Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts






    Škoda Enyaq Lietuvoje nuo 36 kEUR.
    Sakyčiau kad labai nebloga kaina kaip už didelį elektrinį džipą su kokybišku interjeru.
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.04.30, 00:07.

    Comment


      Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą




      Škoda Enyaq Lietuvoje nuo 36 kEUR.
      Sakyčiau kad labai nebloga kaina kaip už didelį elektrinį džipą su kokybišku interjeru.
      Kaina "nuo" nelabai ką pasako, realiai vidutinės klasės turbūt kainuos kažkur apie 50k Eur. Čia pan. kaip buvo žadėta su ID3, kad kainuos 25K Eur kaip Golfas, o realiai gavosi, kad normalesnės komplektacijos kainuoja beveik divigubai brangiau apie 45k Eur.

      https://autoplius.lt/skelbimai/volks...-13987583.html
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Kaina "nuo" nelabai ką pasako, realiai vidutinės klasės turbūt kainuos kažkur apie 50k Eur. Čia pan. kaip buvo žadėta su ID3, kad kainuos 25K Eur kaip Golfas, o realiai gavosi, kad normalesnės komplektacijos kainuoja beveik divigubai brangiau apie 45k Eur.

        https://autoplius.lt/skelbimai/volks...-13987583.html
        Pamėginau susikomplektuoti, gavosi 50200 EUR. Esu nustebęs kaip tiksliai pataikei.
        Ir tokia kaina be jokių pribumbasų, be jokių garantijos pratęsimų ir be "ekstrafunkcijų" kaip vilkimo kablys.

        Comment


          O pradinė idėja turėjo būti, kad elektomobilio kaina iš esmės turėtų būti mažesnė nei VDV.

          Comment


            50K už vidutinio dydžio SUV nėra maži pinigai. Bet šiaip įdomu, kiek kainuotų panašios komplektacijos Kodiaq? Įsivaizduoju, kad pigiau, bet ar labai smarkiai pigiau?

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              50K už vidutinio dydžio SUV nėra maži pinigai. Bet šiaip įdomu, kiek kainuotų panašios komplektacijos Kodiaq? Įsivaizduoju, kad pigiau, bet ar labai smarkiai pigiau?
              Pagal erdvumą reiktų lyginti su karoq, o ne didžiuliu 7 vietų kodiaq. Karoq labai geros komplektacijos kainuoja 30k Eur, tai skirtumas tikrai dar labai didelis.
              Flickr

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                O pradinė idėja turėjo būti, kad elektomobilio kaina iš esmės turėtų būti mažesnė nei VDV.
                Manau greičiau VDV kainą pasieks ne elektromobiliai, o vandeniliu varomi, kuriems nereikia brangių, daug sveriančių ir sudėtingai perdirbamų baterijų.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Pagal erdvumą reiktų lyginti su karoq, o ne didžiuliu 7 vietų kodiaq. Karoq labai geros komplektacijos kainuoja 30k Eur, tai skirtumas tikrai dar labai didelis.
                  Tai kad Karoq gerokai mažesnis. O Enyaq vidaus erdvė kažin ar ne didesnė, nei Kodiaq? Tai visgi, kiek kainuotų panašios komplektacijos Kodiaqas?

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Manau greičiau VDV kainą pasieks ne elektromobiliai, o vandeniliu varomi, kuriems nereikia brangių, daug sveriančių ir sudėtingai perdirbamų baterijų.
                    Samsung SDI, LG Chem, Toyota/Panasonic ir VW/QuantumScape planuoja 5 metų bėgyje išleisti solid-state baterijas.
                    Toyota/Panasonic galbūt jau metų bėgyje kažką pristatys. Sunku pasakyti dėl kainų, bet solid-state baterijos teoretiškai turi stipriai didesnį energijos tankumą.
                    Galima didesnė baterijos talpa prie mažesnių ir lengvesnių baterijų.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Tai kad Karoq gerokai mažesnis. O Enyaq vidaus erdvė kažin ar ne didesnė, nei Kodiaq? Tai visgi, kiek kainuotų panašios komplektacijos Kodiaqas?
                      Lygtais 34-38 kEUR intervale.
                      https://www.skoda.lt/_doc/8a00064c-0...c-4456cbe390fe

                      Dėl vidaus erdvių nežinau. Abu automobiliai panašaus ilgio - Kodiaq (4,70m) ir Enyaq (4,65m).
                      Bet kažkodėl Kodiaq bagažinės talpa stipriai didesnė nei Enyaq – 835 litrų VS 585 litrų arba +42%.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Tai kad Karoq gerokai mažesnis. O Enyaq vidaus erdvė kažin ar ne didesnė, nei Kodiaq? Tai visgi, kiek kainuotų panašios komplektacijos Kodiaqas?
                        Kodiaq bagažinės tūris litrais 835, Karoq 521, o Enyaq 585, tai tik vos daugiau ir gerokai mažiau nei Kodiaq, kuris apskritai net 3 sėdimą eilę turi, žodžiu visai kito dydžiu suv'as ir nelabai galim tarpusavyje lyginti.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2021.04.30, 11:36.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                          Lygtais 34-38 kEUR intervale.
                          https://www.skoda.lt/_doc/8a00064c-0...c-4456cbe390fe

                          Dėl vidaus erdvių nežinau. Abu automobiliai panašaus ilgio - Kodiaq (4,70m) ir Enyaq (4,65m).
                          Bet kažkodėl Kodiaq bagažinės talpa stipriai didesnė nei Enyaq – 835 litrų VS 585 litrų arba +42%.
                          Tai kad naudotos tiek pat kainuoja https://autoplius.lt/skelbimai/skoda...-15001371.html
                          Vėl gi sukomplektuoji ir gauni 50k Eur, nes standartinėse komplektacijose nėra tokių dalykų kaip šildomų sėdynių, lietaus jutiklio ar juostų perpėjimo sistemos...

                          Comment


                            Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą





                            Škoda Enyaq Lietuvoje nuo 36 kEUR.
                            Sakyčiau kad labai nebloga kaina kaip už didelį elektrinį džipą su kokybišku interjeru.
                            Nuo 36k Eur, bet nežinau ar norėtumėt mokėti tokią sumą ir gauti plastikinius ratus
                            Iškarpa iš ARX sandėlio pasiūlymų:

                            Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	495
Size:	23,2 kB
ID:	1881815

                            Comment


                              Pasirodo Lietuvoje kiekvieną mėnesį publikuojama BEV ir PHEV automobilių statistika.
                              https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...cius-lietuvoje

                              Visas Lietuvos elektromobilių (BEV) parkas per paskutinius metus (nuo 2020 balandžio) padidėjo daugiau nei 70% (nuo 1624 iki 2778).

                              Comment


                                Lietuvoje sunku rasti ne dyzelinę mašiną.


                                Comment


                                  Dar statistikos.
                                  • 51% visų Lietuvos elektromobilių yra Vilniaus mieste, dar 9% likusioje Vilniaus apskrities vietose.
                                  • 11% Kauno mieste, dar 6% likusioje Kauno apskrities vietose
                                  • 5% Klaipėdoje, dar 7% likusioje Klaipėdos apskrities vietose
                                  • Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos apskritys turi beveik 90% visų Lietuvos elektromobilių.

                                  Comment


                                    Jeigu kišenėj voliotusi papildomi 50k, būčiau pirmas kuris užsisakytų Hyundai Ioniq 5. Manau bus metų elektromobilis. Tiesiog too good.

                                    Comment


                                      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                      Jeigu kišenėj voliotusi papildomi 50k, būčiau pirmas kuris užsisakytų Hyundai Ioniq 5. Manau bus metų elektromobilis. Tiesiog too good.
                                      Atrodo neblogai. Atrodo kaip mažytė miesto mašina, bet pagal matmenis tai vidutinio dydžio džipas.
                                      Didesnis už VW Tiguan bei Range Rover Evoque.

                                      Pažiūrėjau apžvalgas tai daug kur lyginamas su VW ID.4.
                                      Kainuoja mažiau ir matytose apžvalgose įvardinamas kaip geresnis už ID.4
                                      Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.05.02, 01:24.

                                      Comment


                                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                        Nuo 36k Eur, bet nežinau ar norėtumėt mokėti tokią sumą ir gauti plastikinius ratus
                                        Iškarpa iš ARX sandėlio pasiūlymų:
                                        Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	141 Size:	23,2 kB ID:	1881815
                                        As kartais nelabai suprantu VAG strategijos. Gamina praktiskai ta pacia masina po skirtingu label
                                        Tas Enyaq - tas pats AUDI e-tron

                                        Comment


                                          Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                                          As kartais nelabai suprantu VAG strategijos. Gamina praktiskai ta pacia masina po skirtingu label
                                          Tas Enyaq - tas pats AUDI e-tron
                                          Kainų diskriminacija, siekiant uždirbti maksimalų pelną gaminant tą patį dalyką t.y. parduoti kiekvienam automobilį už maksimalią jo norimą mokėti kainą. Tam, kuris nori mokėti daug ir gauti prestižo - parduoti kaip Audi, labiau prakutusiam vakarų Europoje - VW, taupuoliams ir mažiau turtingoms šalims - Škoda, visiškiems taupuoliams - specialiai šlykščiau atrodantį Seat.

                                          Gamindamas vieną modelį arba parduotum tik nedidelei daliai, arba parduotum per pigiai tiems, kurie nori mokėti daugiau (O dalis jų išvis nepirktų, nes juk neprestižas važinėti su tuo, su kuo važinėja varguoliai).
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X