Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Kiek su leaf kainuoja elektros nuvažiuoti 100km?
    Kiek batarkės tarnauja?
    Kiek skaiciavom, tai kraunant darbe, per pikini tarifa - 1.7-1.9eur.
    Del bateriju negaliu nieko atsakyt, naudojamas 2 pilnus metus, dar kazkokiu pasikeitimu nera, nuvaziuota per du metus apie 35k km.

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O elektromobilį į servisą aptarnavimui nereikia nuvaryti? Taip pat nepamiršk, kad su paprastu automobilių užtenka vieną kartą į 1000km į degalinę užsukti, o elektromobilį keik dažnai teks pasikrauti? O tai taip pat laikas (ne visi turi galimybę pakrauti akumuliatorius naktinės atstovos metu).
    Jei turesi tesla, tai teks ir reciau uzsukt nei su benzinu. O as i degaline uzsuku su hibridu tikria ne kas 1000km, o su bimbalu isvis kas 300km, taip, kad Tesla temptu ilgiau
    Elektromobiliui vienintelis servisas - padangu keitimas, salono filtro keitimas (jei nori) ir masinos plovimas. Planiniu aptarnavimu nera.

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Paprastas KIA Soul kainuoja 9,3k€ pigiau. Mišraus ciklo kuro sanaudos - 5l/100km, t.y. 5*1,2€/litras = 6€/100km. Tarpremontinė rida 15000km, t.y. tarpremontiniu periodu degalams bus išleista 6*150=900€. Tegul tepalai, filtrai, darbas kainuoja ~100€ (tiksliai nežinau, tegul žinantys pataiso). 900+100=1000€/15000km. Atsiperkamumas bus pasiektas prie 9,3*15000=139500km. Taip pat nereikia pamiršti kad elektromobilių pakrovimą kitais metais planuoja padaryti mokamu, kas pailgins atsiperkamumo laiką.
    As i atsiperkamuma iskaicuoju: komforta, patoguma, tyla, tarsos nebuvima, nemokama parkinga, A juosta, vibracijos nebuvima.
    Pirkom leaf imonei, tai siek tiek kitokia matematika suveike:
    2011 LEAF 13.000eur
    2011 Golf 8.000eur

    Leaf eksplotavimas: 1.8eur
    Golf eksplotavimas: 5.7eur + 400eur aptarnavimai

    Skirtumai:
    1000km
    L - 18eur
    G - 57eur

    10 000km
    L- 180eur
    G - 570eur

    30 000km
    L - 540eur
    G - 2110eur

    60 000km
    L - 1080eur
    G - 4220eur

    Leaf civilinis: 80eur Kasko: 260eur
    Golf civilinis: 110eur Kasko: 390eur

    Ir dabar subjektyvus vertinimas:
    1. Kiek ivertintum savo sveikata? Priceless
    2. Kiek ivertintum galimybe naudotis A juostom? Priceless
    3. Kaip ivertintum nemokama krovima? Epic priceless
    4. Kaip ivertintum nemokama parkavima? Kaune pvz kaina yra 300eur metams O vien ta galimybe, kad vaziuojant pas klientus gali numest masina betkur mokamoj vietoj ir taupyt laika - priceless

    Tai 5k eur atgrot visai kitas reikalas, o galiausiai ir vazineji ne su VW Ir isliekamoji verte totaliai skirtinga

    Comment


      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
      Jei turesi tesla, tai teks ir reciau uzsukt nei su benzinu. O as i degaline uzsuku su hibridu tikria ne kas 1000km, o su bimbalu isvis kas 300km
      Ten bakas kokių 20 litrų, kad tiek dažnai reikia užsukti?
      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
      As i atsiperkamuma iskaicuoju: komforta, patoguma, tyla, tarsos nebuvima, nemokama parkinga, A juosta, vibracijos nebuvima.
      Komfortas, patogumas, vibracijos nebuvimas ir VDV automobiliuose yra. Absoliučios tylos vistiek nebus - radijas, bendras fonas etc. Nemokamas parkingas man neaktualus - miesto centrui pakanka visuomeninio transporto.
      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
      Leaf civilinis: 80eur Kasko: 260eur
      Golf civilinis: 110eur Kasko: 390eur
      O aš už savo dyzelį mokėjau tik 69€.
      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
      Tai 5k eur atgrot visai kitas reikalas, o galiausiai ir vazineji ne su VW Ir isliekamoji verte totaliai skirtinga
      Seną dyzelį parduosi be problemų, akumuliatorinį - nemanau, kad pirkėjų bus daug.

      Comment


        Pirkėjų daugėja. Neseniai kaimyno draugas, užsiimantis automobilių pirkimu ir prastūmimu daugiausiai į Baltarusiją, Ukrainą, parsivarė naudotą Leaf'ą. Pardavimui.
        Dabar dėl išlaidų eksploatavimui. Elektromobilių eksploatacija tik iš pirmo žvilgsnio pigiau atrodo. Iki pirmo rimto gedimo, kurio pašalinti kol kas Lietuvoje nėra kur. O ir detalės, kad ir pakabos ar pan., ne tokios jau pigios bus. Plius jei užsilenks elektronika, vargu ar kas juos Lietuvoje sugebės pataisyti. Ir jei sugebės, kiek tai kainuos. Akumuliatoriui nusprogus, kiek kainuos naujas?
        Paskutinis taisė Al1; 2015.05.08, 08:34.

        Comment


          /\
          Visiškai naujas tiesiai iš Nissan JAV kainuoja $5499, UK £4920, o Europoj €5000. Čia jau su mokesčiais, t.y. kaina privačiam pirkėjui. Baterijoms suteikiama penkių metų arba 100 000 km garantija.

          Vakar vaikščiodamas senamiestyje kokius 4-5 Nissan Leaf mačiau ir vieną Model S Teslą. Išliekamoji vertė tikria bus gerokai didesnė. Visų pirma dėl sąlyginai mažo automobilių skaičiaus rinkoje, antra elektramobiliai iš principo ilgaamžiškesnės transporto priemonės.

          Comment


            5 metai tai nedaug. Jei baterijos nusprogs, tai naujos jos kainuos panašiai kiek mašina. Štai ir nebelieka ilgaamžiškumo. Ilgaamžiškumas aplamai yra nereikalingas pramonei, kurios tikslas kuo daugiau parduoti. Vadinasi, reikia gaminti techniką, kuri nėra ilgaamžė. Galiausiai tokia maža naujo elektromobilio kaina būtent ir susijusi su kuo prastesne gamybos kokybe, kad pasibaigus garantijai, viskas imtų greitai byrėti.

            Comment


              Dar šiek tiek anksti vertinti, nes pirmi automobiliai eksplotuoti pradėti 2011-aisiais, tačiau kiek teko skaityti ir domėtis tiek baterijos, tiek visas automobilis ir jo patikimumas pirmųjų savininkų kol kas nenuvilia.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                5 metai tai nedaug. Jei baterijos nusprogs, tai naujos jos kainuos panašiai kiek mašina. Štai ir nebelieka ilgaamžiškumo. Ilgaamžiškumas aplamai yra nereikalingas pramonei, kurios tikslas kuo daugiau parduoti. Vadinasi, reikia gaminti techniką, kuri nėra ilgaamžė. Galiausiai tokia maža naujo elektromobilio kaina būtent ir susijusi su kuo prastesne gamybos kokybe, kad pasibaigus garantijai, viskas imtų greitai byrėti.
                Nu tai žinai... Automobiliams suteikiama garantija dažniausiai irgi penki metai, paprastai net mažiau. Yra iš išimčių, pvz. Kia iki 7 metų. Bet tai nepašalina rizikos, kad "nusprogs variklis" - ką tada darysi? Reiks keisti visą variklį? Kiek tai kainuos?

                Geriau važinėt troleibusais. Bet ir jie gali nusprogti. Lieka autobusai. Bet ir jie nusprogti gali. Ką tada darysi? Bėgiosi? Koja nusprogti gali. Ką tada darysi?

                Comment


                  Meras paskelbė pirmųjų Baltijos šalyse elektromobilių lenktynių startą
                  http://www.vilnius.lt/index.php?2396707133

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Ten bakas kokių 20 litrų, kad tiek dažnai reikia užsukti?
                    BMW - 65ltr, Lexus - 60ltr
                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Komfortas, patogumas, vibracijos nebuvimas ir VDV automobiliuose yra.
                    Tokios, koki gali uztikrint Leaf ar i3, negali uztikrinti joks S. Elektromobilis neturi jokiu ir menkiausiu vibraciju, o vdv net didelis v8 S klases mersas su benzininiu varikliu - turi ekseleruojant ar tiesiog vaziuojant.

                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Absoliučios tylos vistiek nebus - radijas, bendras fonas etc. Nemokamas parkingas man neaktualus - miesto centrui pakanka visuomeninio transporto.
                    Bet elektromobilyj klausai radijos/mp3, o su vdv klausai radijos + vairklio
                    Seną dyzelį parduosi be problemų, akumuliatorinį - nemanau, kad pirkėjų bus daug.
                    Rinka sako priesingai, elektromobiliai sekmingai islaiko kaina

                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Elektromobilių eksploatacija tik iš pirmo žvilgsnio pigiau atrodo. Iki pirmo rimto gedimo, kurio pašalinti kol kas Lietuvoje nėra kur. O ir detalės, kad ir pakabos ar pan., ne tokios jau pigios bus. Plius jei užsilenks elektronika, vargu ar kas juos Lietuvoje sugebės pataisyti. Ir jei sugebės, kiek tai kainuos. Akumuliatoriui nusprogus, kiek kainuos naujas?
                    Dalis lygiai taip pat galima gauti, kaip ir betkurio kito Nissan, o nemazai vazkiuokles daliu yra nuo Tiida, Note Naujos baterijos kaina - 5000eur. Baterijom 10m garantija arba 150k km, galioja visom masinom, nepriklausant ar importuota is JAV ar pirkta cia.
                    Nuvaryk i Nissan servisa ir netures nei menkiausiu problemu tau ji sutaisant, Vilniaus ir Kauno centrai jau buvo apmokyti pries pora metu

                    Dyzelis turi but traktoriuose, ir nuodyti runkeliuose gyvenancias kirmeles, o ne miestiecius

                    Comment


                      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                      Dyzelis turi but traktoriuose, ir nuodyti runkeliuose gyvenancias kirmeles, o ne miestiecius
                      Nuodija ir smirda visokie seni passatai, nauji mažalitriai nesmirda net prie pat išmetimo vamzdžio stovint, o CO2 kiekis mažesnis nei benzininiuose ir panašus kaip pas hibridus.
                      Flickr

                      Comment


                        [QUOTE=vilnews;879821]Meras paskelbė pirmųjų Baltijos šalyse elektromobilių lenktynių startą
                        http://www.vilnius.lt/index.php?2396707133

                        Beje, kodėl lenktynėse nedalyvauja Tesla ?

                        Comment


                          /\
                          Būtų neįdomu, tiesiog nesustojus nuvažiuotų iš Vilniaus į Palangą .

                          Comment


                            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                            BMW - 65ltr, Lexus - 60ltr
                            Su tokiais bakais net miesto sąlygomis laisvai galima nuvažiuoti virš 900km. Užmiesty apie 1500km užtektų.
                            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                            Tokios, koki gali uztikrint Leaf ar i3, negali uztikrinti joks S. Elektromobilis neturi jokiu ir menkiausiu vibraciju, o vdv net didelis v8 S klases mersas su benzininiu varikliu - turi ekseleruojant ar tiesiog vaziuojant.
                            Nėra ten kažkokių ypatingų vibracijų (bent jau aš nejaučiu).
                            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                            Bet elektromobilyj klausai radijos/mp3, o su vdv klausai radijos + vairklio
                            Bet variklio garsas yra malonus ausims. Trrrrr-rrrrrr.
                            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                            Dyzelis turi but traktoriuose, ir nuodyti runkeliuose gyvenancias kirmeles, o ne miestiecius
                            Dyzelis yra COOL. Užtat akumuliatorių gamyba kenkia gamtai.

                            Comment


                              Aš, kaip dujininkas, sakau, kad dujos yra COOL.

                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              Naujos baterijos kaina - 5000eur. Baterijom 10m garantija arba 150k km, galioja visom masinom, nepriklausant ar importuota is JAV ar pirkta cia.

                              Dyzelis turi but traktoriuose, ir nuodyti runkeliuose gyvenancias kirmeles, o ne miestiecius
                              Tai ir sakiau, kad baterijos kaina kaip naujo automobilio... Žodžiu, kur čia tas minėtas didesnis elektromobilio ilgaamžiškumas? Geležis lyg dar ir galėtų lakyti, o baterijos jau nėra. Kaina verčia pirkti naują, o ne keisti bateriją. Kur ekologija?

                              Kaimiečiams negresia nuodijimas išmetamosiomis dujomis, nebent gyvena palei automagistralę... Mieste iš viso turi būti sudarytos sąlygos gyventi be automobilio. Elektromobiliai neišspręs transporto problemos. Tarša, triukšmas sumažės, bet spūsčių problema, parkavimo problemos liks.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Aš, kaip dujininkas, sakau, kad dujos yra COOL.



                                Tai ir sakiau, kad baterijos kaina kaip naujo automobilio... Žodžiu, kur čia tas minėtas didesnis elektromobilio ilgaamžiškumas? Geležis lyg dar ir galėtų lakyti, o baterijos jau nėra. Kaina verčia pirkti naują, o ne keisti bateriją. Kur ekologija?

                                Kaimiečiams negresia nuodijimas išmetamosiomis dujomis, nebent gyvena palei automagistralę... Mieste iš viso turi būti sudarytos sąlygos gyventi be automobilio. Elektromobiliai neišspręs transporto problemos. Tarša, triukšmas sumažės, bet spūsčių problema, parkavimo problemos liks.
                                Užmirštamas vienas labai svarbus dalykas, kad prie baterijų dabar labai rimtai dirbama ir padarytas progresas gerokai lenkia lūkesčius. Baterijos nuolat tobulėja, o svarbiausia dėl vis augančių gamybos mastų ir tobulėjančios technologijos labai sparčiai krenta baterijų kaina.

                                Dabar rinkos lyderiams tai vidutiniškai vyksta po -8% kasmet kas yra gerokai sparčiau nei kada buvo tikimasi ir baterijos jau dabar kainuoja mažiau nei dar visai neseniai labiausiai optimistinės prognozės numatė 2020-iesiems.

                                2007-aisiais 1 kWh talpos baterija kainavo apie $1000, kai tuo tarpu šiemet 1 kWh kaina jau yra žemiau $300. Tesla drauge su Panasonic savo giga baterijų gamyklos Nevadoje dėka tikisi per artimiausią dešimtmetį 1 kWh kainą sumažinti dar tris kartus, iki maždaug $100 už 1 kWh, yra nemažai abejojančių jog tai įmanoma, bet vėlgi niekas ir apie $300 už 1 kWh be 2020-ųjų nesvajojo, o jis jau čia.

                                Taip, kad dabar €5000 kainuojanti Nissal Leaf baterija po penkmečio gali kainuoti jau tik kokius €2500-3000, galiausiai po dešimtmečio vos ~€1000-1500 ir negana to bus dar geresnė nei ta su kuria automobilis išriedėjo iš gamyklos.
                                Paskutinis taisė pauliaK; 2015.05.08, 19:44.

                                Comment


                                  Po penkmečio niekas jau nebegamins, pavyzdžiui, Leaf'ui baterijų. Kai vyksta smarkus progresas, daiktas pasensta po poros metu, atsiranda nauji faktiniai standartai. Ypač elektronika. Žodžiu, geriau palaukti, kol įvyks stabilizacija, progresas sulėtės, įsitvirtins kažkokie standartai, unifikacija, atsiras daugiau gamintojų ir modelių.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Su tokiais bakais net miesto sąlygomis laisvai galima
                                    Kai bimbalas m3, tai tas bakas atrodo mazesnis uz kolos buteliuka
                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Nėra ten kažkokių ypatingų vibracijų (bent jau aš nejaučiu).
                                    Del to, kad nevairavai elektromobilio. Pavadeliuok ir suprasi apie ka as kalbu
                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Dyzelis yra COOL. Užtat akumuliatorių gamyba kenkia gamtai.
                                    Mokslines studijos irode, kad net iskaiciavus akumuliatorius ir elektra is anglimi kurenamu stociu, elektromobiliai gerokai maziau tersia

                                    Siaip yra toks dalykas, kaip life cycle vertinimas, elektromobiliai daugiau nei dvigubai jame pasirodo geriau nei betkoks vidaus degimo varikliu aprupintas automobilis

                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Nuodija ir smirda visokie seni passatai, nauji mažalitriai nesmirda net prie pat išmetimo vamzdžio stovint, o CO2 kiekis mažesnis nei benzininiuose ir panašus kaip pas hibridus.
                                    Nera dar sukurta nei vieno dyzelio, kurio isskiriamas co2 litrui butu mazesnis uz benzino. Nepriklausant ar hibridas ar ne, bet dyzelis ir benzinas turi skirtinga chemija, kuri skirtingai dega. Filtrai isvalo tik pacias kenksmingiausias medziagas is dyzelio, co2 neitakoja

                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tai ir sakiau, kad baterijos kaina kaip naujo automobilio... Žodžiu, kur čia tas minėtas didesnis elektromobilio ilgaamžiškumas? Geležis lyg dar ir galėtų lakyti, o baterijos jau nėra. Kaina verčia pirkti naują, o ne keisti bateriją. Kur ekologija?
                                    Ir taip ir ne jei tu perki masina 20 metu - tiketina, kad nuvaziaves 300 000 ir daugiau km tu turesi keist baterijas arba varikli, jei tai vdv bet paprastai masina perkama max 5m, per juos ipaisai apie 120k km ir per tiek nieko baterijai nenutinka. O siaip yra ivairiu clio elektromobiliu is ankstyvuju 2000tuju, nieko jiems nera, nors esu mates vilniuj viena nubegusi 280k km su orginalia baterija. Vaziuodavo naujas 80, dabar apie 50-60 paiso
                                    Bet taip, jei lygini senus trantus su 15+ metu, tai vdv tikrai geresnis pasirinkimas, nes problemu tikimybe bus tikrai mazesne

                                    Comment


                                      Elektromobilių lenktynes „Vilnius-Palanga“ laimėjo „Kia Soul EV“ ekipažas
                                      http://www.delfi.lt/auto/autonaujien...#ixzz3ZZywl8H1



                                      Nugalėtojai maršrutą Vilnius-Palanga įveikė nuvažiavę 337 km vidutiniu 70 km/val. greičiu, baterijų įkrovimams sugaišo valandą, o bendrai kelyje važiuodami praleido 4 val. 45 min.

                                      Kaip ir buvo galima tikėtis, pirmosios elektromobilių lenktynės neapsiėjo be nuotykių. Keli ekipažai nepasiekę Kryžkalnio turėjo stoti pakelės kavinėse ir prašyti pagalbos – prieigos prie vieninteliu išsigelbėjimu buvusio elektros lizdo.

                                      Comment


                                        visai neblogai, jei tik su valanda krovimo prasisuko

                                        Comment


                                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                          Kai bimbalas m3, tai tas bakas atrodo mazesnis uz kolos buteliuka
                                          Nupirk nedidelę mašina ir važinėsi taupiai.
                                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                          Del to, kad nevairavai elektromobilio. Pavadeliuok ir suprasi apie ka as kalbu
                                          Net neplanuoju. Aš net ir automato nevairavau ir neplanuoju.
                                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                          Mokslines studijos irode, kad net iskaiciavus akumuliatorius ir elektra is anglimi kurenamu stociu, elektromobiliai gerokai maziau tersia
                                          Tegul skaičiuoja toliau, bet rinka rodo priešingai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X