Parašė sankauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Vieniems baisūs kitiems gražūs. Tai yra skonio reikalas ir visiems gražūs nebus.
Ergonomijos nulis? na nežinau ar vienodai suprantame šį žodį.
Bet tikrai nesiruošiu įrodinėti kokia gera Tesla ir t.t. tik noriu pasakyti, kad didžioji dalis (tikrai ne visi) varantys ant Teslos (tame tarpe ir aš pats) varo tol kol nepabando.
O pabandžius tikrai negali visiems tikti ir patikti, kiekvieno skirtingi poreikiai.
Nesutinku tik su nuomone, kad tai brendas be ateities, kad Tesla gaidys šūdas, negražūs salonai ir t.t.
- 2 patinka
Comment
-
Autoverslininkų asociacijos vadovas pasakoja, kad pastaruoju metu net ryškėja nauja tendencija – dalis žmonių, įsigijusių elektromobilius, susitaiko su nuostoliais ir juos grąžina pardavėjams. „Ši tendencija atsirado prieš pusmetį ar metus. Paprastai taip elgiasi tų prabangesnių elektromobilių pirkėjai, kurie tiesiog sako, kad nenori tarnauti mašinai, nes turi nuolat rūpintis jos įkrovimu. Išleidi krūvą pinigų ir vis tiek esi supančiotas – turi sukti galvą, laukti eilėse prie stotelių“
Neseniai paskelbtais Europos automobilių gamintojų asociacijos duomenimis, vidutinė naujo lengvojo automobilio CO2 emisija 2021 m. mūsų šalyje siekė 135,7 g/km. Didesnės vidutinės naujų automobilių emisijos fiksuotos tik Kipre, Bulgarijoje, Čekijoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Slovakijoje. Vidutinė naujų automobilių CO2 emisija ES 2021 m. siekė 116,3 g/km, o mažiausia tarša išsiskyrė Švedijoje (88,3 g/km) ir Danijoje (92,6 g/km) parduotos transporto priemonės. Tiesa, net ir šioms šalims dar toli iki ES nepriklausančios, tačiau didžiausiu elektromobilių paplitimu pasaulyje išsiskiriančios Norvegijos – šioje Skandinavijos valstybėje vidutinė naujų automobilių CO2 emisija siekė tik 27,6 g/km. Įdomu tai, kad 2021 m. vidutinė naujų automobilių CO2 emisija Lietuvoje net išaugo ir buvo 13,7 proc. didesnė, palyginti su 2020-aisiais.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Ergonomija mašinoje, grubiai tariant - mygtukai, patogumas, greitumas, saugumas valdant mašinos funkcijas. Kuris iš šitų žodžių yra tas didžiulis vaizduoklinis blynas vidury panelės?
Valdymas pakankamai intuityvus, viskas paprasta.
Jei kažkas lygina Teslos interjerą su Dacijos ir Opelio, tai spėju nei vienoje iš jų neesate buvę, arba buvote 10 metų senumo..
Taip, tai nėra S klasės mercedeso interjeras, bet tai yra tokio pat lygio kaip Pasatas, Tiguanas, ar Golfas. Nieko ypatingo, viskas paprasta.
- 1 patinka
Comment
-
Kas su interjeru negerai?
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Va būtent visa tai ir yra Tesloje. Man tai yra labai patogu, būtiniausios funkcijos ant vairo - toliau visa kita ekrarne, kas man yra labai patogu., nereikia šimto įvairių mygtukų ir t.t.
Valdymas pakankamai intuityvus, viskas paprasta.
Jei kažkas lygina Teslos interjerą su Dacijos ir Opelio, tai spėju nei vienoje iš jų neesate buvę, arba buvote 10 metų senumo..
Taip, tai nėra S klasės mercedeso interjeras, bet tai yra tokio pat lygio kaip Pasatas, Tiguanas, ar Golfas. Nieko ypatingo, viskas paprasta.
Nes interjerai, įspudis ir visas experience pakankamai skiriasi.
Ir jeigu ne namie, ar darbe, kur konkrečiai yra patogu ją krauti?
Arunasx gerą įmetė:
Autoverslininkų asociacijos vadovas pasakoja, kad pastaruoju metu net ryškėja nauja tendencija – dalis žmonių, įsigijusių elektromobilius, susitaiko su nuostoliais ir juos grąžina pardavėjams. „Ši tendencija atsirado prieš pusmetį ar metus. Paprastai taip elgiasi tų prabangesnių elektromobilių pirkėjai, kurie tiesiog sako, kad nenori tarnauti mašinai, nes turi nuolat rūpintis jos įkrovimu. Išleidi krūvą pinigų ir vis tiek esi supančiotas – turi sukti galvą, laukti eilėse prie stotelių“
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...ejams-94043705Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.22, 12:50.
Comment
-
Parašė T-K-K
Kurią Tesla turi, jei galima paklausti?
Nes interjerai, įspudis ir visas experience pakankamai skiriasi.
Ir jeigu ne namie, ar darbe, kur konkrečiai yra patogu ją krauti?
Arunasx gerą įmetė:
Taip M-3/Y interjerai stipriai skiriasi nuo M-S/X.
Bet jai lygini Pasatą ar Tiguaną turi lyginti su M-3/Y modeliais.
Krovimas namie - man atrodo pati patogiausia opcija, grįžai, įkišai laidą krautis, telefone užstateti kiek reikia procentų ir ramu, ryte turi tiek kiek norėjai ir kiek reikia.
Krovimas stotelėse - laukti eilėse reikia nebent norint nemokamai pasikrauti
- 1 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąKas su interjeru negerai?
If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Va būtent visa tai ir yra Tesloje. Man tai yra labai patogu, būtiniausios funkcijos ant vairo - toliau visa kita ekrarne, kas man yra labai patogu., nereikia šimto įvairių mygtukų ir t.t.
Valdymas pakankamai intuityvus, viskas paprasta.
Jei kažkas lygina Teslos interjerą su Dacijos ir Opelio, tai spėju nei vienoje iš jų neesate buvę, arba buvote 10 metų senumo..
Taip, tai nėra S klasės mercedeso interjeras, bet tai yra tokio pat lygio kaip Pasatas, Tiguanas, ar Golfas. Nieko ypatingo, viskas paprasta.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Netraukia iki VW EV ar normalių VW? Bent jau pirmos iteracijos ID.3 vidaus medžiagos tiktai buvo negeresnės už Dacia, iki Golf 7 nė pro kur netraukė. Faceliftas lyg ir pasitvarkė.
Tuo pačiu neseniai Švedijoj teko išbandyti ID.4, tai vat ten tai jau tikrai galima rasti pirmosios kartos Dacia Logan lygio kokybės plastmasės, nors vizualiai interjeras ir atrodo solidžiai. Kas dar nustebino, tai kad išleidžia į rinką automobilį su aiškiai bug'uotu softu, kuriame pvz kaip ir yra valdymo balsu funkcija, bet tuo pačiu jos kaip ir nėra, nes ji visiškai neveikia, tik paklausia "What can I do for you?", o atsakius tiesiog processin'a iki kol tau neatsibos ir po 3-5min neatšauksi užduoties. Na ir šiaip jeigu jau lyginti su Tesla, tai jos softas tiesiog skraido palyginus su VW.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Valdymas ekrane yra blogiausias dalykas, kuris tik galėjo nutikti mašinos salose. Multimedijai ar žemėlapiams - taip, viskam kitam nieko nėra geriau ir patogiau už mygtukus, kuriuos gali junginėti neatitraukęs akių nuo kelio.
Ekrane visada matai aplink esančias mašinas ir situaciją nes ją visada rodo.
Bet ar dėl to mašina yra nesaugi ir bloga?
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Skonio reikalas. Vienam taip kitam taip.
Ekrane visada matai aplink esančias mašinas ir situaciją nes ją visada rodo.
Bet ar dėl to mašina yra nesaugi ir bloga?
Adult Occupant
Tesla Model 3 = 96%
BMW 5 Series = 91%
Audi A6 = 93%
Safety Assist
Tesla Model 3 = 94%
BMW 5 Series = 59%
Audi A6 = 76%
Nuorodos
Tesla Model 3 = https://www.euroncap.com/en/results/tesla/model+3/37573
BMW 5 Series = https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5+series/26656
Audi A6 = https://www.euroncap.com/en/results/audi/a6/33445
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Valdymas ekrane yra blogiausias dalykas, kuris tik galėjo nutikti mašinos salose. Multimedijai ar žemėlapiams - taip, viskam kitam nieko nėra geriau ir patogiau už mygtukus, kuriuos gali junginėti neatitraukęs akių nuo kelio.
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Skonio reikalas. Vienam taip kitam taip.
Ekrane visada matai aplink esančias mašinas ir situaciją nes ją visada rodo.
Bet ar dėl to mašina yra nesaugi ir bloga?
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Šiaip keista lyginti Telsos interjerą, kuris yra specialiai padarytas minimalistiškai ir VW, kurie stengiasi daryti fancy, bet manau tiesiog su sena Tesla jis važinėjo, jeigu kokybė primena Dacia. Pirmosios Model 3 turėjo tokią problemą. Esu važinėjęs su berods 2017-18 ir su 2021 metų Model 3, tai interjero kokybės skirtumas jaučiasi labai stipriai, iš esmės prie naujesnio modelio nelabai ir galėčiau prie kažko prisikabinti kokybės prasme, tik dėl tam tikrų keistų dizaino sprendimų.
Tuo pačiu neseniai Švedijoj teko išbandyti ID.4, tai vat ten tai jau tikrai galima rasti pirmosios kartos Dacia Logan lygio kokybės plastmasės, nors vizualiai interjeras ir atrodo solidžiai. Kas dar nustebino, tai kad išleidžia į rinką automobilį su aiškiai bug'uotu softu, kuriame pvz kaip ir yra valdymo balsu funkcija, bet tuo pačiu jos kaip ir nėra, nes ji visiškai neveikia, tik paklausia "What can I do for you?", o atsakius tiesiog processin'a iki kol tau neatsibos ir po 3-5min neatšauksi užduoties. Na ir šiaip jeigu jau lyginti su Tesla, tai jos softas tiesiog skraido palyginus su VW.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
o kam ten tuos mygtukas važiuojant spaudyti, greičio duoda?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
o kam ten tuos mygtukas važiuojant spaudyti, greičio duoda?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Valdymas ekrane yra blogiausias dalykas, kuris tik galėjo nutikti mašinos salose. Multimedijai ar žemėlapiams - taip, viskam kitam nieko nėra geriau ir patogiau už mygtukus, kuriuos gali junginėti neatitraukęs akių nuo kelio.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O vairuodamas žiūri į ekraną ar per langą?
Comment
Comment