Parašė Panevezietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Eidvis; 2023.02.14, 14:27.
- 2 patinka
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
Bet kaip žinoti tam krovimo prietaisui, kad dabar kaina pigiausia? Gal už valandos bus dar pigesnė.
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąTurbūt pasiekus tam tikrą ribą įsijungs/išsijungs? Ryte atėjęs gali rast ir nepasikrovusią bateriją?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
NordPool'e gali dabar imt ir pasižiūrėt rytojaus kainas. Kasdieną 13:00 Lietuvos laiku sekančios dienos kainos yra nustatomos.
Jei gerai soft'as parašytas - tai automatiškai paskaičiuos kaip pigiausiai pakraut iki tada kai paprastai namus palieki. Jei ne, tai tiesiog kraus visa laiką ir tiek.
O čia jau iš anksto kaina žinoma...
Suprantama, ateityje bus kitaip kažkaip arba ne.Paskutinis taisė Panevezietis; 2023.02.14, 14:40.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąPagal tavo statistiką tau reikėtų minimum 4 pilnų užsikrovimų per mėnesį turint elektromobilį su 400 km. galinčia nuvažiuoti baterija.
Tu esi važinėjęs elektromobiliu?
Žinai kad išsikrovus žemiau 16-20% jis važiuoja kaip vėžlys?
žinai kad virš 70-80% krovimo greitis krenta dvigubai?
žinai kad šalta baterija nenori krautis, todėl žiemą krauti reikia iš karto po kelionės o ne paryčiais?
žinai kad 400km vidutiniškai ant popieriaus žiemą pavirsta į 200km užmiestyje?
-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
Bet Eidvis lyg bandė įrodyti, kad užpūs vėjas naktį ir tada jau nebebus kur elektros dėti. Kelsies ir jungsi kabelį arba pats įsijungs.
O čia jau iš anksto kaina žinoma...
Tai su smart rėle, kainuojančia 10€, jau dabar gali nusistatyti kad šiąnakt tau krautų nuo 01:00 iki 04:00, kai elektra kainuos po 7ct/kwh.If a lion could speak, we could not understand him.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąMan net nesinori atsakinėti į tokius minčių vingius, atsakysiu, bet bet jei po to bus daugiau klausimų iš panašios temos - tai jau teks googlintis pačiam.
Kur aš sakiau, kad tai susiję? Sąsaja yra, bet man nesinori bandyti aiškinti kur, nes po to bus 10 durnų klausimų į lankas.
Pučia didelis vėjas -> vėjo elektrinės generuoja didelius kiekius elektros -> gamintojai neturi kur jos dėti, nes paklausa yra mažesnė, dėl to sumažina elektros kainą-> maža elektros kaina pritraukia daugiau vartotojų, pvz. pradedami krauti elektromobiliai -> elektros pertekliaus nebelieka, jei atsiranda didelė paklausa, tai ir kaina pakyla. Taip veikia fizika, gamta ir ekonominiai dėsniai. Jeigu to nesupranti - tai suprantamiau to nepaaiškinsiu.
Tas elektros gamybos perteklius atsiras dažniausiai naktį, kada vėjas pūs, o elektros vartojama bus mažai, dėl to ir elektros tinklai bus mažiau apkrauti, o jei bus vietų, kur tinklų pralaidumas neleis - tai jie tiesiog ir neturės galimybių pasinaudoti galimybėmis nusipirkti daugiau elektros už mažesnę kainą. Beje, ESO į elektros tinklų modernizavimą per ateinančius kelis metus yra numatę investuoti 2 mlrd. eurų.
Prie ko čia šitas išvis nesuprantau.
"Taip veikia fizika, gamta ir ekonominiai dėsniai" Tai va ir atsakyk sau kaip tai veiks, kai pradėsi didelėmis apimtimis, dirbtinai ir automatizuotai į tai kištis?
Apie ESO tinklų modernizavimą tai tikrai reik fizikos googlintis Lietuvos tinklui tai centai. Ir kiek iš tų 2 mlrd. ateis į šalia esančios transformatorinės, kabelinės linijos pagerinimui?
Pasidomėk kaip naujuose kvartaluose šilumos siurbliai jau įtakoja tinklus.
Paskutinį teiginį teks išverst. Jei automobilį vartoji ne kaip "statistinis vidurkis", tai ir krausi ne ieškodamas žemiausios kainos, o tada kada reikės. Jei tikiesi krauti pagal vėjo gūsius, tai auto poreikio kaip ir nėra.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
Bet Eidvis lyg bandė įrodyti, kad užpūs vėjas naktį ir tada jau nebebus kur elektros dėti. Kelsies ir jungsi kabelį arba pats įsijungs.
O čia jau iš anksto kaina žinoma...
Suprantama, ateityje bus kitaip kažkaip arba ne.
Iš principo šitas modelis tikriausiai ir išliks kaip yra, tik galbūt bus koks nors variantas daryt elektromobilis -> tinklas tiekimą, kai pats elektromobilis galėtų siūlyti elektrą į tinklą už aukštesnę kainą, katastrofinėmis dienomis. Bet kiek šita galimybė reali bus tai man nelabai aiškiai atrodo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąJei automobilį vartoji ne kaip "statistinis vidurkis", tai ir krausi ne ieškodamas žemiausios kainos, o tada kada reikės. Jei tikiesi krauti pagal vėjo gūsius, tai auto poreikio kaip ir nėra.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tai taip, pasižiūri kokios bus rytoj kainos, užstatai kad tuo metu krautųsi, ir viskas. Pvz rytojaus kainos
Tai su smart rėle, kainuojančia 10€, jau dabar gali nusistatyti kad šiąnakt tau krautų nuo 01:00 iki 04:00, kai elektra kainuos po 7ct/kwh.
- 2 patinka
Comment
-
Vakar dienos biržos elektros kainų statistika:
Nuo 2 iki 4 ryto elektros kaina buvo 13 eur/MWh
Nuo 7 iki 8 val. kaina buvo 198 eur/MWh.
Jei turi elektros planą pagal biržos kainas, tai priklausomai nuo to, kada krauniesi elektromobilį, kainos skirtumas gali būti net 15 kartų! Ir tokie kainų svyravimai dabar, kai Lietuvoje bus pristatyta daugybė vėjo jėgainių, tie kainos svyravimai taps dar didesni. Gali būti netgi taip, kad turėdami elektromobilius ir tinkamas sąlygas, jų turėtojai juos kraus nemokamai.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
galbūt bus koks nors variantas daryt elektromobilis -> tinklas tiekimą, kai pats elektromobilis galėtų siūlyti elektrą į tinklą už aukštesnę kainą, katastrofinėmis dienomis. Bet kiek šita galimybė reali bus tai man nelabai aiškiai atrodo.
-
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Rytojaus kainas žinai todėl, kad pagal nusistovėjusius vartojimo įpročius yra prognozuojamas elektros gamybos ir suvartojimo santykis. Kol tokiu principu su rėlėm žais pavieniai vartotojai atrodys gražiai. Ir pabandyk įsivaizduoti jei visi sutartinai (automatizuotai) šiąnakt įjungtume didžiuosius turimus elektros "siurbikus". Ir taip visą savaitę. Kažin kaip tada atrodys rinkos kainų karuselė.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
O kurą į automobilį tu pili kiekvieną dieną? Jeigu kuro kainos svyruotų ne procentais, o kartais, kai vieną dieną litras benzino kainuotų 2 eurai, o kitą dieną 20 ct. - tu savo įpročių dėl kuro pilimo 'kada reikia' nenorėtum priderinti prie to, kad piliesi kada pigiausia? Tu galbūt ir nenorėtum, bet aš turiu tokį įtarimą, kad daugumą elektromobilių naudotojų norės, kaip minimum tie, kurie turės tokias galimybes.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJei turi elektros planą pagal biržos kainas, tai priklausomai nuo to, kada krauniesi elektromobilį, kainos skirtumas gali būti net 15 kartų! Ir tokie kainų svyravimai dabar, kai Lietuvoje bus pristatyta daugybė vėjo jėgainių, tie kainos svyravimai taps dar didesni. Gali būti netgi taip, kad turėdami elektromobilius ir tinkamas sąlygas, jų turėtojai juos kraus nemokamai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Patikėk, jei tas minimalios kainos gaudymas pasidarys automatizuotas, be žmogiškojo faktoriaus, ta kainų pikai eliminuosis ir kaina susivienodins. Ir visas pigumas dings.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O "nudrožtos" baterijos keitimas irgi nemokamas?
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Patikėk, jei tas minimalios kainos gaudymas pasidarys automatizuotas, be žmogiškojo faktoriaus, ta kainų pikai eliminuosis ir kaina susivienodins. Ir visas pigumas dings.
If a lion could speak, we could not understand him.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTie, kurie perka elektromobilius, turbūt supranta, kad jų naudojimas yra susijęs su baterijos nudrožimu, su tuo, kurią valandą ją įkrauni tai nelabai turi ką bendro.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Su "centinėmis" elektros kainomis tai neatsipirks. Mažai automobilių dar turi galimybę, o ir užsakant automobilį su tokia dvieju krypčių srovės tėkme, gali tekti primokėti ne vieną tūkstantėlį. Plius baterijos dėvėjimasis. Na bet elektromobilistai daugumoj naujovių entuziastai.
O atsipirkimo klausimu, bet jau mano nuomone tai čia labiau kaip bonusas eina - pagrindinė paskirtis vis dėl to kita yra, ir būtent ją skaičiuoji ar atsipirks pirkinys.
Comment
Comment