Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Būtų buvęs normalus mechaninis rankinis stabdis, nebūtų buvę tokios baigties.

    Comment


      Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
      Automobilis akseleravo, kai buvo minamas stabdžio pedalas, pasekoje 1 žuvo 20 sužeistų.
      Šitas BMW irgi akseleravo, kai buvo stabdomas, todėl iškrito iš parkingo, nėra tobulų auto.
      Prancūzai aišku iš principo bandys kaltę versti Teslai, kai patys elektromobilių (apart kelių vaikiškų modelių) nelabai gamina. Tik įdomu, kaip pabandys paaiškinti, nes jei būtų surinkimo klaida, iš kart pasimatytų.

      Paskutinis taisė Lettered; 2021.12.19, 22:00.
      Flickr

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
        Būtų buvęs normalus mechaninis rankinis stabdis, nebūtų buvę tokios baigties.
        Siu giliu liūdesiu pranešu kad net ir įprastose VDV varomuose automobiliuose mechaninis lyninis jau retenybė.
        Kaip ir galimybė raktu užgesinti varikį kol automobilis juda

        Comment


          Visą laiką rašiau žinodamas tik tiek informacijos, kiek buvo originaliame video. Pasidomėjęs kiek daugiau, sužinojau, jog automobilis šoko stovint prie raudono šviesoforo. Taip pat turim video iš Le Sarawan restorano, kuriame galime matyti lekiantį automobilį, taip pat video gale parodo nulankstytus stulpus. Šis video leidžia viską paskaičiuoti - nuo automobilio priekio dingimo kadre iki pirmų smūgio garsų yra ~1.435 s. Atstumas tarp automobilio kadre iki pirmų numuštų stulpų pagal Google Maps yra ~64,82 metro. Paskaičiuojame garso greitį šiam atstumui, atimame jį nuo prieš tai gauto laiko ir gauname ~1,246 s. Automobilio vidutinis greitis šioje atkarpoje gaunasi 52 m/s, ~187 km/h. Paimkime atstumą nuo raudono šviesoforo iki pirmų numuštų stulpų - ~203,65 metro. Internete radau, jog paprastos Tesla Model 3 akceleracija yra apie 6 m/s^2. Reiškiasi, automobilis lėkė ~8,239 s. Sudauginam su 6 m/s^2 ir gaunam 49,434 m/s, ~177 km/h. Abiem būdais gauname panašų atsakymą, netgi galima pasakyti, jog greičiausiai stabdoma nebuvo. Ar galima aštuonias sekundes spaust gazą nesuprantant ką darai - nežinau, dar neteko.
          Tačiau net ir šis automobilis turi rankinį stabdį, tiesa jis elektroninis. Ar paspaudus laikyt mygtuką, ar traukt rankinį manau smegenims yra tas pats, manau čia tiesiog veikė išgąstis arba automobilio neišmanymas, nes šioje Tesloje rankiniui įjungti važiuojant yra naudojamas „P“ pavaros mygtukas. Nėra intuityvu, tačiau profesionalus taksi vairuotojas tokį dalyką turėtų žinoti.
          Įspėju jog skaičiavau su internetiniais skaičiuokliais, tačiau formules vis dar atsimenu, ir mintinai patikrinus atrodo viskas teisingai.
          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20211219_222346.png
Views:	585
Size:	1,59 MB
ID:	1937643 Click image for larger version

Name:	Screenshot_20211219_222502.png
Views:	568
Size:	1,69 MB
ID:	1937644

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
            manau čia tiesiog veikė išgąstis arba automobilio neišmanymas
            Arba galbūt klaidos programiniame kode. Galima rasti daug informacijos, kad Teslos yra prikimštos įvairių abejotinos vertės ir saugumo funkcijų, kurias valdo kompiuteris. Nežinau kaip tiksliai tai veikia, bet jei kartais durniuoti gali pradėti telefonas, laptopas arba eilinis parkavimo automatas, tai galbūt ir tokia perdėtai kompiuterizuota mašina gali?

            Comment


              Parašė Autokratas Rodyti pranešimą

              Arba galbūt klaidos programiniame kode. Galima rasti daug informacijos, kad Teslos yra prikimštos įvairių abejotinos vertės ir saugumo funkcijų, kurias valdo kompiuteris. Nežinau kaip tiksliai tai veikia, bet jei kartais durniuoti gali pradėti telefonas, laptopas arba eilinis parkavimo automatas, tai galbūt ir tokia perdėtai kompiuterizuota mašina gali?
              Turėjau omenyje avarinį stabdymą, o ne pačią akceleraciją nuo šviesoforo. O kad sutaptų ir netikėta akceleracija, ir dingtų visi stabdžių įjungimo būdai, jau skamba kaip Final Destination filmas, o ne kaip realiai galintis įvykti atvejis.
              P. S. Nauji automobiliai lygiai taip pat važiuoja ant programinio kodo - kodėl tik Teslose visiems pirma mintis būna kad „mašina pati kažką padarė“? Arba žiūrim vienodai, arba nežiūrim iš vis.
              Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2021.12.20, 00:10.

              Comment


                Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                NE. Ne hidrauliniai, "brake-by-wire", pedalas spaudžia jutiklį.

                "Tesla uses electric disc brakes made by Brembo for most of its vehicles. Tesla vehicles also use their electric drive motors for braking, as they generate power and slow the car down. This is called regenerative braking.

                https://www.brembo.com/en/company/news/future-brake


                Matau tradicinius hidraulinius

                -

                Comment


                  Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                  Siu giliu liūdesiu pranešu kad net ir įprastose VDV varomuose automobiliuose mechaninis lyninis jau retenybė.
                  Kaip ir galimybė raktu užgesinti varikį kol automobilis juda
                  Tai daro nesaugesnes mašinas šiais "saugumas nr 1" laikais?

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                    Tai niekaip nepaaiškina automobilio akseleracijos spaudžiant „stabdį“.
                    paaiškina teslos funkcija kai "single pedal" sistema įjungta. Kai atleidžiamas gazas, automatiškai pradeda veikt regeneracija ir automobilis stabdomas. labai efektyvu, ir kaladėlės nesidrožia, ir elektra taupoma. tik bėdelė matyt mastyme - mašina stabdos, jausmas kad spaustum stabdį, ir matyt užmynė gazą kaip stabdį. labai reik priprast prie šitos funkcijos, ji tokia biški mindfuckinė.
                    *censored*

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Tai daro nesaugesnes mašinas šiais "saugumas nr 1" laikais?
                      Laikai mygtuką ir viskas veikia kaip trosiniais laikais. O ir dėl variklio mygtuko, bent jau toyotose jį palaikius tam tikrą laiką atsijungia degimas.

                      Comment


                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                        paaiškina teslos funkcija kai "single pedal" sistema įjungta. Kai atleidžiamas gazas, automatiškai pradeda veikt regeneracija ir automobilis stabdomas. labai efektyvu, ir kaladėlės nesidrožia, ir elektra taupoma. tik bėdelė matyt mastyme - mašina stabdos, jausmas kad spaustum stabdį, ir matyt užmynė gazą kaip stabdį. labai reik priprast prie šitos funkcijos, ji tokia biški mindfuckinė.
                        Iš ties galimas variantas. Tada šiam taksi vairuotojui būtų šakės - nemokėjo naudotis automobiliu, aštuonias sekundes lėkė nepabandęs pakelt kojos, ir ant galo užmušė žmogų.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Tai daro nesaugesnes mašinas šiais "saugumas nr 1" laikais?
                          Matyt mechaninai gedimai tokie reti kad avarinio (rankinio lyninio) stabdžio realiai nebereikia ir jis naudojamas tik kaip parkavimo stabdis kurį gali atlikti ir elektroninis stabdis.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Matyt mechaninai gedimai tokie reti kad avarinio (rankinio lyninio) stabdžio realiai nebereikia ir jis naudojamas tik kaip parkavimo stabdis kurį gali atlikti ir elektroninis stabdis.
                            Su elektriniu "rankiniu" nesunku automatizuoti kad automobilis nepariedėtų atbulas pajudant į priekį įkalnėje - nemenkai daliai vairuotojų tai aktualiau už galimybę stabdyti ranka ekstra atveju.

                            Ir policija dėkoja, nes saules paišyti neįmanoma

                            Comment


                              Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                              Su elektriniu "rankiniu" nesunku automatizuoti kad automobilis nepariedėtų atbulas pajudant į priekį įkalnėje - nemenkai daliai vairuotojų tai aktualiau už galimybę stabdyti ranka ekstra atveju.

                              Ir policija dėkoja, nes saules paišyti neįmanoma
                              Kodėl negalima saulių paišyti? Norint manau gautųsi. VW elektroninis rankinis stabis palaikius mygtuką veikia labai panašiai kaip paprastas. Saulių nepaišau, bet tuščioj aikštelėj žiemą pasibandžiau kaip veikia. Ne toks jautrus kaip paprastas rankinis, bet tuo skirtumai ir baigiasi.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Kodėl negalima saulių paišyti? Norint manau gautųsi. VW elektroninis rankinis stabis palaikius mygtuką veikia labai panašiai kaip paprastas. Saulių nepaišau, bet tuščioj aikštelėj žiemą pasibandžiau kaip veikia. Ne toks jautrus kaip paprastas rankinis, bet tuo skirtumai ir baigiasi.
                                Tame ir esmė, kad visi elektroniniai rankiniai stabdžiai palaikius mygtuką užrakina ratus. Juk jo paskirtis yra ne tik sustabdyti nuo riedėjimo, bet ir sustabdyti sugedus pagrindiniam stabdžiui.

                                Comment


                                  Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                  Su elektriniu "rankiniu" nesunku automatizuoti kad automobilis nepariedėtų atbulas pajudant į priekį įkalnėje - nemenkai daliai vairuotojų tai aktualiau už galimybę stabdyti ranka ekstra atveju.

                                  Ir policija dėkoja, nes saules paišyti neįmanoma
                                  Bet juk įkalnės stabdį galima padaryti ir nepanaikinant rankinio stabdžio mechanikos. Ypač kai kalbame apie automobilius su automatiniu (regeneraciniu) stabdžiu. Nors tikrai sutinku, kad patogus dalykas.

                                  Dėl saulių tai taip.


                                  Comment


                                    Nesu gyvenime vairavęs mašinos su elektriniu rankiniu stabdžiu, bet daugumoje buvo kalnų stabdis, neleižiantis pajudėt atgal. Tai labai elementariai realizuojama siuolaikinese stabdziu sistemose per hidrauliką.

                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Bet juk įkalnės stabdį galima padaryti ir nepanaikinant rankinio stabdžio mechanikos. Ypač kai kalbame apie automobilius su automatiniu (regeneraciniu) stabdžiu. Nors tikrai sutinku, kad patogus dalykas.


                                    Comment


                                      Paskelbta Renault Megane E-Tech kaina. Prasideda nuo €35'000, prieš subsidijas. Manau kad būsimas "bestselleris".




                                      Comment


                                        Labiau į crossover panašus negu į klasikinę Meganę. Belieka palinkėti jiems sėkmės.

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                          Labiau į crossover panašus negu į klasikinę Meganę. Belieka palinkėti jiems sėkmės.
                                          Pažiūrėjau kelis ankstyvus testus, ir ten paminėjo kad ID3 alternatyva. Ir kad gale vietos nedaug, mažiau nei ID3. Tai kaip ir crossover, bet kaip ir ne.

                                          Ir matmenys:
                                          • Ilgis x plotis x aukštis (metrais)
                                          • Megane E-Tech = 4,21 x 1,80 x 1,51
                                          • ID3 = 4,26 x 1,81 x 1,57

                                            Mažesnis už pvz. Audi A3 Sportback. Tik aišku su elektrinėm mašinom (erdve kabinos viduje) kiek kitaip.
                                          • Audi A3 Sportback = 4,34 x 1,82 x 1,45

                                          Comment

                                          Working...
                                          X