Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Zinoma suveikia.Jei ramiai vazineji - neturi, jei megsti paspaust - jauciasi bent ant rx450h nors ten ir VDV gan galingas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar realiai teko važiuoti naujomis hibridinėmis Toyotomis su 2.5 varikliu? Camry, RAV4 ar bent Corolla 2.0? Jeigu ir čia trūksta traukos važinėjant ne lenktynių trasoje, o tarp kitų automobilių, tai jūs turbūt Schumacheris.
su city bee naujaja corolla ten 1.8 berods buvo
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Zinoma suveikia.Jei ramiai vazineji - neturi, jei megsti paspaust - jauciasi bent ant rx450h nors ten ir VDV gan galingas.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Jei esi labai agresyvus, gazas dugnas, stabdis dugnas tipo vairuotojas, tai gal ir gerai tas tariamas dinamikos sumažėjimas
Comment
-
Žiūrėjau pristatymą tiesiogiai tai pirmas įspūdis buvo kaip ir daugelio, bet tiek prezentacijos eigoje, tiek dabar žiūrint į nuotraukas, kuo daugiau žiūriu aš į šitą pikapą toliau tuo man jis labiau patinka .
Kai buvau jaunesnis, automobiliai ir visos su jais susijusios naujienos buvo labai įdomu, bet dabar 99% naujų automobilių yra tokie siaubingai nuobodūs ir panašūs vienas į kitą, kad bet koks noras sekti šitą industriją seniai išblėso. Tesla vienintelis gamintojas, kuris sugeba sudominti netradiciniais ir inovatyviais sprendimais ir džiugu matyti, kad nesiruošia jie patapti tiesiog dar vienu nuobodžiu gamintoju .
- 4 patinka
Comment
-
Man panašiai: iš pradžių toks so-so, dabar jau labiau pradeda patikt. Jeigu žūtbūt reikėtų pickup'o, tai tikrai rimtai svarstyčiau. Kaina maža, specifikacijos belenkokios (atitinka sportinius automobilius), o dizainas tikrai išskirtinis. Klausimas yra ar jis pritrauks esamus pickup'ų savininkus pirkti (spėju, kad tai yra gana konservatyvus pirkėjas).
Bet skelbia, kad jau yra 150 tūkst. užsakymų (na, pre-orders, kur bet kada galima atsisakyt)
Comment
-
Gana dažnas galvoja - kas tuos elektromobilius gali įpirkti, Lietuvoje algos mažos, žmonės sunkiai ir taip gyvena. Tai tikrai yra tiesa, bet nepamirškime, kad naujų automobilių salonai plečiasi ir atsinaujina irgi ne be reikalo. Priežastis paprasta - klientų naujam automobiliui tikrai yra.
Tam, kad suprasti naujų automobilių rinkos dydį, reikia pažiūrėti į Regitra pateikiamą statistiką. O ji teigia, kad per 2019 metus lietuviai užregistravo 46200 naujų lengvųjų M1 klasės automobilių. Ši statistika iš tiesų yra per gera, nes turime vieną naujų automobilių pardavėją, ypač mėgstantį reeksportą. Šio pardavėjo pagrindinėms markėms tenka apie 20000 naujų automobilių per 2019 metus, tad realiai lietuviai važinėjimui Lietuvoje nupirko apie 26000 naujų automobilių.
Naujų elektromobilių per tuos pačius 2019 metus užregistruota 162 vienetai. Ar šis skaičius parodo, kad naujų elektromobilių lietuviai neperka, nes jie per brangūs? Iš dalies – taip. Iš kitos pusės, manau jie apie elektromobilius žino per mažai bei kartais nesistengia pasigilinti į matematiką. Na, o aš skaičius mėgstu, tą jau žinote. Taigi, paskaičiuokime bent jau vieną variantą, „broliai kurmiai“:
BMW 3 vs Tesla Model 3
O taip, jau matau kiek nusivylimų ir neteisybės įžvelgiate šiame palyginime. Bet taip – Tesla „trečiukas“ yra pats aršiausias BMW 3, Audi A4, Mercedes C bei Lexus IS konkurentas JAV. Jis tiesiog žudo šio segmento konkurenciją. Kodėl tik JAV? Nežinau, gal jie iš tikrųjų moka skaičiuoti?
Tesla Model 3 standard range be papildomų opcijų Lietuvoje per Deals on Wheels LT kainuoja 49635 Eur. Taip, jau Lietuvoje. Ir dar mes siūlom puikias lizingo bei draudimo sąlygas. Skaitėte per daug Delfi‘o apie kosmines Tesla draudimo ir eksploatacijos kainas ir tuo šventai tikite? Reiškia dar tikrai neskambinote Deals on Wheels LT. Neišsiplėsiu – kas norės, pasidomės tiesiogiai.
BMW oficialioje svetainėje yra automobilių konfigūratorius. Deja, neveikia. Pasirinkus modelį, leidžia pasirinkti variklį ir po to visas džiaugsmas baigiasi. Nežinau kodėl – išbandžiau ir kelias skirtingas naršykles – nepadėjo. Pabandžiau ir mobiliąją svetainės versiją. Nepadėjo nei tai. Džiugu, kad bent kainininkas yra.
Pagal 2020 metų kainyną, pigiausias BMW 320i kainuoja 40590 Eur (beje, puslapyje kaina vos mažesnė). Kadangi konfigūratorius neveikia, nepavyko susikomplektuoti modelio, panašaus turimomis savybėmis į Tesla Model 3. Sulyginus komplektacijas, įtariu, kad BMW kaina susilygintų ar net viršytų Tesla kainą, bet tam, kad konkurencija būtų įdomesnė, palyginimui imsiu visiškai bazinę BMW kainą, nors tokių automobilių tikrai niekas neperka. BMW bus „plikas“, o Tesla net standartinėje komplektacijoje turės daug visko. Bet pralaimės garso izoliacijos ir bendro vaizdo viduje konkurse (ne visiems ta minimalistika patinka). Taigi, plikas BMW bus puiki atsvara Tesla minimalistikai.
Unicredit lizingo skaičiuoklė, pasirinkus visiškai standartines sąlygas, sako, kad už Tesla Model 3 jūs mokėsite:
- 4964 Eur pradinę įmoką (10%)
- 585,2 Eur mėnesinę įmoką (5 metų lizingas)
Likutinė automobilio vertė po 5 metų – 30% arba 14890 Eur.
BMW skaičiai atrodo taip:
- 4059 Eur pradinė įmoką (10%)
- 478,56 Eur mėnesinė įmoka (5 metų lizingas)
Likutinė automobilio vertė po 5 metų – 30% arba 12177 Eur
Taigi, Tesla Model 3 bei BMW 320i mėnesinės įmokos skirtumas – 106,64 Eur.
Sakykime, jūs per mėnesį nuvažiuojate 1500km. BMW kainoraštis teigia, kad vidutinės mišrios degalų sąnaudos yra apie 7 litrus benzino 100 km (min 6,3l, max 7,3l). Benzinas, sakykim kainuoja 1,2 Eur už litrą. Taigi, per mėnesį benzinui išleisite 126 eurus. Visa tai – idealiu atveju, jei važinėsite kaip pensininkas.
Tesla Model 3 Standard Range baterijos talpa – 54 kWh. Maždaug tiek kilovatvalandžių elektros energijos jums reikės ir ją pilnai įkrauti. 2020 elektros kaina Lietuvoje vienkainiu planu – 0,15 Eur už kilovatvalandę. Pasak WLTP matavimų, Model 3 su “pilnu baku” turėtų nuvažiuoti apie 400 km. Taip, čia galime pradėti valandas diskusijų apie tai, kad tiek nuvažiuoti neįmanoma, bet tada supraskime, kad 7l benzino BMW atveju neša lygiai tiek pat tiesos, kaip ir 400 km viena įkrova Tesla atveju. Taigi, skaičiuojame.
„Pilnas bakas“ – 54 kWh po 0,15 Eur yra 8,1 Eur. 8,1 Eur daliname iš 400 km ir gauname, kad 100 km Tesla sunaudotų elektros už 2,03 Eur. Apvalinam iki 2 Eur. Iš viso šio skaičiavimo gaunasi, kad 1500 km per mėnesį su Tesla Model 3, įkraunant ją namuose, jums kainuos 30 Eur. O kur dar galimybė mieste kai kur pasinaudoti nemokamu įkrovimu ar naktinio tarifo namie siūloma geresnė kaina? Benzino mieste nemokamai, deja, niekas nedalina. O ir naktį jis kažkodėl neatpinga. Beje, yra valstybių kur naktį benzinas pabrangsta.
Taigi, kuras važiuojant 1500 km per mėnesį su BMW kainuoja 126 eurus, su Tesla – 30 Eur. Skirtumas – 96 Eur. Na, o jei dar prisimenate, mėnesinės lizingo įmokos skirtumas – 106,64 Eur. Vadinasi, per mėnesį Tesla Model 3 standard range jums kainuos 10,64 euro, arba trim kavos puodeliais brangiau nei plikutėlis BMW 320i.
Vis dar galvojate, kad elektromobiliai brangūs ir jūs jo negalite sau leisti? Jei galite sau leisti BMW 3, Audi A4, Mercedes C ar panašios klasės automobilį, Tesla Model 3 turėtų būti “must have” pasirinkimas jūsų pirkimo variantų sąraše.
Na, nebent trys kavos puodeliai jums yra svarbiau
Paskutinis taisė booraz; 2020.01.31, 13:56.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 2 patinka
Comment
-
Su Tesla Lietuvoje problema ta, kad nėra oficialių atstovų (garantinio ir pogarantinio aptarnavimo centrų) ir supercharger'ių, iš ne vieno važinėjančio Lexus IS ar BMW 3 girdėjau, kad jei visa tai būtų, tai nedvejodami pirktų Tesla 3. Tad kol kas ir pardavimų negalime lyginti su JAV, šiaip lietuviai netgi dar labiau imlūs naujovėms nei amerikiečiai (daug ką pasako visokių revolut populiarumas).
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Su Tesla Lietuvoje problema ta, kad nėra oficialių atstovų (garantinio ir pogarantinio aptarnavimo centrų) ir supercharger'ių, iš ne vieno važinėjančio Lexus IS ar BMW 3 girdėjau, kad jei visa tai būtų, tai nedvejodami pirktų Tesla 3. Tad kol kas ir pardavimų negalime lyginti su JAV, šiaip lietuviai netgi dar labiau imlūs naujovėms nei amerikiečiai (daug ką pasako visokių revolut populiarumas).
PS: Naujasis BMW 3 (330i benzinas 2.0litru su 185kW) su visom nuolaidom susikomplektavus gavosi 56 000EUR ir tai toli grazu sudeta ne viskas ko norisiPaskutinis taisė Darius555; 2020.01.31, 15:13.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Kam ko reikia.Bet nelabai tikiu kad kas noretu is BMW 3 G20 persest i Model 3
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kuom BMW geresnis? Tesla 3 technologiškai visai kito lygmens automobilis, čia pan. kaip iphone vs Nokia 3310, nuvažiuoja pan. kaip BMW pilnu baku, galia 333 kW irgi žymiai didesnė, BMW čia tik brangus M3 turi pan. charakteristikas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Tu ciupinejai asmeniskai Model 3? As nieko nesakau rauna jis gerai - bet apei surinkimo kokybe ten net neverta sneket.Paziurek vien kaip nudazytos is fabriku ateina.Man asmeniskai tokie dalykai kliuna, bet jei kam nekliuna gal tuomet Model 3 ir geriau.Kiekvienas renkasi pagal save
Comment
Comment