Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Nemaža dalis akcizo būtent kelių priežiūrai keliauja, ir taip jam 30+ metų.

    Ir vat vienas geresnių ekonacių/leftistų požymių - noras reguliuot kas ką turi vairuot Labai simple reikalas - ką noriu tą vairuoju. Ir nestresuoju dėl kuro, man tai trečiaeilis rodiklis. Beje, laukiu dar piktesnio tanko, su 287 kw, bus dar smagiau tokius kaip tamsta nervuot
    bet uz kura pats moki, ar darboviete apmoka?

    Comment


      Parašė liutass Rodyti pranešimą

      bet uz kura pats moki, ar darboviete apmoka?
      Pasikartosiu, o kodėl turėtų? Kitavertus tiem, kurių kurą dengia įmonės - jie pilnai už jį susimoka vienokiu ar kitokiu pavidalu. Čia tik pas homosovietikus mastymą atrodo, kad "valdiškas" kuras nekainuoja. Jie net nesuvokia kaip susimoka.
      *censored*

      Comment


        jei pats, tai gerai. Jei imone, tai svaistai valstybes turta, nes alga gauni is mokesciu moketoju pinigu, kaip supratau

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          jei pats, tai gerai. Jei imone, tai svaistai valstybes turta, nes alga gauni is mokesciu moketoju pinigu, kaip supratau
          o tai įmonės privačios negali būt?
          *censored*

          Comment


            Parašė PukiS Rodyti pranešimą

            o tai įmonės privačios negali būt?
            Gali, bet tu valstybinėje dirbi

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą

              Gali, bet tu valstybinėje dirbi
              ne, nedirbu yra būdų kaip tarnyba puikiai susiderina su privačiu darbu.
              *censored*

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                jei pats, tai gerai. Jei imone, tai svaistai valstybes turta, nes alga gauni is mokesciu moketoju pinigu, kaip supratau
                Kiek žinau valstybei priklasančiose įmonėse yra maksimalios automobilių kainos apribojimai, tai 287 kw galios automobiliai nelabai gaunasi.
                -

                Comment


                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                  ne, vz5
                  Nu toks pusė bėdos....



                  Bet laikas galvoti apie tokį (čia kad on-topic būtų) :-)

                  Paskutinis taisė gerietis; 2023.01.12, 11:55.
                  -

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    Nu toks pusė bėdos....

                    geras pakankamai praktiškas vidurio amžiaus krizės auto
                    *censored*

                    Comment


                      Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                      Tik neapsišik. Aš tau ne googlas kad visą info ant lėkštutės sudėčiau, aik skaityk, lygink. Aš savo namų darbus senai pasidariau.
                      Daugiau į kelnes pridarei, nei namų darbus, sakyk, kai privalgai flomasterių iš anto galo vaivorykštės lenda? Aš įsivaizduoju, kad gan sudėtinga pagrįsti tamstos nusišnekėjimus realia info Iš kitos pusės, net stengtis nereikia surasti tyrimus apie EV pranašumą, gyvenimo ciklą (nuo pagaminimo iki utilizavimo) ir t.t. Nes tyrimų padaryta jau tūkstančiai, o išvada lieka ta pati. Taip sakant facts don't care about your feelings 2 minutės google: https://www.sciencedirect.com/scienc...73082620302143 https://link.springer.com/article/10...367-015-0934-3 https://royalsocietypublishing.org/d...rsta.2012.0325 https://www.sciencedirect.com/scienc...59652613002114 https://theicct.org/publication/a-gl...assenger-cars/ Kas dar geriau, kad bręstant technologijai, augant mastui ir keičiantis elektros produkcijai skirtumas tik augs, mes dar esame ankstyvoje technologijos stadijoje.

                      Comment


                        pavyzdys "įdėkim į seną ICEV batarkes ir sutaupykim taršos lyginant su nauju automobiliu" tai toks so-so - nemanau kad tai bus pagrindinis elektrifikavimo scenarijus.

                        Bet iš esmės EV daro mažesnę visokią taršą, nes vietoj to kad važinėtų, stovi prie krovimo stotelių.



                        -

                        Comment


                          Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                          Kas dar geriau, kad bręstant technologijai, augant mastui ir keičiantis elektros produkcijai skirtumas tik augs, mes dar esame ankstyvoje technologijos stadijoje.
                          Tai va, kad technologija vis dar "bręsta", bet vartotojui ją reik kuo skubiau vos ne per prievartą brukt. Pereinant nuo lempinio prie LED TV, nereikėjo nei tūkstančių tyrimų ir įrodinėjimų, nei dotacijų. Kai pajauti technologijos pranašumą imi ir ją įsigyji.

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            Tai va, kad technologija vis dar "bręsta", bet vartotojui ją reik kuo skubiau vos ne per prievartą brukt.
                            Kai kam ne "vos ne per prievartą", o nachališkai per prievartą:

                            nuo 2021 m. rugpjūčio 2 d. iki 2025 m. gruodžio 31 d. perkančiosios organizacijos ar perkančiojo subjekto per kalendorinius metus atliekamiems viešiesiems pirkimams keliami reikalavimai, palyginti su bendru perkančiosios organizacijos ar perkančiojo subjekto atliekamuose viešuosiuose pirkimuose įsigyjamu ir (ar) paslaugoms teikti naudojamu kelių transporto priemonių skaičiumi, išreiškiami procentinėmis dalimis:

                            1) netaršių M1, M2 arba N1 kategorijos transporto priemonių skaičius, palyginti su bendru perkančiosios organizacijos ar perkančiojo subjekto atliekamuose viešuosiuose pirkimuose įsigyjamu ar paslaugoms teikti naudojamu tos pačios kategorijos kelių transporto priemonių skaičiumi, turi sudaryti ne mažiau kaip 60 procentų;
                            https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...d0ae31615c/asr
                            -

                            Comment


                              Na taip, Kongo kasykla pagal guglą irgi pilnai industrrinė Technologija dar developinama, bet reikia per prievartą brukt.
                              *censored*

                              Comment


                                Įvykus stichinei nelaimei, karui ir nesant elektros (žinau tikras istorijas iš Ukrainos) šakės jūsų elektromobiliui. Net telefono nebus kur pasikrauti. Aš su savo dyzeliu Volvo belenkaip galiu dar nuvažiuoti 1100 km. ir dar važiuodamas telefoną pasikrausiu.
                                Apskritai, ka viskas ima priklausyti tik nuo elektros tinklo veikimo patikimumo yra kiek lochatroniška.

                                Comment


                                  Parašė Armae Rodyti pranešimą
                                  Įvykus stichinei nelaimei, karui ir nesant elektros (žinau tikras istorijas iš Ukrainos) šakės jūsų elektromobiliui. Net telefono nebus kur pasikrauti. Aš su savo dyzeliu Volvo belenkaip galiu dar nuvažiuoti 1100 km. ir dar važiuodamas telefoną pasikrausiu.
                                  Apskritai, ka viskas ima priklausyti tik nuo elektros tinklo veikimo patikimumo yra kiek lochatroniška.
                                  Nezinau, arklys man rodos geriau.

                                  Comment


                                    Parašė Armae Rodyti pranešimą
                                    Įvykus stichinei nelaimei, karui ir nesant elektros (žinau tikras istorijas iš Ukrainos) šakės jūsų elektromobiliui. Net telefono nebus kur pasikrauti. Aš su savo dyzeliu Volvo belenkaip galiu dar nuvažiuoti 1100 km. ir dar važiuodamas telefoną pasikrausiu.
                                    Apskritai, ka viskas ima priklausyti tik nuo elektros tinklo veikimo patikimumo yra kiek lochatroniška.
                                    O pas jus visada pilnas bakas, kad 1100 km nuvažiuosit? Nes kuro neprisipilsit nelikus elektros. Elektromobilį užtat galima visada laikyti prijungą - nelikus elektros, jis bus 100%.

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      O pas jus visada pilnas bakas, kad 1100 km nuvažiuosit? Nes kuro neprisipilsit nelikus elektros. Elektromobilį užtat galima visada laikyti prijungą - nelikus elektros, jis bus 100%.
                                      Galima ne tik baką, bet ir kanistras prisipilti (legaliai iki 40 ltr.). Be elektros kuro neprisipilsi kolonėlėje, bet pasisemsi su kibiru iš cisternos, galų gale yra 12V siurbliai kurui, nusipirksi pas fūristą ar rusų tanko vairuotoją.
                                      EV atveju galbėtumeisi tik saulės arba dyzeline "elektrine".
                                      -

                                      Comment


                                        Arklys nepatogiau ir lėčiau. Kijeve ar Charkove kur įsipilti dyzelio buvo ir dabar yra, tačiau elektros visiškai nebuvo.
                                        Paskutinis taisė Armae; 2023.01.12, 20:30.

                                        Comment


                                          Čia geras pasvaigimas, karo atveju ale imsi ir laisvai tepsi sliders, bet dar ir spangsta apie 1100 kilometų nuvažiavimą Net nekalbu apie skystas kinkas, ar tai, kad greičiausiai net į Latviją niekas neleistų pabėgti. Jei jau karas ateis, tai iškart užsidarys suvalkų koridorius (net NATO planuose keliai į Lietuvą yra rezervuoti karinei logistikai ir civilių judėjimas būtų ribojamas arba išvis draudžiamas) ir galėsi sukti ratus po Lietuvą. Kitas geras - "įvykus stichinei nelaimei", kokia Lietuvos istorijoje įvykusi stichinė nelaimė nutraukė elektros tiekimą visoje šalyje? Net nekalbu apie kelių dienų nutraukimą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X