Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    To be fair teko ir po 2,12 eur/l benziną piltis. Ir šiaip gal toks biškį offtopic, bet kodėl nukritus naftos kainai (dabar yra žemiausia per visus šiuos metus), degalai Lietuvoje vistiek yra 20% bragesni (95A) nei metų pradžioje? Ir kodėl palyginus metų pradžios ir dabartines kainas tas skirtumas Lietuvoje yra by far didžiausias Europoje (dėl įdomumo prieš savaitę pasidariau research'ą, kai kur buvo grįžusios į prieškarines kainas, daugumoje šalių +3-9%, pas kaimynus +9-15%)? Tam yra kažkokios objektyvios priežastys ar tai yra tiesiog tradicinis lietuviškas godumas + infliacija?
    Ne apie benziną, bet dyzelį neblogai paaiškina Mauricas su grafiku:

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...litra-24502941

    Kitose šalyse daug kur valdžia sugalvojo švelninti kuro kainų kilimą su visokiom kompensacijom, akcizo, pvm ar cashback pavidalu, o pas mus, visa laimė, to nedarė.

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

      To be fair teko ir po 2,12 eur/l benziną piltis. Ir šiaip gal toks biškį offtopic, bet kodėl nukritus naftos kainai (dabar yra žemiausia per visus šiuos metus), degalai Lietuvoje vistiek yra 20% bragesni (95A) nei metų pradžioje? Ir kodėl palyginus metų pradžios ir dabartines kainas tas skirtumas Lietuvoje yra by far didžiausias Europoje (dėl įdomumo prieš savaitę pasidariau research'ą, kai kur buvo grįžusios į prieškarines kainas, daugumoje šalių +3-9%, pas kaimynus +9-15%)? Tam yra kažkokios objektyvios priežastys ar tai yra tiesiog tradicinis lietuviškas godumas + infliacija?
      Dėl karo Ukrainoje ir po pandemijos sutrikusių tiekimo grandinių (c).

      Jau visai ne į temą, bet teko lankytis kapinėse ir nugirst duobkasių pokalbį kaip kapo duobės iškasimo kaina būdavo 300-400, bet po karo tapo 500-600. Labai įdomu kaip karas įtakojo duobės iškasimo kainą.

      Comment


        Parašė rmss Rodyti pranešimą

        Dėl karo Ukrainoje ir po pandemijos sutrikusių tiekimo grandinių (c).

        Jau visai ne į temą, bet teko lankytis kapinėse ir nugirst duobkasių pokalbį kaip kapo duobės iškasimo kaina būdavo 300-400, bet po karo tapo 500-600. Labai įdomu kaip karas įtakojo duobės iškasimo kainą.
        Nū tai juk duobkasiui tenka pirkti pabrangusį benziną ir elektrą. Gera tendencija, blogai tik turintiems daug greitai nuvertėjančio cash.
        -

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          kodėl palyginus metų pradžios ir dabartines kainas tas skirtumas Lietuvoje yra by far didžiausias Europoje (dėl įdomumo prieš savaitę pasidariau research'ą, kai kur buvo grįžusios į prieškarines kainas, daugumoje šalių +3-9%, pas kaimynus +9-15%)? Tam yra kažkokios objektyvios priežastys ar tai yra tiesiog tradicinis lietuviškas godumas + infliacija?
          Dar prieš 25 metus vienos degalinių tinklo (skandinaviško kapitalo) vadovas pasakė "kainas padidino konkurentai, todėl mes taip pat privalome didinti kainas".

          Comment


            Pigiausia kaina yra savos saulės elektrinės kaina - tokiu atveju pagal ekploatacijos išlaidas net dujinis priusas ruko kamputyje.

            Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

            Jei imsim, kad elektromobilis suvartoja 20kwh 100km, kas yra realu, tai net ir pigiausia kaina kraunantis naktį, turėsm 9 Eurų sanaudas nuvažiuoti 100km. Su Dujom šiuo metu nuvažiuoju 100 km už 7-8 eurus, automobilis nėra pats ekonomiškiausias ir kainuoja 10 kartų pigiau už elektravalgį.

            Comment


              Parašė evil Rodyti pranešimą
              Ne apie benziną, bet dyzelį neblogai paaiškina Mauricas su grafiku:

              https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...litra-24502941

              Kitose šalyse daug kur valdžia sugalvojo švelninti kuro kainų kilimą su visokiom kompensacijom, akcizo, pvm ar cashback pavidalu, o pas mus, visa laimė, to nedarė.
              Mūsų valdžiažmogiai nutarė uždrausti įvežti degalus, kurie yra kanistrose (anksčiau buvo galima įvežti 10ltr), bet aš šiek tiek padirbėjau ir mano automobilio bakas padidėjo nuo 55 iki 93ltr.

              Comment


                Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                Pigiausia kaina yra savos saulės elektrinės kaina - tokiu atveju pagal ekploatacijos išlaidas net dujinis priusas ruko kamputyje.


                Jo, tik sumoj reikia tada kaip minimum 40-50k ant mašinos ir elektrinių vertinant investiciją ir potencialias palūkanas, tai prijusas tikrai nerūko.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Mūsų valdžiažmogiai nutarė uždrausti įvežti degalus, kurie yra kanistrose (anksčiau buvo galima įvežti 10ltr), bet aš šiek tiek padirbėjau ir mano automobilio bakas padidėjo nuo 55 iki 93ltr.
                  Oficialus šaltinis yra draudimo? nes iš lenkijos tempia žmonės kanistrais

                  Comment


                    Vertinant išlaidas eksploatacijai - rūko ir dar kaip.

                    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                    Jo, tik sumoj reikia tada kaip minimum 40-50k ant mašinos ir elektrinių vertinant investiciją ir potencialias palūkanas, tai prijusas tikrai nerūko.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Degalai nuo Covidinių kainų apie 1 EUR / l truputį augo, o šiemet prasidėjus karui pasiekė benzinas 1,75 EUR/l , dyzelis 1,80 EUR. Kilometro savikaina degalams apie 10-15 centų, benzinui kiek daugiau.
                      Elektra brango kur kas labiau labiau Įdomu, kaip ten yra iš tikrųjų su elektomobilių naudojimo ekonomika.
                      Kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km mieste ir užmiestyje?
                      Auto su vidaus degimo varikliu kuro pripylus už 100 Eur judėjimui panaudojama viso labo 20 Eur, visa kita – nuostoliai. Elektromobilių efektyvumo proporcija atvirkštinė. Manau, kad negalima sau leisti apie tai negalvoti skaičiuojant „naudojimo ekonomiją“.

                      Comment


                        Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

                        Auto su vidaus degimo varikliu kuro pripylus už 100 Eur judėjimui panaudojama viso labo 20 Eur, visa kita – nuostoliai. Elektromobilių efektyvumo proporcija atvirkštinė. Manau, kad negalima sau leisti apie tai negalvoti skaičiuojant „naudojimo ekonomiją“.
                        Į šitą paprastai neįskaičiuojami elektros nuostoliai, perdavimo tinkluose ir savaiminis baterijos išsikrovimas stovint. Dar reiktų palyginti kiek efektyvi elektros gamyba ir naftos perdirbimas.

                        Comment


                          Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

                          Auto su vidaus degimo varikliu kuro pripylus už 100 Eur judėjimui panaudojama viso labo 20 Eur, visa kita – nuostoliai. Elektromobilių efektyvumo proporcija atvirkštinė. Manau, kad negalima sau leisti apie tai negalvoti skaičiuojant „naudojimo ekonomiją“.
                          Galima. Externalized costs senas kaip pasaulis.

                          Comment


                            Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
                            Oficialus šaltinis yra draudimo? nes iš lenkijos tempia žmonės kanistrais
                            Kam važiuoti į Lenkiją, jeigu galima nuvažiuoti į Belarusiją?

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Kam važiuoti į Lenkiją, jeigu galima nuvažiuoti į Belarusiją?
                              Kam rašinėt nesamones jeigu nesugebi į klausimą atsakyti.

                              Comment


                                Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
                                Kam rašinėt nesamones jeigu nesugebi į klausimą atsakyti.
                                Tai kodėl tu visą laiką rašinėji nesąmones?

                                Comment


                                  Paskutinius pranešimus, kur rašoma vien apie dyzelį reikėtų perkelti į degalų kainų temą.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Į šitą paprastai neįskaičiuojami elektros nuostoliai, perdavimo tinkluose ir savaiminis baterijos išsikrovimas stovint. Dar reiktų palyginti kiek efektyvi elektros gamyba ir naftos perdirbimas.
                                    Litis ne švinas nėra savaiminio išsikrovimo

                                    Comment


                                      Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                      Litis ne švinas nėra savaiminio išsikrovimo
                                      Mažiau, bet išsikrauna.

                                      Comment


                                        Nemokamas balius eina į pabaigą.

                                        15min.lt 2022.09.15
                                        Lidl“ planuoja apmokestinti elektromobilių įkrovimo stoteles
                                        https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...ms-221-1932262

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Mažiau, bet išsikrauna.
                                          Na nebūtina rašinėt nesąmonių, jeigu nežinai. Taip 'yra' išsikrovimas, bet jis toks mažas, kad neverta rašyt. Šviną palaikyt įkrautą turbūt EV išleidžiau daugiau elektros nei savaiminis ličio jonų batarkės išsikrovimas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X