Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Jei pastato įvadas leidžia - krauk į sveikatą. Jeigu visi ant pastotės sugalvos krautis tokiu būdu, o trafas per lievas, tai ESO pastatys naują savo sąskaita.
    Nepastatys, o apribos gyventojams galią. kaip pvz padarė prie Klaipėdos naujuose rajonuose.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Nepastatys, o apribos gyventojams galią. kaip pvz padarė prie Klaipėdos naujuose rajonuose.
      Tai ten apribojo naujai įvedamai elektrai ar jau po to kai visi buvo susimokėję už savo įvadą ir jo galią?

      Comment


        TOYOTA WORKING ON SOLID-STATE BATTERY PROMISING 1,200-KM RANGE https://www.auto123.com/en/news/toyo...1200-km/70428/
        This week, Toyota gave an update on its work on solid-state batteries, a technology it has been developing for some time. This type of battery has the potential to significantly increase the range of electric vehicles, while reducing costs and weight.
        A solid-state battery, as the name suggests, uses a solid electrolyte instead of liquids or gels, as is the case with current EV batteries. This technology is less prone to overheating or fire and is also better suited to rapid recharging.Better still, it's denser, which means it's lighter and offers greater capacity. All this could translate into electric vehicles with a range comparable to or greater than that of current EVs. And weight being reduced could suit performance-focused models very well.
        Toyota explained having made a “technological breakthrough” that overcomes the durability hurdle that has prevented the use of solid-state batteries in the automotive sector until now. This will allow the company to more quickly integrate their use in both its hybrid and all-electric vehicles.
        The Japanese automaker adds it’s working on a mass-production method for solid-state batteries and wants to bring the technology to market in 2027 or 2028. This timetable is similar to that of rival manufacturers, such as Volkswagen and Nissan, who are also working on the technology. Thanks to aerodynamic improvements and weight reduction, Toyota estimates that a vehicle could offer a range of 1,200 km. The automaker has also indicated that it is already researching a more advanced battery that could deliver a range approaching 1,500 km.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Norway's quest for 'black gold' from used car batteries https://headtopics.com/za/norway-s-q...eries-40764049
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

            Tai ten apribojo naujai įvedamai elektrai ar jau po to kai visi buvo susimokėję už savo įvadą ir jo galią?
            Po to kai viskas buvo įrengta, žiemą pas visus namus vienu metu įsijungė elektrinis šildymas ir neatlaikė trafas. Tai sumažino galią namams kaip sprendimą.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Po to kai viskas buvo įrengta, žiemą pas visus namus vienu metu įsijungė elektrinis šildymas ir neatlaikė trafas. Tai sumažino galią namams kaip sprendimą.
              Iš kur čia tokios žinios, kad buvo kažkas sumažinta? Jiems gi pastatė naują transformatorių, kaip ir sakiau kad daro:

              Comment


                https://www.thedrive.com/features/to...-evs-heres-why labai gražiai surašytos visos problemos vienoje vietoje.
                *censored*

                Comment


                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                  https://www.thedrive.com/features/to...-evs-heres-why labai gražiai surašytos visos problemos vienoje vietoje.
                  tu gal tokviloj dirbi kad visus toyotos briedus arkartoji ir dar nevykusį toyotos EV bandei naudot ne kaip miesto EV...

                  Comment


                    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                    tu gal tokviloj dirbi kad visus toyotos briedus arkartoji ir dar nevykusį toyotos EV bandei naudot ne kaip miesto EV...
                    na o tu kaip tipinis elektrikas pereini adhominem be argumentų Jeigu elektrikui nepatinka faktai, tai tuo blogiau faktams
                    *censored*

                    Comment


                      Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                      na o tu kaip tipinis elektrikas pereini adhominem be argumentų Jeigu elektrikui nepatinka faktai, tai tuo blogiau faktams
                      taigi tave kaip faktą naudoju, pats sakei kaip nepatogu krauti,o tas straipsnis siūlo deNiro ar Koną EV kurie kaip EV yra 2 kart geresni už tavo turėtą posh toyotą, pakeist į 7 PHEV kurių greičiausiai niekas visai nekrautų.

                      Jeigu turėjai "miesto EV" ir bandei jį naudoti ne pagal paskirtį ir pagal tai sakai kad EV sucks ir va žiūrėkit kažkoks random straipsnis internete sutinka su tavim...

                      Comment


                        Kaip vienas maestro dainuoja - tegul sudegs viskas, kas dega. Šiuo atveju - kinišika svajonė.


                        Paskutinis taisė Egiuxz; 2023.07.08, 22:50.

                        Comment


                          Parašė Taj Mahal
                          Kodėl toks didelis kainų skirtumas?
                          O tai gal pats ir atsakyk, nes matau, kad domiesi šia tema?

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            O tai gal pats ir atsakyk, nes matau, kad domiesi šia tema?
                            Jeigu įdomu, galima pvz perskaityt straipsnį:

                            On a side note - isn't it painful watching VW cut prices of ID.3 down to €15,400 in China, while in Europe the same vehicle starts at nearly €40,000? Sure - labor costs and materials are significantly cheaper in China, but the nearly triple price difference per vehicle sounds like an awful lot. It is simply impossible for the costs to be that much higher in Europe - this huge price disparity points to VW ripping off its European and US customers, desperately trying to cash in on the EV demand. Recent drop in electric car sales from the German automaker suggests the customers caught on what's really happening and are shopping somewhere else. No surprise then that VW is forced to cut shifts and production of EVs in Europe while bemoaning dropping sales - while its competitors post record-breaking sales.

                            Comment


                              Pažiūrėjau VW ID kainas kinietiškame VW puslapyje. Nors už 15K nėra, bet yra už 20K, o ID.4 nuo 25K. Daugmaž 30-40% kainų skirtumas, lyginant su Europa. Su Tesla panši situacija. Taip gaunasi, kad ES ir JAV pirkėjai faktiškai subsidijuoja VW ir kitų EV gamintojų prekybą Kinijoje? Nes jei ID.4 ar Škoda Enyaq Lietuvoje kainuotų 25-30K, tai situacija su automobilių parku būtų visiškai kita. Turbūt ir pats būčiau savo golfą jau išketęs į kokį Enyaq'ą.

                              Comment


                                Na tai blemba, juk viskas čia yra elementaru, Kinijoje yra belekokia konkurencija ir yra belekiek pigių alternatyvų, o ES neįsileidžia į savo rinką absoliučios daugumos Kinijos EV (o tuos kuriuos įleidžia, kainos yra dirbtinai keliamos, kad mažai skirtųsi nuo europietiškų analogų), nes tai tiesiog sugriautų visą ES autopramonę, kadangi ES negali konkuruoti su Kinija nei kainomis, nei iš esmės kokybe ar kažkokiom ypatingom technologijom, nes kiniečių premium modeliai jau yra miles away priekyje lyginant su visokiais VW ir Škodom, o kainuoja kaip "biudžetinis" ID.3

                                O tokiom sąlygom, kai konkurencija yra specialiai naikinama, gamintojai gali prašyt kiek tik nori, nes vistiek žmonės pirks, kadangi nėra kitų alternatyvų.

                                Būtų labai įdomu jeigu kas nors iš Lietuvos nusipirktų EV pačioje Kinijoje ir parodytų visą jo atvežimo, išmuitinimo ir registravimo procesą su kainom, manau būtų labai vertas dėmesio kontentas.

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                  Būtų labai įdomu jeigu kas nors iš Lietuvos nusipirktų EV pačioje Kinijoje ir parodytų visą jo atvežimo, išmuitinimo ir registravimo procesą su kainom, manau būtų labai vertas dėmesio kontentas.
                                  Registruojant toks popierius reikalingas, "tipo pripažinimas", ar kažkaip panašiai vadinasi.

                                  Spėk kiek jis kainuos.

                                  Comment


                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                    ... kadangi ES negali konkuruoti su Kinija nei kainomis, nei iš esmės kokybe ar kažkokiom ypatingom technologijom, nes kiniečių premium modeliai jau yra miles away priekyje lyginant su visokiais VW ir Škodom, o kainuoja kaip "biudžetinis" ID.3..
                                    Dar vienas pavedimą iš vinipucho gavo.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                      Dar vienas pavedimą iš vinipucho gavo.
                                      Tai jo, rinkimai baigėsi, Zuokas nebemoka, tad reikia juk iš kažko gyventi...

                                      O šiaip jeigu rimtai, kurioje vietoje aš atidirbu "vinipucho" pinigus ir pateikiu melagingą informaciją? Norit pasakyti, kad už 35K eurų kuriuos Lietuvoje kainuoja šūdiniausios komplektacijos ID.3 net be šildomų sėdynių, Kinijoje nenusipirksi prabangesnės klasės ir technologiškai pranašesnio EV?

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                        Tai jo, rinkimai baigėsi, Zuokas nebemoka, tad reikia juk iš kažko gyventi...

                                        O šiaip jeigu rimtai, kurioje vietoje aš atidirbu "vinipucho" pinigus ir pateikiu melagingą informaciją? Norit pasakyti, kad už 35K eurų kuriuos Lietuvoje kainuoja šūdiniausios komplektacijos ID.3 net be šildomų sėdynių, Kinijoje nenusipirksi prabangesnės klasės ir technologiškai pranašesnio EV?
                                        Gal ir nusipirksi. Taip pat kaip ir galima nusipirkti Adidas kedus ir Abidbdas. Kainų skirtumas kartais, iš pažiūros Adibdas atrodo vienodai, ant kojos jausis vienodai. Iki tol, kol sumokėsi pinigus. Čia ir yra esminis grynai kiniškų produktų skirtumas su normalią kainą turinčiais produktais.

                                        Kinai nesurado stebuklų skrynios ir viskas kainuoja maždaug vienodai. Kinai sutaupo viską tokiose vietose, kur nesimato ir jiems viskas yra "sueis".

                                        Savam darbe tenka tą patį daryti su įvairiomis tautomis. Kinams tinka "sueis" labai gerai.

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                          Gal ir nusipirksi. Taip pat kaip ir galima nusipirkti Adidas kedus ir Abidbdas. Kainų skirtumas kartais, iš pažiūros Adibdas atrodo vienodai, ant kojos jausis vienodai. Iki tol, kol sumokėsi pinigus. Čia ir yra esminis grynai kiniškų produktų skirtumas su normalią kainą turinčiais produktais.

                                          Kinai nesurado stebuklų skrynios ir viskas kainuoja maždaug vienodai. Kinai sutaupo viską tokiose vietose, kur nesimato ir jiems viskas yra "sueis".

                                          Savam darbe tenka tą patį daryti su įvairiomis tautomis. Kinams tinka "sueis" labai gerai.
                                          Čia gana senas ir mažai kuo pagrįstas stereotipas, kuris, be abejo, neturi nieko bendro su realybe. Šiaip, jeigu bent kažkiek pasektum EV naujienas, tokių kvailysčių nerašinėtum.

                                          Elon Musk says his Shanghai factory makes the 'highest quality' Teslas | CNN Business
                                          Musk then made a “heart” sign with his hands, saying: “I tell people throughout the world, the cars we produce here are not just the most efficient production, but also the highest quality.”

                                          Comment

                                          Working...
                                          X