- Benzininis Ford F-150 – nuo $29 tūkst.
- Elektrinis Ford F-150 Lightning – nuo $40 tūkst. (bet dar yra $7,5 tūkst. valstybinė subsidija)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAš tai noriu kad susilygintu be dotacijos, nes su dotacija gali būti kaip Vokietijoje, vienais metais yra, kitais jau nebe.
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.05.31, 13:30.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Savaime aišku kad dotacijos laikinos. Bet jeigu baterijų kainos ir toliau sparčiai kris, labai realu kad elektromobilių kainos susilygins su benzininiais ir dyzeliniais. Vien nuo 2016 iki 2020, baterijų kaina sumažejo daugiau nei per pusę.
Nelabai kazka ir atpigo elektromobiliai nuo 2016 metu jei neziuresim i kiniskus modelius. Dabar kaip tik eina kalbos kad labai truksta zaliavu, baterijos brangs, todel ir elektromobiliai brangs. Tai pagal si grafika reiketu suprast, kad realiai didejo tik gamintoju pelnai, o ne pigo elektromobiliai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Savaime aišku kad dotacijos laikinos. Bet jeigu baterijų kainos ir toliau sparčiai kris, labai realu kad elektromobilių kainos susilygins su benzininiais ir dyzeliniais. Vien nuo 2016 iki 2020, baterijų kaina sumažejo daugiau nei per pusę.
Comment
-
Elektromobilių prievartinės plėtros vizijos, šiek tiek primenančios Kinijos "didijį šuolį".
Dabar per metus įregistruojama 1184 elektromobiliai (0,5%), Jau po 4 metų net 10% įregistruojamų (~17.000) turėtų būti elektromobiliai.
Vietoj 82 esamų viešojo įkrovimo stotelių jau po 9 metų bus 6000.
Labiau įdomu ne tai, kaip šiuos planus pavyks finansuoti ir įgyvendinti, o kiek bus didinami mokesčiai ir kokie ribojimai bus įvedami.
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė „Naujos kartos Lietuva“
2021 m. vasario 1 d. VĮ „Regitra“ duomenimis, Lietuvos bendrą kelių transporto parką sudaro beveik 2 mln. transporto priemonių, kurio didžiausią dalį – 1,64 mln. – sudaro lengvieji (M1 ir N1 klasės) automobiliai, iš jų – 2,77 tūkst. grynieji (kuro šaltinis – elektra) elektromobiliai (mažiau nei 0,5 % visų lengvųjų automobilių parko) ir dar 2,4 tūkst. hibridinių automobilių. (...)
2020 m. iš viso Lietuvoje pirmą kartą įregistruota 170 tūkst. naudotų ir tik 59,6 tūkst. naujų transporto priemonių. Tačiau per tą patį laikotarpį grynųjų elektra varomų naujų automobilių Lietuvoje įregistruota tik 453, o naudotų – 731.
Vienas iš pagrindinių veiksnių, skatinančių gyventojus rinktis naudotus vidaus degimo varikliais varomus automobilius yra jų kaina (naujas elektromobilis yra brangesnis už tokios pačios klasės automobilį), nepakankamai išvystyta elektromobilių įkrovimo infrastruktūra, nėra pastovių metinių mokesčių
2014–2020 m. automagistralėse Vilnius–Klaipėda ir Vilnius– Panevėžys bei šalia kitų valstybinės reikšmės kelių įrengtos tik 26 viešosios didelės galios Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė „Naujos kartos Lietuva“ 92 2021 m. gegužė elektromobilių įkrovimo stotelės ir 56 viešosios 22 kW galios elektromobilių įkrovimo stotelės savivaldybėse.(...) Įkrovimo prieigų tinklas yra nepakankamas ir neatliepia elektromobilių plėtros masto ir planų, kuriais siekiama, kad iki 2030 m. Lietuvoje būtų įrengta ne mažiau kaip 60 tūkst. elektromobilių įkrovimo prieigų, iš kurių 6 tūkst. būtų viešosios.
(...)
Dėl nepatrauklaus viešojo transporto, miestų priemiesčių driekos ir susiformavusių įpročių, dominuoja kelionės automobiliais, kurios sudaro net 56,1 % visų šalies gyventojų kelionių. (...) 2017-2018 m. rengiant darnaus judumo mieste planus (DJMP) buvo nustatyta, kad kelionės viešuoju transportu tesudaro 12,3% kelionių, dar 25,8% kelionių atliekama pėsčiomis, 5,7% dviračiais.
Nacionalinėje energetinės nepriklausomybės strategijoje įtvirtintas 15% atsinaujinančių išteklių energijos transporto sektoriuje tikslas. Įstatymu siekiama:
1. Didinti šalyje įsigyjamų elektromobilių skaičių:
- iki 2025 m. M1 klasės elektromobilių skaičius sudarys ne mažiau kaip 10 %, o N1 klasės elektromobilių skaičius - ne mažiau kaip 30 % metinių pirkimų sandorių;
- iki 2030 m. M1 klasės elektromobilių skaičius sudarys ne mažiau kaip 50 % metinių pirkimų sandorių, N1 klasės –100 %;
- nuo 2030 m. sausio 1 d. N1 klasės transporto priemonės su vidaus degimo varikliais, išskyrus alternatyviaisiais degalais varomas N1 klasės transporto priemones, negali būti registruojamos
4. Įtvirtinti tikslus ir reikalavimus elektromobilių įkrovimo infrastruktūrai:
- iki 2030 m bus įrengta 60 000 elektromobilių įkrovimo prieigų, iš kurių 6 000 – viešosios ir pusiau viešosios elektromobilių įkrovimo prieigos LR teritorijoje;
(...)
NEKSVP numato priemones, susijusias su šiame komponente siūlomomis reformomis ir investicijomis:
- (...) T3. Darnaus judumo mieste planų įgyvendinimas;
- T4. Skatinimas naudoti AEI transporto sektoriuje;
- T10. Transporto priemonių su VDV patekimo į nustatytas miestų zonas ribojimas;
- T11. Darnaus judumo fondo sukūrimas;
- T13. Elektromobilių naudojimo skatinimas ir jų įkrovimo infrastruktūros plėtra;
- T28. Lengvata N1 klasės elektromobilių įsigijimui;
(...)
Reformos įgyvendinimas nukreiptas ir į mokestines paskatas rinktis mažiau taršų autotransportą. Atsižvelgiant į tai, kad nuo 2020 m. liepos 1 d. įvestas automobilių registravimo (perregistravimo) mokestis, taikomas registruojant lengvuosius ir lengvuosius komercinius automobilius (M1 ir N1 kategorijos), didelio arba esminio efekto automobilių pasirinkimui pagal degalų rūšį arba CO₂ emisijas neduoda, svarstoma įvesti pastovų, t. y. metinį automobilių taršos mokestį, priklausantį nuo automobilio taršos emisijos lygio ir panaikinti taršos mokesčio lengvatą individualia veikla besiverčiantiems ūkio subjektams.
Reforma „Judame neteršdami aplinkos“ bus įgyvendinama derinant EGADP, nacionalinio biudžeto ir ESFIP lėšas:
2. Degalų pildymo / įkrovimo infrastruktūros plėtra:
2.1. ESFIP lėšos (21 mln.€) nukreipiamos į miestus, įgyvendinančius DJMP, juose įrengiant viešąją alternatyviųjų degalų įkrovimo infrastruktūrą;
2.2. EGADP lėšos, skiriamos kaip investicinė pagalba (72 mln.€) viešajai infrastruktūrai miestuose įrengti savivaldybėms, neturinčioms DJMP (...)
2.3. EGADP lėšos (46 mln.€) investuojamos teikiant Valstybės pagalbą privačios elektromobilių įkrovimo infrastruktūros tinklo integracijai pagal BBIR 36 straipsnį. Paramos intensyvumas nuo 40 iki 60%.
https://finmin.lrv.lt/uploads/finmin...2021_05_14.pdf
https://finmin.lrv.lt/lt/es-ir-kitos...kartos-lietuva
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
cia is tos pacios operos, kai nafta pinga, benzinas ne, nafta brangsta - benzinas brangsta.
Nelabai kazka ir atpigo elektromobiliai nuo 2016 metu jei neziuresim i kiniskus modelius. Dabar kaip tik eina kalbos kad labai truksta zaliavu, baterijos brangs, todel ir elektromobiliai brangs. Tai pagal si grafika reiketu suprast, kad realiai didejo tik gamintoju pelnai, o ne pigo elektromobiliai.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Šiaip yra tikimybė, kad elektromobilių kainos taip ir nepasieks tradicinių ir tai bus ne dėl gamybos kainos, o dėl rinkos. Mob. telefonai irgi kainavo 200-300 litų, bet tada su iPhonu rinką ištiko šokas ir kainos šoktelėjo smarkiai į viršų. Kitaip tariant vartotojas įprato mokėti daugiau. Tai manau neatmeskime ir tokio varianto.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kažkoks neraliai mažas skaičius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą...
Nelabai kazka ir atpigo elektromobiliai nuo 2016 metu jei neziuresim i kiniskus modelius.
...- Nissan Leaf S 30 kWh (2016) = nuo $29'010
- Nissan Leaf S 40 kWh (2021) = nuo $31'670
Tai kaip ir pinga, bet nestipriai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTik įdomu kokiais būdais per 10 metų šalies gyventojų pajamos pakils taip, kad leistų sau bent jau iš antrų rankų kažką nusipirkt. Greičiausiai bus kaip ir siekia visi "ekologai" - nuosavas transportas bus tik turtingųjų privilegija, kad kartu su varguoliais keliuose nesimaišytų.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, paskutinius kelis metus vidutinis atlyginimas auga po 10% ir nėra daug priežasčių kodėl tai neturėtų tęstis toliau.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTik įdomu kokiais būdais per 10 metų šalies gyventojų pajamos pakils taip, kad leistų sau bent jau iš antrų rankų kažką nusipirkt. Greičiausiai bus kaip ir siekia visi "ekologai" - nuosavas transportas bus tik turtingųjų privilegija, kad kartu su varguoliais keliuose nesimaišytų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na jeigu neįperki prabangos prekių tai tada ir nepirk. Automobilis visada buvo prabangos prekė. Jei nenori tam leisti pinigų yra viešasis transportas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Automobilis Lietuvoje bent jau paskutinius 20 metų tikrai nėra prabangos prekė. Prabangus automobilis yra prabangos prekė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąNaudotas automobilis nėra prabangos prekė
- 1 patinka
Comment
Comment