ėmėsi veiksmų:

                                          Volkswagen Developing Low-Cost, China-Only Platform To Fight Local Rivals



                                          Va kaip įdomiai veikia ta konkurencija, pyst ir niekam tu nebeįdomus su ta savo "išskirtine vokiška kokybe" iš tos pačios gamyklos, kaip ir kiti kinų EV
                                          Jei būčiau kinas, tai irgi pirkčiau kinišką ir žymiai pigesnį daiktą už vokišką

                                          Comment

                                          Working...
                                          X