Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai elektrą gaminti irgi galima deginant anglis. Arba iš vėjo. Tai skirtingi dalykai. Dujomis irgi tas pats. Apie žalią naftą neteko girdėt. Dujos gali būti puikus tarpinis sustojimas prie visiškos elektrifikacijos. Akivaizdu, kad didelė dalis transporto nepereis iš karto prie elektrinių (pvz., sunkusis transportas, laivyba ir pan.).
Bet čia kalbama ne apie laivus ar pan, o apie viešą transportą, kuris turėtu "žalėti" jau daug metų bet yra atvirkščiai - dauginame autobusų kiekį. Nors tiesa, Taksistai beveik visi jau važiuoja hibridais tai jie iki 2030 suspės.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąBet čia kalbama ne apie laivus ar pan, o apie viešą transportą, kuris turėtu "žalėti" jau daug metų bet yra atvirkščiai - dauginame autobusų kiekį. Nors tiesa, Taksistai beveik visi jau važiuoja hibridais tai jie iki 2030 suspės.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBent jau Vilniuje VVT nauji autobusai manau 3 nauji teršia kaip 1 buvęs senas. Kiekis tai ne viskas. Čia tas pats kas lyginti 20 metų senumo fūrą su kokiu Euro6 atitinkančia nauja.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBent jau Vilniuje VVT nauji autobusai manau 3 nauji teršia kaip 1 buvęs senas. Kiekis tai ne viskas. Čia tas pats kas lyginti 20 metų senumo fūrą su kokiu Euro6 atitinkančia nauja.
Comment
-
Dujiniai autobusai nera visai zali. Jie ismeta maziau kietuju daleliu ir NOx, bet CO kiekiai panasus kaip ir paprastu dyzeliu. Tad jei ziureti i miesto isipareigojimus mazinti itaka klimato silimui pries tarptautines organizacijas - dujiniai autobusai neduoda visiskai nieko.O tokie isipareigojimai yra. Kolkas Vilnius apsimeta slanga ir daro vaizda kad galima pasirasyti popieriuka ir ji ismesti, o vidaus degimo varikliai kazkur dings savaime per 10 metu.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNereikia perlenkt lazdos dėl ekologijos. Net Šveicarija perka naujus dyzelinius autobusus mieste ir nekompleksuoja dėl to.. O jūs norit visko iškart.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVilniuje pagrindinė taršos problema yra privatūs namai, kurie kūrenasi neaišku kuo Žiemos metu.Paskutinis taisė Lettered; 2021.03.29, 14:45.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNereikia perlenkt lazdos dėl ekologijos. Net Šveicarija perka naujus dyzelinius autobusus mieste ir nekompleksuoja dėl to.. O jūs norit visko iškart.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne iš karto, bet jeigu jau priėmei nutarimą kad bus ekologiški iki 2030 tai tada tegu ir juda ta linkme, o ne troleibusus keičia autobusais.
Mano nuomone prieš iškeliant tokius tikslus reikia daryti normalią KNA, kas iš to kad sumažinsi VT taršos pėdsaką, jeigu dėl iš to kilsiančių didelių kaštų po to bus neįmanoma normali VT plėtra bei atnaujinimas ir to pasekoje daugiau žmonių rinksis taršesnius (per vieną keleivį) automobilius.
Jeigu valdžia išsikelia blogus tikslus ir po to feilina, tai reikia džiaugtis, nes gal ją pakeisianti valdžia dar sugebės atitaisyti situaciją kol dar nebus paleisti vėjui dideli pinigai ir užsikrauta didelė skola.
Relaybė tokia kad VT keleivių skaičius auga (bent iki pandemijos, augs ir jai pasibaigus), autobusų poreikis didės, tegu tik perka daugiau tų naujų autobusų, nesvarbu jie dujiniai ar dyzeliniai, bet šiuo metu net ir ekologiniu požiūriu geriau keturi nauji ne elektriniai, nei vienas elektrinis ir krūva automobilių gatvėsePaskutinis taisė themanual; 2021.03.31, 11:58.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne iš karto, bet jeigu jau priėmei nutarimą kad bus ekologiški iki 2030 tai tada tegu ir juda ta linkme, o ne troleibusus keičia autobusais.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
O jei nutarimas blogas ir neracionalus tai vis tiek reikalautumėte jog jo būtų laikomasi, nes toks nutarimas? Jeigu Kinijoje komunistai nutaria daryti uigūrų etninį valymą tai kinams belieka spausti valdžią jog tikslai būtų išpildyti maksimaliai gerai?
Mano nuomone prieš iškeliant tokius tikslus reikia daryti normalią KNA, kas iš to kad sumažinsi VT taršos pėdsaką, jeigu dėl iš to kilsiančių didelių kaštų po to bus neįmanoma normali VT plėtra bei atnaujinimas ir to pasekoje daugiau žmonių rinksis taršesnius (per vieną keleivį) automobilius.
Jeigu valdžia išsikelia blogus tikslus ir po to feilina, tai reikia džiaugtis, nes gal ją pakeisianti valdžia dar sugebės atitaisyti situaciją kol dar nebus paleisti vėjui dideli pinigai ir užsikrauta didelė skola.
Relaybė tokia kad VT keleivių skaičius auga (bent iki pandemijos, augs ir jai pasibaigus), autobusų poreikis didės, tegu tik perka daugiau tų naujų autobusų, nesvarbu jie dujiniai ar dyzeliniai, bet šiuo metu net ir ekologiniu požiūriu geriau keturi nauji ne elektriniai, nei vienas elektrinis ir krūva automobilių gatvėse
Šiaip jeigu sekėte diskusiją niekur nesiųliau eletrinių autobusų - siūliau naudotis jau turima alternatyva - troleibusais, kurie puikiai veikia europos šalyse ir jū tinklas yra plečiamas.
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Niekas troleibusų nenaikina, o iki 2030 realu, kad ir dyzelių nebeliks.
Dabar pirktų autobusų iki 2030 tikrai turėtu nelikti - autobusų tarnavimo amžius tiesiog nėra toks ilgas.
Comment
-
2020 metai pasaulyje įregistruota 3 mln elektromobilių (41% daugiau nei 2019) ir bendrai yra virš 11 mln
ES 1.4 mln, Kinija 1.2 mln JAV 0.3 mln
https://www.iea.org/reports/global-ev-outlook-2021Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą2020 metai pasaulyje įregistruota 3 mln elektromobilių (41% daugiau nei 2019) ir bendrai yra virš 11 mln
ES 1.4 mln, Kinija 1.2 mln JAV 0.3 mln
https://www.iea.org/reports/global-ev-outlook-2021
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDėl JAV tai gana keista, turint omeny, kad ten nemažai gyventojų kasdien važinėja į darbą mašina po keliasdešimt km ir neturi jokio kito pasirinkimo, nei mašina (tiek VT, tiek pėsčiųjų/dviračių infrastruktūros tiesiog fiziškai nėra). Taip pat praktiškai visi jie turi nuosavą namą (=nekyla problemų pasikrauti per naktį). EV yra tiesiog idealus variantas tokiam rinkos segmentui, nes tai gali būti elementariai pigiau.
Неслучайно «зеленая реформа» — главное дело президентства Байдена, его основное наследие, то, с чем он войдет в историю. Новая администрация США, как и обещала, внесла в Конгресс «инфраструктурный план», предусматривающий $440 млрд государственных инвестиций в отказ США от двигателя внутреннего сгорания:- $174 млрд в электромобили,
- $100 млрд в электросети,
- $165 млрд в создание национальной сети электрифицированных железных дорог (в США 80% всех грузов перевозится автотранспортом, оставшиеся 20% — тепловозами).
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl JAV tai gana keista, turint omeny, kad ten nemažai gyventojų kasdien važinėja į darbą mašina po keliasdešimt km ir neturi jokio kito pasirinkimo, nei mašina (tiek VT, tiek pėsčiųjų/dviračių infrastruktūros tiesiog fiziškai nėra). Taip pat praktiškai visi jie turi nuosavą namą (=nekyla problemų pasikrauti per naktį). EV yra tiesiog idealus variantas tokiam rinkos segmentui, nes tai gali būti elementariai pigiau.
Ir ką darysi visus kiaušinius vienan krepšin sudėjęs kai viduržiemy nutinks blackoutas visos valstijos mastu?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl JAV tai gana keista, turint omeny, kad ten nemažai gyventojų kasdien važinėja į darbą mašina po keliasdešimt km ir neturi jokio kito pasirinkimo, nei mašina (tiek VT, tiek pėsčiųjų/dviračių infrastruktūros tiesiog fiziškai nėra). Taip pat praktiškai visi jie turi nuosavą namą (=nekyla problemų pasikrauti per naktį). EV yra tiesiog idealus variantas tokiam rinkos segmentui, nes tai gali būti elementariai pigiau.
- 1 patinka
Comment
Comment