Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Volvo atveju tai reiškia kad Volvo žinios, komponentai, technologijos ir t.t. yra prieeinama Geely grupės įmonėm (Zeekr, Lync&co ir kitoms. Ir ten daug kitų). Jeigu Geely užsimanys pasidaryti Lotus Evija po kinietišku brendu – bus po kinietišku brendu.
Comment
-
Parašė T-K-KBeje, neseniai važiavau su BYD Han, tai tikrai "premium" klasės automobilis.Paskutinis taisė transpondster; 2023.08.10, 18:44.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNoriu paklaust tų tamstų, kuriems Lotus, Volvo, Smart yra kiniški automobiliai.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTai nėra atsakymas į klausimą. R&R turi priėjimą prie BMW, Škoda prie VW, Nissan prie Renault, Opel prie Dodge ir t.t.
Parodo nes jau tik laiko klausimas kada know-how bus panadotas po Kinijos brendais.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŽiūrint ne į kažkokius piešinius, o ką realiai galima nusipirkti su garantija, tai elektromobiliai vis dar brangesni už benzininius auto. Pvz. kokio ID3 kaina nėra konkurencinga lyginant su golfu, todėl Lietuvoje EV net naujų auto parke sudaro mažą dalį nepaisant subsidijų.Parašė T-K-K Rodyti pranešimąLietuvoje nėra.
Pažiūrėk kas darosi kitose šalyse.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKitose šalyse reliai irgi tik subsidijos (arba labai dideli mokesčiai benzininiams auto) palaiko EV pardavimus, tai dar gana toli iki tokių laikų, kad EV būtų iš tikrųjų konkurencingi rinkos sąlygomis.
Kaip kur. Tikrai yra šalių kur ne subsidijos daro EV pigesnius.
Šiek tiek juokinga kad Kinijos elektromobilius galima rasti pas Alibaba, Made-in-China, Taobao ir panašaus plauko online parduotuves. Ten ir kainos matosi be jokių mokesčių ar subsidijų. Ir tos kainos dažnai yra stebinančiai mažos, lygiant su EU kainom.
Kad ir kokios priežastys bebūtų, žiūrint pirkėjo akimis, EV daug kur žymiai labiau apsimoka pirkti nei VDV.
Situacija Tailande išvis juokinga, kur senesnės kartos VW Golf yra dvigubai brangesnis už elektrinį BYD Atto 3.
Švedijos, Norvegijos, Olandijos spaudoje buvo straipsnių kaip Kinijos elektromobilių gamintojai neaiškiu būdu dempinguoja kainas.
Kinietiškus elektromobilius kurie kainuoja 50'000 EUR galima lizingu paimti už vos 200-300 EUR/mėn. Be pradinio įnašo. Ir tik vienų metų lizingas, tai po metų galima gražinti ir pasiimti kitą automobilį. Finansiškai nei vienas galas nesusieina. Bet tokios sąlygos siūlomos.
Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.22, 11:45.
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimąTailande Golfas gal europinis, ten importo mokestis 40% berods, o su kinija FTA.
O Švedijoj lizingo kainos "įdomios", už 300€/mėn tai nieko keisto kad perkamiausiu tapo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Pasaulis labai margas ir įvairus, todėl bet koks suabsoliutinimas tampa de facto klaidingas.
Kaip kur. Tikrai yra šalių kur ne subsidijos daro EV pigesnius.
Šiek tiek juokinga kad Kinijos elektromobilius galima rasti pas Alibaba, Made-in-China, Taobao ir panašaus plauko online parduotuves. Ten ir kainos matosi be jokių mokesčių ar subsidijų. Ir tos kainos dažnai yra stebinančiai mažos, lygiant su EU kainom.
Kad ir kokios priežastys bebūtų, žiūrint pirkėjo akimis, EV daug kur žymiai labiau apsimoka pirkti nei VDV.
Situacija Tailande išvis juokinga, kur senesnės kartos VW Golf yra dvigubai brangesnis už elektrinį BYD Atto 3.
Švedijos, Norvegijos, Olandijos spaudoje buvo straipsnių kaip Kinijos elektromobilių gamintojai neaiškiu būdu dempinguoja kainas.
Kinietiškus elektromobilius kurie kainuoja 50'000 EUR galima lizingu paimti už vos 200-300 EUR/mėn. Be pradinio įnašo. Ir tik vienų metų lizingas, tai po metų galima gražinti ir pasiimti kitą automobilį. Finansiškai nei vienas galas nesusieina. Bet tokios sąlygos siūlomos.
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Bjorn'as kažkuriam vienų iš pirmų video Tailande apie MG kalbėjo ir buvo lentelė rodoma apie importo mokesčius Tailande, tai jei Kinijos gamintojas tai 0%, jei europa, tai jau iš karto 80% berods.
https://youtu.be/KoW6DnSOGT0?si=7aqYUKGCUbbZTto3&t=337AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Švedijos, Norvegijos, Olandijos spaudoje buvo straipsnių kaip Kinijos elektromobilių gamintojai neaiškiu būdu dempinguoja kainas.
Kinietiškus elektromobilius kurie kainuoja 50'000 EUR galima lizingu paimti už vos 200-300 EUR/mėn. Be pradinio įnašo. Ir tik vienų metų lizingas, tai po metų galima gražinti ir pasiimti kitą automobilį. Finansiškai nei vienas galas nesusieina. Bet tokios sąlygos siūlomos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Situacija Tailande išvis juokinga, kur senesnės kartos VW Golf yra dvigubai brangesnis už elektrinį BYD Atto 3.
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąBaojun Yunduo
400+ km ant vieno pakrovimo
4,3 metrų ilgio (vos vos didesnis už VW Golf)
100 kW (136 PS) ir 200 Nm
12'000 EUR
Beje, VW ID.3 Kinijoje kainuoja kažkur 10-15k intervale. Lygtais 13k.
Paskutinis taisė Litch; 2023.08.13, 12:46.
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąTa pajuodinta kaina jau parduodamo automobilio europoje, ar Kinijoje? Nes jei Kinijoje, tai reikia prideti transportavimo, muito, pvm, sertifikavimo islaidas. Savikaina Europoje viska susumavus bus ne maziau 22'000 EUR ir kai reikes keisti detale teks siustis is Kinijos, tai uztruks menesi ar pora arba kainuos labai brangiai siunciant oro pastu.
Taip, šiuo metu jo neapsimoka pirkti Lietuvoje.
I am making a different point.
Golf klasės EV kainuoja 12k.
What a time to be alive.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąSeilės simpinant dėl kiniškų EV tiesiog liejasi per kraštus
Kas liečia Kinijos EV, akivaizdu kad jie padarys milžiniškus pasikeitimus autoindustrijoje. Tik dar aiškiai nesimato kokius.
Greičiausiai perims market share iš Japonijos autogamintojų, kaip japonai kažkada perėmė iš anglų. Tų anglų, kurie buvo milžiniški autogamintojai, šiandien nebeliko. Bet čia galimai ne vienintelis pasikeitimas.
Comment
-
Yra rizika kad Europos autoindustrija patirs panašius kainų šokus ir gamybos pajėgumų stygių kaip Europos vėjo jėgainių industrija.
Ir tas yra labai negerai, nes autoindustrija stipriai įtakoja Europos ekonomiką.
Nearly all wind farms Europe has built up until today use turbines made in Europe. There are over 250 factories around Europe making turbines and components. But there are already bottlenecks in Europe’s wind supply chain. Offshore foundation manufacturers and installation vessels are fully booked for several years. The wind industry is having to buy power cables, gearboxes and even steel towers from China. We’re building a few new factories but not enough for the massive expansion of wind energy that Europe now needs.
Chinese wind power companies boast what one industry insider dubbed a “landslide” price advantage over their Western counterparts. Chinese products cost less than half — and sometimes as little as a quarter — of Western equivalents. One driver for the low cost is China's production scale. According to Qin, more than two-thirds of the world's wind turbines are manufactured in China, including those produced for foreign brands.
And last year, five Western firms* warned in an open letter to the European Commission that they were “losing ground” to Chinese companies.
* Vestas, Siemens Gamesa, Enercon, General Electric, Nordex
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąSeilės simpinant dėl kiniškų EV tiesiog liejasi per kraštus
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kinų gamybos automobiliai yra nepadoriai brangūs. Vertinu pagal MIG/MAG/TIG suvirinimo aparatų rinką (sorry ož offtop), kur EU/US gaminiai iki 10 kartų brangesni už kinų tos pačios klasės, nors dažnai kinai ir solidžiau atrodo (ne tik vizualiai, bet ir pvz, pas europietį plasmasinė jungtis, pas kiną bronzinė).If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
Comment