Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taj Mahal = TKK? Nes daugiau niekam tos kiniškos nesąmonės čia neįdomios

    Comment


      Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

      Also, this:
      The vehicle's total power will be over 1300 horsepower, and the acceleration is 0-100km/h in 3 seconds.
      netikiu aš tos dėžės su traktoriaus padangomis 3 sek. iki 100. Nebent ant ledo stovėdamas vietoje įsuks ratus iki 100.

      -

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        netikiu aš tos dėžės su traktoriaus padangomis 3 sek. iki 100. Nebent ant ledo stovėdamas vietoje įsuks ratus iki 100.
        Na jeigu tikrai tiek galios, ir vertinant sukimo momentą elektros + 4wd teoriškai gal ir galima su kitom padangom ir drago trasoj. . Maniškė popieriuje 3,9 iki 100, bet realiai tik kazlų rūdoj kur starto vieta padengta guma įsukau 4.0, kitose vietose geriau 4,2 nesigauna.
        *censored*

        Comment


          Čaina nouneim fanams:

          Comment


            Nieko, išsigrynins kinų industrija, ir už kokių 20 metų galėsim drąsiai pirkti.
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              Nieko, išsigrynins kinų industrija, ir už kokių 20 metų galėsim drąsiai pirkti.
              Jup, na užteks kokių 3-5

              Comment


                Šiaip tai visiškai vienodai, tegul bankrotuoja. Bet kiek resurso švaistoma veltui ir veltui teršiama aplinka...

                Comment


                  Ar matėte kiek buvo ličio kaina pakilus ir kiek nukrito?

                  https://tradingeconomics.com/commodity/lithium

                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	433
Size:	36,2 kB
ID:	2085334

                  Comment


                    Mačiau, reik atkreipt dėmesio kad čia spot kaina, o dauguma gamintojų turi ilgamečių kontraktų, pvz.:
                    https://chargedevs.com/newswire/has-...-lets-hope-so/

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                      Šiaip tai visiškai vienodai, tegul bankrotuoja. Bet kiek resurso švaistoma veltui ir veltui teršiama aplinka...
                      Man ko gero kitas aspektas aktualesnis:
                      EV tinkamas naudojimui tol, kol yra kaip pakeisti bateriją ar jos komponentus.
                      Kai kuris nors gamintojas pradės fiksuoti ir sekti celių serijinius numerius, dėti į vidų save sunaikinanačius kontrolerius (nes "saugumas" ir "ekologija") - EV taps nuomojamu daiktu, o ne nuosavybe. O kadangi kitokių transporto priemonių nebus, nuomos kaina bus tokia, kokią nustatys gamintojai.

                      Velkam tū ze fjūče.
                      Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.10.27, 22:25.

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        Man ko gero kitas aspektas aktualesnis:
                        EV tinkamas naudojimui tol, kol yra kaip pakeisti bateriją ar jos komponentus.
                        Kai kuris nors gamintojas pradės fiksuoti ir sekti celių serijinius numerius, dėti į vidų save sunaikinanačius kontrolerius (nes "saugumas" ir "ekologija") - EV taps nuomojamu daiktu, o ne nuosavybe. O kadangi kitokių transporto priemonių nebus, nuomos kaina bus tokia, kokią nustatys gamintojai.

                        Velkam tū ze fjūče.
                        kas draudžia dabar gamintojams nepardavinėti, o tik nuomoti automobilius?
                        -

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Man ko gero kitas aspektas aktualesnis:
                          EV tinkamas naudojimui tol, kol yra kaip pakeisti bateriją ar jos komponentus.
                          Kai kuris nors gamintojas pradės fiksuoti ir sekti celių serijinius numerius, dėti į vidų save sunaikinanačius kontrolerius (nes "saugumas" ir "ekologija") - EV taps nuomojamu daiktu, o ne nuosavybe. O kadangi kitokių transporto priemonių nebus, nuomos kaina bus tokia, kokią nustatys gamintojai.

                          Velkam tū ze fjūče.
                          Taip veikia aifonai, bet kažkaip niekas negalvoja, jog tai yra kažkokia „nuoma“. Beje kiniečiai gamina aparatus, kurie nukopijuoja seno ekrano ir baterijos serijinius numerius ant naujų. Rusams ir kiniečiams būtų tautos gėda nesukurti kažko panašaus elektromobiliams.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Man ko gero kitas aspektas aktualesnis:
                            EV tinkamas naudojimui tol, kol yra kaip pakeisti bateriją ar jos komponentus.
                            Kai kuris nors gamintojas pradės fiksuoti ir sekti celių serijinius numerius, dėti į vidų save sunaikinanačius kontrolerius (nes "saugumas" ir "ekologija") - EV taps nuomojamu daiktu, o ne nuosavybe. O kadangi kitokių transporto priemonių nebus, nuomos kaina bus tokia, kokią nustatys gamintojai.

                            Velkam tū ze fjūče.
                            čia lyg tinkamesnė tau tema:
                            https://www.miestai.net/forumas/foru...siai?p=2085402

                            Comment


                              Didžiausi elektromobilių gamintojai, 2023 Q3


                              Gamintojas Vienetai (2023 Q3)
                              Tesla 435,059
                              BYD 431,603
                              VW Group (visi) 209,394




                              Comment


                                BYD turi labai daug ir įvairių elektromobilių modelių, jie tik pradeda atkeliauti į Europą.
                                Kai kurie gauna labai gerus įvertinimus, kai kurie nelabai.

                                Pvz:
                                BYD Dolphin review: trapped in the fishing nets of disappointment (4 / 10)





                                Comment



                                  Realybėje kitaip nei popieriuje

                                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

                                  Comment


                                    Oh velnias, grįžo TKK su savo kiniška propoganda

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Oh velnias, grįžo TKK su savo kiniška propoganda
                                      Gali varyti kiek nori, bet jau yra kiniškų elektromobilių kurie labai imponuoja.
                                      Pvz šitas:








                                      Comment


                                        Naivoka spręst kažką apie produktą iš reklaminių video ir nuotraukėlių. Na, nebent dizainą galima įvertint (ir tai, jei nereklamuojamas kažkoks prototipas).

                                        Comment


                                          Norvegijos geriausiai parduodamų EV sąraše – BYD, MG (Saic), Xpeng, Seres, Volvo (Geely), Polestar (Geely), Maxus, Nio, Jac, Smart (Geely), Voyah ir Lotus (Geely).
                                          Sakyčiau kad labai daug kiniečių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X