Labai gerai sumažės eilių tikimybė, dėl kraunančių nes nemokamai, o kam tikrai reikia susimokės. Ko labiausiai bijau kad neprireiktų dar vieno appso...
Gal ten rašo kažką konkrečiai? Straipsnis prenumeratoriams...
Leaf yra miesto automobilis, kas perka jį ir įsivaizduoja kad gali keliaut su DC krovimu daro klaidą, ar mano kad atsiradus daugiau stotelių pagerės situacija kai CHAdeMO miręs standartas, TM3 RWD ~50kW iki 90% kraunasi.
Leaf yra miesto automobilis, kas perka jį ir įsivaizduoja kad gali keliaut su DC krovimu daro klaidą, ar mano kad atsiradus daugiau stotelių pagerės situacija kai CHAdeMO miręs standartas, TM3 RWD ~50kW iki 90% kraunasi.
prie ko čia Chademo? Prašau CCS. 50kW pasiima, bet apie 6 minutes Kryžkalnyje pasakų nereikia.:
prie ko čia Chademo? Prašau CCS. 50kW pasiima, bet apie 6 minutes Kryžkalnyje pasakų nereikia.:
Ar būtina išrinkt blogiausius EV?
Mano įvertinimas EV:
Nissan Leaf miesto, į vieną pusę su 55% batarkės ir apsisukt, CHAdeMO miręs, situacija negerės
Ioniq 28 / 39, Kona 39 irgi beveik miesto, bet entuziastai gali po Lietuvą pavažinėt, jeigu ne žiema dėl ColdGate.
Stelantis Teoriškai 100 kW bet batarkė gan maža, efektyvumas nekoks, 5 metais atsilieka nuo ką gamino Hyundai, 0 ant spidometro reiškia tikrą nulį tai atsargiai reik truputi rezervo daugiau pasilikt.
Kona / deNiro 64 kWh efektyvūs, bet lėtas krovimasis šiandienai, tinkamas kelionėms iki kokių 500 km vasarą
VW ID ir grupės klonai neblogas krovimo greitis, labai neblogas efektyvumas, skaityčiau startas EV su kuriais galima keliauti didesnius atstumus, pure gal tik vengti reik jei yra noras toliau keliauti
KIAundai Ioniq5/6/EV6 geru oru greičiau kraunas nei Tesla, žiema prasčiau su preheat.
Na VDV veikia tie patys fizikos dėsniai, WLTP sąnaudos taip pat visiškai nesueina su 130 km/h kelione. Kadangi jau nebe 2012, už 10-20 km bus sekanti stotelė, iki kurios nesunkiai nuvažiuosi nesivelkant ant 70. Nuo Vilniaus iki Klaipėdos šalia A1 paskaičiavau 27 stoteles, vidurkis 14 vienai pusei. Turbūt degalinių mažiau, negu stotelių.
Skaičiuokit visas degalines su jų pompomis ir kuro papildymo laikais ir šiaip paskaitykit lietuviškas EV grupes, pamatysit kaip vargsta žmonės su tais krovimais, kai dažnai arba užimta būna arba neveikia. Dėl degalų dar neteko girdėti, kad kam nors kur nors važiuojant jų trūktų ar tektų vilktis. Žodžiu EV Lietuvoje kol kas yra tik arba miesto auto arba entuziastų, kurie ten kiekvieną km skaičiuoja važiuojant, nes auto baterija kaip ir iphono neaišku, kiek laikys, nes krovimo tinklas mažas ir dar blogai prižiūrimas.
Leaf yra miesto automobilis, kas perka jį ir įsivaizduoja kad gali keliaut su DC krovimu daro klaidą, ar mano kad atsiradus daugiau stotelių pagerės situacija kai CHAdeMO miręs standartas, TM3 RWD ~50kW iki 90% kraunasi.
Na matai, su VDV nereikėjo skirstyti miesto automobilis ar ne. su bet kuriuo galėjau nuvažiuoti į kitą miestą
Paskutinį kartą kai buvau tai statėmės namo kieme. Niekas nedraudžia paimti ir pasiklausti ar bus galimybė pasikrauti automobilį.
Na po keletos tokių krovimų, bobutė prie nuomos kainos dar ir abonentinį elektros kokių 50Eur pridės O jei name keli nuomininkai, žiūrėk ir arbatinukui srovės nebepakaks
Comment