Taip, pats irgi puikiai žinau Saab istoriją (kaip ir ką jis reiškia švedams, nes šiuo metu gyvenu per dvi šalis) ir asmeniškai man tai yra artima, nes šeimoje buvo 2 šios markės automobiliai, bet viskas, ką pasakėt jūs ir ką sako Top Gear vyrai galioja tik automobiliams pagamintiems iki GM. Amerikiečiai nusipirko Saab, atėmė iš jo visą dvasią ir unikalumą, o galiausiai galutinai sužlugdė visą kompaniją.
Bet esmė, kad Saab jau faktiškai priklauso kinams. Jie kokiais mid 2010's nusprendė atsisakyti Saab ženklo ir jo platformoje gaminti automobilius po savo nauju ženklu NEVS ir Saab inžinieriai jau sukurė "naują Saab'ą":
Bet planus sustabdė pandemija, o šį pavasarį NEVS bankrutavo ir jos faktiškai nebeliko, todėl ir buvau pagalvojęs dėl Saab atgaivinimo, nes šiuo metu, kiek suprantu, ženklas tebepriklauso kinams, bet nežinau kam būtent, o tokio dydžio brendas tikrai būtų šimtą kartų vertingesnis bandant patekti į Europos rinką, nei visokie BYD, NIO, XPeng ir t.t.
Bet esmė, kad Saab jau faktiškai priklauso kinams. Jie kokiais mid 2010's nusprendė atsisakyti Saab ženklo ir jo platformoje gaminti automobilius po savo nauju ženklu NEVS ir Saab inžinieriai jau sukurė "naują Saab'ą":
Bet planus sustabdė pandemija, o šį pavasarį NEVS bankrutavo ir jos faktiškai nebeliko, todėl ir buvau pagalvojęs dėl Saab atgaivinimo, nes šiuo metu, kiek suprantu, ženklas tebepriklauso kinams, bet nežinau kam būtent, o tokio dydžio brendas tikrai būtų šimtą kartų vertingesnis bandant patekti į Europos rinką, nei visokie BYD, NIO, XPeng ir t.t.
Comment