Na kolkas tik vienas Ignitis mačiau kažką bando daryti su ikrovimo stotelių tinklu. Ir taip, realiai reikėtu bet minimum kiekvieno daugiabučio aikštelėje turėti pakrovimą. Netgi kelis nes vienas pasistatys ir poto netrauks savaitę. Tiems kas statosi pievose bus blogiau.
Gal tai padės sureguliuoti parkavimo problemas mieste? T.s. šalutinis teigiamas efektas.
Gal tai padės sureguliuoti parkavimo problemas mieste? T.s. šalutinis teigiamas efektas.
Šiaip gali prireikti visiško parkavimo/kuro pildymo logikos apsivertimo. Reiks arba daugybės viešų krovimo stotelių kiekvienam kieme arba paskirstyti parkavimo vietas, kur dabar visi parkuoja kaip papuola.
Turint savo parkavimo vietą jau dabar Ignitis krovimo stotelę įrengia. Įdomiausia kaip bus sovietiniuose rajonuose.
Gal tai padės sureguliuoti parkavimo problemas mieste? T.s. šalutinis teigiamas efektas.
Greičiau stabdys elektormobilių pirkimus. Reikėtu pirmiausia pakankamai daugiaaukščių parkingų su pakrovimo galimybe, o tada kultūra, kad automobilis turi būti parkinge, o ne "statysiu mėšle bet, kad tik nemokėti 25 e/mėn"
Greičiau stabdys elektormobilių pirkimus. Reikėtu pirmiausia pakankamai daugiaaukščių parkingų su pakrovimo galimybe, o tada kultūra, kad automobilis turi būti parkinge, o ne "statysiu mėšle bet, kad tik nemokėti 25 e/mėn"
Šiaip elektromobilį kažkada nusipirkti vis tiek teks, nes naujų su vidaus degimo varikliais nebebus, o amžinai su 20 metų laužu nevažinėsi.
Šiaip elektromobilį kažkada nusipirkti vis tiek teks, nes naujų su vidaus degimo varikliais nebebus, o amžinai su 20 metų laužu nevažinėsi.
Kai kurie gamintojai europoje pasakė kad nebegamins su vidaus degimo varikliu tam tikrų markių nuo 2030-2040. Tai toli gražu dar nereiškia kad kokias 2040 tu negalėsi nusipirkti naujo automobilio su vidaus degimo varikliu ir važinėti tuose 20 metų.
Jūs teisus kad kažkada ateityje nebegalėsi nusipirkti, bet klausimas yra ar mes tiek ilgai gyvensime kad tą pamatytume.
Kai kurie gamintojai europoje pasakė kad nebegamins su vidaus degimo varikliu tam tikrų markių nuo 2030-2040. Tai toli gražu dar nereiškia kad kokias 2040 tu negalėsi nusipirkti naujo automobilio su vidaus degimo varikliu ir važinėti tuose 20 metų.
Jūs teisus kad kažkada ateityje nebegalėsi nusipirkti, bet klausimas yra ar mes tiek ilgai gyvensime kad tą pamatytume.
Nereiktų nustebti jei Europoje reguliavimais bus uždrausta juos pardavinėti gerokai anksčiau.
Šiaip bus labai įdomu stebėti kaip keisis naudotų automobilių rinka, nes dabar perkami 20 metų senumo elektrinių atveju gi nebeegzistuos, baterijos bus sudrožtos.
Manau po 20 metų baterijos bus kelis sykius pigesnes, bus daug aftermarket bateriju gamintoju, taip kad pirks, des nauja baterija ir toliau sekmingai vazines. Elektros variklio resursas yra zymiai didesnis nei vidaus degimo, tad ir senus elektromobilius bus galima sekmingai eksploatuoti.
Manau po 20 metų baterijos bus kelis sykius pigesnes, bus daug aftermarket bateriju gamintoju, taip kad pirks, des nauja baterija ir toliau sekmingai vazines. Elektros variklio resursas yra zymiai didesnis nei vidaus degimo, tad ir senus elektromobilius bus galima sekmingai eksploatuoti.
Manau kad ne. Baterijų technologijai yra kišami didžiuliai pinigai nes būtent čia yra bottleneckas labai daug sričių technologijoms ir vis tiek nėra randama jokio magiško sprendimo. Baterijų kainos kritimas jau biagiasi ir kaina stabilizuojasi, gamyba pradeda trukčioti žaliavų tiekime. Manau kad geriausiu atveju toliau turėsim stabilų baterijų efketyvinimą su panašiomis kainomis.
Dėti naujų baterijų į elektormobilį nelabai apsimokės, nes net naujame tai yra daugiau nei pusė kainos, sename tai sudarys išvis beveik visą automobilio kainą ir pabiau apsimokės tiesiog pirkti naujesnį.
P.S. labai norėčiau būti neteisus dėl baterijų, būtų nuostabu jeigu rastume kokį sprendimą kurs sugeba išeiti iš laboratorijos.
Pasak Musk'o baterijų kaina sėkmingai krenta, nereikia kažkokių super duper revoliucinių sprendimų, toliau tobilinamas jau esamas dizainas, kuriamos storesnės ekonomiškai naudingesnės celės, paprastinamas gamybos procesas atsisakant tirpiklių, kuriamas naujas katodų ir anodų dizainas. Baterijų kainos nukrito dvigubai per desimt metu, sekmingai krenta ir toliau.
Pasak Musk'o baterijų kaina sėkmingai krenta, nereikia kažkokių super duper revoliucinių sprendimų, toliau tobilinamas jau esamas dizainas, kuriamos storesnės ekonomiškai naudingesnės celės, paprastinamas gamybos procesas atsisakant tirpiklių, kuriamas naujas katodų ir anodų dizainas. Baterijų kainos nukrito dvigubai per desimt metu, sekmingai krenta ir toliau.
Baterijų kainos kritimas lėtėja, nepriklausomai nuo to ką Muskas šneką.
Būtent kad reikia kažkokių super duper revoliucinių sprendimų nes problema yra ne tik kaina, bet ir energijos tankis. Dabartinės baterijos yra paprasčiausiai persunkios kad būtų galima jas naudoti daugumoje nešiojamų sričių kuriuose mes labia norėtume jas naudoti. Taip, dizainas po truputi gerėja ir tankis iš lėto auga. Per lėtai.
tai kad procentais kritimas vis dar panašus ar -200USD/kWh/metai pastoviai turi būt iki -begalybės?.
Slightly OT. Sparkas pakėlė paros nuomos kainas:
Informuojame, kad š. m. gegužės 14 dieną įsigalioja naujos SPARK elektromobilių paros nuomos kainos su savaitgalio paros tarifu. Siekiame ir toliau teikti aukščiausios kokybės nuomos paslaugas bei išlaikyti konkurencingas kelionių kainas su nemokamais 200 km/para.
tai kad procentais kritimas vis dar panašus ar -200USD/kWh/metai pastoviai turi būt iki -begalybės?.
Jei nesugebate iš grafiko matyti trendo tai sunku bus. Ir taip, jeigu norim masinės adaptacijos reikia, kad kritimas ir toliau būtų staigus. Bet kaip minėjau ne vien kainoje esmė.
Jei nesugebate iš grafiko matyti trendo tai sunku bus. Ir taip, jeigu norim masinės adaptacijos reikia, kad kritimas ir toliau būtų staigus. Bet kaip minėjau ne vien kainoje esmė.
Ir kokis cia trenda galima iziureti is grafiko? Tiesinio kritimo kaip jau paaiskino tiketis butu nelogiska, nes tai reikstu kad kaina pasidarytu neigiama po keliu metu. O dabar panasu kad jei ziureti kritima procentais nuo pries tai buvusiu metu, tai daug maz stabiliai krenta per vienoda procentu kieki kasmet
Jei nesugebate iš grafiko matyti trendo tai sunku bus. Ir taip, jeigu norim masinės adaptacijos reikia, kad kritimas ir toliau būtų staigus. Bet kaip minėjau ne vien kainoje esmė.
aš tai puikiai žinau EV batarkių trendą, bet kai kiaušiniėnės grafiką įdedi ir sakai kad ragai nėr progreso su EV...
2010 - 2011 galima ignoruot, nes tuo metu tik Leafas startavo, taigi man neįdomu kokia laptopų ir aijfonų batarkių kaina ir kaip leafas mažinų jų vidurkį...
Comment