Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Labai riebia valstybes biudzeto dali sudaro pajamos is akcizu kurui bei mokesciai is naftos imoniu. Bent jau tarp top 10 mokesciu moketoju imoniu dauguma yra susije su naftos pramone. Ir tai Lietuvoje, kuri savo naftos galima sakyti neturi. Naturalu, kad valstybe bijo subsidijuoti elektromobilius ir tuo paciu mazinti iplaukas i biudzeta. Tai labai netoliaregiskas sprendimas, bet Lietuva niekada ir nemokejo ar nenorejo kazka planuoti i ateiti. Jei 50% persestu i elektromobilius sumazetu islaidos sveikatos apsaugai, pageretu gyvenimo kokybe - tokie sunkiai ismatuojami rodikliai. Kur kas lengviau skaiciuoti momentine graza. Galima butu nutiesti analogija su rukymu ir cigaretemis - smagiau skaiciuoti iplaukas is akcizu nei kad kazkas po kazkiek metu sirgs. Bet del rukymo zalos seniausiai viskas irodyta ir apskaiciuota, o lokali tarsa tarsi koks fantomas.
    Kalbant pvz apie žutis keliuose pasaulyje iprasta praktika ivesti "gyvenimo kainos" samprota. Literally kiek vidutiniskai kainuoja salies ekonomikai prarasta zmogaus gyvybe - kiek jis galetu pagaminti vidaus produkto, jei liktu gyvas. Tai vat su sulosinta ekologijos ar rukymo sveikata sita suma galetu buti net didesne, nes zmogus gaves invaliduma jau retai dirba senu pajegumu, o jo islaikymas bei gydymas valstybei kainuoja pinigus. Gyvenimo kaina Lietuvoje yra (gal 10 kartu, kei neklistu) mazesne nei pvz Svedijoje. Skaicius esu mates ataskaituose, bet dabar tingiu vel ieskoti ir tikslinti. Esme cia ta, kad zmogaus gyvybe pas mumis nelabai ko yra verta. Todel valstybei yra naudingiau skaiciuoti siandienini pelna is naftos pramones, nei galvoti apie ekoligija vaikams ir elektromobilius.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Iš kur tokia informacija, kad tiek kainuoja kasko? Čia brangiausios komplektacijos model X ar pigiausio 3?
      https://www.manodraudimas.lt/draudim...d9ecc02b6cc546

      2014m. TESLA Model S p85
      Preliminari Bazinė KASKO kaina: 5692

      Kad negalvotumet, kad raso vejus palyginkite su savo automobilio kasko, pvz mano Opeliui manodraudimas.lt kalkuliatorius paskaiciavo visai realia kaina, kokia mazdaug vidutiniskai ir siule draudikai, atmetus pati pigiausia ir brangiausia variantus.

      Tai kadangi cia labai jie reklamuoja nuolaidas, tai ir sakau, kad kazkiek turbut galima nusidereti ismetus pvz nemokama priekinio stiklo keitima ar sumazinus km ridos skaiciu ar apribojus galiojimo teritorija.. ir sudarius asmenini pasiulyma, bet labai labai abejoju kad bus zemiau 4k.
      Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.02.26, 14:07.

      Comment


        Bėda ta, kad elektromobilis lygiai taip pat gali numušti pėstįjį, jame gali žūti žmogus nuvažiavus nuo kelio, taip pat kelia dulkes ir druskas nuo kelio, garsinis triukšmas prie didensio greičio taip pat panašus, nes padangos tos pačios ir aerodinaminis triukšmas ne daug mažesnis jei išvis mažesnis. Sunku paskaičiuoti kiek gyvybių būtų išsaugota vien tik nedūmijant. Ypač kai dar toooli iki pvz dyzelinio krovininio transporto atsisakymo.

        Comment


          Elektromobiliai isibegejantys per 3 sekundes, kas yra ne ateitis, o faktiskai dabartis mus apsaugos nuo suzalojimu keliuose?
          Jei tai tarsa, tai gal paskaiciuokime kiek tukstanciu vilkiku Lietuvoje jos sunesa, lyginant su tais pinigeliais kuriuos isstenetumem is savo mokesciu keliems simtams klerku ant Hyunday Kona?
          Jei jau pradejom apie ismetamas dujas, tai duokim lengvata ir akumuliatoriniams pjuklams, sodo traktoriukams ir panasiai. Jei jau tokie esame ekologiski, tai bukim visiems teisingi ir dosnus iki galo

          Comment


            Sito monstro isibegejimas 3 sekundes. Kas bus kai i rankas ji paims isgeres jaunimas. JAV jo kaina apie 70k. Na jei LT uz 35 atiduotu as ji iskart imu. Dar galetu ir nemokamai ikraut, juk jis toks zalias

            Comment


              Elektromobilių plėtra turi būti remiama, bet iš ties jau ir dabar pakankamai remiama - nemokamas parkavimas, galima važiuoti A juosta, elektromobiliai nesusimoka už kelių tiesimą ir priežiūrą (elektra, skirtingai nei benzinas, nėra apmokestinama akcizu). Mano supratimu tokių paskatų pakanka, nes visokie PVM mažinimai išties kur kas labiau būtų pateisinami kitiems produktams, kad ir tiems patiems dviračiams, kurie dar ir Lietuvoje gaminami. Bet su tais PVM mažinimais galima prisižaisti, nes sąrašas 'kas yra sveika ir ne' gali būti begalinis. Daug geriau apmokestinti akcizais tai, kas yra nesveika (alkoholis, cigaretės).

              Teko kažkada čia skaityti, kad Vokietijos valdžia gali skirti paramą viešojo transporto autobusų įsigijimai, bet elektriniams autobusams neskiria, nes jų baterijos turėtų būti gaminamos Kinijoje ir taip gautųsi, kad vokiečių mokesčių mokėtojai paremtų Kinijos gamintojus. Vokiečiams ekologija svarbi, tačiau jų ekonomika jiems daug svarbesnė. Tuo principu ir Lietuvoje turėtumėm vadovautis, kad mes ne Norvegija ir pats svarbiausias ir pagrindinis prioritetas turėtų būti šalies ekonomika, ne tos šalys įsigyja daugiausiai elektromobilių, kuriose nuolaidos didžiausios, o tos, kuriose ekonomika stipriausia, infrastruktūra sutvarkyta ir/ar elektromobilių pramonė išvystyta.

              Comment


                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                Elektromobiliai isibegejantys per 3 sekundes, kas yra ne ateitis, o faktiskai dabartis mus apsaugos nuo suzalojimu keliuose?
                Jei tai tarsa, tai gal paskaiciuokime kiek tukstanciu vilkiku Lietuvoje jos sunesa, lyginant su tais pinigeliais kuriuos isstenetumem is savo mokesciu keliems simtams klerku ant Hyunday Kona?
                Jei jau pradejom apie ismetamas dujas, tai duokim lengvata ir akumuliatoriniams pjuklams, sodo traktoriukams ir panasiai. Jei jau tokie esame ekologiski, tai bukim visiems teisingi ir dosnus iki galo
                nereikia suploti visko i viena. Sodo traktorius ir Jono bezdalus. Tarsa planetoje ne tas pats kas tarsa mieste. Uztenka paziureti Vilniaus tarsos zemelapius ir iskart matosi, kad daleliu kiekis centre ir uzmiestyje skiriasi labai labai zymiai. Kalbant apie automobiloiu ekologija svarbiausias aspektas sveikatai yra butent LOKALI tarsa. T.y. kad stovetum gatveje ir kvepuotum tokiu pat oru kaip ir 10km nuo miesto.
                Ta itaka, kuria planetai sudaro padidejes co2 kiekis atmosferoje yra visai kitas rodiklis, lengvieji automobiliai ji itakoja visai kitaip ir veikia jis mus netiesiogiai.
                Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.02.26, 14:26.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                  nereikia suploti visko i viena. Sodo traktorius ir Jono bezdalus. Tarsa planetoje ne tas pats kas tarsa mieste. Uztenka paziureti Vilniaus tarsos zemelapius ir iskart matosi, kad daleliu kiekis centre ir uzmiestyje skiriasi labai labai zymiai. Kalbant apie automobiloiu ekologija svarbiausias aspektas sveikatai yra butent LOKALI tarsa. T.y. kad stovetum gatveje ir kvepuotum tokiu pat oru kaip ir 10km nuo miesto.
                  Ta itaka, kuria planetai sudaro padidejes co2 kiekis atmosferoje yra visai kitas rodiklis, lengvieji automobiliai ji itakoja visai kitaip ir veikia jis mus netiesiogiai.
                  Ta tarša didele dalim skiriasi ir dėl to, kad centras duobėj ir nenupučia. Geriau būtų investuot į gatvių plovimą, kad nereiktų kvėpuot druskom ir smėliu. Ir parišt kas Šnipiškėse ar Žvėryne vis dar šildosi kietu kuru.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                    nereikia suploti visko i viena. Sodo traktorius ir Jono bezdalus. Tarsa planetoje ne tas pats kas tarsa mieste. Uztenka paziureti Vilniaus tarsos zemelapius ir iskart matosi, kad daleliu kiekis centre ir uzmiestyje skiriasi labai labai zymiai. Kalbant apie automobiloiu ekologija svarbiausias aspektas sveikatai yra butent LOKALI tarsa. T.y. kad stovetum gatveje ir kvepuotum tokiu pat oru kaip ir 10km nuo miesto.
                    Ta itaka, kuria planetai sudaro padidejes co2 kiekis atmosferoje yra visai kitas rodiklis, lengvieji automobiliai ji itakoja visai kitaip ir veikia jis mus netiesiogiai.
                    Taigi labai gerai. Mes ant persivertimo slenkscio! Dar 10m pasistenkit giliai nekvepuot ir musu organizmo sveikata ir amziaus trukme tiesiog sprogs i virsu, kai gatvese matysim tukstancius elektromobiliu Kuriu beje dar ir finansuot nereikes

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                      nereikia suploti visko i viena. Sodo traktorius ir Jono bezdalus. Tarsa planetoje ne tas pats kas tarsa mieste. Uztenka paziureti Vilniaus tarsos zemelapius ir iskart matosi, kad daleliu kiekis centre ir uzmiestyje skiriasi labai labai zymiai. Kalbant apie automobiloiu ekologija svarbiausias aspektas sveikatai yra butent LOKALI tarsa. T.y. kad stovetum gatveje ir kvepuotum tokiu pat oru kaip ir 10km nuo miesto.
                      Ta itaka, kuria planetai sudaro padidejes co2 kiekis atmosferoje yra visai kitas rodiklis, lengvieji automobiliai ji itakoja visai kitaip ir veikia jis mus netiesiogiai.
                      Bet žoliapjovės irgi sudaro lokalią taršą, pvz. šienajauna žolė tame pačiame mieste visur, pradedant individualių namų kiemais ir baigiant gatvių skiriamosiomis juostomis. Namai, kūrenami malkomis, irgi teršia miestą, tada reiktų kaip ir sakiau subsidijuoti A klasės namus ir inžinerinę įrangą. O jei pasigilinti į sveikatingumą dar plačiau, tada kaip ir sakiau pradėti reikia ne nuo švaraus oro, o švaraus maisto ir fizinės veiklos.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Bet žoliapjovės irgi sudaro lokalią taršą, pvz. šienajauna žolė tame pačiame mieste visur, pradedant individualių namų kiemais ir baigiant gatvių skiriamosiomis juostomis. Namai, kūrenami malkomis, irgi teršia miestą, tada reiktų kaip ir sakiau subsidijuoti A klasės namus ir inžinerinę įrangą. O jei pasigilinti į sveikatingumą dar plačiau, tada kaip ir sakiau pradėti reikia ne nuo švaraus oro, o švaraus maisto ir fizinės veiklos.
                        Man atrodo, kad į švarus miestas sąvoką įeina ekologiškas transportas (dviračiai, riedučiai, riedlentės, paspirtukai, elektriniai dviračiai, elektriniai motoroleriai, elektrinis viešasis transportas, elektromobiliai ir t.t.), bet visiškai neįeina dyzelino smarvė.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Dar vienas prisipazinimas

                          Šią savaitę VW generalinis direktorius Herbertas Diessas garsiai pareiškė:
                          Manau, jog Tesla dirba tikrai gerai. Jie neturi problemų dėl autorinkos palikimo. Teslai neskauda galva, dėl naujos kartos benzininių variklių, jie tiesiog gali sutelkti visą dėmesį į ateitį ir tai yra didelis privalumas lyginant su mumis.

                          Tai, jog elektromobiliai yra mūsų visų ateitis mums sako didžiausio automobilių koncerno pasaulyje vadovas.

                          Comment


                            Jei gyvenciau JAV be abejo pirkciau Tesla... Model 3 po mokesciu lengvatu tekainuoja $35k minus $3,750 federal tax credit and $2,500 rebate if you live in California.
                            UK numato kaina £33,000. Minus Government Plug-in Car Grant £3,500 gaunasi isvertus i eur 35k eur Anglijoje. Kas aisku yra jau kur kas brangiau, bet anglams dar prieinama. Na o Lietuvoje big black hole.

                            Comment


                              Model 3 dabar berods prieš visas lengvatas ir prieš mokesčius kainuoja 35 tūkst. dolerių. Čia visiškai bazinė versija. Taip pat iki 15 tūkst. dolerių atpigo ir brangesni modeliai, S bei X.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                Jei gyvenciau JAV be abejo pirkciau Tesla... Model 3 po mokesciu lengvatu tekainuoja $35k minus $3,750 federal tax credit and $2,500 rebate if you live in California.
                                UK numato kaina £33,000. Minus Government Plug-in Car Grant £3,500 gaunasi isvertus i eur 35k eur Anglijoje. Kas aisku yra jau kur kas brangiau, bet anglams dar prieinama. Na o Lietuvoje big black hole.
                                JAV ir degalai pigūs ir atstumai dideli.
                                Paskutinis taisė andyour; 2019.03.05, 20:55.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Jei gyvenciau JAV be abejo pirkciau Tesla... Model 3 po mokesciu lengvatu tekainuoja $35k minus $3,750 federal tax credit and $2,500 rebate if you live in California.
                                  UK numato kaina £33,000. Minus Government Plug-in Car Grant £3,500 gaunasi isvertus i eur 35k eur Anglijoje. Kas aisku yra jau kur kas brangiau, bet anglams dar prieinama. Na o Lietuvoje big black hole.
                                  Jei gyventum JAV, pirktum didelį, arba bent jau vidutinio dydžio, SUV, nes gyvenant Amerikoje ką nors kitą pirkti būtų kvaila. EV su šiandienine technologija ir pakrovimo galimybėmis verta pirkti nebent tik kaip antrą automobilį važinėjimui išskirtinai mieste ir šalia jo ir tik tuo atveju, jei turi galimybę pakrauti mašiną namie.

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                    JAV ir degalai pigūs ir atstumai dideli.
                                    Bet dėl atstumo didumo gaunasi, kad su mašina malasi aplink namus, o toliau skrenda. O Europoje dažnai po miestą važinėja su VT/dviračiu/vaikšto, o su mašina reguliariai važinėja ilgesnius atstumus.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Jei gyventum JAV, pirktum didelį, arba bent jau vidutinio dydžio, SUV, nes gyvenant Amerikoje ką nors kitą pirkti būtų kvaila. EV su šiandienine technologija ir pakrovimo galimybėmis verta pirkti nebent tik kaip antrą automobilį važinėjimui išskirtinai mieste ir šalia jo ir tik tuo atveju, jei turi galimybę pakrauti mašiną namie.
                                      Kas yra idealu JAV kai didelė dalis gyventojų gyvena priemiesčiuose nuosavuose namuose ir važinėja į darbą ir atgal. Kur irgi turi garantuotą parkavimo vietą. O didesni atstumai dažnai yra iki tiek didesni, kad skrenda, o ne važiuoja mašina.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Kas yra idealu JAV kai didelė dalis gyventojų gyvena priemiesčiuose nuosavuose namuose ir važinėja į darbą ir atgal. Kur irgi turi garantuotą parkavimo vietą. O didesni atstumai dažnai yra iki tiek didesni, kad skrenda, o ne važiuoja mašina.
                                        Full size SUV, nes benzinas praktiškai nieko nekainuoja su šiuolaikinių variklių MPG ir JAV kainomis bei žmonių pajamomis, parkingo vietos didelės, kurios Europoje būtų galvos skausmas su didele mašina. Pirkti ką nors kita JAV būtų tiesiog neracionalu. Nebent esi ypač didelis sportiško vairavimo mėgėjas arba EV fanatikas.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          SUV, nes benzinas praktiškai nieko nekainuoja su šiuolaikinių variklių MPG ir JAV kainomis bei žmonių pajamomis, parkingo vietos didelės. Pirkti ką nors kita yra tiesiog neracionalu. Nebent esi ypač didelis sportiško vairavimo mėgėjas arba EV fanatikas.
                                          O koas sako, kad SUV negali būti elektrinis? Buvo neseniai įmesta sportiško elektrinio SUV fotkė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X