Nepamirškit jog ne tik EV turi pigti, bet ir automobiliai su VDV gali brangti ir brangs, kai gamintojai po truputį pradės jų surinkimo linijas uždarinėti. Dabar jie labai pigūs ne tik dėl technologijos ar žaliavų bet ir dėl masto ekonomijos, kuri vis menks nebeliekant finansinių galimybių išlaikyti tiek EV tiek VDV surinkimo linijas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Su tuo sunkiau, nes vairuojantys senus dažnai tiesiog neturi už ką nusipirkti naujo.
O ir visada liks išimtys istoriniams automobiliams, kaip kultūros paveldui.
- 1 patinka
Comment
-
Jei nupirks naują, benzininį, mažai taršų, tai važynės ateinančius 30 m. Jei nupirks seną, taršų laužą, tai po 5 m. jis subyrės. Kas ten žino, kas bus po tų 5 m., gal realiai pradės veikti DJMP ir toks žmogus utilizavęs seną laužą naujo nebepirks. Tuo tarpu nusipirkęs naują, tai ir turės ant pievutės po balkonu tuos 30 m.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąJei nupirks naują, benzininį, mažai taršų, tai važynės ateinančius 30 m. Jei nupirks seną, taršų laužą, tai po 5 m. jis subyrės. Kas ten žino, kas bus po tų 5 m., gal realiai pradės veikti DJMP ir toks žmogus utilizavęs seną laužą naujo nebepirks. Tuo tarpu nusipirkęs naują, tai ir turės ant pievutės po balkonu tuos 30 m.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.346280/asr
Comment
-
Mano 28 m. senumo laužas dar važiuoja, va patestavau apalinkkely, galimai, ant 175 km/h praeitą vasarą (trūkčiojo variklio trauka, tai norėjau patikrint visą tachometro skalę). Kaip ir nusidėvėjęs 10 m. senumo PC iš kurio parašytas šis komentaras. Oj, turbūt komentaras nematomas, nes PC pagal e-seiams nurodą yra nusidėvėjęs.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kas geriau, jei žmogus neįperka naujo elektromobilio ir perka seną taršų laužą ar jau geriau tegul perka naują benzinu varomą, bet mažai taršų?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Aj, neatsakiau iš kur tuos 30 m. traukiau. Tai oficialiai automobilį istoriniu registruoti (išsiimti numerius Regitroj) galima tik nuo 30 m. Iki to visos TA procedūros standartinės, automobilis traktuotinas, kaip įprastas. Mašinų amžiaus vidurkis šalyje irgi ne pagal e-seimas tarp 4–10 m., o 15 m.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai dauguma perkančių senus automobilius tikrai neįpirks naujo benzininio. Jo juk neįpirksi už <3000 EUR, kaip nemaža dalis žmonių iš lower middle class ir žemiau perka.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei nėra santaupų visada yra auto lizingas, o mokėti kelis šimtus Eur lizingą yra pigiau nei nusipirkti lavoną už 3000 ir kas mėnesį kišti šimtus Eur į remontus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Ir kokis cia trenda galima iziureti is grafiko? Tiesinio kritimo kaip jau paaiskino tiketis butu nelogiska, nes tai reikstu kad kaina pasidarytu neigiama po keliu metu. O dabar panasu kad jei ziureti kritima procentais nuo pries tai buvusiu metu, tai daug maz stabiliai krenta per vienoda procentu kieki kasmet
Parašė transpondster Rodyti pranešimą2010 - 2011 galima ignoruot, nes tuo metu tik Leafas startavo, taigi man neįdomu kokia laptopų ir aijfonų batarkių kaina ir kaip leafas mažinų jų vidurkį...
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAutomobilio nusidėvėjimas nuo 4 iki 10 metų.
Comment
-
Panašu kad baterijų revoliucija jau ne už kalnų. Toyota teigia kad jau turi pilnai veikiantį solid state baterijos prototipą. Samsung SDI irgi. VW ir BMW kažkada pareiškė kad nuo maždaug 2025 pardavinės automobilius su solid state baterijomis. Šaltiniai nuorodose.
Kiek žinau, solid state baterijos turi ženkliai didesnį energijos tankumą. Todėl galima padaryti lengvesnes, mažesnes ir talpesnes baterijas. Be to, jos labiau atsparios šalčiui ir šiaip temperatūrų pokyčiams, sunkiau sužeidžiamos bei gerokai sunkiau/rečiau užsidega.Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.05.17, 11:28.
Comment
-
Na, įvairių prototipų daug prikurta. Paprastai problema būna kad nesiscalina gamyba kai reikia gaminti realiomis apimtimis o ne laboratorinėmis sąlygomis. Šita irgi kolkas tik eksperimentinėje stadijoje, na bet gal Samsungas peranksti neskambina varpais. Tikiuosi technologija veiks!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa, įvairių prototipų daug prikurta. Paprastai problema būna kad nesiscalina gamyba kai reikia gaminti realiomis apimtimis o ne laboratorinėmis sąlygomis. Šita irgi kolkas tik eksperimentinėje stadijoje, na bet gal Samsungas peranksti neskambina varpais. Tikiuosi technologija veiks!
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPirma reikia pagaminti 500 000 per year su dabar esančiu konduktorių trūkumu...
Kai kurios firmos užsirezervavo gerokai daugiau užsakymų/ gamybos pajėgumų nei įprastai, kas sukėlė stygių kitiems. Taip TSMC paaiškino stygiaus atsiradimą.
Comment
-
Pagaminti tai gali, bet ar bus kas pirks? ID3 pardavimai neblizga, nors prognozavo kad bus naujas Golfas. Sparkas turi užpirkęs tų ID3 tai vilniečiai galit išbandyti nebrangiai. Man tai įspudžio nepaliko: nieko blogo, bet ir nieko gero. Juotiesi paprastam ekonominės klasės automobilyje - 40K tikrai neverta, labiau 20-25K, jei ID4 kažkas panašaus tik erdvesnis tai nemanau kad 500,000 pavyks parduoti, kai jo kaina 50K, nes už tuos pačius pinigus galima imti galva aukštesnį VDV.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Semikonduktorių trūkumas turėtų išsispręsti, nes jis ne dėl gamybos pajėgumų stygiaus, o dėl per koroną padidėjusių užsakymų. Vieni kaupė tualetinį popierių, kiti semikonduktorius.
Kai kurios firmos užsirezervavo gerokai daugiau užsakymų/ gamybos pajėgumų nei įprastai, kas sukėlė stygių kitiems. Taip TSMC paaiškino stygiaus atsiradimą.
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąPagaminti tai gali, bet ar bus kas pirks? ID3 pardavimai neblizga, nors prognozavo kad bus naujas Golfas. Sparkas turi užpirkęs tų ID3 tai vilniečiai galit išbandyti nebrangiai. Man tai įspudžio nepaliko: nieko blogo, bet ir nieko gero. Juotiesi paprastam ekonominės klasės automobilyje - 40K tikrai neverta, labiau 20-25K, jei ID4 kažkas panašaus tik erdvesnis tai nemanau kad 500,000 pavyks parduoti, kai jo kaina 50K, nes už tuos pačius pinigus galima imti galva aukštesnį VDV.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne dėl gamybos pajegumų, o dėl žaliavų stygiaus. Žaliavas aišku galima kasti agresyviau, bet kiek kartų galime padidinti žaliavų išgavimą kol paprasčiausiai nebebus kur daugiau jų kasti? Na nebent Musk'o svajone įvyks ir pradėsim kasti asteroidus. Suradus būda nuleisti tas žaliavas žemėn (kuris nekainuotų labai daug) tada jau trūkūmo nebebus.
Tai ir tavo įspudžiai kaip golfo - nieko blogo ir nieko gero.
- 2 patinka
Comment
Comment