Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Tai ten apribojo naujai įvedamai elektrai ar jau po to kai visi buvo susimokėję už savo įvadą ir jo galią?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nepastatys, o apribos gyventojams galią. kaip pvz padarė prie Klaipėdos naujuose rajonuose.
- 1 patinka
Comment
-
TOYOTA WORKING ON SOLID-STATE BATTERY PROMISING 1,200-KM RANGE https://www.auto123.com/en/news/toyo...1200-km/70428/
This week, Toyota gave an update on its work on solid-state batteries, a technology it has been developing for some time. This type of battery has the potential to significantly increase the range of electric vehicles, while reducing costs and weight.
A solid-state battery, as the name suggests, uses a solid electrolyte instead of liquids or gels, as is the case with current EV batteries. This technology is less prone to overheating or fire and is also better suited to rapid recharging.Better still, it's denser, which means it's lighter and offers greater capacity. All this could translate into electric vehicles with a range comparable to or greater than that of current EVs. And weight being reduced could suit performance-focused models very well.
Toyota explained having made a “technological breakthrough” that overcomes the durability hurdle that has prevented the use of solid-state batteries in the automotive sector until now. This will allow the company to more quickly integrate their use in both its hybrid and all-electric vehicles.
The Japanese automaker adds it’s working on a mass-production method for solid-state batteries and wants to bring the technology to market in 2027 or 2028. This timetable is similar to that of rival manufacturers, such as Volkswagen and Nissan, who are also working on the technology. Thanks to aerodynamic improvements and weight reduction, Toyota estimates that a vehicle could offer a range of 1,200 km. The automaker has also indicated that it is already researching a more advanced battery that could deliver a range approaching 1,500 km.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Norway's quest for 'black gold' from used car batteries https://headtopics.com/za/norway-s-q...eries-40764049
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Po to kai viskas buvo įrengta, žiemą pas visus namus vienu metu įsijungė elektrinis šildymas ir neatlaikė trafas. Tai sumažino galią namams kaip sprendimą.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai ten apribojo naujai įvedamai elektrai ar jau po to kai visi buvo susimokėję už savo įvadą ir jo galią?
Comment
-
Iš kur čia tokios žinios, kad buvo kažkas sumažinta? Jiems gi pastatė naują transformatorių, kaip ir sakiau kad daro:Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Po to kai viskas buvo įrengta, žiemą pas visus namus vienu metu įsijungė elektrinis šildymas ir neatlaikė trafas. Tai sumažino galią namams kaip sprendimą.
Comment
-
https://www.thedrive.com/features/to...-evs-heres-why labai gražiai surašytos visos problemos vienoje vietoje.*censored*
Comment
-
tu gal tokviloj dirbi kad visus toyotos briedus arkartoji ir dar nevykusį toyotos EV bandei naudot ne kaip miesto EV...Parašė PukiS Rodyti pranešimąhttps://www.thedrive.com/features/to...-evs-heres-why labai gražiai surašytos visos problemos vienoje vietoje.
Comment
-
na o tu kaip tipinis elektrikas pereini adhominem be argumentųParašė transpondster Rodyti pranešimą
tu gal tokviloj dirbi kad visus toyotos briedus arkartoji ir dar nevykusį toyotos EV bandei naudot ne kaip miesto EV...
Jeigu elektrikui nepatinka faktai, tai tuo blogiau faktams
*censored*
- 2 patinka
Comment
-
taigi tave kaip faktą naudoju, pats sakei kaip nepatogu krauti,o tas straipsnis siūlo deNiro ar Koną EV kurie kaip EV yra 2 kart geresni už tavo turėtą posh toyotą, pakeist į 7 PHEV kurių greičiausiai niekas visai nekrautų.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
na o tu kaip tipinis elektrikas pereini adhominem be argumentų
Jeigu elektrikui nepatinka faktai, tai tuo blogiau faktams 
Jeigu turėjai "miesto EV" ir bandei jį naudoti ne pagal paskirtį ir pagal tai sakai kad EV sucks ir va žiūrėkit kažkoks random straipsnis internete sutinka su tavim...
Comment
-
Jeigu įdomu, galima pvz perskaityt straipsnį:Parašė digital Rodyti pranešimąO tai gal pats ir atsakyk, nes matau, kad domiesi šia tema?
On a side note - isn't it painful watching VW cut prices of ID.3 down to €15,400 in China, while in Europe the same vehicle starts at nearly €40,000? Sure - labor costs and materials are significantly cheaper in China, but the nearly triple price difference per vehicle sounds like an awful lot. It is simply impossible for the costs to be that much higher in Europe - this huge price disparity points to VW ripping off its European and US customers, desperately trying to cash in on the EV demand. Recent drop in electric car sales from the German automaker suggests the customers caught on what's really happening and are shopping somewhere else. No surprise then that VW is forced to cut shifts and production of EVs in Europe while bemoaning dropping sales - while its competitors post record-breaking sales.
Comment
-
Pažiūrėjau VW ID kainas kinietiškame VW puslapyje. Nors už 15K nėra, bet yra už 20K, o ID.4 nuo 25K. Daugmaž 30-40% kainų skirtumas, lyginant su Europa. Su Tesla panši situacija. Taip gaunasi, kad ES ir JAV pirkėjai faktiškai subsidijuoja VW ir kitų EV gamintojų prekybą Kinijoje? Nes jei ID.4 ar Škoda Enyaq Lietuvoje kainuotų 25-30K, tai situacija su automobilių parku būtų visiškai kita. Turbūt ir pats būčiau savo golfą jau išketęs į kokį Enyaq'ą.
Comment
-
Na tai blemba, juk viskas čia yra elementaru, Kinijoje yra belekokia konkurencija ir yra belekiek pigių alternatyvų, o ES neįsileidžia į savo rinką absoliučios daugumos Kinijos EV (o tuos kuriuos įleidžia, kainos yra dirbtinai keliamos, kad mažai skirtųsi nuo europietiškų analogų), nes tai tiesiog sugriautų visą ES autopramonę, kadangi ES negali konkuruoti su Kinija nei kainomis, nei iš esmės kokybe ar kažkokiom ypatingom technologijom, nes kiniečių premium modeliai jau yra miles away priekyje lyginant su visokiais VW ir Škodom, o kainuoja kaip "biudžetinis" ID.3
O tokiom sąlygom, kai konkurencija yra specialiai naikinama, gamintojai gali prašyt kiek tik nori, nes vistiek žmonės pirks, kadangi nėra kitų alternatyvų.
Būtų labai įdomu jeigu kas nors iš Lietuvos nusipirktų EV pačioje Kinijoje ir parodytų visą jo atvežimo, išmuitinimo ir registravimo procesą su kainom, manau būtų labai vertas dėmesio kontentas.
Comment
-
Registruojant toks popierius reikalingas, "tipo pripažinimas", ar kažkaip panašiai vadinasi.Parašė ttttt Rodyti pranešimąBūtų labai įdomu jeigu kas nors iš Lietuvos nusipirktų EV pačioje Kinijoje ir parodytų visą jo atvežimo, išmuitinimo ir registravimo procesą su kainom, manau būtų labai vertas dėmesio kontentas.
Spėk kiek jis kainuos.
- 1 patinka
Comment
-
Dar vienas pavedimą iš vinipucho gavo.Parašė ttttt Rodyti pranešimą... kadangi ES negali konkuruoti su Kinija nei kainomis, nei iš esmės kokybe ar kažkokiom ypatingom technologijom, nes kiniečių premium modeliai jau yra miles away priekyje lyginant su visokiais VW ir Škodom, o kainuoja kaip "biudžetinis" ID.3..
- 1 patinka
Comment
-
Tai jo, rinkimai baigėsi, Zuokas nebemoka, tad reikia juk iš kažko gyventi...Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Dar vienas pavedimą iš vinipucho gavo.
O šiaip jeigu rimtai, kurioje vietoje aš atidirbu "vinipucho" pinigus ir pateikiu melagingą informaciją?
Norit pasakyti, kad už 35K eurų kuriuos Lietuvoje kainuoja šūdiniausios komplektacijos ID.3 net be šildomų sėdynių, Kinijoje nenusipirksi prabangesnės klasės ir technologiškai pranašesnio EV?
Comment
-
Gal ir nusipirksi. Taip pat kaip ir galima nusipirkti Adidas kedus ir Abidbdas. Kainų skirtumas kartais, iš pažiūros Adibdas atrodo vienodai, ant kojos jausis vienodai. Iki tol, kol sumokėsi pinigus. Čia ir yra esminis grynai kiniškų produktų skirtumas su normalią kainą turinčiais produktais.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai jo, rinkimai baigėsi, Zuokas nebemoka, tad reikia juk iš kažko gyventi...
O šiaip jeigu rimtai, kurioje vietoje aš atidirbu "vinipucho" pinigus ir pateikiu melagingą informaciją?
Norit pasakyti, kad už 35K eurų kuriuos Lietuvoje kainuoja šūdiniausios komplektacijos ID.3 net be šildomų sėdynių, Kinijoje nenusipirksi prabangesnės klasės ir technologiškai pranašesnio EV? 
Kinai nesurado stebuklų skrynios ir viskas kainuoja maždaug vienodai. Kinai sutaupo viską tokiose vietose, kur nesimato ir jiems viskas yra "sueis".
Savam darbe tenka tą patį daryti su įvairiomis tautomis. Kinams tinka "sueis" labai gerai.
- 2 patinka
Comment
-
Čia gana senas ir mažai kuo pagrįstas stereotipas, kuris, be abejo, neturi nieko bendro su realybe. Šiaip, jeigu bent kažkiek pasektum EV naujienas, tokių kvailysčių nerašinėtum.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Gal ir nusipirksi. Taip pat kaip ir galima nusipirkti Adidas kedus ir Abidbdas. Kainų skirtumas kartais, iš pažiūros Adibdas atrodo vienodai, ant kojos jausis vienodai. Iki tol, kol sumokėsi pinigus. Čia ir yra esminis grynai kiniškų produktų skirtumas su normalią kainą turinčiais produktais.
Kinai nesurado stebuklų skrynios ir viskas kainuoja maždaug vienodai. Kinai sutaupo viską tokiose vietose, kur nesimato ir jiems viskas yra "sueis".
Savam darbe tenka tą patį daryti su įvairiomis tautomis. Kinams tinka "sueis" labai gerai.
Elon Musk says his Shanghai factory makes the 'highest quality' Teslas | CNN Business
Musk then made a “heart” sign with his hands, saying: “I tell people throughout the world, the cars we produce here are not just the most efficient production, but also the highest quality.”
- 1 patinka
Comment
Comment