Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Beje, Kinijos Geely jau turi nemažą autoimperiją:
    • Geely
    • Volvo
    • Lynk
    • Polestar
    • Smart
    • Zeekr
    • Ouling
    • Lotus
    • LEVC
    • (dar turbūt yra keletas, kuriuos praleidau)
    Ir visi išvardinti sugeba iš pažiūros padaryti labai aukštos kokybės elektromobilius. Gal nekeista, kai tech dalinasi su Volvo. Šitas elektromobilis, kuris kažkaip įtartinai panašus į Lamborghini Urus, irgi Geely-grupės kūrinys.









    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.05.17, 12:28.

    Comment


      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

      Innovation is harder than replication.
      Pavogti sukurtas technologijas ir pagaminti beveik panašų gaminį yra viena. Sukurti naują technologiją ir ja paremtą produktą yra visai kas kitą. Todėl kinų premium produktas visada yra "beveik toks pat geras" kaip vakarietiškas produktas. Jei intelektualinės nuosavybės apsauga nuo kinų vagysčių sustiprės, kinams bus vis sunkiau sukurti "beveik tokio pat gerumo" produktą. Tas puikiai matosi kinų chipų pramonėje.

      Xi Jinping’s Vision for Tech Self-Reliance in China Runs Into Reality
      Automobilis yra “commodity” prekė. Daugumai nereikia kažkokių super-duper-wow technologijų ir net nelabai įsivaizduoju kas tai būtų. Gal koks L5 self-driving. Ir Kinijos gamintojams labai neblogai sekasi su technologinėmis “commodity” prekėmis Europos rinkoje – dronai, televizoriai, išmanieji telefonai, šaldytuvai, kondicionieriai, elektriniai paspirtukai, saulės moduliai, baterijos ir t.t.

      Daugumoje šitų rinkų Kinijos gamintojai turi 20+% EU rinkos dalies. Kai kur ir 50+%.
      Ar manai kad Kinijos elektromobilių gamintojams bus sunku paimti 20+% EU rinkos?
      Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.05.17, 19:02.

      Comment


        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
        Įdomu kaip šios technologijos vystymas paveiks EV automobilių rinką. Technologija ne nauja, bet aktyviai vystoma ir panašu, kad tokių auto daugės.
        EV rinka taip pat nestovi vietoj, laukiam baterijų be ličio ir nikelio, gal greitu metu suvaldys kondensatoriaus principu įkraunamą bateriją, bet įdomu, kaip šios technologijos konkuruos rinkoje.

        Toyota CEO: "This New Engine Will Destroy The Entire EV Industry!"

        https://www.youtube.com/watch?v=rTawvzH0MQ4
        Vandenilio varikliu varomi automobiliai - ne naujiena. Nors paprastai tai nėra serijonė gamyba, o perdarytas benzinas. Tačiau šitam per daug perspektyvos nematau dėl to, kad nemažai kur tiesiog uždraudžiama vidaus degimo automobilių prekyba. Na nebent čia bus kaip su rusų dujomis ir ES nuspręs kad vandelinio deginimas nėra deginimas.
        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
        Beje, Kinijos Geely jau turi nemažą autoimperiją:
        Kinijos auto rinka yra labai didelė, bet dauguma ten parduodamų ir važiuojančių tiesiog elementariai neatitiktų standartų kad pardavinėti europoje ir pan. O daryti atitinkamus standartus kinai gali, bet tada išauga kaina ir žiūrėk nebesi konkurencingas.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Kinijos auto rinka yra labai didelė, bet dauguma ten parduodamų ir važiuojančių tiesiog elementariai neatitiktų standartų kad pardavinėti europoje ir pan. O daryti atitinkamus standartus kinai gali, bet tada išauga kaina ir žiūrėk nebesi konkurencingas.
          Jau 10+ Kinijos elektromobilių gamintojų pardavinėja Europoje.
          Kaip konkurencingi nežinau, bet standartus ryškiai atitinka.

          Papildyta:
          Pažiūrėjau kainas, ir iš tiesų nelabai konkurencingi. Bent jau man taip pradeda atodyti.




          Dauguma nepigūs lyginant su kitais EV:
          At the end of November 2022, the Chinese EV maker started offering purchase options starting at 49,900 euros for the ET5 in Germany. Mind you, this price doesn’t include the Li-Ion battery, which needs to be leased or purchased separately. You’d have to pay another 12,000 euros for the 75-kWh battery or 21,000 euros for the 100-kWh pack.
          In the Netherlands, the Xpeng P5 starts at €48,000 (equivalent to about $52,000), in Denmark from 390,000 DKK, in Sweden from 550,000 SEK and in Norway from 380,000 NOK.
          The European version of the BYD Han EV was launched on September 28, 2022 and will hit the market in the fourth quarter of 2022. With a base price of 72.000 €...
          The Hongqi E-HS9 Business with the 84kWh battery pack is for sale with us from 83,590 euros
          [Aiways U6] The midsize SUV has a different price in each of these countries. It will sell for 45,500 Euros ($47,960) in Germany, 46,990 Euros ($49,500) in France, and 49,140 Euros ($51,800) in Spain.

          Bet yra keletas sąlyginai pigių:
          Available in Standard, Comfort and Luxury trim levels, the MG4 Electric has an entry-level price of €28,420 ($28,530) in Germany and €28,990 ($29,085) in France
          The first model, the Ora Cat, will be priced at about 30,000 euros.
          Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.05.18, 09:36.

          Comment


            Na tai taip, pagamini taip kad atitiktu standartus ir tada savikaina gaunasi ne taip ir reikšmingai mažesnė. Auto pramonėje daug automatikos ir mažai darbo jėgos, o ir ta pati kvalifikuota kur Kinija nebeturi tokio pranašumo (pvz meksikos kvalifikuota darbo jėga pigesnė)

            Comment


              Parašė Taj Mahal
              Tai kinietiški nežinomų gamintojų elektromobiliai kurie dažniausiai kainuoja 40+ tūkst iš tiesų gana brangu.
              Tesla Model 3 ir Model Y apie 40k. Plius pilna nedaug dėvėtų už gerokai pigiau.
              Naujų Tesla kainos be PVM.
              Na ir lyginti reikia obuolius su obuoliais.
              -

              Comment


                Nebus dar, kad kinietiškiems elektromobiliams ES taiko arkliškus muitus? Kaip ir, turbūt, Kinija įvežamiems europietiškiems.

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                  Naujų Tesla kainos be PVM.
                  Na ir lyginti reikia obuolius su obuoliais.
                  Su tam paveiksliuke. Atpigo truputi tešlos šiemet
                  Paskutinis taisė transpondster; 2023.05.18, 13:36.

                  Comment


                    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                    Su tam paveiksliuke. Atpigo truputi tešlos šiemet
                    Atpigo net du kartus, bet ne tiek :-)


                    Click image for larger version

Name:	347118244_1019294375743030_3747328692456665140_n.jpg
Views:	355
Size:	77,8 kB
ID:	2051819

                    -

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Vandenilio varikliu varomi automobiliai - ne naujiena. Nors paprastai tai nėra serijonė gamyba, o perdarytas benzinas. Tačiau šitam per daug perspektyvos nematau dėl to, kad nemažai kur tiesiog uždraudžiama vidaus degimo automobilių prekyba. Na nebent čia bus kaip su rusų dujomis ir ES nuspręs kad vandelinio deginimas nėra deginimas.

                      Nemanau, kad Toyota neįvertino vidaus degimo variklių draudimo. Jeigu vandenilio variklis netaršus, gal jam bus taikoma išimtis? Nepamirškime dėl ko atsiranda visi šie suvaržymai.

                      Comment


                        O draudimai yra aplamai visiems VDV? kažkur teko girdėti, kad draus tik patį taršų kurą, bet čia gal ne Europos Sąjungoje, būtų įdomu sužinoti kaip čia realiai bus.

                        Comment


                          Estija - estiški
                          Danija - daniški
                          Kinija - kiniški
                          Kinietija - kinietiški

                          Comment


                            Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                            Nemanau, kad Toyota neįvertino vidaus degimo variklių draudimo. Jeigu vandenilio variklis netaršus, gal jam bus taikoma išimtis? Nepamirškime dėl ko atsiranda visi šie suvaržymai.
                            Jeigu degins vendenilį - jis bus taršus. Vandenilio "netaršumas" yra tame kad ta tarša yra surenkama gaminant vandenilį. Bet jeigu surinks kur yra vėjo parkai jūroje, o terš mieste, tai nelabai gerai. Japonijoje draudimų nėra, tai gal Toyota ir nelabai vertina tų draudimų.
                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                            O draudimai yra aplamai visiems VDV? kažkur teko girdėti, kad draus tik patį taršų kurą, bet čia gal ne Europos Sąjungoje, būtų įdomu sužinoti kaip čia realiai bus.
                            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ikliais-gamyba

                            Uždraudė gamybą visų su VDV nuo 2035. Kai kurios šalys pačios nusistatė ankščiau, pvz Švedija - 2030.

                            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...imo-varikliais

                            Nors pagal Švedų minitės pasisakymą ji įsivaizduoja kad yra kažkokie klimatui neutralūs degalai kuriuos galima bus leisti. Tai čia europa vėl ant to paties grėblio lips.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Vandenilio varikliu varomi automobiliai - ne naujiena. Nors paprastai tai nėra serijonė gamyba, o perdarytas benzinas. Tačiau šitam per daug perspektyvos nematau dėl to, kad nemažai kur tiesiog uždraudžiama vidaus degimo automobilių prekyba. Na nebent čia bus kaip su rusų dujomis ir ES nuspręs kad vandelinio deginimas nėra deginimas.

                              Diletantiškas bulšitas. Akivaizdu kad apie tai kaip kaip vandenilis dirba žalio supratimo pas patį nėra. Koks dar perdarytas benzas? Vandenilio kuro celės + elektrinis variklis, tai yra normalus vandenilinio automobilio formatas.
                              *censored*

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Jeigu degins vendenilį - jis bus taršus. Vandenilio "netaršumas" yra tame kad ta tarša yra surenkama gaminant vandenilį. Bet jeigu surinks kur yra vėjo parkai jūroje, o terš mieste, tai nelabai gerai. Japonijoje draudimų nėra, tai gal Toyota ir nelabai vertina tų draudimų.


                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ikliais-gamyba

                                Uždraudė gamybą visų su VDV nuo 2035. Kai kurios šalys pačios nusistatė ankščiau, pvz Švedija - 2030.

                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...imo-varikliais

                                Nors pagal Švedų minitės pasisakymą ji įsivaizduoja kad yra kažkokie klimatui neutralūs degalai kuriuos galima bus leisti. Tai čia europa vėl ant to paties grėblio lips.
                                Niekas "nedegina" vandenilio kaip jumi diletantai įsivaizduojat. Kad nueikit į wikipediją pirma paskaityt kas yra kuro celės ir kokiu principu vandeniliniai auto važiuoja prieš komentuodami?
                                *censored*

                                Comment


                                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                  Niekas "nedegina" vandenilio kaip jumi diletantai įsivaizduojat. Kad nueikit į wikipediją pirma paskaityt kas yra kuro celės ir kokiu principu vandeniliniai auto važiuoja prieš komentuodami?
                                  Prisidėsiu prie diletantizmo (juk to mes čia visi ir susirinkome, negi manai, kad rašys savo sričių ekspertai??):

                                  Degimas yra oksidacijos cheminė reakcija, kurios metu reduktorius reaguoja su oksidatoriumi (deguonimi, dažniausiai), ko pasekoje sukaupta potencinė cheminė energija konvertuojama į kitą energijos rūšį. Tai gal ir būtų galima pritempti iki atvirkščios elektrolizės reakcijos?

                                  Comment


                                    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                    Niekas "nedegina" vandenilio kaip jumi diletantai įsivaizduojat. Kad nueikit į wikipediją pirma paskaityt kas yra kuro celės ir kokiu principu vandeniliniai auto važiuoja prieš komentuodami?
                                    tai kad kalba eina apie vandenilinius VDV, o ne kuro celinius elektromobilius.

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      tai kad kalba eina apie vandenilinius VDV, o ne kuro celinius elektromobilius.
                                      Gal parodytumėte daugiau negu 1 dabar gaminamą serijinį automobiliį su vandeniliu varomu VDV ?
                                      -

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        tai kad kalba eina apie vandenilinius VDV, o ne kuro celinius elektromobilius.
                                        Nėr tokių.
                                        *censored*

                                        Comment


                                          Kad šiuo metu tokios transporto priemonės niekas negamina dar nereiškia jog dėl ateities taršos draudimų jos negalėtų atsirasti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X