Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
DFDS prieš kelias dienas atsivežė į Klaipėdą rimtesnių batareikų ant ratų. Užsakymai 100+25 vnt, buvo daryti 2021 metų pabaigoje.
Foto autorius: https://www.facebook.com/erikas.cizauskas.9/-
Comment
-
Parašė Taj Mahal
Labai įdomiai su Volvo EX30 kaina.
Apačioje įmečiau palyginimą su kitais elektromobiliais, įskaitant miniatiūrinį Fiat 500e su miniatiūrinio dydžio baterija.
Žinau žmogų kuris pačioje 2021 pradžioje, kai tik pasirodė Škoda Enyaq, jį nusipirko už €35k. Šiandien dėvėtą parduotų už daugiau. O nauji nuo €50k (kainoraštis, archyvas)
Kainoraščiai
Volvo EX30 kol kas bus gaminamas tik Kinijoje, Geely gamykloje.
Nepaisant to kad visur pabrėžiamas "švediškumas" ir net sėdynės turės Švedijos vėliavėles.
The EX30 will be produced in the Zhangjiakou plant in China - which is operated by Geely (Reuters)
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.06.24, 11:15.
Comment
-
Iš autoindustrijoje dirbančių žmonių girdėjau kad elektromobilius yra gaminti lengviau, nei benzininius ar dyzelinius. Visų pirma, tai gerokai mažiau dalių reikia visam "drivetrain". Paskui viso "drivetrain" surinkimo procesas lengvesnis, mažiau dalykų dėl kurių reikia sukti galvą ir t.t.
Į elektromobilių gamybą lenda vis daugiau įmonių.- Elektronikos gamintojai – LG, Xiaomi, DJI, Sony, Huawei, Apple, Dyson, Foxconn ir kt.
- Paskui daug naujų gamintojų Kinijoje – Byd, Nio, Xpeng, Li Auto, Saic, Baic, GreatWall, JAC, HiPhi ir dešimtys kitų.
- Paskui daug naujų gamintojų JAV/Kanadoje ir Europoje – Rimac, Lucid, Rivian, Bollinger Motors, Faraday Future, Arrival, Lion Electric ir t.t.
- Ir daug valstybinių bandymų – Lenkija (Izera), Innoson (Nigeria), Proton (Malaizija) ir t.t.
- Ir t.t.
Ir lenda tai pilnais pajėgumais, pvz:- Xiaomi to invest $10 billion in electric vehicle race
- [...] Rivian said on Monday it closed a $1.3 billion investment round [...] Rivian closes $2.5 billion funding round [...] Rivian announces $2.65 billion investment round [...] Rivian raised $11.9 billion from a 153 million share offering [...]
Tarp automobilių prekiniai ženklai labai nusistovėję, jau dešimtmečius daugmaž tokie patys.
Labai gali būti kad po kokių 10 metų visai kitokie prekiniai ženklai atrodys.
Tą jau matėme tarp telefonų. Kokiais 2005 populiarių prekinių ženklų tarp mobiliųjų telefonų jau praktiškai nebesimatė dešimt metų vėliau – Philips, Nokia, Ericsson, LG, Qtec, Palm, Benefon, Siemens, Blackberry ir t.t.
Ir buvo gausybė naujų, kurie 2005 nebuvo girdėti ar išvis neegzistavo kaip telefonų gamintojai – Apple, Xiaomi, OnePlus, Oppo, Realme, Huawei ir t.t.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąProton Malaizijoje nuo seno gamina automobilius. Kinietiškas Great wall irgi ne nuo elektromobilių pradėjo. Čia kiek iš atminties pastebėjau, kitų netikrinau.
Turbūt yra 50+ elektromobilių gamintojų kurie bando tapti "masinės gamybos elektromobilių gamintojai".
Automobilių pramonėje to niekada nebuvo ir manau yra stiprių priežasčių manyti kad automobilių pramonėje artimiausią dešimtmetį bus milžiniškų pasikeitimų.
Tie nauji gamintojai sugeba pagabinti stebinančiai kokybiškus elektromobilius. Va keli produktai iš gamintojų, kurie prieš dešimtmetį nepardavinėjo jokių automobilių ar transporto priemonių.
O šiandien padaro elektromobilius kurie geriau vertinami už tuos elektromobilius ar automobilius kuriuos gamina etabliuoti gamintojai, t.y. Ford, Audi, Lexus ir kt.
Ir interjerą stebinančiai gerai padaro. Čia tie patys automobiliai kur viršuj:
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.10.08, 10:09.
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąSmulkių klaidų ir pats pastebėjau toje žinutėje, bet pagrindinė mintis lieka ta pati.
Turbūt yra 50+ elektromobilių gamintojų kurie bando tapti "masinės gamybos elektromobilių gamintojai".
Automobilių pramonėje to niekada nebuvo ir manau yra stiprių priežasčių manyti kad automobilių pramonėje artimiausią dešimtmetį bus milžiniškų pasikeitimų.
Tie nauji gamintojai sugeba pagabinti stebinančiai kokybiškus elektromobilius. Va keli produktai iš gamintojų, kurie prieš dešimtmetį nepardavinėjo jokių automobilių ar transporto priemonių.
O šiandien padaro elektromobilius kurie geriau vertinami už tuos elektromobilius ar automobilius kuriuos gamina etabliuoti gamintojai, t.y. Ford, Audi, Lexus ir kt.
Vienas dalykas, kai skiri platformai N metų, ją išsitestuoji, apakarstai plastmasiukais ir pardavinėji kaip "modelių gamą", kitas - kai iš plastmasiukų surenki kažką išoriškai panašaus į automobilį ir pardavinėji kaip gerą. Čįa ne mikrobangė ar televizorius.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKaip laikosi jų crash-testukai?
Vienas dalykas, kai skiri platformai N metų, ją išsitestuoji, apakarstai plastmasiukais ir pardavinėji kaip "modelių gamą", kitas - kai iš plastmasiukų surenki kažką išoriškai panašaus į automobilį ir pardavinėji kaip gerą. Čįa ne mikrobangė ar televizorius.
Dauguma tų gerai vertinamų elektromobilių gauna "aukščiausius įvertinimus".
Geresnius nei etabliuoti gamintojai. Geriau nei pvz... Volvo.
Taip, geriau nei Volvo.
Rivian gauna "Top Safety Pick" iš IIHS.
EuroNCAP neturi, nes EU kol kas nepardavinėja.
Pas EuroNCAP, Lucid Air gauna aukštesnius įvertinimus nei BMW i4.
Šiandieniniame EuroNCAP visų elektromobilių saugumo reitinge (archyvas), tarp geriausiai vertinamų yra pilna naujų gamintojų.
Jeigu ką, tai nauji gamintojai ten atrodo geriau negu senieji.Elektromobilių saugumas jau nėra kažkokia mistinė kompetencija kur nauji gamintojai nesugebėtų susitvarkyti.Vieta Modelis 4 Smart #1 (šiandien Smart yra Geely/Volvo, kartu su Mercedes) 6 Nio ET7 7 Ora Funky Cat 11 Lucid Air 16 Byd Atto 3 ... ...
Čia lygiai kaip su išmaniųjų telefonų fotokamerom. Pačioje pradžioje Kinijos telefonų gamintojai buvo pajuokos objektas. Paskui jau nebe. Šiandien galima sakyti pirmauja.
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2024.03.24, 12:25.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Leica turi gilias kiniškas šaknis.
Ypač Leica.
Bet taip, kinietiškų telefonų gamintojai naudoja daug ne-kinietiškų fotokompetencijos tiekėjų.
Hasselblad (SE), Leica (DE), Carl Zeiss (DE), Sony (JP), Samsung (KR), DxO Labs (FR) ir dešimtis kitų.
Bet summa summarum – perki kinietiško gamintojo telefoną, kuris tuo metu turi vieną geriausių telefonų fotokamerų pasaulyje.
Tas pats bus ir su elektromobiliais.
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Neaišku kiek Leica prisideda.
Bet taip, kinietiškų telefonų gamintojai naudoja daug ne-kinietiškų fotokompetencijos tiekėjų.
Hasselblad (SE), Leica (DE), Carl Zeiss (DE), Sony (JP), Samsung (KR), DxO Labs (FR) ir dešimtis kitų.
Bet summa summarum – perki kinietiško gamintojo telefoną, kuris tuo metu turi vieną geriausių telefonų fotokamerų pasaulyje.
Tas pats bus ir su elektromobiliais.
Skirtumas tas, kad cherrovai veikianti telefono kamera nieko nenužudys.
Comment
-
Nemanau, kad bus. Kai perki opelį, žinai ko iš jo tikėtis po kokių 5-10 metų. Kai perki naują gamintoją, nežinai net ar jis garantinį atlaikys. Taip būna viskam, pradedant šluota, baigiant kažkuo brangiu. Aliexpresse kiniški šūdukai irgi atrodo gražiai, veikia gerai. Bet neilgai. Paskui greit sulūžta, greit nusidėvi arba nebeveikia.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNemanau, kad bus. Kai perki opelį, žinai ko iš jo tikėtis po kokių 5-10 metų. Kai perki naują gamintoją, nežinai net ar jis garantinį atlaikys. Taip būna viskam, pradedant šluota, baigiant kažkuo brangiu. Aliexpresse kiniški šūdukai irgi atrodo gražiai, veikia gerai. Bet neilgai. Paskui greit sulūžta, greit nusidėvi arba nebeveikia.
Hansjörg von Gemmingen is expected to cross the million mile mark today (1.6 million km) in his Model S, according to The Driven, with the Tesla in line to be recognised by Guinness World Records.It may sound impossible, but one Tesla owner has shown that it can be done, driving more than 400,000km on a single set of brake pads and a single battery. [...] For comparison sake, he says there are vehicles in California he’s aware of that have done 600,000-700,000km but are older models.
Opel Insignia, nuo kokių 2015 pirmauja patvarume.
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąApskritai elektromobiliuose mažiau trinties ir jie mažiau dėvisi.
Nuvažiuokit 400k kilometrų su benzinine, dyzeline, dujine mašina ar hibridu.
Ar 600-700k
Ar išvis 1,6 milijono.
Sėkmės!Paskutinis taisė Taj Mahal; 2024.03.24, 12:23.
Comment
-
Parašė Taj Mahal
Na taip. Bet tik laiko klausimas kol kažkurie iš naujų gamintojų bus žinomi kaip labai patvarių/patikimų elektromobilių gamintojai. Tik šiandien dar neaišku kurie. Apskritai elektromobiliuose mažiau trinties ir jie mažiau dėvisi.
Ko tikėtis perkant Opelį?
Opel Insignia, nuo kokių 2015 pirmauja patvarume.
O ar kas pirks naują gamintoją už 50-70k eurų? Nebent tie, kurie kas 3 metus pagal sutartis keičia esamą mašiną į naują.
Mažiau dėvesi kas? Variklis tik. Visa kita dėvisi vienodai, važiuoklės gal net ir daugiau, padangos daugiau dėvisi.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal
Manai kad gamintojai sukčiauja EuroNCAP testuose?
Jeigu tiesa, nesunku įrodyti. Galėtum prisirinkti žurnalistikos apdovanojimų.
https://www.carguide.ph/2023/04/toyo...afety.html?m=1
Toyota Chairman Akio Toyoda is apologizing after 88,123 of its vehicles were found to have been rigged in order to achieve side-impact crash test performance.Paskutinis taisė Egiuxz; 2023.06.25, 16:16.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Tai taip, perkant opelį ir tikiesi, kad jis po 5 metų bus dar gera mašina. O perkant Dacią tikiesi, kad ji vis dar nebus supuvusi. Elektromobiliuose vairas - elektronika, stabdis - elektronika, rankinis stabdis - irgi elektronika.
Comment
Comment