Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMieste iš viso turi būti sudarytos sąlygos gyventi be automobilio. Elektromobiliai neišspręs transporto problemos. Tarša, triukšmas sumažės, bet spūsčių problema, parkavimo problemos liks.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKaip suprast "rinką rodo priešingai" kalbant apie gamybos taršą? Čia maždaug jeigu elektromobilių neparduodama 30 mln. per metus - tai gamyba teršia?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip. VDV automobilį galima parduoti kitam savininkui, tas po 5 metų parduos kitam ir t.t. Elektromobilius visi perka naujus, o tai reiškia didesnę taršą. Tuo labiau, kad elektros tinklų pajėgumai ne beribiai.
Kiek elektromobilių yra pardavinėjami naudoti? Juk tai visiškai minimalus kiekis, nes elementariai yra visiškai minimalus kiekis elektromobilių apskritai.
VDV automobilių bet kokiu atveju yra nuperkama - tai jų taršą išvis šimtą kartų didesnė už elektromobilių, jeigu jau pagal tokią logiką matuojant taršą.
P.S. Man čia primena, lyg bandytum paaiškinti, kad iPhone 7 yra taršiausias mobilusis telefonas (nors jis net neišleistas) pasaulyje, nes iPhone 6 naudotų bus parduodama daugiau
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip. VDV automobilį galima parduoti kitam savininkui, tas po 5 metų parduos kitam ir t.t. Elektromobilius visi perka naujus, o tai reiškia didesnę taršą. Tuo labiau, kad elektros tinklų pajėgumai ne beribiai.
Taip kad tamstos teiginys turi pora trūkumų:
1. Automobiliai su vidaus degimo varikliais vis dar gaminami ir pardavinėjami nauji, lygiai kaip ir elektriniai.
2. Nėra jokių priežasčių kodėl elektrinis automobilis negali būti po 5 metų parduodamas antram savininkui, po dar penkių trečiam ir t.t.
P.S. Elektros energiją galima generuoti iš atsinaujinančių elektros šaltiniu, todėl iš principo yra beribė, priešingai nei iškastinis kuras.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąNėra jokių priežasčių kodėl elektrinis automobilis negali būti po 5 metų parduodamas antram savininkui, po dar penkių trečiam
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAr po 5 metų dabartinės kartos automobiliai galės su nepakaistais akumuliatoriais nuvažiuoti bent 95% atstumo, kuris buvo nuvažiuojamas su naujais? Abejoju.
Tavo teiginys teisingas tik tokiu atveju:
1) Priimama, kad baterijos degraduoda. Gamintojai palieka 10+% rezerva nuo nurodomos vertes, kad kompensuot degradavima automobilio lifetime'ui. Kuris skaiciuojamas 15m. Po ju jau galima zenklesne baterijos degradacija.
2) Vdv nesidevi, del ko jo sanaudos nedideja. Kas kaip ir nelogiska
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip. VDV automobilį galima parduoti kitam savininkui, tas po 5 metų parduos kitam ir t.t. Elektromobilius visi perka naujus, o tai reiškia didesnę taršą. Tuo labiau, kad elektros tinklų pajėgumai ne beribiai.
1) VDV niekas neperka nauju. Elektromobiliu nauju nuperkama vos 1proc, kai tuo tarpu vdv sluojami milziniskais tempais.
2) Darai prielaida, kad elektromobiliu niekas nepardavineja. Tas nera teisinga, nes ju pilna ir naudotu
Tusciai gincijames. Buvo senais laikais ir zmoniu, kurie teige, jog CRT monitoriai buvo pranasesni uz LCD/LED, o ar kasnors dabar atsimena laikus su CRT monitorium?
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąLeaf (ok, ok, jis nuo 2011 pardavinejamas, tai dar sakykim, kad ne visai tinka), Clio electric (2002), Tesla Roadster ir kruva kitu - gali. O ar automobilis su vdv po 5 metu tiek pat gali nuvaziuot su baku?
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąDyzelis yra gerai, kai lygini su mazutu, bet jei lygini su ekologija ar galiausiai ir komfortu, tai elektra>hibridas>benzinas>dyzelis
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąApie kokį komfortą galima kalbėti, jeigu važiuojant su batareika tenka nuolat galvoti: "užteks įkrovos ar teks sustoti vidury laukų". O su dyzeliu tokių problemų nėra - degalinių daug, tinklas tankus.
Daiktus pagal paskirtį naudoti tiesiog reikia. Didžioji dauguma elektramobilių šiuo metu yra skirti miesto naudojimui. Žmonės, kurie juos tam ir naudoja - nesiskundžia
Comment
-
Elektromobili manau verta tureti tik tuomet, kaip valstybe tau dalinai dengia jo isigijimo kastus, kai nera jam mokesciu papildomu ir dar gali nemokamai parkuotis. Tokia salis yra Olandija, kur tarkim vaziuojant tikrai daug kur pamatai kraunama elektromobili, daug Tesla ar Prius taksi modeliu ir t.t. Pas mus LT tikrai nemanau kad verta pirkt hibrida ar elektromobili, nes uz ji permoki vienas dalykas , kitas dalykas tikrai negauni tiek performance'o kiek is modernaus dyzelinio.
Pvz kainos Vokietijoje baziniu modeliu, todel ten hibridu nera praktiskai
A3 Sportback 2,0TDI - 29 000EUR
A3 Sportback e-tron - 38 000EUR
BMW 320d - 36 500EUR
BMW 3 ActiveH - 57 000EUR
Kainos Olandijoje atitinkamai siu modeliu yra hibridu naudai, del to ten ju pilna, ypatingai daug Lexus CT200h
Comment
-
Mažmeninės prekybos tinklas „Fresh Market“ Lietuvoje el. parduotuvės klientus aptarnaus dviem „Nissan e-NV200“ elektromobiliais. Jais nuo šiol bus pristatomos prekės Vilniuje – čia tinklas įrengė ir nuosavą elektromobilių įkrovos stotelę.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Arvydas Avulis, statybų bendrovės „Hanner“ vadovas, atšilus orui kasdien sėda į savo elektrinį „BMW i3“ ir juo važinėdamas tvarko visus verslo reikalus.
Sėdęs į didelį BMW visureigį verslininkas prisipažįsta, kad vairuoti jam bus nelengva, mat jis įpratęs važinėti juostomis, skirtomis visuomeniniam ir elektra varomam transportui.
Štai elektromobilis – absoliučiai netradicinis BMW. Važinėti juo išties patogu, tik, sako p. Avulis, trūksta įkrovos stotelių.
„Juostų elektromobiliams jau visai nemažai, motyvuoja ir 4,3 Eur kainuojantis stovėjimas metams. Labai patogu – kartą per metus susimoki ir gali automobilį statyti kur nori, kiek nori.
Elektromobilis, pasak p. Avulio, labai greitas ir smagiai vairuojamas. Prieš jį įsigydamas verslininkas nuogąstavo, kad pirkinys bus toks pats lėtas, kaip ir troleibusas. Šiandien, įvertinęs elektra varomos transporto priemonės pagreitį, jis juokauja, kad neaplenkia tik „Ferrari“.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąDaiktus pagal paskirtį naudoti tiesiog reikia. Didžioji dauguma elektramobilių šiuo metu yra skirti miesto naudojimui.
Comment
-
Norvegijoje ketvirtadalis naujai registruojamų mašinų - elektromobiliai
Norvegija paspringo elektromobiliais: bus mažinamos lengvatos
http://www.technologijos.lt/n/techno...amos-lengvatos
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąNorvegijoje ketvirtadalis naujai registruojamų mašinų - elektromobiliai
Norvegija paspringo elektromobiliais: bus mažinamos lengvatos
http://www.technologijos.lt/n/techno...amos-lengvatos
Atvaizdas
Comment
Comment