Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Naujas automobilis perkamas ne tam kad vargti. Kol Lietuvoj neatsiras bent jau autorizuotas Teslos pardavejas/servisas i tą puse ziureti neverta, nera ta Tesla stebuklas, kaip deja ir visi kiti elektromobiliai.
    Nesutinku. Tesla yra stebuklas, lyginant su kitų gamintojų kirviu darytu softu.
    -

    Comment


      Tesla be tinkamos jai keliu infrastrukturos tik brangus zaislas. Vazineti aplink savo rosete uztenka ir supuvusio LEAFo. Pabandyk su Tesla nuvaziuoti i Berlyna.
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
        Tesla be tinkamos jai keliu infrastrukturos tik brangus zaislas. Vazineti aplink savo rosete uztenka ir supuvusio LEAFo. Pabandyk su Tesla nuvaziuoti i Berlyna.
        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230611_145000.png
Views:	436
Size:	1,69 MB
ID:	2056826

        Comment


          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
          Tesla be tinkamos jai keliu infrastrukturos tik brangus zaislas. Vazineti aplink savo rosete uztenka ir supuvusio LEAFo. Pabandyk su Tesla nuvaziuoti i Berlyna.
          Kokia problema pasiekti Berlyną? Žmonės dar prieš 5 metus važinėjo, dabar situacija geresnė.
          Žiūrėjau standartinę Model 3 su mažiausia baterija:
          https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=735bd27d-a367-46ee-9fe5-092256a9d1a9
          Waypoint Arrival SoC Depart SoC Cost Charge duration Distance Drive duration Arrival Departure
          Vilnius International Airport, Rodūnios kelias 10A, LT-02189 Vilnius, Lithuania 88 % 196 km 2 h 16 min 14:49
          LKW Parkplatz [LAKD] 35 % 80 % 37 min 207 km 2 h 31 min 17:05 17:47
          kpt. Antoniego Kozłowskiego 21A, Szumowo [PKN Orlen S.A] 23 % 52 % 10 EUR 24 min 119 km 1 h 21 min 19:19 19:48
          Połczyńska 30, Warszawa 20 % 48 % 9 min 103 km 1 h 12 min 21:09 21:23
          Stacja Paliw Artus Stryków [Greenway] 20 % 71 % 20 min 191 km 2 h 10 min 22:35 23:00
          Poznan [Ionity] 20 % 77 % 25 EUR 24 min 211 km 2 h 24 min 01:11 01:39
          Aral Tankstelle Fürstenwalde [Aral pulse] 20 % 38 % 8 EUR 5 min 67 km 51 min 04:04 04:15
          Berlin 20 % 0 m 05:05
          14 h 46 min 43 EUR 1 h 58 min 1092 km 12 h 48 min
          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            Kokia problema pasiekti Berlyną? Žmonės dar prieš 5 metus važinėjo, dabar situacija geresnė.
            Žiūrėjau standartinę Model 3 su mažiausia baterija:
            https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=735bd27d-a367-46ee-9fe5-092256a9d1a9
            Waypoint Arrival SoC Depart SoC Cost Charge duration Distance Drive duration Arrival Departure
            Vilnius International Airport, Rodūnios kelias 10A, LT-02189 Vilnius, Lithuania 88 % 196 km 2 h 16 min 14:49
            LKW Parkplatz [LAKD] 35 % 80 % 37 min 207 km 2 h 31 min 17:05 17:47
            kpt. Antoniego Kozłowskiego 21A, Szumowo [PKN Orlen S.A] 23 % 52 % 10 EUR 24 min 119 km 1 h 21 min 19:19 19:48
            Połczyńska 30, Warszawa 20 % 48 % 9 min 103 km 1 h 12 min 21:09 21:23
            Stacja Paliw Artus Stryków [Greenway] 20 % 71 % 20 min 191 km 2 h 10 min 22:35 23:00
            Poznan [Ionity] 20 % 77 % 25 EUR 24 min 211 km 2 h 24 min 01:11 01:39
            Aral Tankstelle Fürstenwalde [Aral pulse] 20 % 38 % 8 EUR 5 min 67 km 51 min 04:04 04:15
            Berlin 20 % 0 m 05:05
            14 h 46 min 43 EUR 1 h 58 min 1092 km 12 h 48 min
            Kauno SC reikėtų stot, tas LAKD tai parodija lėtas ir tik 1

            Asmneniškai važiavau:
            Kaunas (startas AC >90%)
            Balstogė ~20% pavalgiau Sphinx'e, WC, pasikrovė >90%
            Lodz Lucmierz superchargeris, važiuot neviršijant 120 km/h ignoruot pasiūlyma į Varšuvos SC seną, stato naują, bus daug papraščiau. Kroviaus ~25 min
            Poznanė kartą kroviaus Orlen prie greitkelio bet tik 1 vėl ir tik 200A nors atseit 100 kW, su SR turbūt vos vos greičiau nei belstis į miesto SC. Ionity turbūt greičiausia kaip tavo pvz., tik kaina kandžiojas
            Prieš sieną irgi yra Orlen galima ten, bet vėl ta pati nesąmonė 1 pakrovėjas, geriau Vokietijoj planuotis krautis kaip tavo pvz
            Čia su 3 SR (60 kWh), su LR dar paprasčiau
            Paskutinis taisė transpondster; 2023.06.11, 18:39.

            Comment


              Parašė transpondster Rodyti pranešimą
              Asmneniškai važiavau:
              Kaunas (startas AC >90%)
              Balstogė ~20% pavalgiau Sphinx'e...
              Kiek laiko uzeme visa kelione, kaip su atsiskaitimu uz kWh? Teoretikai nerasykite, klausimas nebuvo ar imanoma pasiekti Berlyna, buvo tik raginimas pabandyti, tam kad suprasti kiek laiko (siaip ir nervu) tai kainuoja. Ir dar vaziuokite žiema kad linksmiau butu.

              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                Kiek laiko uzeme visa kelione, kaip su atsiskaitimu uz kWh? Teoretikai nerasykite, klausimas nebuvo ar imanoma pasiekti Berlyna, buvo tik raginimas pabandyti, tam kad suprasti kiek laiko (siaip ir nervu) tai kainuoja. Ir dar vaziuokite žiema kad linksmiau butu.
                Į Frankfurt Oder 886 km 9h14min. Kroviausi kažkur 2h20 bet elektros iki Berlyno būt užtekę dar kokių 20 min galima pridėt dėl krovimosi vietų nepatogaus išdėstymo. Greitas krovimas brangokas, išleidau 60€ krovimuisi, jei skaičiuot kad startavau su nemokama elektra. Šiemet turėtų brangiau būti, PVM pernai nebuvo Lenkijoj ir dar šiaip brango. Žiemą spėju lengviau bus, nes jau veiks Varšuvos superchargeris, tai žinok gali gautis greičiau
                Paskutinis taisė transpondster; 2023.06.12, 18:48.

                Comment



                  Toks vaizdas kad keletas Kinijos elektromobilių gamintojų bando padaryti kažką panašaus į VW Group.





                  Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.06.12, 21:21.

                  Comment


                    Pats idėjai matmenis ir pats neteisingai aiškini kad tokio pat dydžio.

                    O kad jeep laimėjo metų automobilį tai tik parodo kad tai nieko vertas apdovanojimas.

                    Comment


                      Parašė Taj Mahal
                      Jeep Avenger (elektromobilis) buvo išrinktas 2023 Europos metų automobiliu.
                      Kainuoja virš 40k, o dydžio šitas "džipas" kaip VW Polo. Nesuprantu kaip ir kodėl buvo išrinktas metų automobiliu.
                      Jau seniai pardavinėja, gatvėse nei vieno nemačiau. Jokioj šalyje nemačiau nei vieno.



                      tai gal niekur ir nesimato, kad mažas čia juk ne BMW iX

                      Na bet pasižiūrėjus praktiškai, vakarų europa vertina mažus automobilius, o jiems ir norisi "džipiškos" išvaizdos. Taip pat elektromobilyje galima praktiškiau išnaudoti vidaus erdvę ir jis tampa erdvesnis.

                      Comment


                        Parašė Taj Mahal
                        Jeep Avenger (elektromobilis) buvo išrinktas 2023 Europos metų automobiliu.
                        Kainuoja virš 40k, o dydžio šitas "džipas" kaip VW Polo. Nesuprantu kaip ir kodėl buvo išrinktas metų automobiliu.
                        Jau seniai pardavinėja, gatvėse nei vieno nemačiau. Jokioj šalyje nemačiau nei vieno.
                        Aš irgi nematau jame jokių pliusų. Na gal trys pliusai yra: ant 12V baterijos, ant aukštos įtampos baterijos ir ant vaistinėlės.


                        -

                        Comment


                          Parašė Taj Mahal
                          Jeep Avenger (elektromobilis) buvo išrinktas 2023 Europos metų automobiliu.
                          Kainuoja virš 40k, o dydžio šitas "džipas" kaip VW Polo. Nesuprantu kaip ir kodėl buvo išrinktas metų automobiliu.
                          Jau seniai pardavinėja, gatvėse nei vieno nemačiau. Jokioj šalyje nemačiau nei vieno.
                          Dėl dydžio tai manau, kad jis yra pats tas vakarų Europai, pvz Prancūzijoje mano pažįstami, šeima be vaikų važinėja su Renault Twingo (jau antrą suvažinėja), ir jiems visiškai pakanka, kai turės vaiką planuoja pirkti Peugeot 2008. Prancuzijoje kuo trumpesnis tuo patogiau parkuoti bus, ne tik viešose vietose, bet ir privačiuose parkinguose ir garažuose. Passatą ten yra nepatogu turėti.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Ir dar ten ekologiniai mokesciai labai dideli ir stipriai priklauso nuo variklio kubaturos, apsimoka tureti mazesnes masinas, ka jie ir daro.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Taj Mahal
                              Jau seniai pardavinėja, gatvėse nei vieno nemačiau. Jokioj šalyje nemačiau nei vieno.
                              Nes čia offroad visureigis, juos galima rasti kur nors miške.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Pats idėjai matmenis ir pats neteisingai aiškini kad tokio pat dydžio.
                                Nesimato miško pro visus medžius?

                                Comment


                                  Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                                  Nesimato miško pro visus medžius?
                                  Kad būtent miškas ir matosi, tendencija nekreipti dėmesio į automobilių išmatavimų didėjimą. Ypač tarp vaikų žudikų (SUV) vairuotojų.

                                  Comment


                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                    tai gal niekur ir nesimato, kad mažas čia juk ne BMW iX

                                    Na bet pasižiūrėjus praktiškai, vakarų europa vertina mažus automobilius, o jiems ir norisi "džipiškos" išvaizdos. Taip pat elektromobilyje galima praktiškiau išnaudoti vidaus erdvę ir jis tampa erdvesnis.
                                    Niekaip nesuprantu, kodėl elektromobiliai tebeprojektuojami su didžiuliu kapotu, tarytum ten būtų talpinamas didžiulis VDV su krūva agregatų.

                                    Comment


                                      Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                                      ...Greitas krovimas brangokas, išleidau 60€ krovimuisi...
                                      Ar buvo problemu su mokejimu uz ikrauta elektra? Koks atsiskaitimo budas? Kaip pas mus tik per programeles?

                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Niekaip nesuprantu, kodėl elektromobiliai tebeprojektuojami su didžiuliu kapotu, tarytum ten būtų talpinamas didžiulis VDV su krūva agregatų.
                                        Deformacinė zona avarijos atvejui.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          Deformacinė zona avarijos atvejui.
                                          Tas veiki tik iki tam tikr aukščio, vėliau defromacinė zonos galmybės prastėja ką puikiai pademosntruoja dabartiniai SUVai kurie nesugeba deformuotis kaip reikia ir dėl to yra net pavojingesni viaruotojams nei mažesni automobiliai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X