Parašė Taj Mahal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO tai gal pats ir atsakyk, nes matau, kad domiesi šia tema?
On a side note - isn't it painful watching VW cut prices of ID.3 down to €15,400 in China, while in Europe the same vehicle starts at nearly €40,000? Sure - labor costs and materials are significantly cheaper in China, but the nearly triple price difference per vehicle sounds like an awful lot. It is simply impossible for the costs to be that much higher in Europe - this huge price disparity points to VW ripping off its European and US customers, desperately trying to cash in on the EV demand. Recent drop in electric car sales from the German automaker suggests the customers caught on what's really happening and are shopping somewhere else. No surprise then that VW is forced to cut shifts and production of EVs in Europe while bemoaning dropping sales - while its competitors post record-breaking sales.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąJeigu įdomu, galima pvz perskaityt straipsnį:
[...]
Atrodo kad straipsnio autorius parašė beleką. Su gerokai smulkesniu skirtumu, gal... Dabar kaina skirtiasi daugiau nei 2,5 karto (15k vs ≈40k).
Comment
-
Pažiūrėjau VW ID kainas kinietiškame VW puslapyje. Nors už 15K nėra, bet yra už 20K, o ID.4 nuo 25K. Daugmaž 30-40% kainų skirtumas, lyginant su Europa. Su Tesla panši situacija. Taip gaunasi, kad ES ir JAV pirkėjai faktiškai subsidijuoja VW ir kitų EV gamintojų prekybą Kinijoje? Nes jei ID.4 ar Škoda Enyaq Lietuvoje kainuotų 25-30K, tai situacija su automobilių parku būtų visiškai kita. Turbūt ir pats būčiau savo golfą jau išketęs į kokį Enyaq'ą.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPažiūrėjau VW ID kainas kinietiškame VW puslapyje. Nors už 15K nėra, bet yra už 20K, o ID.4 nuo 25K. Daugmaž 30-40% kainų skirtumas, lyginant su Europa. Su Tesla panši situacija. Taip gaunasi, kad ES ir JAV pirkėjai faktiškai subsidijuoja VW ir kitų EV gamintojų prekybą Kinijoje? Nes jei ID.4 ar Škoda Enyaq Lietuvoje kainuotų 25-30K, tai situacija su automobilių parku būtų visiškai kita. Turbūt ir pats būčiau savo golfą jau išketęs į kokį Enyaq'ą.
Man šita dalis labai neaiški.
Kinijoje EV neturi PVM. EU taiko 10% importo mokestį.
Mašinos atsisiuntimas iš Kinijos, privačiam žmogui apie 2,5k. Siunčiant didelį kiekį bus daug kartų pigiau.
Susumavus visas kainas, vistiek neaišku kodėl toks kainų skirtumas.
Tesla Model Y Kinijoje nuo 264 kCNY. Su dabartiniu valiutos kursu – apie 33 kEUR
Tesla Model 3 = nuo 232 kCNY (apie 29 kEUR).
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.10.07, 23:32.
Comment
-
Na tai blemba, juk viskas čia yra elementaru, Kinijoje yra belekokia konkurencija ir yra belekiek pigių alternatyvų, o ES neįsileidžia į savo rinką absoliučios daugumos Kinijos EV (o tuos kuriuos įleidžia, kainos yra dirbtinai keliamos, kad mažai skirtųsi nuo europietiškų analogų), nes tai tiesiog sugriautų visą ES autopramonę, kadangi ES negali konkuruoti su Kinija nei kainomis, nei iš esmės kokybe ar kažkokiom ypatingom technologijom, nes kiniečių premium modeliai jau yra miles away priekyje lyginant su visokiais VW ir Škodom, o kainuoja kaip "biudžetinis" ID.3
O tokiom sąlygom, kai konkurencija yra specialiai naikinama, gamintojai gali prašyt kiek tik nori, nes vistiek žmonės pirks, kadangi nėra kitų alternatyvų.
Būtų labai įdomu jeigu kas nors iš Lietuvos nusipirktų EV pačioje Kinijoje ir parodytų visą jo atvežimo, išmuitinimo ir registravimo procesą su kainom, manau būtų labai vertas dėmesio kontentas.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąBūtų labai įdomu jeigu kas nors iš Lietuvos nusipirktų EV pačioje Kinijoje ir parodytų visą jo atvežimo, išmuitinimo ir registravimo procesą su kainom, manau būtų labai vertas dėmesio kontentas.
Spėk kiek jis kainuos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą... kadangi ES negali konkuruoti su Kinija nei kainomis, nei iš esmės kokybe ar kažkokiom ypatingom technologijom, nes kiniečių premium modeliai jau yra miles away priekyje lyginant su visokiais VW ir Škodom, o kainuoja kaip "biudžetinis" ID.3..
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Dar vienas pavedimą iš vinipucho gavo.
O šiaip jeigu rimtai, kurioje vietoje aš atidirbu "vinipucho" pinigus ir pateikiu melagingą informaciją? Norit pasakyti, kad už 35K eurų kuriuos Lietuvoje kainuoja šūdiniausios komplektacijos ID.3 net be šildomų sėdynių, Kinijoje nenusipirksi prabangesnės klasės ir technologiškai pranašesnio EV?
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai jo, rinkimai baigėsi, Zuokas nebemoka, tad reikia juk iš kažko gyventi...
O šiaip jeigu rimtai, kurioje vietoje aš atidirbu "vinipucho" pinigus ir pateikiu melagingą informaciją? Norit pasakyti, kad už 35K eurų kuriuos Lietuvoje kainuoja šūdiniausios komplektacijos ID.3 net be šildomų sėdynių, Kinijoje nenusipirksi prabangesnės klasės ir technologiškai pranašesnio EV?
Kinai nesurado stebuklų skrynios ir viskas kainuoja maždaug vienodai. Kinai sutaupo viską tokiose vietose, kur nesimato ir jiems viskas yra "sueis".
Savam darbe tenka tą patį daryti su įvairiomis tautomis. Kinams tinka "sueis" labai gerai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Gal ir nusipirksi. Taip pat kaip ir galima nusipirkti Adidas kedus ir Abidbdas. Kainų skirtumas kartais, iš pažiūros Adibdas atrodo vienodai, ant kojos jausis vienodai. Iki tol, kol sumokėsi pinigus. Čia ir yra esminis grynai kiniškų produktų skirtumas su normalią kainą turinčiais produktais.
Kinai nesurado stebuklų skrynios ir viskas kainuoja maždaug vienodai. Kinai sutaupo viską tokiose vietose, kur nesimato ir jiems viskas yra "sueis".
Savam darbe tenka tą patį daryti su įvairiomis tautomis. Kinams tinka "sueis" labai gerai.
Elon Musk says his Shanghai factory makes the 'highest quality' Teslas | CNN Business
Musk then made a “heart” sign with his hands, saying: “I tell people throughout the world, the cars we produce here are not just the most efficient production, but also the highest quality.”
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia gana senas ir mažai kuo pagrįstas stereotipas, kuris, be abejo, neturi nieko bendro su realybe. Šiaip, jeigu bent kažkiek pasektum EV naujienas, tokių kvailysčių nerašinėtum.
Elon Musk says his Shanghai factory makes the 'highest quality' Teslas | CNN Business
Kitas argumentas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Gal ir nusipirksi. Taip pat kaip ir galima nusipirkti Adidas kedus ir Abidbdas. Kainų skirtumas kartais, iš pažiūros Adibdas atrodo vienodai, ant kojos jausis vienodai. Iki tol, kol sumokėsi pinigus. Čia ir yra esminis grynai kiniškų produktų skirtumas su normalią kainą turinčiais produktais.
Kinai nesurado stebuklų skrynios ir viskas kainuoja maždaug vienodai. Kinai sutaupo viską tokiose vietose, kur nesimato ir jiems viskas yra "sueis".
Savam darbe tenka tą patį daryti su įvairiomis tautomis. Kinams tinka "sueis" labai gerai.
- 2 patinka
Comment
-
+1 ką John parašė.
Edit: +1 ką ttttt parašė (kai pradėjau rašyti mano žinutę, šitos dar nebuvo)
Su kinietiškais EV dabar galimai vyksta tas pats kas paskutinį dešimtmetį vyko su telefonais. Nuo "Abidbdas" iki telefonų kaip Xiaomi 13 Ultra, Motorola (Lenovo) Razr 40 Ultra ar Huawei Mate X3.
Ir atsiverčiau vieno kinietiško EV apžvalgą, neskamba kaip "sueis" produktas:
This car looks fantastic. Very imposing on the streets, the lines strike dynamics and quality.
The interior is very nicely assembled, materials seem very good and pleasant to touch. Everywhere you feel soft and seems of good quality. Very well made! So far, I am delighted I’ve chosen it over Tesla Y.
This car drives very luxurious and precise. The direction is clear, and the paint seems excellent; I feel it is much better than Denza X (i.e. Mercedes/BYD) I had just before.
The air suspension is a dream. Comfortable and firm in keeping the direction. Though it weighs 2.3 tons, it doesn’t feel heavy, compared with VW ID4X, which I had three days to test. Even for fast steering left and right, the car doesn’t balance, keeping a firm trajectory. ID4 let me the impression is a loaded boat in those circumstances.
In sports mode, even from 120 km/h (dual motors with 400 kW), you can hurt your neck if you kick down the acceleration pedal. Awe-inspiring power.
15-16 kWh on medium-speed roads in the city and about 19 kWh on the highway. I have been delighted with this until now.
That makes road trips of 400 km very easy, even if you charge the battery at 90% in regular use.
[...]Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.07.09, 21:02.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Muskas komunizmą nori pasaulyje įvesti. Didesnio kinų subinlaižio dar nesu matęs.
Kitas argumentas.
Nors iš šiaip, jei bent kažkiek sektum EV rinką, turėtum žinoti, kad Kinija šiuo metu yra leading vieta tiek EV gamyboje, tiek inovacijose. Nu čia kaip aš tau bandyčiau išaiškinti, kad Čekija ar Belgija gamina gerą alų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Muskas yra šiuo metu pasaulyje leading EV kompanijos bosas, jei ką
Nors iš šiaip, jei bent kažkiek sektum EV rinką, turėtum žinoti, kad Kinija šiuo metu yra leading vieta tiek EV gamyboje, tiek inovacijose. Nu čia kaip aš tau bandyčiau išaiškinti, kad Čekija ar Belgija gamina gerą alų.
Tuo tarpu pasaulyje: Elon Musk signs onto letter pledging Tesla's commitment to China's 'core socialist values' to continue operations in the country.
https://www.dailymail.co.uk/news/art...st-values.html
Ar šito veikėjo žodis, garbinantis kinų darbuotojus, turi kažkokios objektyvios vertės visame komunizmo ir vatnikizmo fone? Sveikas protas sako, kad tikrai ne.
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą+1 ką John parašė.
Edit: +1 ką ttttt parašė (kai pradėjau rašyti mano žinutę, šitos dar nebuvo)
Su kinietiškais EV dabar galimai vyksta tas pats kas paskutinį dešimtmetį vyko su telefonais. Nuo "Abidbdas" iki telefonų kaip Xiaomi 13 Ultra, Motorola (Lenovo) Razr 40 Ultra ar Huawei Mate X3.
Ir atsiverčiau vieno kinietiško EV apžvalgą, neskamba kaip "sueis" produktas:
Tų produktų, kurie neskamba kaip "sueis" yra pilnas Aliexpressas. Visi jie gražūs, visi jie smagūs, faini ir pūkuoti. Trumpą laiką, nes greit sulūžta. Pirminis įspūdis yra labai wow, be neaišku kaip yra su kokybe. Visi šitie kiniški EV irgi gimsta kasdien vis po naują, jokios patikimumo statistikos dar nėra. O jeigu būtų, iš kur ji būtų, Kinijos? Tikėti kinais yra savęs negerbti. Nepamirštam dar viso serviso, detalių, specialistų, kurie reikalingi normaliam produkto aptarnavimui. Kur jie Europoje? Nėra.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Tai viskas aišku iš kur nusilenkimas muskui. Musko fanboyai tiesiog kitaip negali.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu turėk sarmatos kaltinti John buvimu Musk'o fanboyum. Muskas yra mano vienas nemylimiausių biznio pasaulio personalijų. Nors va mašinas gaminti visgi šiek tiek moka.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTų produktų, kurie neskamba kaip "sueis" yra pilnas Aliexpressas. Visi jie gražūs, visi jie smagūs, faini ir pūkuoti. Trumpą laiką, nes greit sulūžta. Pirminis įspūdis yra labai wow, be neaišku kaip yra su kokybe. Visi šitie kiniški EV irgi gimsta kasdien vis po naują, jokios patikimumo statistikos dar nėra. O jeigu būtų, iš kur ji būtų, Kinijos? Tikėti kinais yra savęs negerbti. Nepamirštam dar viso serviso, detalių, specialistų, kurie reikalingi normaliam produkto aptarnavimui. Kur jie Europoje? Nėra.
Tas "trumpas laikas" yra praktiškai tiek pat, kiek egzistuoja ir kiti EV. Kinų EV jau daug metų naudojami ir kitose šalyse, taip pat ir Europoje, tad ir objektyvi statistika jau egzistuoja.
"Europoje ju nėra" nes jūs visiškai tuo nesidomėjęs taip nusprendėt? Nes Skandinavijoje jų tikrai yra ir asmeniškai mačiau gan daug. Žinau, kad sparčiai plečiasi ir Olandijos rinka, o UK kinų MG dabar išvis antras populiariausias EV rinkoje ir tai tik laiko klausimas kada taps populiariausiu su didžiuliu atotrūkiu
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Jūs gal tikrai pabandykite pasidomėti kas vyksta 2023 metais ir jau paleiskit tuos savo stereotipus...
Tas "trumpas laikas" yra praktiškai tiek pat, kiek egzistuoja ir kiti EV. Kinų EV jau daug metų naudojami ir kitose šalyse, taip pat ir Europoje, tad ir objektyvi statistika jau egzistuoja.
"Europoje ju nėra" nes jūs visiškai tuo nesidomėjęs taip nusprendėt? Nes Skandinavijoje jų tikrai yra ir asmeniškai mačiau gan daug. Žinau, kad sparčiai plečiasi ir Olandijos rinka, o UK kinų MG dabar išvis antras populiariausias EV rinkoje ir tai tik laiko klausimas kada taps populiariausiu su didžiuliu atotrūkiu
MG turi pakankamai didelį dealerių tinką UK, nors ir tai per mažą, nes neapima kiekvieno didesnio miesto. O kur kitus kinus aptarnaut? Pas Staską ar Johną garaže? MG priklauso tam pačiam koncernui, kuris nuo senų laikų su pasauliniais gamintojais mašinas vietinei kinų rinkai gamina. Patys kinai kažin ar sukurtų kažką tokio be vakariečių pagalbos.
Comment
Comment