Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kiek per tą laikotarpį išaugs elektros kaina? Apie tai šitas Skuodis (nežinau, kas jis toks) nieko nepasakė?
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimąGal nekainuos brangiau nei "pažaliavusiose" DE ar DK
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBent jau daug brangiau nei dabar (matant darbartines elektros ir dujų kainas rinkoje).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rPn Rodyti pranešimą
Saulės elektrinė ant stogo atsipirks ne per 7 metus, o per 4 metus.
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Baigsis dotacijos - neatsipirks per projektinį tarnavimo laiką.
1 kW instaliuotos galios pagamina apie 1000kWh per metus.
Tai yra per metus sutaupys tau 1000*0.16=160 Eur.
Kas reiškia, kad be dotacijos atsiperkamumas padidės dviem metais.
Elektros kainom nesikeičiant atsipirks ne per 7, o per 9 metus. O jei brangs iki 30ct/kwh tai atsipirks ne per 4, o per 5 metus.
Saulės elektrinių projektinis tarnavimo laikas būna 25 metai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rPn Rodyti pranešimą
Dabar dotacija yra 322,91 Eur už 1 kW saulės elektrinės.
1 kW instaliuotos galios pagamina apie 1000kWh per metus.
Tai yra per metus sutaupys tau 1000*0.16=160 Eur.
.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rPn Rodyti pranešimą
Dabar dotacija yra 322,91 Eur už 1 kW saulės elektrinės.
1 kW instaliuotos galios pagamina apie 1000kWh per metus.
Tai yra per metus sutaupys tau 1000*0.16=160 Eur.
Kas reiškia, kad be dotacijos atsiperkamumas padidės dviem metais.
Elektros kainom nesikeičiant atsipirks ne per 7, o per 9 metus. O jei brangs iki 30ct/kwh tai atsipirks ne per 4, o per 5 metus.
Saulės elektrinių projektinis tarnavimo laikas būna 25 metai.
"Garantijos:
Saulės moduliams 20/25 metų produkto ir efektyvumo garantija
Inverteriui nuo 5 iki 20 metų.
Montavimo konstrukcijoms 10 metų garantija."
Antra - prasidėjus kainų pasiutpolkei įrengimo kaina ~ 1-1.5 kEur/1kWh.
Apie rožinius akinius dėl ekonominių aspektų jau parašė @suoliuojantis
- 2 patinka
Comment
-
Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
Skaičiavimas toks lempinis. Visu pirma net ir turint tik 1 kW instaliuotos galios (dauguma statosi daugiau) pačiu geriausiu generavimo metu, tai yra saulėtomis pavasario ir vasaros dienomis, nuolat naudoti namų ūkyje po apytiksliai 1 kW praktiškai neįmanoma. Todėl didžiąją dalį tuo metu sugeneruotos energijos norėsi parduoti, o ne pats sunaudoti. O čia jau dalyvauja kitos kainos. Ir paradoksas: kuo daugiau bus įrengtų individualių saulės jėgainių, tuo labiau jos muš rinkos kainą vasarą ir pavasarį. Tuo tarpu kada namų ūkiuose vartojimas išauga labiausiai (t.y. žiemą) sava saulės jėgainė beveik beviltiška ką nors padėti.
Skaičiavimai skirti įrodyti, kad net nuėmus dotaciją, saulės elektrinės vis tiek atsiperka.
Kiekvienas pasiskaičiuoja pagal savo situaciją. Vieniem apsimoka labiau, kitiem mažiau. Jeigu netinka ant stogo, gali įsigyti elektrinę nutulusiame saulės parke.
Esmė yra tokia. Nereikia verkti dėl elektros kainų ir pykti ant susisiekimo ministro dėl jų kilimo. Yra alternatyvų gali pats ją pasigaminti pigiau (ar bent už 2020m. kainą).
Yra dotacija, gana nemaža. Puiki proga pasinaudoti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė rPn Rodyti pranešimą
Elektros pasaugojimas tinkle kainuoja 0.05 Eur/kwh. Sukauptą energiją gali naudoti visus metus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rPn Rodyti pranešimąSkaičiavimai skirti įrodyti, kad net nuėmus dotaciją, saulės elektrinės vis tiek atsiperka.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai kur tos "pelningos" elektrinės? - kodėl jų yra tiek mažai, kad jos nesugeba sumažinti didmeninių elektros kainų (iki bent 50€/MWh) net saulėta diena?
LT kaina:50 eur dar ne taip ir blogai.... Nebėra pigios elektros.21 - Aug 87,74 21 - Jul 88,32 21 - Jun 77,74 21 - May 50,35
- 1 patinka
Comment
-
Kalbant apie kainas tai nereikia pamiršti, kad LT nėra atskira sala. Jei net Švedijos pietuose ir Danijoje šiuo momentu €110-127/MWh, tai nieko stebėtino kad ir visose Baltic 110:
https://www.statnett.no/en/for-stake...-power-system/Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Lrytas.lt 2021.09.29
Būtų juokinga, jei nebūtų graudu: ką vairuoja patys valdininkai, lietuvius taip norintys persodinti į elektromobilius
http://www.lrytas.lt/auto/rinka/2021...ilius-20900737
- 3 patinka
Comment
-
O kam tokius clickbaitinius čia dėt? Gerai kad nepirko, nes konkurencija EV tik atsiranda ir būtų permokama ir būtų kitas straipsnis kad va perka baisiai brangius EV...
palyginus prieš 2 metus ką pirko Ioniq28, tai jau šiais metais ID3 būtų pigesnis ir su 2x didesne bateriją, kurios pilnai užtektų policijai ypač mieste.
- 3 patinka
Comment
-
Thursday evening at 5 p.m. in the factory forum in Wolfsburg. VW boss Herbert Diess and brand boss Ralf Brandstätter stand side by side on the stage. It's serious. The brand and the group are coming under increasing pressure on the world market. The world's largest car manufacturer is not only lagging behind its competitors when it comes to electrification and digitization. VW is also losing ground when it comes to productivity. If everything stays the same, so the haunting words of Diess, VW will no longer be competitive.
...
Tesla, but also the many new Chinese manufacturers, produce cheaper and faster. The quality of their vehicles is getting better and better and has now reached European standards.
...
Future competition with Tesla's new Gigafactory will be brutal. The electric car pioneer would set new standards in car production. A Tesla 3 is built in ten hours, more than three times as fast as a VW ID.3 in Zwickau. This puts Tesla in a different dimension when it comes to productivity and profitability.
https://www.businessinsider.de/wirts...zu-bestehen-a/
While VW is still doing well on the German market, the deficits are already showing on the world markets. In Germany, VW is among the top 10 with six models, according to Brandstätter. In the EU without Germany, however, there is no longer a single product in the TOP 10.Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.10.02, 14:14.
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Business Insider Deutschland teigia kad pas VW krizė, dėl mažėjančio konkurencingumo prieš Tesla ir kinietiškus elektromobilių gamintojus. Tik nežinau ar straipsnis patikimas, nes yra grubių faktinių klaidų, pvz šita:
Comment
-
Lrytas 2021.10.09
Belgija ir Norvegija imasi drastiškų sprendimų
Norvegijos vyriausybė svarsto galimybę jau nuo kitų metų balandžio nepardavinėti naujų automobilių su vidaus degimo varikliais. Belgija eina dar griežtesnio sprendimo link – nuo 2026 m. drausti važinėti įmonėms su automobiliais, turinčiais vidaus degimo variklius. (...)
Šios šalys greitai neatsisakys automobilių su vidaus degimo varikliais, nes dabar niekas nespėja gaminti transporto priemonių. Tas virsmas neįvyks per trumpą laiką, todėl Lietuvos rinkoje nesulauksime didelių pokyčių. Aišku, tos kalbos neramina, bet elektromobilis dabar yra toks brangus ir nepatogus, jog niekas taip greitai nepuls jų pirkti“, – kalbėjo pašnekovas. (...)
Taip pat V.Baršys pridūrė, jog elektra nėra apmokestinama akcizais, o dyzelinas ir benzinas visoms valstybėms atneša didelius mokesčius į kišenes: „Jei visi vairuotojai greitai perlips į elektromobilius, valstybių vadovai apmokestins elektrą. Nors ir dabar pastebime, kad elektros kainos kyla aukštyn“. (...)
Tačiau naudoto transporto pardavėjų asociacijos vadovas V.Baršys mano, jog Vokietija į elektromobilius persės nebent 2050 m., todėl benzininių ir dyzelinių automobilių pertekliumi džiaugsimės dar negreitai.
„Abejoju, jog vokiečiai nuspręs automobilių parką perdaryti į elektrinį, nes elektros tinklai neatlaikytų tokio didelio elektros poreikio. Kažkur buvo pateikti apskaičiavimai, jog jei visas automobilių parkas Vokietijoje taptų elektrinis, trūktų 1000 atominių elektrinių. Vien dėl to negalėtų visi staiga pereiti prie elektrinio transporto, nebent atsirastų kokios kosminės jėgos, kurios visiems padalintų elektros“, – pajuokavo V.Baršys.
http://www.lrytas.lt/auto/rinka/2021...biliu-20978399
Comment
Comment