Nu taip. Jungtiniai arabų emiratai, Kataras ir pan JAV, JK ar Vokietijoje vidutinis pilietis džiaugiasi išvis įpirkdamas naują auto. Ar šnekam ne apie vidutinį pilietį su vidutine alga, o apie mistinę 'vidurinę klasę"?
Ekonomiškume. Ne veltui kiti gamintojai pradėjo po daug metų irgi gaminti hibridinius automobilius.
Kurioje vietoje izvelgi ekonomiskuma? Taip kiti gamintojai irgi pradejo gamint bet plug-in ir su moderniais VDV bet ne su 1990 metu pavyzdzio atmosferiniais.Va rimtai matau protingas esi tai papasakok kur matai ekonomiskuma pas tojotos hibridus?
Model 3 arba BMW 3 yra labiau eilinio piliečio pirkinys, negu Model S ar BMW 7. Model S ir buvo orientuota į daugiau pinigų turinčius pirkėjus. Model 3 jau skirtas eiliniams vidutinį atlyginimą uždirbantiems žmonėms (aišku ne Lietuvoje).
As esu tiesiog suzavetas tavo ismintimi. B..t BMW 3 kainuojantis 50k EUR vidutinio piliecio masina. SAUNUOLIS
Kurioje vietoje izvelgi ekonomiskuma? Taip kiti gamintojai irgi pradejo gamint bet plug-in ir su moderniais VDV bet ne su 1990 metu pavyzdzio atmosferiniais.Va rimtai matau protingas esi tai papasakok kur matai ekonomiskuma pas tojotos hibridus?
Na, antros kartos prius sunaudoja apie 5l/100 km, kas yra šiaip jau labai ekonomiška (taksistas dar įsideda dujas ir važiuoja išvis už dyką). Taip, mašina netraukia, bet ne visiems tos dinamikos ir reikia.
Na, antros kartos prius sunaudoja apie 5l/100 km, kas yra šiaip jau labai ekonomiška (taksistas dar įsideda dujas ir važiuoja išvis už dyką). Taip, mašina netraukia, bet ne visiems tos dinamikos ir reikia.
Nu o zinote sanaudas autostradoje 130km/h greiciu?
Šveicarijoje ar Norvegijoje - galbūt. Didžiojoje pasaulio dalyje - nelabai...
Norvegijoje BMW 3 kaina yra 100k EUR. Model 3 kaina yra 45k EUR - nes jai netaikomi mokesciai. Stai jums ir atsakymas del ko ten tu TESLU daug.
Aiksu yra pilieciu ir ten galinciu sau leisti BMW ar Audi
Na, antros kartos prius sunaudoja apie 5l/100 km, kas yra šiaip jau labai ekonomiška (taksistas dar įsideda dujas ir važiuoja išvis už dyką). Taip, mašina netraukia, bet ne visiems tos dinamikos ir reikia.
Tai kad mano apysenis dyzelinis VW, vienas taršiausių automobilių pasaulyje, sunaudoja 5 l. Beje, štai kolega kaip tik su pernykščiu hibridiniu Yaris šiek tiek nepatenkintas, kad netelpa į 5 l (skirtingai nei skelbia gamintojas fantastinius skaičius ~3.5 l)
Tai kad mano apysenis dyzelinis VW, vienas taršiausių automobilių pasaulyje, sunaudoja 5 l.
As tai nesuprantu kas pas tuos hybridu pirkejus galvoje - finale gauni nevazioujancia ir neekonomiska masina.Imi tarkim vietoj Auris Astra dyzeline ar dasitaupai ir pasiimi Golf 1,6TDI - finale turi dinamiska ir ekonomiska masina. Giminaiciai nusipirko CH-R hybrida vaziavom iki juros - prie Klaipedos vidurkis buvo 7,7l/100 dar ivertinus kad tojotos sanaudos rodomos bort kompe realybeje buna litru didesnes tai gaunasi visi 8,7 - tai kame cia ekonomiskumas? Ar ne geriau tada pirkt paprasta beniznine auto?
Bet tai kad už 15k nieko gero ir su VDV nenupirksi O šiaip Norvegijoje proveržis jau įvyko, o pas mus įvyks ne kai naujo kaina bus įkandama, o kaip visad - kai masiškai iš vakarų pradės vežti visokias daužtas ar šiaip atgyvenusias teslas ir pan.
Grubiai dabar EV golfas kainuoja apie 40K Eur, kai panašios komplektacijos benzininis apie 20K Eur, tai Norvegijoje provežis įvyko tik dėl to, kad valstybė uždėjo mokesčius ir padarė subsidijas EV tokias, kad paprastas golfas su visais mokesčiais kainuoja net brangiau nei EV, jei Lietuvoje taip padarytų, tada irgi matytume labai gerą statistiką naujų automobilių pardavime, kai kokie 2/3 būtų EV, bet tik tiek, kad apskritai tų naujų automobilių būtų nuperkama gerokai mažiau ir parkas toliau pūtų, nes tik nedidelė dalis žmonių gali įpirkti kokią Koną už 40K Eur.
Elektromobiliu pagaminti, išmetama 50-100% daugiau CO2. Jeigu perkama elektros energija 60-80% gaminama kurenant anglis/dujas, tai as asmeniskai nematau jokios ekologijos.Elektros btw daugiausia perkam is Rusijos, Rusijos elektros gamybos pasiskirstymas 48% dujos, 19% anglis. Taip pat perkam iš estų "skalūninę" elektra.
Dėl manevringumo, kaip min. 2 tonas sveriantis automobilis gali būti manevringesnis už automobilį su VDV sveriantį 1,2-1,3 tonos?
Taip pat, mažai, kas kalba apie Kobalto, reikalingo baterijų gamybai kasimo daromą žalą ir dar blogiau, niekas nekalba apie ličio baterijų perdirbimą (šiuo metu perdirbama 5%), kur utilizuosim ir kiek visa tai kainuos ekologinio resurso?
Elektromobiliai gražu, jei nesigilini. Marketingistai gerai pasidarbavo pardavinėdami "Žaliąją svajonę".
O kiek CO2 išskiria naftos gavyba, perdirbimas, kuro transportavimas, visokių tepalų, atsarginių dalių gamyba, taip pat dar tų pačių naftos išgavimo įrenginių, tanklaivių, benzovežių gamyba? Ekologija visų pirma yra net ne CO2, o visi kiti teršalai, kuriuos kvėpuojame kasdien gatvėse, tai net jei CO2 gaunasi toks pats, žmonių sveikata labai pagerėtų. Beto, jei elektra gaminama net ir deginant anglis ar dujas, gaunasi teršalų ir CO2 kiekis gerokai mažesnis važinėjant EV, nes visų pirma elektriniai varikliai efektyvesni, visų antra didelių elektrinių katilai žymiai efektyvesni ir filtrai geriau dirba nei tūkstančiai mažų katiliukų, jau nekalbant apie tai, kad dauguma jų su išluptais katalizatoriais ir filtrais.
As tai nesuprantu kas pas tuos hybridu pirkejus galvoje - finale gauni nevazioujancia ir neekonomiska masina.Imi tarkim vietoj Auris Astra dyzeline ar dasitaupai ir pasiimi Golf 1,6TDI - finale turi dinamiska ir ekonomiska masina. Giminaiciai nusipirko CH-R hybrida vaziavom iki juros - prie Klaipedos vidurkis buvo 7,7l/100 dar ivertinus kad tojotos sanaudos rodomos bort kompe realybeje buna litru didesnes tai gaunasi visi 8,7 - tai kame cia ekonomiskumas? Ar ne geriau tada pirkt paprasta beniznine auto?
Tai jei leki apie 150, prieš vėją ir pilna pakrauta auto, tada ir dyzelis bus tiek pat, o benzas tokie 12 litrų. Aš vasarą važiavau pilnai pakrauta C-HR į Nidą, tai važiuojant apie 120 sąnaudos visose atkarpose nebuvo didesnės nei 6 litrai. Beto, nepamirškim, kad dauguma žmonių daugiausia važinėja mieste, sėdi kamščiuose, kur tas pats C-HR ima 4 litrus, tai kodėl jo nepirkti, jei konkurentų paprasti benzai kainuoja praktiškai tiek pat?
Tai jei leki apie 150, prieš vėją ir pilna pakrauta auto, tada ir dyzelis bus tiek pat, o benzas tokie 12 litrų. Aš vasarą važiavau pilnai pakrauta C-HR į Nidą, tai važiuojant apie 120 sąnaudos visose atkarpose nebuvo didesnės nei 6 litrai.
Dyzelis Audi Q5 ant 140km/h - 7,0l/100. Ivertink galios ir dydzio skirtumus vs CH-R
Greiciausiai manau del to kad visi nepatikes ir realiai sugalvos pamatuot ir paduos tojota i teisma ar ne? Dabar jis rodo tarpe [0,5..1] i blogaja puse ir turbut ne is piktos valios o del to kad tojota nesugeba normaliai padaryt irangos matuojanacios sanaudas.VW ta beda buvo pries 15 metu kai meluodavo visu litru,Turejau Skoda Fabia dyzely 2005 metu - ji melavo kaip dabar meluoj tojota. Siuo metu pas Audi ka teko matyt buvo max 0,3
Pilnas netas forumuose uzklausu del tojotos sanaudu melavimo
Jei nori nuvary pas elektrikus tau padarys kad rodytu -2 galesi pasakoti cia forume paskui kokia tojota ekonomiska.
Paskutinis taisė 99; 2019.11.18, 10:15.
Priežastis: Kalbos kultūra
Comment