Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Tesla interior netraukia iki VW Passat interior kokybės.
    VW interjerų kokybė visada buvo gera ir kokybiška, tai čia nieko keisto, kad Tesla, ar bet kokia kita amerikoniška mašina, netraukia iki Passato pagal tai.

    Comment


      Parašė iPhone Rodyti pranešimą

      Vieniems baisūs kitiems gražūs. Tai yra skonio reikalas ir visiems gražūs nebus.
      Ergonomijos nulis? na nežinau ar vienodai suprantame šį žodį.

      Bet tikrai nesiruošiu įrodinėti kokia gera Tesla ir t.t. tik noriu pasakyti, kad didžioji dalis (tikrai ne visi) varantys ant Teslos (tame tarpe ir aš pats) varo tol kol nepabando.
      O pabandžius tikrai negali visiems tikti ir patikti, kiekvieno skirtingi poreikiai.
      Nesutinku tik su nuomone, kad tai brendas be ateities, kad Tesla gaidys šūdas, negražūs salonai ir t.t.
      Ergonomija mašinoje, grubiai tariant - mygtukai, patogumas, greitumas, saugumas valdant mašinos funkcijas. Kuris iš šitų žodžių yra tas didžiulis vaizduoklinis blynas vidury panelės?

      Comment


        Autoverslininkų asociacijos vadovas pasakoja, kad pastaruoju metu net ryškėja nauja tendencija – dalis žmonių, įsigijusių elektromobilius, susitaiko su nuostoliais ir juos grąžina pardavėjams. „Ši tendencija atsirado prieš pusmetį ar metus. Paprastai taip elgiasi tų prabangesnių elektromobilių pirkėjai, kurie tiesiog sako, kad nenori tarnauti mašinai, nes turi nuolat rūpintis jos įkrovimu. Išleidi krūvą pinigų ir vis tiek esi supančiotas – turi sukti galvą, laukti eilėse prie stotelių“
        Neseniai paskelbtais Europos automobilių gamintojų asociacijos duomenimis, vidutinė naujo lengvojo automobilio CO2 emisija 2021 m. mūsų šalyje siekė 135,7 g/km. Didesnės vidutinės naujų automobilių emisijos fiksuotos tik Kipre, Bulgarijoje, Čekijoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Slovakijoje. Vidutinė naujų automobilių CO2 emisija ES 2021 m. siekė 116,3 g/km, o mažiausia tarša išsiskyrė Švedijoje (88,3 g/km) ir Danijoje (92,6 g/km) parduotos transporto priemonės. Tiesa, net ir šioms šalims dar toli iki ES nepriklausančios, tačiau didžiausiu elektromobilių paplitimu pasaulyje išsiskiriančios Norvegijos – šioje Skandinavijos valstybėje vidutinė naujų automobilių CO2 emisija siekė tik 27,6 g/km. Įdomu tai, kad 2021 m. vidutinė naujų automobilių CO2 emisija Lietuvoje net išaugo ir buvo 13,7 proc. didesnė, palyginti su 2020-aisiais.
        https://www.delfi.lt/verslas/transpo...ejams-94043705
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

          Ergonomija mašinoje, grubiai tariant - mygtukai, patogumas, greitumas, saugumas valdant mašinos funkcijas. Kuris iš šitų žodžių yra tas didžiulis vaizduoklinis blynas vidury panelės?
          Va būtent visa tai ir yra Tesloje. Man tai yra labai patogu, būtiniausios funkcijos ant vairo - toliau visa kita ekrarne, kas man yra labai patogu., nereikia šimto įvairių mygtukų ir t.t.
          Valdymas pakankamai intuityvus, viskas paprasta.

          Jei kažkas lygina Teslos interjerą su Dacijos ir Opelio, tai spėju nei vienoje iš jų neesate buvę, arba buvote 10 metų senumo..
          Taip, tai nėra S klasės mercedeso interjeras, bet tai yra tokio pat lygio kaip Pasatas, Tiguanas, ar Golfas. Nieko ypatingo, viskas paprasta.



          Comment


            Kas su interjeru negerai?




            Parašė iPhone Rodyti pranešimą

            Va būtent visa tai ir yra Tesloje. Man tai yra labai patogu, būtiniausios funkcijos ant vairo - toliau visa kita ekrarne, kas man yra labai patogu., nereikia šimto įvairių mygtukų ir t.t.
            Valdymas pakankamai intuityvus, viskas paprasta.

            Jei kažkas lygina Teslos interjerą su Dacijos ir Opelio, tai spėju nei vienoje iš jų neesate buvę, arba buvote 10 metų senumo..
            Taip, tai nėra S klasės mercedeso interjeras, bet tai yra tokio pat lygio kaip Pasatas, Tiguanas, ar Golfas. Nieko ypatingo, viskas paprasta.


            Kurią Tesla turi, jei galima paklausti?
            Nes interjerai, įspudis ir visas experience pakankamai skiriasi.


            Ir jeigu ne namie, ar darbe, kur konkrečiai yra patogu ją krauti?
            Arunasx gerą įmetė:

            Autoverslininkų asociacijos vadovas pasakoja, kad pastaruoju metu net ryškėja nauja tendencija – dalis žmonių, įsigijusių elektromobilius, susitaiko su nuostoliais ir juos grąžina pardavėjams. „Ši tendencija atsirado prieš pusmetį ar metus. Paprastai taip elgiasi tų prabangesnių elektromobilių pirkėjai, kurie tiesiog sako, kad nenori tarnauti mašinai, nes turi nuolat rūpintis jos įkrovimu. Išleidi krūvą pinigų ir vis tiek esi supančiotas – turi sukti galvą, laukti eilėse prie stotelių“

            https://www.delfi.lt/verslas/transpo...ejams-94043705
            Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.22, 12:50.

            Comment


              Parašė T-K-K

              Kurią Tesla turi, jei galima paklausti?
              Nes interjerai, įspudis ir visas experience pakankamai skiriasi.


              Ir jeigu ne namie, ar darbe, kur konkrečiai yra patogu ją krauti?
              Arunasx gerą įmetė:
              Mano yra M3 2022 metų.
              Taip M-3/Y interjerai stipriai skiriasi nuo M-S/X.
              Bet jai lygini Pasatą ar Tiguaną turi lyginti su M-3/Y modeliais.

              Krovimas namie - man atrodo pati patogiausia opcija, grįžai, įkišai laidą krautis, telefone užstateti kiek reikia procentų ir ramu, ryte turi tiek kiek norėjai ir kiek reikia.
              Krovimas stotelėse - laukti eilėse reikia nebent norint nemokamai pasikrauti

              Comment


                Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                Kas su interjeru negerai?




                Tai nesimato iš nuotraukų feelingo. Pigios, kietos plastmasės, klebančios rankenėlės. Atsisėdi, ir jaučiasi pigiakas
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                  Va būtent visa tai ir yra Tesloje. Man tai yra labai patogu, būtiniausios funkcijos ant vairo - toliau visa kita ekrarne, kas man yra labai patogu., nereikia šimto įvairių mygtukų ir t.t.
                  Valdymas pakankamai intuityvus, viskas paprasta.

                  Jei kažkas lygina Teslos interjerą su Dacijos ir Opelio, tai spėju nei vienoje iš jų neesate buvę, arba buvote 10 metų senumo..
                  Taip, tai nėra S klasės mercedeso interjeras, bet tai yra tokio pat lygio kaip Pasatas, Tiguanas, ar Golfas. Nieko ypatingo, viskas paprasta.


                  Valdymas ekrane yra blogiausias dalykas, kuris tik galėjo nutikti mašinos salose. Multimedijai ar žemėlapiams - taip, viskam kitam nieko nėra geriau ir patogiau už mygtukus, kuriuos gali junginėti neatitraukęs akių nuo kelio.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Netraukia iki VW EV ar normalių VW? Bent jau pirmos iteracijos ID.3 vidaus medžiagos tiktai buvo negeresnės už Dacia, iki Golf 7 nė pro kur netraukė. Faceliftas lyg ir pasitvarkė.
                    Šiaip keista lyginti Telsos interjerą, kuris yra specialiai padarytas minimalistiškai ir VW, kurie stengiasi daryti fancy, bet manau tiesiog su sena Tesla jis važinėjo, jeigu kokybė primena Dacia. Pirmosios Model 3 turėjo tokią problemą. Esu važinėjęs su berods 2017-18 ir su 2021 metų Model 3, tai interjero kokybės skirtumas jaučiasi labai stipriai, iš esmės prie naujesnio modelio nelabai ir galėčiau prie kažko prisikabinti kokybės prasme, tik dėl tam tikrų keistų dizaino sprendimų.

                    Tuo pačiu neseniai Švedijoj teko išbandyti ID.4, tai vat ten tai jau tikrai galima rasti pirmosios kartos Dacia Logan lygio kokybės plastmasės, nors vizualiai interjeras ir atrodo solidžiai. Kas dar nustebino, tai kad išleidžia į rinką automobilį su aiškiai bug'uotu softu, kuriame pvz kaip ir yra valdymo balsu funkcija, bet tuo pačiu jos kaip ir nėra, nes ji visiškai neveikia, tik paklausia "What can I do for you?", o atsakius tiesiog processin'a iki kol tau neatsibos ir po 3-5min neatšauksi užduoties. Na ir šiaip jeigu jau lyginti su Tesla, tai jos softas tiesiog skraido palyginus su VW.

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                      Valdymas ekrane yra blogiausias dalykas, kuris tik galėjo nutikti mašinos salose. Multimedijai ar žemėlapiams - taip, viskam kitam nieko nėra geriau ir patogiau už mygtukus, kuriuos gali junginėti neatitraukęs akių nuo kelio.
                      Skonio reikalas. Vienam taip kitam taip.
                      Ekrane visada matai aplink esančias mašinas ir situaciją nes ją visada rodo.
                      Bet ar dėl to mašina yra nesaugi ir bloga?

                      Comment


                        Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                        Skonio reikalas. Vienam taip kitam taip.
                        Ekrane visada matai aplink esančias mašinas ir situaciją nes ją visada rodo.
                        Bet ar dėl to mašina yra nesaugi ir bloga?
                        EuroNCAP results

                        Adult Occupant
                        Tesla Model 3 = 96%
                        BMW 5 Series = 91%
                        Audi A6 = 93%


                        Safety Assist
                        Tesla Model 3 = 94%
                        BMW 5 Series = 59%
                        Audi A6 = 76%


                        Nuorodos
                        Tesla Model 3 = https://www.euroncap.com/en/results/tesla/model+3/37573
                        BMW 5 Series = https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5+series/26656
                        Audi A6 = https://www.euroncap.com/en/results/audi/a6/33445

                        Comment


                          A jūs rimtai? Saugus vairavimas ir saugi mašina yra su skirtingi dalykai

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                            Valdymas ekrane yra blogiausias dalykas, kuris tik galėjo nutikti mašinos salose. Multimedijai ar žemėlapiams - taip, viskam kitam nieko nėra geriau ir patogiau už mygtukus, kuriuos gali junginėti neatitraukęs akių nuo kelio.
                            o kam ten tuos mygtukas važiuojant spaudyti, greičio duoda?

                            Comment


                              Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                              Skonio reikalas. Vienam taip kitam taip.
                              Ekrane visada matai aplink esančias mašinas ir situaciją nes ją visada rodo.
                              Bet ar dėl to mašina yra nesaugi ir bloga?
                              O vairuodamas žiūri į ekraną ar per langą?

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                Šiaip keista lyginti Telsos interjerą, kuris yra specialiai padarytas minimalistiškai ir VW, kurie stengiasi daryti fancy, bet manau tiesiog su sena Tesla jis važinėjo, jeigu kokybė primena Dacia. Pirmosios Model 3 turėjo tokią problemą. Esu važinėjęs su berods 2017-18 ir su 2021 metų Model 3, tai interjero kokybės skirtumas jaučiasi labai stipriai, iš esmės prie naujesnio modelio nelabai ir galėčiau prie kažko prisikabinti kokybės prasme, tik dėl tam tikrų keistų dizaino sprendimų.

                                Tuo pačiu neseniai Švedijoj teko išbandyti ID.4, tai vat ten tai jau tikrai galima rasti pirmosios kartos Dacia Logan lygio kokybės plastmasės, nors vizualiai interjeras ir atrodo solidžiai. Kas dar nustebino, tai kad išleidžia į rinką automobilį su aiškiai bug'uotu softu, kuriame pvz kaip ir yra valdymo balsu funkcija, bet tuo pačiu jos kaip ir nėra, nes ji visiškai neveikia, tik paklausia "What can I do for you?", o atsakius tiesiog processin'a iki kol tau neatsibos ir po 3-5min neatšauksi užduoties. Na ir šiaip jeigu jau lyginti su Tesla, tai jos softas tiesiog skraido palyginus su VW.
                                Nieko čia keisto. Kaip nieko keisto, kai lyginam bet kurių kitų mašinų interjerus. Netgi galima palyginti Golf 7/7.5 su Golf 8 ir pamatyti, kad paskutinis Golf modelis irgi nusuko piginimo ir taupymo keliu, kas yra labai liūdna. Tiesiog Tesla tai darė nuo pradžių ir prakišinėjo kaip "minimalistinį" ir "clutter-free" interjerą savo marketinge, nors realiai tai yra tiesiog taupymas ergonomikos ir patogumo sąskaita. Šiaip tai išvis tas pinginimasis, vyniojamas į "minimalizmo" popieriuką, yra labai nemaloni tendencija su didele dalimi automeikerių paskutiniu metu.

                                Comment


                                  Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                  o kam ten tuos mygtukas važiuojant spaudyti, greičio duoda?

                                  Comment


                                    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                    o kam ten tuos mygtukas važiuojant spaudyti, greičio duoda?
                                    Nu priklausomai nuo mygtuko tai būna, kad duoda...

                                    Comment


                                      Čia gana ekstremalus pavyzdys, kaip Tesla taupoma ne tik ergonomikos, bet ir saugumo sąskaita

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                        Valdymas ekrane yra blogiausias dalykas, kuris tik galėjo nutikti mašinos salose. Multimedijai ar žemėlapiams - taip, viskam kitam nieko nėra geriau ir patogiau už mygtukus, kuriuos gali junginėti neatitraukęs akių nuo kelio.
                                        Nesutinku. Esu visiskas sucker kokybiskiems mygtukams su geru tactile feedback. Bet po 7k KM su masina kur viskas perkelta ant ekrano (net salono temperatura), tikrai ju nepasigendu. Ant vairo yra garso reguliavimas ir keli fiziski multifunkciniai mygtukai - to pilnai uztenka. Kitas dalykas - mane nustebino kaip gerai veikia naujos balso atpazinimo sistemos. Ne tik gerai supranta ko prasau, bet ir skiria ar sako vairuotojas ar keleivis. Tai jei paprasai ijungt sedynes pasilygyma, as sumazinti vedinima - sumazina pagal tai kas sako.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          O vairuodamas žiūri į ekraną ar per langą?
                                          Nesuprantu ką nori paklausti, nes važiuojant tenka žiūrėti ir į ekraną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X