Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Deginant dujas arba anglis - labai ekologiška
    Kiek naujų galingų hidroelektrinių (kurios yra pačios patikimiausios iš ekologiškų) pradėjo statyti šiais metais Lietuvoje ir aplinkinėse šalyse?
    Hidroelektrinėms Lietuva išvis netinkama. Vėjo elektrinių stato ir statys daug.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą
      Vėjo elektrinių stato ir statys daug.
      Instaliuota galia - 509MW, dabartiniu momentu gaminame 10MW (2%).
      Taip, aš sutinku - žiemos periodu "ventiliatoriai" sukasi kaip turi būti, bet dabar jų yra mažokai.

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą
        Tesla Models S Plaid pirmoje vietoje ketvirčio mylios rezultatuose tarp serijinių transporto priemonių. Negana to bent 10 kartų pigesnė negu Bugatti, 7 kartus negu McLaren ar Ferrari.

        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-07-14 082647.png
Views:	485
Size:	57,1 kB
ID:	1898753

        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fastest_production_cars_by_acceleration

        Pats tas Kauno savanorių prospekte nuo šviesoforo iki šviesoforo

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą

          Hidroelektrinėms Lietuva išvis netinkama. Vėjo elektrinių stato ir statys daug.
          Kiek atsimenu malūnėlio tarnavimo trukmė ~ 30m, taip kad atėjus 2050m didelę dalį dabar statomų ar stovinčių teks griauti. Tikiuosi iki to laiko įsigudrins kompozitines mentes utilizuoti.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Mano komentaro tikslas yra parodyti, kad dabar panikuoti, jog Lietuvoje baigsis elektra neverta. Yra rinka. Didės elektros poreikis, didės ir gamyba. Jeigu ne valstybinė, tai privati. Jeigu ne Lietuvoje, tai iš užsienio.

            Tikrai nebus taip, kad niekas nepirks elektromobilių, nes nebus elektros jiems kraut.
            Ne panikoj esmė... o viskam reik ruoštis.. rinka yra rinka, bet ji inertiška. Čia kaip ir su kondicionierių gamyba šią vasarą. Paklausa didesnė už pasiūlą ir rinka paklausos neuždengia, Naujų jėgainių taip greit nepastatysi. Tai pačiai vėjo jėgainei nuo minties, projekto iki paleidimo ne vieno mėnesio prireikia. O kuo tas užsienis uždengs jei visur poreikis augs.. nebent batkos atsiprašysim ir iš Astravo kibirais pirksim.

            Comment


              O kas verčia manyti, kad niekas nesiruošia ir neprognozuoja poreikių?

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                O kas verčia manyti, kad niekas nesiruošia ir neprognozuoja poreikių?
                Verčia gyvenimiška praktika... nei viena naujovė kol kas Lietuvoj neprasidėjo be nesklandumu...

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  O kas verčia manyti, kad niekas nesiruošia ir neprognozuoja poreikių?
                  O kur yra tie statomi poreikiai?

                  Comment


                    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                    Lenkai bus priversti uždaryti visas akmens anglimi kūrenamas elektrines, labai abejoju ar prioritetas bus prekyba užsienin.
                    Konvertavus anglies elektirnių teritorijas į atomines elektrines ne tik smarkiai sumažėtų tarša, bet elektros būtų prigaminama tiek kad galėtu 5 lenkijas išmaitinti.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Konvertavus anglies elektirnių teritorijas į atomines elektrines ne tik smarkiai sumažėtų tarša, bet elektros būtų prigaminama tiek kad galėtu 5 lenkijas išmaitinti.
                      Pagal "žaliųjų" liniją atominės elektrinės nėra "žalios"

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą

                        Hidroelektrinėms Lietuva išvis netinkama. Vėjo elektrinių stato ir statys daug.
                        Kodėl? Juk lietaus ir vandens turime daug, beto yra nemažai jau esančių pastatytų užtvankų, kur nėra įrengtos hidroelektrinės.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Pagal "žaliųjų" liniją atominės elektrinės nėra "žalios"
                          tokias žaliųjų linijas perpjovus paaiškės kad ten arbūzai.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Kodėl? Juk lietaus ir vandens turime daug, beto yra nemažai jau esančių pastatytų užtvankų, kur nėra įrengtos hidroelektrinės.
                            Dabar oficiali politika yra esamų užtvankų naikinimas, apie jokį hidroenergijos panaudojimą kalbų nėra.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                              Dabar oficiali politika yra esamų užtvankų naikinimas, apie jokį hidroenergijos panaudojimą kalbų nėra.
                              Bet realiai nenaikina, tai jei užtvanka stovi pastatyta, kodėl nepanaudojus to elektrai gaminti?

                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Bet realiai nenaikina, tai jei užtvanka stovi pastatyta, kodėl nepanaudojus to elektrai gaminti?
                                Užtvankos buvimas nėra garantas, kad galima įrengti elektrinę. Reikia įvertinti vandens debitą ir jo svyravimą.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Kodėl? Juk lietaus ir vandens turime daug, beto yra nemažai jau esančių pastatytų užtvankų, kur nėra įrengtos hidroelektrinės.
                                  Plokščias reljefas (kas reiškia, kad mažai elektros tenka paskandinti daug žemės), mažėjantis upių vandeningumas.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Jeigu bus problema su elektra Lietuvoje tai reiškia jog tiesiog mažiau važinėsime, o ne tai kad bus mažiau elektromobilių. Paskutinį kartą kai tikrinausi tai Lietuvoje negaminami automobiliai ir jei visi didieji automobilių gamintojai pradės gaminti tik elektromobilius, tuomet vienintelė alternatyva ateityje bus pirkti senus fosilinius automobilius, jei ir to kokia nors ES direktyva nepareguliuos mokesčiais.

                                    Pigios naftos patys irgi neišgaunam, ateis metas kuomet mažmeninė kaina šaus į viršų nes nebeliks masto ekonomijos Lietuvą aprūpinti pigiu kuru. Nebent bandytų kooperuotis didesnis regionas kaip tarkim Rytų Europa, bet tikėtina to ir ES neleistų. O kur dar visokie akcizai ir ekologiniai mokesčiai.

                                    Kalbant apie krovimąsi tai prie visokių ofisų ar daugiabučių nereikės kiekvienam automobiliui po krovimo stotelę, užteks turėti pakankamai laidų prijungti kiekvieną automobilį, o tuomet jau išmani sistema parinks kurį kuriuo metu ir kiek įkrauti pagal baterijos pakrovimo lygį, savininko įpročius, paslaugų planus, momentinius poreikius (savininkas nustatys per appsą) ir kainos priimtinumą (ekstra atvejais ir energijos prieinamumą tinkle). Kaina bus dinaminė ir jau vis dažniau kalbama jog ateityje elektromobiliai bus būtent ta elektros tinklo dalis kuri bus labiausiai atsakinga už tinklo balansavimą ir palengvins atsinaujinančių energijos šaltinių plėtrą, nes atsivers daug didesnės galimybės reguliuoti paklausą nei kad turime šiuo metu.

                                    Dėl hidroelektrinių tai latviai turi bent tris dideles, kurias tikėtina būtų galima daug intensyviau naudoti kaip kaupyklas, kuomet rinkoje daugiau vėjo energijos. Nežinau galbūt tai jau ir daroma, jeigu techninės galimybės jose jau dabar pakankamos jog tai apsimokėtų daryti (nežinau kada paskutinį kartą buvo modernizuotos). Nebent yra kažkokios geologinės aplinkybės (grunto laidumas vandeniui?), jog nevertėtų to daryti kaip daro Norvegai ar Šveicarai savo hidroelektrinėse.

                                    Žodžiu energetikos istorijoje buvo įveikta nemažai iššūkių, bus įveikti ir šie, ir greičiausiai tai bus daroma visos ES lygiu, todėl mums dabar pergyventi jog liksime ant ledo tikrai nereikia. Blogiausiu atveju importuosim brangesnę elektrą, kas paskatins žmones bent miestuose persėsti iš savo elektromobilių į troleibusus ir gaišti mažiau laiko spūstyse.

                                    Comment


                                      Dar nėra aišku ar visi didieji gamintojai pereis prie elektrinių ir kaip greitai jie tai padarys. ypač koks IKCO kuris gal ir nėra garsus bet gamina milijonais. Net ir uždraudus parduoti visus neelektrinius reikės dar kokio 15-20 metų kol dauguma automobilių kelyje pasikeis į elektrinius. Taip kad laiko padidinti elektros gamybos pajėgumus turime pakankamai.

                                      Kas liečia ES mokesčius, tai kol kas net primityvaus taršos mokesčio nesugebėjo įvesti nors ES jau daug metų kartoja kad tai turėtu būti vienas pirmų dalykų kuriuos reikia keisti lietuvos mokesčių sistemoje.

                                      Pigios naftos neišgauname (nors išgauname šiek tiek brangios ir kokybiškos naftos), bet turime vieną moderniausių ir efektyviausių perdirbimo fabrikų rytų europoje, taigi jeigu bus poreikis tai jos perdirbimas pas mus pasišalins vienas paskutinių regione.

                                      Dėl hydroelektrinių tai gal pradžiai bent pabaikim statyti Kruonį kur pusė turbinų net nebuvo įrengta dėl komunistų propagandos.

                                      Užtvenkimą galima mažinti formuojant dirbtinius šlaitus, bet tada nelieka galimybės tvenkinio naudoti kaip baterinio rezervo, kas būtų labai naudinga vis daugėjant nepastoviems šaltiniams kaip vėjas ar saulė.

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                        Kalbant apie krovimąsi tai prie visokių ofisų ar daugiabučių nereikės kiekvienam automobiliui po krovimo stotelę, užteks turėti pakankamai laidų prijungti kiekvieną automobilį, o tuomet jau išmani sistema parinks kurį kuriuo metu ir kiek įkrauti pagal baterijos pakrovimo lygį, savininko įpročius, paslaugų planus, momentinius poreikius (savininkas nustatys per appsą) ir kainos priimtinumą (ekstra atvejais ir energijos prieinamumą tinkle). Kaina bus dinaminė ir jau vis dažniau kalbama jog ateityje elektromobiliai bus būtent ta elektros tinklo dalis kuri bus labiausiai atsakinga už tinklo balansavimą ir palengvins atsinaujinančių energijos šaltinių plėtrą, nes atsivers daug didesnės galimybės reguliuoti paklausą nei kad turime šiuo metu.
                                        Na čia jau iš fantastikos srities.. "nereiks stotelės tik pakankamai laidų" wow o visa kita išvardinta gal ir bus tolimoje ateityje realu, kai automobilis taps pilnai autonominis ir pats galės nuvykti į krovimo tašką.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Bet realiai nenaikina, tai jei užtvanka stovi pastatyta, kodėl nepanaudojus to elektrai gaminti?
                                          Naikina, ir jau nemažai panaikintų - https://www.google.com/search?q=panaikinta+uztvanka
                                          O šiaip ten labai mažai tos elektros būtų, visiškai neapsimoka, žalos daugiau negu naudos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X