Būtų buvęs normalus mechaninis rankinis stabdis, nebūtų buvę tokios baigties.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimąAutomobilis akseleravo, kai buvo minamas stabdžio pedalas, pasekoje 1 žuvo 20 sužeistų.
Prancūzai aišku iš principo bandys kaltę versti Teslai, kai patys elektromobilių (apart kelių vaikiškų modelių) nelabai gamina. Tik įdomu, kaip pabandys paaiškinti, nes jei būtų surinkimo klaida, iš kart pasimatytų.
Paskutinis taisė Lettered; 2021.12.19, 22:00.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąBūtų buvęs normalus mechaninis rankinis stabdis, nebūtų buvę tokios baigties.
Kaip ir galimybė raktu užgesinti varikį kol automobilis juda
- 3 patinka
Comment
-
Visą laiką rašiau žinodamas tik tiek informacijos, kiek buvo originaliame video. Pasidomėjęs kiek daugiau, sužinojau, jog automobilis šoko stovint prie raudono šviesoforo. Taip pat turim video iš Le Sarawan restorano, kuriame galime matyti lekiantį automobilį, taip pat video gale parodo nulankstytus stulpus. Šis video leidžia viską paskaičiuoti - nuo automobilio priekio dingimo kadre iki pirmų smūgio garsų yra ~1.435 s. Atstumas tarp automobilio kadre iki pirmų numuštų stulpų pagal Google Maps yra ~64,82 metro. Paskaičiuojame garso greitį šiam atstumui, atimame jį nuo prieš tai gauto laiko ir gauname ~1,246 s. Automobilio vidutinis greitis šioje atkarpoje gaunasi 52 m/s, ~187 km/h. Paimkime atstumą nuo raudono šviesoforo iki pirmų numuštų stulpų - ~203,65 metro. Internete radau, jog paprastos Tesla Model 3 akceleracija yra apie 6 m/s^2. Reiškiasi, automobilis lėkė ~8,239 s. Sudauginam su 6 m/s^2 ir gaunam 49,434 m/s, ~177 km/h. Abiem būdais gauname panašų atsakymą, netgi galima pasakyti, jog greičiausiai stabdoma nebuvo. Ar galima aštuonias sekundes spaust gazą nesuprantant ką darai - nežinau, dar neteko.
Tačiau net ir šis automobilis turi rankinį stabdį, tiesa jis elektroninis. Ar paspaudus laikyt mygtuką, ar traukt rankinį manau smegenims yra tas pats, manau čia tiesiog veikė išgąstis arba automobilio neišmanymas, nes šioje Tesloje rankiniui įjungti važiuojant yra naudojamas „P“ pavaros mygtukas. Nėra intuityvu, tačiau profesionalus taksi vairuotojas tokį dalyką turėtų žinoti.
Įspėju jog skaičiavau su internetiniais skaičiuokliais, tačiau formules vis dar atsimenu, ir mintinai patikrinus atrodo viskas teisingai.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąmanau čia tiesiog veikė išgąstis arba automobilio neišmanymas
Comment
-
Parašė Autokratas Rodyti pranešimą
Arba galbūt klaidos programiniame kode. Galima rasti daug informacijos, kad Teslos yra prikimštos įvairių abejotinos vertės ir saugumo funkcijų, kurias valdo kompiuteris. Nežinau kaip tiksliai tai veikia, bet jei kartais durniuoti gali pradėti telefonas, laptopas arba eilinis parkavimo automatas, tai galbūt ir tokia perdėtai kompiuterizuota mašina gali?
P. S. Nauji automobiliai lygiai taip pat važiuoja ant programinio kodo - kodėl tik Teslose visiems pirma mintis būna kad „mašina pati kažką padarė“? Arba žiūrim vienodai, arba nežiūrim iš vis.Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2021.12.20, 00:10.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
NE. Ne hidrauliniai, "brake-by-wire", pedalas spaudžia jutiklį.
"Tesla uses electric disc brakes made by Brembo for most of its vehicles. Tesla vehicles also use their electric drive motors for braking, as they generate power and slow the car down. This is called regenerative braking.
https://www.brembo.com/en/company/news/future-brake
Matau tradicinius hidraulinius
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Siu giliu liūdesiu pranešu kad net ir įprastose VDV varomuose automobiliuose mechaninis lyninis jau retenybė.
Kaip ir galimybė raktu užgesinti varikį kol automobilis juda
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai niekaip nepaaiškina automobilio akseleracijos spaudžiant „stabdį“.*censored*
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai daro nesaugesnes mašinas šiais "saugumas nr 1" laikais?
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
paaiškina teslos funkcija kai "single pedal" sistema įjungta. Kai atleidžiamas gazas, automatiškai pradeda veikt regeneracija ir automobilis stabdomas. labai efektyvu, ir kaladėlės nesidrožia, ir elektra taupoma. tik bėdelė matyt mastyme - mašina stabdos, jausmas kad spaustum stabdį, ir matyt užmynė gazą kaip stabdį. labai reik priprast prie šitos funkcijos, ji tokia biški mindfuckinė.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai daro nesaugesnes mašinas šiais "saugumas nr 1" laikais?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Matyt mechaninai gedimai tokie reti kad avarinio (rankinio lyninio) stabdžio realiai nebereikia ir jis naudojamas tik kaip parkavimo stabdis kurį gali atlikti ir elektroninis stabdis.
Ir policija dėkoja, nes saules paišyti neįmanoma
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Su elektriniu "rankiniu" nesunku automatizuoti kad automobilis nepariedėtų atbulas pajudant į priekį įkalnėje - nemenkai daliai vairuotojų tai aktualiau už galimybę stabdyti ranka ekstra atveju.
Ir policija dėkoja, nes saules paišyti neįmanoma
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl negalima saulių paišyti? Norint manau gautųsi. VW elektroninis rankinis stabis palaikius mygtuką veikia labai panašiai kaip paprastas. Saulių nepaišau, bet tuščioj aikštelėj žiemą pasibandžiau kaip veikia. Ne toks jautrus kaip paprastas rankinis, bet tuo skirtumai ir baigiasi.
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Su elektriniu "rankiniu" nesunku automatizuoti kad automobilis nepariedėtų atbulas pajudant į priekį įkalnėje - nemenkai daliai vairuotojų tai aktualiau už galimybę stabdyti ranka ekstra atveju.
Ir policija dėkoja, nes saules paišyti neįmanoma
Dėl saulių tai taip.
Comment
-
Nesu gyvenime vairavęs mašinos su elektriniu rankiniu stabdžiu, bet daugumoje buvo kalnų stabdis, neleižiantis pajudėt atgal. Tai labai elementariai realizuojama siuolaikinese stabdziu sistemose per hidrauliką.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bet juk įkalnės stabdį galima padaryti ir nepanaikinant rankinio stabdžio mechanikos. Ypač kai kalbame apie automobilius su automatiniu (regeneraciniu) stabdžiu. Nors tikrai sutinku, kad patogus dalykas.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąLabiau į crossover panašus negu į klasikinę Meganę. Belieka palinkėti jiems sėkmės.
Ir matmenys:- Ilgis x plotis x aukštis (metrais)
- Megane E-Tech = 4,21 x 1,80 x 1,51
- ID3 = 4,26 x 1,81 x 1,57
Mažesnis už pvz. Audi A3 Sportback. Tik aišku su elektrinėm mašinom (erdve kabinos viduje) kiek kitaip. - Audi A3 Sportback = 4,34 x 1,82 x 1,45
Comment
Comment