Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Prioritetas yra gyvenimo kokybė. Klimato atšilimas dar abejotinas klausimas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Norvegai yra turtingi žmonės ir gali sau leisti pirkti po kelis automobilius: vieną - miestui, kitą - užmiesčio keliams.
      Tau ir nereiks pirkti antro, tu tiesiog naudosis VT paslaugomis.

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą
        Tau ir nereiks pirkti antro, tu tiesiog naudosis VT paslaugomis.
        VT nevisada sugeba patenkinti poreikius, porą kartu į metus į centrą reikia nuzvažiuoti su automobiliu. Jeigu jau norėtų riboti eismą, geriau būtų grąžinti prieš 20 metų buvusį mokama įvažiavimą.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          „Tokamak Energy“ kuria trečiąjį reaktorių ir tikisi, kad penktos kartos reaktorius galės perduoti energiją į elektrines iki 2030 – ųjų.

          Realiai, užtektų JAV ir Europos miestų centre ir aplink juos uždrausti automobilių varomų degalais eismą. Visi persėstų į VT arba elektromobilius. Koncepsija tokia - mieste gali važinėti tik su elektromobiliu, o už miesto kaip nori. Degalų sunaudojimas turėtų kristi ženkliai, apie 90%. Miestai taptų švarūs, mažiau triukšmingi, klimato kaita sustotų. VT turi mažesnes sąnaudas, nes ne po vieną keleivį vežioja, todėl energijos suvartotų mažiau, nei visi keleiviai kiekvienas atskirai suvartoja su individualiais automobiliais. Gal išsiverstume ir be naftos deginimo elektrinėse, o padididant atsinaujinančios energijos gamybą, bei išnaudojant autominių perteklinę energiją.
          Tokioje JAV transportas sudaro ~33% CO2 emisijų, kitose šalyse mažiau. Turi būti vykdomi "mažinimai" visuose sektoriuose norint kažko pasiekti. Klimato Kaitos nebesustabdysi, gali tik sušvelninti pasekmes su tais visais "mažinimais". Po kažkiek laiko Kaita stabilizuosis ir bus matyt kaip su tuo susitvarkys "carbon cycle" ir "water cycle". Taip, kad šaukštai po pietų kažką sustabdyti, dabar kalbama tik apie pasekmių mažinimus,



          Šaltinis: http://www3.epa.gov/climatechange/gh...portation.html
          Attached Files
          Paskutinis taisė LAZAS_; 2015.12.26, 00:19.

          Comment


            Išsiverš koks didesnis ugnikalnis ir ta klimato kaita pakryps smarkiai į neigiamą pusę. Kaip ir minėjau, prioritas gyvenimo kokybė. Dar labai svarbus momentas, kad visuomenei senstant, auga sveikatos sistemos kaštai. Juos galima mažinti sveikiau gyvenant, pvz. kvepuojant švariu oru.

            Comment


              Siekiant kviepuot svariu oru - butina isgyvendint dyzelius is miestu. Taikyti 0 PVM elektromobiliams ir koki nezymu PVM hibridams.

              Is esmes, net jei LTU padarytu 0 PVM tai infrastruktura susikurtu pats privatus verslas. Nes Nissan Leaf be PVM kainuoja grubiai apie 26k eur, kas yra tas pats, kas dyzelinis tokios pacios klases automobilis, kas reikstu, jog imones darbuotojams galetu atnaujinti parkus elektromobiliais

              Comment


                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                Siekiant kviepuot svariu oru - butina isgyvendint dyzelius is miestu.
                Dyzelis kaip tik mažiau kenksmingas - jis vartoja mažiau degalų ir išmeta mažiau anglies dvideginio. Taip pat trauka yra tolygesne.

                Comment


                  /\ Užtai dizeliniai atumobiliai išmeta teršalus ant žmonių. Tuo tarpu elektrinė stovi ne miesto centre pvz. Ignalinoje.
                  Paskutinis taisė andyour; 2015.12.26, 15:13.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                    bet dizelinia atumobiliai išmeta teršalus ant žmonių.
                    Rūkantys žmonės taip pat išmeta teršalus tiesiai į miesto orą.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Rūkantys žmonės taip pat išmeta teršalus tiesiai į miesto orą.
                      Ir perdžia? Eik išsiblaivyk

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Dyzelis kaip tik mažiau kenksmingas - jis vartoja mažiau degalų ir išmeta mažiau anglies dvideginio. Taip pat trauka yra tolygesne.
                        Lyginant su benzinu, tai nors isskiria maciau CO2, bet isskiria labai daug kietuju daleliu ir kancerogenu. Dyzelis yra kompromisinis kuras, kuris CO2 iskiria maziau (del mazesnio kuro suvartojimo, lyginant toki pati kieki kuro - dyzelis turi daugiau co2), bet zmonem yra begale kartu labiau kenksmingas. Skatinant dyzeli, valdzia pasirinko klimato kaita prioritetu. Isgyvendinant dyzeli - pasirinktu zmoniu sveikata prioritetu

                        Comment


                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Dyzelis yra kompromisinis kuras, kuris CO2 iskiria maziau (del mazesnio kuro suvartojimo, lyginant toki pati kieki kuro - dyzelis turi daugiau co2)
                          Reiškia jis yra mažiau kenksmingas žmonijai.
                          Tarp kitko - kaip per tokius šalčius sekasi akumuliatorinių auto vairuotojams?

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Reiškia jis yra mažiau kenksmingas žmonijai.
                            Na ne, gi aukščiau parašyta, ko kažkodėl nepacitavote - "bet isskiria labai daug kietuju daleliu ir kancerogenu".

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Na ne, gi aukščiau parašyta, ko kažkodėl nepacitavote - "bet isskiria labai daug kietuju daleliu ir kancerogenu".
                              Kokios ten yra kietos dalelės? - suodžiai. Sutvarkai įsiurbimo-išmetimo procesą ir suodžių nelieka.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Reiškia jis yra mažiau kenksmingas žmonijai.
                                Tarp kitko - kaip per tokius šalčius sekasi akumuliatorinių auto vairuotojams?
                                Maziau kenksmingas zmonijai yra benzinas, maziau kenksmingas ozono sluoksniui - dyzelis.

                                Su hibridu - jokio skirtumo nepastebejau, til del apsnigtu gatviu ir isjungtos stabilumo kontroles - nukentejo galines padangos ir suvartojimas Vaziuojant iprastai - same sh...

                                Seses Leaf laikomas kieme dabar nupupsi ~90-100km su visais sildymais ijungtais (rekuperatorius, vairas, sedynes, veidroziai ir galinis stiklas) ir pasildymu kol nugramdo priekini stikla

                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Kokios ten yra kietos dalelės? - suodžiai. Sutvarkai įsiurbimo-išmetimo procesą ir suodžių nelieka.
                                Ko dar nepavyko padaryti nei vienai imonei ar mokslininku grupei pasaulyj Ka revoliucinio ketinate ponas pasiulyti siekiant visiskai panaikinti kietasias daleles ir kancerogenus dyzeliniame kure? Jei sugalvotum, kaip tai padaryti ir dar pasiulytum "cost effective way of doing it", nobelis garantuotas ir as visiskai rimtai.

                                Comment


                                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                  Seses Leaf laikomas kieme dabar nupupsi ~90-100km su visais sildymais ijungtais (rekuperatorius, vairas, sedynes, veidroziai ir galinis stiklas) ir pasildymu kol nugramdo priekini stikla
                                  Kiek buvo įprastai?
                                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                  Ko dar nepavyko padaryti nei vienai imonei ar mokslininku grupei pasaulyj
                                  Man vieną kartą per tech.apžiūrą užbrokavo mašiną dėl per didelio dūmingumo (nors prieš tai specialiai vizualiai apžiūrinėjau ir ant tuščių, ir gazuojant, ir šaltą, ir šiltą), nuvažiavau į servisą, sutvarkė interkulerį, viskas OK.

                                  Comment


                                    O kaip hibridas (ar vien elektra), greitai įšyla salonas?

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      O kaip hibridas (ar vien elektra), greitai įšyla salonas?
                                      Hibridas šyla nuo akumuliatorių, o po to nuo variklio.
                                      Elektrinių automobilių pas mus beveik nėra, tai sunku pasakyti, kaip jie susitvarko tokiu oru kaip dabar (-20C).
                                      Tikrai būtų įdomu sužinoti.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Hibridas šyla nuo akumuliatorių, o po to nuo variklio.
                                        Elektrinių automobilių pas mus beveik nėra, tai sunku pasakyti, kaip jie susitvarko tokiu oru kaip dabar (-20C).
                                        Tikrai būtų įdomu sužinoti.
                                        Telefono, fotoaparato baterija išsikrauna labai greitai tokiame šaltyje, kodėl turėtų su automobiliu būti kitaip? Ypač, jei dar visąlaik stovi šaltai lauke, o ne garaže.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          O kaip hibridas (ar vien elektra), greitai įšyla salonas?
                                          Mano hibridas syla gan greitai, sakyciau taip pat kaip ir pries tai benzininis automobilis (abu japonai). Dvi-trys minutes/kilometro ir jau jauciasi siluma.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X