Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Gal parodytumėte daugiau negu 1 dabar gaminamą serijinį automobiliį su vandeniliu varomu VDV ?
    Taigi kalbame apie Toyota naujai pristatomą variklį.

    Comment


      Taip pažiūrėjus, Vandenilio kuro celės padarytos iš kažkokio molio ir šiaudų Fotonuotrauka Xi Yin - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/inde...curid=70239365

      Click image for larger version

Name:	Fuel_cell_1280px-SEM_micrograph_of_an_MEA_cross_section.jpg
Views:	594
Size:	428,7 kB
ID:	2052249
      -

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Taigi kalbame apie Toyota naujai pristatomą variklį.
        Variklis mažiausia problema vandenilio deginimui.
        -

        Comment


          Parašė RamasN Rodyti pranešimą

          Antras klausimas - jei jau elektromobiliai smagiai gali degti, ar neįves reikalavimo, kad EV negali būti ne tik kad kraunami, bet ir laikomi požeminiuose, panašiai kaip su dujiniais ?
          Šitame parašytame kosmose daugiau teiginių, negu klausimų. Visos transporto priemonės gali degti, ir beveik visos tvarkingos ir prižiūrimos transporto priemonės nedega. Dar mintis jog dujiniai irgi dėl to pačio yra draudžiami požeminiuose garažuose. Bet taip nėra – tiesiog LPG yra sunkesnės už orą, todėl kaupiasi, neišsisklaido. Transporto priemonės su CNG požeminiuose garažuose yra pageidaujamos lygiai taip pat kaip ir kiti automobiliai.

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

            Šitame parašytame kosmose daugiau teiginių, negu klausimų. Visos transporto priemonės gali degti, ir beveik visos tvarkingos ir prižiūrimos transporto priemonės nedega. Dar mintis jog dujiniai irgi dėl to pačio yra draudžiami požeminiuose garažuose. Bet taip nėra – tiesiog LPG yra sunkesnės už orą, todėl kaupiasi, neišsisklaido. Transporto priemonės su CNG požeminiuose garažuose yra pageidaujamos lygiai taip pat kaip ir kiti automobiliai.
            Turiu galvoje, kad EV užsidegus yra tiesiog neužgesinamas. Tuo tarpu koks daugiabutis gali būti su dujiniu šildymu ir...
            Klausimas tik dėl to kilo, kad kol EV nėra daug, tai ir problemos nematomos. Pradėjus daugėti, ateis reguliavimai, kaip įvyksta populiarėjant viskam.

            Comment


              Parašė RamasN Rodyti pranešimą

              Turiu galvoje, kad EV užsidegus yra tiesiog neužgesinamas. Tuo tarpu koks daugiabutis gali būti su dujiniu šildymu ir...
              Klausimas tik dėl to kilo, kad kol EV nėra daug, tai ir problemos nematomos. Pradėjus daugėti, ateis reguliavimai, kaip įvyksta populiarėjant viskam.
              tu eidamas pro stovintį elektromobilį nebijai užsidegt?

              Comment


                Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                tu eidamas pro stovintį elektromobilį nebijai užsidegt?
                Norvegų laivų kompanija kažkaip pabijojo, ar tai liko tik pasvarstymais ar ir uždraudė elektromobilių pervežimą reik tikslintis. Paprastai tariant nuogąstavimai šiaip neatsiranda. Bet čia jau kitos temos diskusija.

                Comment


                  Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                  tu eidamas pro stovintį elektromobilį nebijai užsidegt?
                  Sarkazmas ne vietoje. Automobiliai stovi ilgą laiką. Baterijos, ypač jei kraunamos, užsidega ir mobiliems, o čia automobilis - tikimybė gal santykinai maža, bet pasekmės būtų žymiai didesnės. Plius klausimas/svarstymas ne apie tai, o kad toks reguliavimas anksčiau ar vėliau gali atsirasti

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Norvegų laivų kompanija kažkaip pabijojo, ar tai liko tik pasvarstymais ar ir uždraudė elektromobilių pervežimą reik tikslintis. Paprastai tariant nuogąstavimai šiaip neatsiranda. Bet čia jau kitos temos diskusija.
                    ten kruizinė kelionė kur nėr tikslo aplamai mašinų gabentis, gal ir tu bijai užsidegt?

                    Comment


                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                      Sarkazmas ne vietoje. Automobiliai stovi ilgą laiką. Baterijos, ypač jei kraunamos, užsidega ir mobiliems, o čia automobilis - tikimybė gal santykinai maža, bet pasekmės būtų žymiai didesnės. Plius klausimas/svarstymas ne apie tai, o kad toks reguliavimas anksčiau ar vėliau gali atsirasti
                      kol atvažiuoja gesinti, užsidegęs automobilis jau būna pavirtęs į fakelą. Galimos pasekmės aplinkiniams automobiliams, juos reikės patraukti.

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        Norvegų laivų kompanija kažkaip pabijojo, ar tai liko tik pasvarstymais ar ir uždraudė elektromobilių pervežimą reik tikslintis. Paprastai tariant nuogąstavimai šiaip neatsiranda. Bet čia jau kitos temos diskusija.
                        Ta norvegų kompanija užsiima kruiziniais keltais. Būtų keista nepriimti elektromobilių į paprastą keltą, ypač kai Norvegijoje jų yra santykinai nemažai.

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          Ta norvegų kompanija užsiima kruiziniais keltais. Būtų keista nepriimti elektromobilių į paprastą keltą, ypač kai Norvegijoje jų yra santykinai nemažai.
                          Ir ką? Nors ir kelionėmis į kosmosą... ale matai kokie durni, ima ir šiaip be priežasties susigalvoja. Matyt iš mūsiškių draudimų mados išmoko?

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            Ir ką? Nors ir kelionėmis į kosmosą... ale matai kokie durni, ima ir šiaip be priežasties susigalvoja. Matyt iš mūsiškių draudimų mados išmoko?
                            na yra šioks toks skirtumas tarp commuting ir pramoginių kelionių.

                            Comment


                              Kalbant apie laivus ir EV:
                              1) EV keltuose yra normalu. Net Karlshamnas-Klaipeda kelte galima issipirkti bilieta su EV pakrovimu keliones metu.
                              2) EV konteineriuose greitu metu taps No-Go del dauztu masinu gabenimo is JAV i (Rytu) Europa "perdirbimui" ar "restoravimui".

                              Comment


                                Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                Turiu galvoje, kad EV užsidegus yra tiesiog neužgesinamas. Tuo tarpu koks daugiabutis gali būti su dujiniu šildymu ir...
                                Klausimas tik dėl to kilo, kad kol EV nėra daug, tai ir problemos nematomos. Pradėjus daugėti, ateis reguliavimai, kaip įvyksta populiarėjant viskam.
                                Ir, kas? Jūs EV parkuojate po dijų katilu? O šiaip tai taip šildomų daugiabučių irgi nebeturėtu likti.
                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Norvegų laivų kompanija kažkaip pabijojo, ar tai liko tik pasvarstymais ar ir uždraudė elektromobilių pervežimą reik tikslintis. Paprastai tariant nuogąstavimai šiaip neatsiranda. Bet čia jau kitos temos diskusija.
                                Oro bendrovęs draudžia power bankus bagaže vežti nes vieną kartą salone yra brokuotas užsidegęs. Čia ne rodiklis kad draudžia dėl nesąmoningų išsigalvojimų.
                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Ir ką? Nors ir kelionėmis į kosmosą... ale matai kokie durni, ima ir šiaip be priežasties susigalvoja. Matyt iš mūsiškių draudimų mados išmoko?
                                Na taip, be priežasties susigavojo. Deja pas mus daug nepagrįstomis baimėmis remiamų susigalvojimų yra.

                                Comment



                                  Zeekr 001 su 140 kWh baterija. Zeekr yra Volvo/Geely grupės įmonė.
                                  Palyginimui: dauguma elektromobilių šiandien turi apie 70-80 kWh baterijas.
                                  Populiarūs ir 50-60 kWh variantai.
                                  Pigesni elektromobiliai dažniausiai turi mažiau nei 50 kWh.



                                  Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.05.28, 13:03.

                                  Comment


                                    Idomu, kaip greitai jis suvalgo savo 140kWh energijos. Jaučiu apetitas kur kas didesnis nei TMS.

                                    Comment


                                      Tampyti toną akumuliatorių, norint nuvežti šiukšles į konteinerį už 300m?
                                      -

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Na taip, be priežasties susigavojo. Deja pas mus daug nepagrįstomis baimėmis remiamų susigalvojimų yra.
                                        Su priežastim susigalvojo - ta maža norvegų keltų kompanija neturi galimybių užgesinti EV jei kas.

                                        -

                                        Comment


                                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                          Su priežastim susigalvojo - ta maža norvegų keltų kompanija neturi galimybių užgesinti EV jei kas.
                                          O VDV užgesinti galimybių turi? Nes jos statistiškai dega dažniau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X