Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu nuo kitų metų elektra pabrangs porą kartų ar dar daugiau, tai tikrausiai kelionių kainos su VDV automobiliais bus panasios, kaip ir elektromobiliais.

    Comment


      Na absurdas, net iš elektromobilių fanų pusės žiūrint.
      Ekstremaliau už the great reset ekstremistus.

      Comment


        Norvegija turi didelį elektros perteklių, dauguma elektros iš hidroelektrinių ir elektromobiliai gauna dideles lengvatas, nuo parkavimo iki jokio PVM ant pirkimo kainos. Tai ten, apart klimatą, elektromobiliai yra logiška. Kodėl kitos šalys imasi elektromobilių-ekstremizmo, neįsivaizduoju...

        Elektros kainos šį mėnesį.

        Comment


          Trumpalaikis chaosas su tomis kainomis, ilguoju laikotarpiu turės normalizuotis arba bus perdaroma kainodara, nes akivaizdu jog tokios volatalios kainos kenkia visiems. Problema juk ne tame kad visa visa elektra staigiai tapo labai brangi, o tame kad kainos nustatomos pagal ribinį modelį. Gali 99.9999999999% elektros pasigaminti super pigiai už eurą, bet jei likusį 0.0000000001% niekaip kitaip negalėsi padengti kaip tik tūkstantį kainuojančia anglimi ar dujomis, tuomet visos elektros kaina ir bus tūkstantis. Prancūzai kažkurią dieną atominėse ar ne penkis kart pigiau gaminos elektrą nei rinkos kaina ir tas viršpelnis liko pas juos. Tas pats ir su hidroelektrinių elektra, saulės jėgainių elektra, vėjo malūnams didesnė kaina bent jau kompensuoja dalį negautų pajamų dėl silpnesnio vėjo. Padėtis normalizuosis arba bus pertvarkytas kainų nustatymas. Bet kokiu atveju kažkas turės keistis, jog apsisaugoti nuo panašių šuolių ateityje, geriausia būtų nulipti nuo dujų adatos...

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Lrytas 2021.10.09
            Belgija ir Norvegija imasi drastiškų sprendimų
            thx for moar FUD.

            perekupų načialnyka apie atomines šneka ir tik 1000 jų tereikia... 1000 atominių tai 1 000 000 000 kW / 65 mln das auto = 15 kW, škia jei visi vokiečiai pasikeis das auto į elektrines ir važinės 24/7 non stop elektros vos vos užteks, todėl siūlyčiau 1100 statyt /S

            Comment


              Parašė transpondster Rodyti pranešimą

              thx for moar FUD.

              perekupų načialnyka apie atomines šneka ir tik 1000 jų tereikia... 1000 atominių tai 1 000 000 000 kW / 65 mln das auto = 15 kW, škia jei visi vokiečiai pasikeis das auto į elektrines ir važinės 24/7 non stop elektros vos vos užteks, todėl siūlyčiau 1100 statyt /S
              O krovininiams ir spec transportui?

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                O krovininiams ir spec transportui?
                Germany consumes 2,383,393 barrels per day (B/d) of oil as of the year 2016
                ~100 000 BOE / h = 170 000 000 kW, paimkit 40% naudinguma (lengviem per dosnu, furos lyg ir link 50%) = 70 GW, pirmai netiksliai parašiau, vokiečių atomkės 1,4GW, taigi 50 atomkių, pridėkit 10% dėl capactiy factor. 55 reaktorių pakeist vokiečių naftos sunaudojimą.

                Comment


                  Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1633852261802.jpg
Views:	694
Size:	84,4 kB
ID:	1919001
                  Flickr

                  Comment



                    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                    thx for moar FUD.

                    perekupų načialnyka apie atomines šneka ir tik 1000 jų tereikia... 1000 atominių tai 1 000 000 000 kW / 65 mln das auto = 15 kW, škia jei visi vokiečiai pasikeis das auto į elektrines ir važinės 24/7 non stop elektros vos vos užteks, todėl siūlyčiau 1100 statyt /S
                    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                    Germany consumes 2,383,393 barrels per day (B/d) of oil as of the year 2016
                    ~100 000 BOE / h = 170 000 000 kW, paimkit 40% naudinguma (lengviem per dosnu, furos lyg ir link 50%) = 70 GW, pirmai netiksliai parašiau, vokiečių atomkės 1,4GW, taigi 50 atomkių, pridėkit 10% dėl capactiy factor. 55 reaktorių pakeist vokiečių naftos sunaudojimą.
                    Nelabai suprantu kas čia skaičiuojama.


                    – Vidutinis automobilis EU nuvažiuoja 10'000 - 15'000 km per metus.
                    – Dideli elektromobiliai, kaip Tesla Model X 90D, sunadoja 25-35 kWh/100km
                    – Imant intervalų viduriukus, vienas elektromobilis per metus sunadoja = 12500*30/100 = 3750 kWh = 3,75 MWh
                    – Ignalinos atomine pagamindavo apie 20 TWh per metus. Čia su dviem reaktoriais. Modernūs reaktoriai kaip Olkiluoto 3 pagamina 13-15 TWh per metus (vienas reaktorius).

                    Ignalinos/Visagino atominė elektrinė pagamindavo elektros kurios pakaktų 5,3 milijono elektromobilių.
                    20 TWh = 20'000'000 MWh
                    20'000'000 / 3,75 = 5'333'333

                    Ignalinos pagaminamos elektros užtektų visų Baltijos šalių automobiliams ir dar liktų elektros perteklius.
                    Vokietijoje 48 milijono lengvųjų automobilių. 4 atominės po tris reaktorius a la Olkiluoto 3 and we're done.
                    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.10.11, 11:56.

                    Comment


                      Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                      – Vidutinis automobilis EU nuvažiuoja 10'000 - 15'000 km per metus.
                      – Dideli elektromobiliai, kaip Tesla Model X 90D, sunadoja 25-35 kWh/100km
                      – Imant intervalų viduriukus, vienas elektromobilis per metus sunadoja = 12500*30/100 = 3750 kWh = 3,75 MWh
                      – Ignalinos atomine pagamindavo apie 20 TWh per metus. Čia su dviem reaktoriais. Modernūs reaktoriai kaip Olkiluoto 3 pagamina 13-15 TWh per metus (vienas reaktorius).

                      Ignalinos/Visagino atominė elektrinė pagamindavo elektros kurios pakaktų 5,3 milijono elektromobilių.
                      20 TWh = 20'000'000 MWh
                      20'000'000 / 3,75 = 5'333'333
                      12000 km reikš 1000 km į mėn.
                      Manyčiau Lietuvoje (didelė teritorija/mažas gyventojų tankis) reiškia, kad vidutinis automobilis, tenkindamas socialinius gyventojo ryšius, nuvažiuoja dvigubai daugiau. 20000-30000 km.

                      Comment


                        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                        Nelabai suprantu kas čia skaičiuojama.
                        Tačiau naudoto transporto pardavėjų asociacijos vadovas V.Baršys mano, jog Vokietija į elektromobilius persės nebent 2050 m., todėl benzininių ir dyzelinių automobilių pertekliumi džiaugsimės dar negreitai.
                        „Abejoju, jog vokiečiai nuspręs automobilių parką perdaryti į elektrinį, nes elektros tinklai neatlaikytų tokio didelio elektros poreikio. Kažkur buvo pateikti apskaičiavimai, jog jei visas automobilių parkas Vokietijoje taptų elektrinis, trūktų 1000 atominių elektrinių. Vien dėl to negalėtų visi staiga pereiti prie elektrinio transporto, nebent atsirastų kokios kosminės jėgos, kurios visiems padalintų elektros“, – pajuokavo V.Baršys.
                        pagal šito "juokautojo / negudro" teiginį suskaičiavau, kad 1000 reaktorių turint, visi DE auto turėtų 24/7 važinėt kad sunaudot tokį elektros kiekį
                        Paskutinis taisė transpondster; 2021.10.11, 20:33.

                        Comment


                          Siekiant užtikrinti nepertraukiamą ir patogią kelionę, teikiame aktualią informaciją apie šiuo metu esančius elektromobilių įkrovimo stotelių gedimus valstybinės reikšmės keliuose, kurių sutvarkymas gali užtrukti iki 2 mėnesių.


                          Nepamirškite benzino ir generatoriaus i bagažinę Žaliasis kursas šlubuoja...

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                            Siekiant užtikrinti nepertraukiamą ir patogią kelionę, teikiame aktualią informaciją apie šiuo metu esančius elektromobilių įkrovimo stotelių gedimus valstybinės reikšmės keliuose, kurių sutvarkymas gali užtrukti iki 2 mėnesių.


                            Nepamirškite benzino ir generatoriaus i bagažinę Žaliasis kursas šlubuoja...
                            AC veikia ir sugedusiose stotelėse, todėl generatorius nereikalingas. O kas reikalinga tai plugshare pasižiūrėt ir pasiplanuot, nes stotelės kas 50 km...

                            Comment


                              Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                              O kas reikalinga tai plugshare pasižiūrėt ir pasiplanuot, nes stotelės kas 50 km...
                              Degalinės yra dar tankiau (nekalbant apie rida).

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Degalinės yra dar tankiau (nekalbant apie rida).
                                Click image for larger version

Name:	P793446_01.jpg
Views:	311
Size:	45,3 kB
ID:	1922324

                                Comment


                                  Man tai smagu žiūrėti fosilijų fanus kurie galvoja kad išgyvens ir rėkia į kairę į dėšinę kaip elektra nieko gero.
                                  Šita jau jaučiau prieš 10+ metų, o dabar net nekyla abejonių.
                                  Manau 100 metų atgal, tokių pačių rėkiančių buvo arklio vežimas vs automobilis , laiptai vs ("bepilotis" žmogaus nevaldomas) liftas ir t.t.
                                  Technologijos ir patogumai laimi prieš tamsuolius.

                                  Comment


                                    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                    Man tai smagu žiūrėti fosilijų fanus kurie galvoja kad išgyvens ir rėkia į kairę į dėšinę kaip elektra nieko gero.
                                    Šita jau jaučiau prieš 10+ metų, o dabar net nekyla abejonių.
                                    Manau 100 metų atgal, tokių pačių rėkiančių buvo arklio vežimas vs automobilis , laiptai vs ("bepilotis" žmogaus nevaldomas) liftas ir t.t.
                                    Technologijos ir patogumai laimi prieš tamsuolius.
                                    As tai ju tiesiog nesuprantu - negi jiems patiems patinka girdeti ta garsa is pravaziuojanciu dyzeliu, uostyt smarve? Nu tarkim jie nera pabande vaziuoti su kokiu geru elektromobiliu (nes tada net nesneketu nesamoniu o tiesiog noretu vien su elektra vaziuot), nu bet grynai del svaresnio oro gatvese ir mazesnes akustines tarsos - negi jie nenori kad kuo daugiau elektromobiliu butu gatvese? O dabar toks vaizdas dziaugiasi kad Lietuvoj visiskai apgailetina infrastruktura elektromobiliams.

                                    Comment


                                      Yra vienas didelis skirtumas: niekas prievarta automobilių ir liftų nekišo, o elektromobilius valdžiažmogiai kiša (branginant degalus ir įvedant mokesčius).

                                      Comment


                                        Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                        Man tai smagu žiūrėti fosilijų fanus kurie galvoja kad išgyvens ir rėkia į kairę į dėšinę kaip elektra nieko gero.
                                        Šita jau jaučiau prieš 10+ metų, o dabar net nekyla abejonių.
                                        Manau 100 metų atgal, tokių pačių rėkiančių buvo arklio vežimas vs automobilis , laiptai vs ("bepilotis" žmogaus nevaldomas) liftas ir t.t.
                                        Technologijos ir patogumai laimi prieš tamsuolius.
                                        Niekas nesako, kad elektra niekada nelaimės. Tiesiog reikia dar kokių 10 metų kol elektra realiai pataps geresne alternatyva.

                                        Comment


                                          Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
                                          As tai ju tiesiog nesuprantu - negi jiems patiems patinka girdeti ta garsa is pravaziuojanciu dyzeliu, uostyt smarve? Nu tarkim jie nera pabande vaziuoti su kokiu geru elektromobiliu (nes tada net nesneketu nesamoniu o tiesiog noretu vien su elektra vaziuot), nu bet grynai del svaresnio oro gatvese ir mazesnes akustines tarsos - negi jie nenori kad kuo daugiau elektromobiliu butu gatvese? O dabar toks vaizdas dziaugiasi kad Lietuvoj visiskai apgailetina infrastruktura elektromobiliams.
                                          Taip, garsas patinka, ypač prie vairo sėdint.

                                          O tai, kad reikia uostyti pravažiuojančių dyzelių smarvę, tai čia yra vietinių institucijų apsileidimas ir nepriežiūra. Nes naujoms tesloms lengviau ir greičiau yra užsidirbt su trikoju krūmuose sėdint. Ne kartą teko matyti, kad priekyje policijos stovi koks scenicas ar kitoks laužas ir mėlyną dūmų uždangą duoda nuo sankryžos pajundant. Ar čia normalu? Normalu. O atimti TA už ledines lemputes numerių apšvietime irgi normalu? Taip, normalu, nors čia yra visiškai nepalyginami dalykai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X