Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKolkas apsimoka, bet tik apynaujas auto 1-2metų reeksportui į DE
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nelabai apsimoka pirkti auto iš JAV, doleris dabar brangus, daug kainuoja gamenimas, visokie muitai, jei reikia kažką remontuoti gali nebūti detalių lietuviškuose servisuose, plius dar istoriją sunkiau atsekti.
Detales kebulo tinka is EU modeliu
Bet bendrai paemus kaip pasiseks - siaip jei mazai dauzta pirkt kaip sau tuomet brangiai labai gausis finale: kaina bus artima kad pirktum tarkim is vokietijos BMW dilerio kokia nors ex-demo masina. Be to jei pirksi vokietijoje gausi ir galiojancia gamykline garantija ir turesi nemusta masinaPaskutinis taisė Darius555; 2019.05.30, 16:36.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar Vokietijoje labai perka naudotus automobilius iš JAV? Tada geriau tiesiai į DE vežti nei aplinkui per LT.
Niekas sveiku masinu is JAV neplukdo nes sakau neapsimoka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDar Kaune padaro vokiška TUV ir prašom, mašinos kilmė DE. Esu važiavės taksi Amstardame, tai taksistas susižinojęs, kad iš LT, pradėjo klausinėt, kaip ten realiai su Kaunu ir mašinom iš USA, planuoja ieškot partnerių, žino Regitra ir t.t. NL irgi stipri perekūpinimo biznyje.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Nes as matau kad tas BMW parveztas is JAV.Is ten sveiku masinu perpardavimui niekas neperka.Jei jis ir neskendes tuomet jis bus dauztas buves ir suremontuotas "pardavimui" .
Polo irgi bus dajotas garantuotai nes vokietijoje jie Brangus ir normalaus stovio be 9000EUR nepaimsi.
Taigi 9000 EUR vs 23 000EUR
Ir kaip pats matai neapsimoka su elektra kol kas vaziuot.
Tiesa dar vienas argumentas visada užmirštamas tarp elektromobilių ir automobilių. T.y. kilovatų skaičius. Pavyzdžiui pirkdamas BMW tu gauni 125kW galią, o Polo tik 55kW, tai jeigu pirktum paprastą automobilį su tiek pat kilovatų, tai atsieitų tikrai daugiau negu 9000 eurų.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Taip pamirsau paminet kad padaro kilme vokiska.Teslas irgi plukdosi cia I LT dauztas ir paskui vargsta daug kas, nes Teslai neina uzsakyt detaliu kebulo beveik jokiu - nes gamintojas tiesiog ju netiekia.
Kalbant apie apie suklijuotas auto, kokia garantija, kad avarijos metu iššaus visos pagalvės ar rėmas nesubirės, nes stuktūrinių rėmo pažeidimų garaže taip paprastai nesutvarkysi. Plius šiaip kur garantija, kad bet kada koks variklis ar bet kuris komponentas nenusprogs, nes neaišku, kokia jo būklė po avarijos smūgio, ar nebuvo įskilimų, išlinkimų ir pan.? Kaip sakot perkamos 1-2 metų senumo mašinos, tai žmonės reiškia nėra visiški ubagai, ar tada ne geriau vietoje suklijuoto BMW 5 nusipirkti naują geriausios komplektacijos passatą?Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.31, 11:33.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, Lietuvoje veikia bent vienas autorizuotas Tesla servisas, kur būtų galima atlikti tiek garantinius, tiek pogarantinius darbus, ar nusipirkęs mašiną už 100k eur turi vežti taisyti į garažiuką?
Kalbant apie apie suklijuotas auto, kokia garantija, kad avarijos metu iššaus visos pagalvės ar rėmas nesubirės, nes stuktūrinių rėmo pažeidimų garaže taip paprastai nesutvarkysi. Plius šiaip kur garantija, kad bet kada koks variklis ar bet kuris komponentas nenusprogs, nes neaišku, kokia jo būklė po avarijos smūgio, ar nebuvo įskilimų, išlinkimų ir pan.? Kaip sakot perkamos 1-2 metų senumo mašinos, tai žmonės reiškia nėra visiški ubagai, ar tada ne geriau vietoje suklijuoto BMW 5 nusipirkti naują geriausios komplektacijos passatą?
Del VW Passat su garantija vs BMW 5 JAV : cia kiekvieno asmeniniai prioritetai ka pirkt. As pvz perku daigta su garantija ir man tikrai penkis metus maziausiai rupi kad kas nors atisitks.Kitam reikia pasipuntavot o turi pinigu geriausiu atveju ant Superbo tai ir perka kate maise paskui verkia kad variklis srote kainuoja 4000EUR
Del Teslos - abejoju ar kas ant LT ja yra pirkes nauja, visos vazineja is JAV parvikltos. Ji neverta tu 100k EUR nes ten barskalas yra.Opel Insignia kokybiskiau surinkta uz Tesla.As net neabejoju kad tikrai Teslai itakos jau bent tures dabar paleistas Audi E-tron ir Mercedes modelis kurie yra pasaka palyginus su Tesla - aisku nelyginu nuvaziuojamo atstumo, bet e-tronas valdosi ir vaziuoja tikrai puikiaiPaskutinis taisė Darius555; 2019.05.31, 12:39.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Sorry, nepastebėjau, kad iš JAV, tai jo bus mušta tikrai. Skirtumas didėja tarp automobilių.
Tiesa dar vienas argumentas visada užmirštamas tarp elektromobilių ir automobilių. T.y. kilovatų skaičius. Pavyzdžiui pirkdamas BMW tu gauni 125kW galią, o Polo tik 55kW, tai jeigu pirktum paprastą automobilį su tiek pat kilovatų, tai atsieitų tikrai daugiau negu 9000 eurų.
Kol kas EV yra tikrai ne kiekvieno kisenei - nes nu moket 40k EUR uz e-Golf kazkaip manau neprotinga
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Nu tu teisus - as ir noreciau turret EV kaip antra masina po miesta vazinetis.Bet reikia turet salia ir iskastiniu kuru varoma kazka.Kaip tu pvz isivaizduoji kelione I kokia Kroatija su EV? Teko aisku Kroatijoj matyt ne viena Tesla su norvegiskais numeriais
Kol kas EV yra tikrai ne kiekvieno kisenei - nes nu moket 40k EUR uz e-Golf kazkaip manau neprotinga
Jei uždirbi 5k eur per mėnesį, tai pataupyti metus ir nusipirkti e-Golf nėra neprotinga, tai kaip tik labiau protinga, nes tada tavo kieme/garaže nebus benzino/dyzelio kvapo, nereikės į degalinę tepliotis rankų ir t.t.
Uždirbant 1k eurų per mėnesį, tai faktas, kad reikia ieškoti alternatyvų kitų, nepirksi e-Golf su mėnesine 400 eur per mėnesį įmoka.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Apskritai nelabai įsivaizduoju kelionės į Kroatiją su automobiliu. Tam yra daug pigesnės, greitesnės ir saugesnės alternatyvos kaip lėktuvai.
Jei uždirbi 5k eur per mėnesį, tai pataupyti metus ir nusipirkti e-Golf nėra neprotinga, tai kaip tik labiau protinga, nes tada tavo kieme/garaže nebus benzino/dyzelio kvapo, nereikės į degalinę tepliotis rankų ir t.t.
Uždirbant 1k eurų per mėnesį, tai faktas, kad reikia ieškoti alternatyvų kitų, nepirksi e-Golf su mėnesine 400 eur per mėnesį įmoka.
...nebus benzino/dyzelio kvapo - is kur istraukei kad yra tas kvapas. Jei su kanistrais pilstai kontrobanda ir prilaistai ant zemes aisku kad bus. Dabar Euro 6 galiu valanda laikyk uzkurta ten jokio kvapo nebus. Pries tai Euro 5 buvo irgi nesijaute.
Zinai vien del kvapo mest 40k EUR uz golfa manau turi tikrai but atbulu galu darytas
Del Kroatijos - man pvz patinka vaziuot as bijau skrist.
Paskutinis taisė Darius555; 2019.05.31, 13:23.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl tokie kainų skirtumai tarp tarkime Golfo su vidaus degimo varikliu ir elektra varomo.
Turiu omenyje iš production costs pusės. Ko gero liūto dalį skirtumo sudaro baterija?
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl tokie kainų skirtumai tarp tarkime Golfo su vidaus degimo varikliu ir elektra varomo.
Turiu omenyje iš production costs pusės. Ko gero liūto dalį skirtumo sudaro baterija?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Radau įdomios statistikos apie elektromobilius, hibridus, dyzeliu, benzinus Lietuvoje:
https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...cius-lietuvojeAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ok, skaičiuojam, golfas turi 32 kWh bateriją, reiškia prie dabartinių kaštų 200 USD už kWh ji kainuoja 6400 USD, po 10 metų pagal šitą diagramą galima tikėtis 150 USD kainos už kWh, tai golfo baterija kainuos 4800 USD, atpigimas baterijos per 10 metų 1600 USD. Dabar naujas elektrinis golfas kainuoja nuo 42 tūkst. Eur, tai įvertinus baterijos atpigimą gaunasi kaina po 10 metų 40,6 tūkst. Eur, kai tuo tarpu tokios pat komplektacijos golfas su VDV kainuoja max 20 tūkst. Eur. Taip išeina liūto dalį kainos skirtumo sudaro ne baterija, arba VW dėl masto ekonomijos elektrinius golfus pardavinėja su didžiuliais antkainiais. Kad elektrinis variklis kainuoja stipriai brangiau už VDV su visom turbinom, siurbliais ir pan. irgi abejoju.
Čia labai gerai paaiškinta, kad dar ir auto gamintojai bijo sužlugdyti savo paties biznį, kaip buvo su Kodak.
https://thedriven.io/2018/11/30/ev-p...nt-automakers/
The answer is that EVs are a ‘disruptor’ –the electric motor with around 17 parts replaces the ICE with 400, 500 or more parts. The EV single speed reduction gear transmission replaces those pesky (and occasionally unreliable) multi-speed gearboxes and DSG clutch systems. Together, these can reduce a vehicle manufacturing workforce by up to a third.
BNEF in their 2018 Electric Vehicle Report predicted that ‘the upfront cost of EVs will become competitive on an unsubsidized basis starting in 2024. By 2029, most segments reach parity as battery prices continue to fall’.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
Comment