Polestaras nėra kinietis. Nebent Rolls Roycas yra vokietis, o Dacia yra prancūzas, tada sutinku.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąPolestaras nėra kinietis. Nebent Rolls Roycas yra vokietis, o Dacia yra prancūzas, tada sutinku.
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
priklauso kiniečių Geely, gaminami tik kinijoje, sakai ne kinietis?
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
priklauso kiniečių Geely, gaminami tik kinijoje, sakai ne kinietis?
Ofisas Švedijoje, Gothenburg, Assar Gabrielssons Väg 9, SE-40531
Polestar Automotive Holding UK PLC registruotas UK.
Direktorius Thomas Ingenlath nepanašus į kiną.
Akcininku gali būti bet kas. Įdomu kad akcijų kaina gerai nuvažiavus žemyn.
Nuo 2024 žada gaminti ir JAV https://www.investing.com/news/stock...-432SI-3058312
-
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
iPhonas irgi kinietis?
tu gal pasigooglink kas yra Geely prieš rašinėdamas nesąmones?
Comment
-
Beje, jau ir Švedijoje pradeda važinėti kinietiški elektromobiliai.
Čia keli iš įdomesnių, paimti iš geriausiai parduodamų automobilių sąrašo:
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąMažai žinau, bet žiūrint iš šalies, kai kurie Kinijos autogamintojai atrodo labai profesionaliai.
Pvz. Nio automobiliai ir jų parduotuvės. Parduotuvės, kurių ne viena ir ne dvi, jau yra Europoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąPolestaras nėra kinietis. Nebent Rolls Roycas yra vokietis, o Dacia yra prancūzas, tada sutinku.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Aš per daug nesidomiu naujienomis, bet tai MG irgi jau kinietis? Visada buvo UK brandas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąSakyčiau, Polestaras nėra tas pats, kas MG. Polestaras yra Volvo subbrandas, kurio visa kūryba vis dar atliekama Švedijoje. MG viskas atliekama Kinijoje.
Pažiūrėjau Švedijos Rekvizitai atitkmenį dėl Polestar darbuotojų skaičiaus.- Polestar Holding AB = 0 darbuotojų
- Polestar Performance AB = 397
- Polestar Automotive Sweden AB = 13
Palyginimui: Lietuviškas Altas Auto, kurie modifikuoja visokius autobusiukus, perdaro į greitosios pagalbos automobilius ir pan. turi >200 darbuotojų.Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.05.04, 17:09.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Ne kinietis.
Ofisas Švedijoje, Gothenburg, Assar Gabrielssons Väg 9, SE-40531
Polestar Automotive Holding UK PLC registruotas UK.
Direktorius Thomas Ingenlath nepanašus į kiną.
Akcininku gali būti bet kas. Įdomu kad akcijų kaina gerai nuvažiavus žemyn.
Nuo 2024 žada gaminti ir JAV https://www.investing.com/news/stock...-432SI-3058312
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimąiphone ir krabo ekspertas sakė kad švediškas, tai gal nustokit blevyzgot ir įsikalkit į galvą kad švediškas
Tuo tarpu MG patys save prisistato kaip kinietiški ar pusiau-kinietiški.
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimąiphone ir krabo ekspertas sakė kad švediškas, tai gal nustokit blevyzgot ir įsikalkit į galvą kad švediškas
Confirmation of Polestar moving into the site comes just a month after National Electric Vehicle Sweden (NEVS), which had previously been operating out of the factory, closed its doors. The new research and development site joins ones already operated by Polestar in Gothenburg, Sweden and Coventry, England.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąBeje, jau ir Švedijoje pradeda važinėti kinietiški elektromobiliai.
Čia keli iš įdomesnių, paimti iš geriausiai parduodamų automobilių sąrašo:-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Pažiūrėjau Švedijos Rekvizitai atitkmenį dėl Polestar darbuotojų skaičiaus.- Polestar Holding AB = 0 darbuotojų
- Polestar Performance AB = 397
- Polestar Automotive Sweden AB = 13
Palyginimui: Lietuviškas Altas Auto, kurie modifikuoja visokius autobusiukus, perdaro į greitosios pagalbos automobilius ir pan. turi >200 darbuotojų.
- 1 patinka
Comment
-
In Norway, the Electric Vehicle Future Has Already Arrived
Last year, 80 percent of new-car sales in Norway were electric vehicles, putting the country at the vanguard of the shift to battery-powered mobility as it plans to end the sales of cars with internal combustion engines in 2025. Norway has become a test case for the repercussions of the electric vehicle revolution.
So far, Norway’s experience suggests that electric vehicles bring benefits without dire consequences. What problems there are include unreliable chargers and long waits during periods of high demand. Auto dealers and retailers have had to adapt: Tesla is now the best-selling brand, and established carmakers like Renault and Fiat have been marginalized.
But the air in Oslo, Norway’s capital, is measurably cleaner. The city is also quieter as noisier gasoline and diesel vehicles are scrapped. Oslo’s greenhouse gas emissions have fallen 30 percent since 2009, yet there has not been mass unemployment among gas station workers, and the electrical grid has not collapsed.
Background: Norway began promoting electric vehicles in the 1990s to support Think, a homegrown electric vehicle start-up. Battery-powered vehicles were exempted from certain taxes and tolls. The government also subsidized the construction of fast charging stations, crucial in a country with nearly as much area as California but just 5.5 million people.
Comment
-
Idomu kaip jie skaičiuoja oro švarumą? tik pagal CO koncentracijas matyt. Nes 80% automobilių taršos yra mikrodalelės ir mikroplastikai kylantys iš ratų. Sunkesni automobiliai jų išskirai daugiau dėl didesnės trinties su keliu. Kurie automobiliai sunkesni? Tie kurie vežioja baterijas. Taip kad elektormobiliai gali net padidinti taršą.
- 1 patinka
Comment
Comment