Parašė agnette
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Apie Tesla X verta paminėti:
- atsidarymo metu galinės durys matuoja atstumą iki šone artimiausiai esančių objektų, taip pat erdvę virš automobilio ir pagal tai atsidaro. Taigi tokios durys gali atsidaryti net tarp labai suglaustų automobilių.
- automobilis turi oro filtravimo sistemą, kuri tiekia ligoninės lygio švarų orą. Taip pat turi "oro pavojaus" mygtuką, kurio funkcija yra oro filtravimo sistemą paspausti iki tokio lygio, kad apsaugotų nuo išorėje įvykusio bio-ginklo panaudojimo.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai čia technologinis skirtumas. Idėjinis skirtumas neegzistuoja - abu yra hibridiniai automobiliai.
Sakykime pas mane Prius'e irgi yra mygtukas "EV" (electric vehicle), bet as nevadinu ji elektromobiliu, nors ir galiu kazkiek pravaziuoti su "Zero emission".
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąSutinku kad hibridai, bet BMW pozicionuoja savo kurini kaip elektromobili.... madinga, matyt...
Sakykime pas mane Prius'e irgi yra mygtukas "EV" (electric vehicle), bet as nevadinu ji elektromobiliu, nors ir galiu kazkiek pravaziuoti su "Zero emission".
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąPanašius klausimus mūsų seneliai/proseneliai uždavinėjo kai jiems sakė, kad jų žibalinės lempas ateina pakeisti elektros lemputė.
Beje, temoje apie elektramobilius kažkaip būtų negražu nepaminėti neseniai debiutavusio Tesla Model X: http://www.teslamotors.com/modelx
7-ietis SUV, 400 km vienu įkrovimu, gali tempti 2,25 tonos priekabą, plius kiti Teslai būtingi šaunūs dalykėliai.
Atvaizdas
Atvaizdas
P.S. Prieš keletą dienų turėjau progą normaliai gyvai apžiūrėti ir pasėdėti Model S 70D, tai gyvai įspūdis dar geresnis, ypač kai kalba eina apie milžinišką LCD, kuris yra visiškai nuostabus. Gaila, negavau pavairuoti, bet tikiuosi, kad susiklosčius palankesnėm aplinkybėm pavyks tai padaryti .Performance All-Wheel Drive
3.8 seconds 0-60 mph
3.2 seconds with Ludicrous Speed Upgrade
Comment
-
/\
Jap, ir čia 7-ietis SUV . Beje, dar viena nepaminėta svarbi detalė, tai pats saugiausias kada nors pagamintas SUV. Labai didžliulis privalumas avarijos metu yra variklio bloko nebuvimas priekyje, kas leidžia turėti labai daug vietos smūgio energijos sugėrimui avarijos metu.
P.S. Kalbant apie Teslų performance'ą, po paskutinio Model S atnaujinimo, išleidus P90D versija, kur beje ir debiutavo ludicrous mode, pastarasis dabar iš vietos 60 mph pasiekia per 2.8s! Boo ya!
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąKaip tik atvirksciai, nera jokiu Prius III, o yra ZVW30, kaip pati Toyota sako. Yra dar toks Prius V (vagonas), gal su tokiu vaziavai? Jis sunkesnis, o hibridas tas pats, tik tai galu paaiskinti raudona segmenta, vaziuojant autostrada. Arba kazkas negerai buvo masinos konfiguracijoje. Pas mane tas raudonas islenda tik staigiai startuojant ir lipant i kalna.
Comment
-
Tada dar klausimas, kiek buvo keleiviu/bagazo, koks greitis autostradoje kad pavyko iki raudonumo spausti ir suserti 6-7 l/100 km?
O gal priekaba turejai?
Na nezinau kas dar gali buti, gal su ratais kazkas negerai?
As vasara pravaziavau 6600 km europiniais autobanais ir beveik ne karto nemaciau raudono, kalnuose tik buvo. O greiciai ten ne vaikiski, minimum 120 Vokietijoje.
Comment
-
"Solar Team Eindhoven" šeimos automobilio dydžio saulės energija varomas elektromobilis, "Stella Lux", šiais metais "World Solar Challenge" vykstančiame Australijoje Kruizerių klasėje užėmė pirmąją vietą.
Šaltiniai:
https://www.facebook.com/SolarTeamEi...61496917303488
https://www.facebook.com/WorldSolarC...type=3&theater
Comment
-
Trečios kartos „Nissan Leaf“ – iššūkis elektromobilių skeptikams
„Nissan Leaf“ skaičiai:
Kaina: 38,8 tūkst. eurų.
Variklis: 109 AG/80 kW elektrinis variklis.
...
Įsibėgėjimas iki 100 km: 11,3 sek.
Didžiausias greitis: 150 km/val.
Baterijos talpa: 30 kW/h, iš kurių naudojama 95 proc.
Deklaruojamas nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu: 250 km.
Gamybos vieta: Sunderlandas, Didžioji Britanija.
Taip pasiekus finišą energijos baterijoje ne tik nesumažėjo, bet ir pasipildė iki 49 proc., o sistema skaičiavo, kad galiu nuvažiuoti dar 140 km. – tai reiškia, pakartoti sudėtingą maršrutą dar kartą ir bendrai nuriedėti beveik 280 km.
280km jau pakankamas atstumas, kurį galima nuvažiuoti su naujuoju Leaf. Mano šeimai jau užtektų tris kartus per mėnesį krauti.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąTrečios kartos „Nissan Leaf“ – iššūkis elektromobilių skeptikams
Technologijos.lt
280km jau pakankamas atstumas, kurį galima nuvažiuoti su naujuoju Leaf. Mano šeimai jau užtektų tris kartus per mėnesį krauti.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąPakrovimas kol kas nemokamas
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet kiek reikia nuvažiuoti km, kad tas nemokamas pakrovimas padengtų kainų skirtumą tarp elektromobilio ir jo dyzelinio atitikmens?
Jei kam reikia excel failiukoPaskutinis taisė booraz; 2015.11.10, 20:29.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Žodžiu, kad elektromobilis atsipirktų bent per 10 metų (su pateiktom kainom, kur elektra 30% atpiginta, o dyzelinas 30% pabrangintas), tai reikia į metus nuvažiuoti 29kkm, arba vidutiniškai per dieną 80km ir neplanuot ilgesnių nei 280km kelioniu (per dieną). Tai pasirinkimas arba įmonei aptarnaujančiai kokius pardavimo automatus ar pan, arba toli į darbą važinėjančiam. Realiai jei gyveni mieste ir kas antrą savaitgalį išvažiuoji už miesto, tai realus atsipirkimas siekia 20 metų. Taigi net Leaf yra daugeliu atvejų arba eko-maniakam arba hipsteriam. Realios ekonominės naudos nėra.
Comment
-
Na, kita vertus elektromobilį galima pirkti nebūtinai esant eko-maniakui arba hipsteriui. Yra ir daugiau potencialiai dominančių techninių parametrų, kurie galėtų sudominti ne vieną: automobilio greitis, įsibėgėjimo staigumas, tyla važiuojant, netgi tam tikras patogumas dėl kuro (jeigu gali pasikrauti kiekvieną vakarą namuose, nereikia sukti galvos apie degalines), o ir priežiūra kaip suprantu gerokai paprastesnė.
Be abejo, šie faktoriai nėra lemiantys priimant sprendimą įsigyti du kartus brangesnį automobilį žmogui, kuris galvoja apie patį pigiausią paprastą automobilį. Bet tam, kas gali sau tą leisti labai nesukdamas galvos dėl atsipirkimo, tai kodėl gi ne.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąŽodžiu, kad elektromobilis atsipirktų bent per 10 metų (su pateiktom kainom, kur elektra 30% atpiginta, o dyzelinas 30% pabrangintas).AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Jei nereikėtų sukti galvos dėl atsipirkimo ir kaštų, tai tikrai pirktum ne Leaf Yra ir gerai atrodančių ir komfortabilių elektromobilių. Taigi Leaf yra tam atvejui, kai neįperki Teslos, bet visvien nori elektromobilio, nors jis neatsipirks. Taip tik eko-maniakai ar hipsteriai elgiasi. Jei neesi toks ir gali nusipirkti 40k€ kainuojantį automobilį reikės daugiau motyvacijos nei tylus važiavimas. Turėtų būti ekonominė motyvacija - 0% PVM, automobilio mokesčio nebuvimas (pas mus jo ir taip nėra), na bet kas, kad padarytų atsiperkamumą bent 5m.
O dyzelino kaina šiai dienai Lietuvoje nesieka nė 1€...
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąŽodžiu, kad elektromobilis atsipirktų bent per 10 metų (su pateiktom kainom, kur elektra 30% atpiginta, o dyzelinas 30% pabrangintas), tai reikia į metus nuvažiuoti 29kkm, arba vidutiniškai per dieną 80km ir neplanuot ilgesnių nei 280km kelioniu (per dieną). Tai pasirinkimas arba įmonei aptarnaujančiai kokius pardavimo automatus ar pan, arba toli į darbą važinėjančiam. Realiai jei gyveni mieste ir kas antrą savaitgalį išvažiuoji už miesto, tai realus atsipirkimas siekia 20 metų. Taigi net Leaf yra daugeliu atvejų arba eko-maniakam arba hipsteriam. Realios ekonominės naudos nėra.
Comment
Comment