2021 Tesla Model S Plaid+, 0-100km/h per <1.99sec. Čia yra superkarų teritorija. Juolab bus (kažkada ) Tesla Roadster.
Seniau vaikai svajodavo apie Ferrarius, dabar kiek girdžiu dauguma svajoja apie Teslą, tai kai jie užaugs, jiems tie tradiciniai supercarai bus tik egzotiška relikvija kaip kokia garu varoma mašina.
Nemanau, kad elektrinius kibirus reiketu lyginti su supercarais. Troleibusas irgi, turbut, padarytu bmw
Šiaip supercarai ir yra nepatogūs, žemi, kieti kibirai su kuriais 100 km nuvažiavęs jautiesi blogiau nei po kelionės žiguliu. Tuo tarpu Tesla ne tik dar greitesnė ir kelis kartus pigesnė, bet tuo pačiu yra ir patogi erdvi šeimyninė mašina, žodžiu Muskas supercarams dvigubą nokdauną sudavė.
Seniau vaikai svajodavo apie Ferrarius, dabar kiek girdžiu dauguma svajoja apie Teslą, tai kai jie užaugs, jiems tie tradiciniai supercarai bus tik egzotiška relikvija kaip kokia garu varoma mašina.
Kur tu būdamas 14 metų nesvajosi apie tešlą, kaip tokiais pareiškimais svaidomasi:
VZ.LT 2021.03.16 Nelikus kompensacijų, neliko ir elektromobilių pirkėjų
2021 m. vasarį Lietuvoje buvo įregistruoti 37-i lengvieji (M1 klasės) automobiliai, kurių galios šaltinis tik elektra – 3,6 karto mažiau nei šių metų sausį ir 1,7 karto mažiau nei pernai vasario mėnesį. Tokį staigų registracijų kritimą lėmė tai, kad nuo šių metų vasario nebeliko valstybės subsidijų elektromobiliams įsigyti, skelbia VšĮ „Aplinkos apsaugos institutas“.
Nuo 2020 metų balandžio 20 d. kompensacinė išmoka vienam fiziniam asmeniui už įsigytą naują M1 klasės elektromobilį (lengvąjį elektromobilį) siekė 4.000 Eur, už naudotą elektromobilį – 2.000 Eur. Nuo praėjusių metų spalio 19 d. juridiniai asmenys irgi galėjo pretenduoti į paramą: gauti 4.000 Eur subsidiją už naują M1 klasės elektromobilį ir 10.000 Eur – už naują M2 klasės elektromobilį (mikroautobusą).
Papildoma 1.000 Eur kompensacija tiek privatiems asmenims, tiek bendrovėms buvo skiriama už sunaikintą seną transporto priemonę. Valstybės parama galiojo iki 2021 m. vasario 1-osios.
„Audi“ jau sukūrė paskutinius savo vidaus degimo variklius. Viskas – daugiau naujų variklių nebebus. „Audi“ ir toliau gamins senus variklius, tačiau į naujų kūrimą investuojama nebus. Ir nors tai yra suprantamas žingsnis, jis vis tiek kelia nemažai iššūkių. „Audi“ sprendimas nestebina ir dėl to, kad apie panašią strategiją vos prieš kelias dienas paskelbė ir „Mercedes-Benz“. Ne tokie turtingi automobilių gamintojai vidaus degimo variklių programas sustabdė dar anksčiau. Tiesiog baigiasi benzino amžius.
p.s. kažkada baigėsi ir akmens amžius ir ne todėl, kad pasibaigė akmenys.
Seimas vakar priėmė Alternatyviųjų degalų įstatymą, kuriuo siekiama sukurti galimybes iki 2030 metų žymiai (iki 15 proc.) padidinti atsinaujinančių energijos išteklių dalį transporto sektoriuje ir taip sumažinti neigiamą poveikį klimatui aplinkos oro taršai. Iki to laiko turi būti įrengta net 60.000 elektromobilių įkrovimo prieigų. Numatoma, kad nuo 2029 metų sausio 1 dienos visas viešasis keleivių vežimo keliais transportas, įskaitant taksi ir pavėžėjimo paslaugas teikiančių asmenų transporto priemones, turės būti pritaikytas naudoti alternatyviuosius degalus. Priimtomis naujomis nuostatomis įtvirtinamos aiškios kryptys dėl alternatyviais degalais varomų transporto priemonių ir joms reikalingos infrastruktūros plėtros. Pavyzdžiui, įstatyme įtvirtinta nuostata, kad iki 2030 metų turi būti įrengta 60.000 elektromobilių įkrovimo prieigų, iš kurių 6 000 būtų viešosios ir pusiau viešosios elektromobilių įkrovimo prieigos. Jos bus privalomos naujose bei rekonstruojamose degalinėse, autobusų ir geležinkelio stotyse, oro ar jūrų uostuose. Įkrovimo prieigų statytojams skelbti konkursus įpareigotos savivaldybės. Numatoma skirti finansinę paramą įsigyjant elektromobilius, įrengiant ar atnaujinant jiems įkrauti reikalingą infrastruktūrą tol, kol kas dešimtas lengvasis automobilis Lietuvoje bus varomas elektros energija.
Didelį dėmesį planuojama skirti krovininio transporto sektoriui, numatant plėsti gamtinių dujų pildymo stotelių tinklą ir skatinti dujomis varomų transporto priemonių įsigijimą kartu užtikrinant ir degalų iš atsinaujinančių energijos išteklių naudojimą. Už šį Alternatyviųjų degalų įstatymą balsavo 115 Seimo narių, susilaikė 9 parlamentarai. Parengta pagal LR Seimo ir PILOTAS.LT informaciją.
P.S. Nu va, liko tik 8 metai autobusus paversti troleibusais.
Į alternatyviuosius degalus įtraukti ir dujiniai autobusai. Bet man įdomu, kaip bus tarkim Biržuose, kur iki šiol Pazikai važinėja, na prieš du metus tai tikrai dar buvo
Į alternatyviuosius degalus įtraukti ir dujiniai autobusai. Bet man įdomu, kaip bus tarkim Biržuose, kur iki šiol Pazikai važinėja, na prieš du metus tai tikrai dar buvo
PAZikai, LAZai, ZIL-130, GAZ-53 dar sovietmečiu kuo puikiausiai važinėjo varomi gamtinių dujų (perdarymą galėjo atlikti vos ne kolūkio dirbuvėse).
Į alternatyviuosius degalus įtraukti ir dujiniai autobusai. Bet man įdomu, kaip bus tarkim Biržuose, kur iki šiol Pazikai važinėja, na prieš du metus tai tikrai dar buvo
Ah, dujos jau nebe iškastinis kuras. Kur nebus įtraukti kai Vokietija tuo sės ant dujų adatos. Liūdnos naujienos čia
Tai Nafta irgi atsinaujinantis šaltinis jei palauksi kelis milijonus metų. O dujas deginame ne surenkamą metaną iį savartynų, o iškastines ir naftos grežinių ir frackingo.
Nori tikrai atsinaujinančio - biodyzelis.
Bet taip, dujos teršia mažiau nei benzinas ar dyzelinas.
Comment