Deja Tešlos dar ilgai neisaugs lietuvoje iš "my 3rd car" pazaidimams lygio, nes nera aplink nei vieno superchargerio (skaityk uzsiknisi kazkur toliau vaziuot), nei yra kur jas legaliai remontuot. Viso to pasekme yra ziaurokas > 4k Eur / metam Kasko.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Yra tame tiesos. Bet čia priklauso ir nuo finansinių galimybių ir nuo poreikių. Lietuvoje su Tesla ko gero gali pervažiuot skersai be jokio krovimo, atstumai pas mus nėra dideli. Pasikrauti sunkiau, reikės naktį kraut iš paprastos rozetės ar pan.
Bet tenka jau gana dažnai matyt Teslas. Aišku, ne taip dažnai, kaip kitus tradicinius automobilius, bet tikrai per savaitę bent keletą kartų pamatau. Labiausiai trūksta paskatos iš valstybės. Įkrovimo tinklai atsiras iš privačių iniciatyvų po to, kai bus tam poreikis.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąYra tame tiesos. Bet čia priklauso ir nuo finansinių galimybių ir nuo poreikių. Lietuvoje su Tesla ko gero gali pervažiuot skersai be jokio krovimo, atstumai pas mus nėra dideli. Pasikrauti sunkiau, reikės naktį kraut iš paprastos rozetės ar pan.
Bet tenka jau gana dažnai matyt Teslas. Aišku, ne taip dažnai, kaip kitus tradicinius automobilius, bet tikrai per savaitę bent keletą kartų pamatau. Labiausiai trūksta paskatos iš valstybės. Įkrovimo tinklai atsiras iš privačių iniciatyvų po to, kai bus tam poreikis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai valstybei tikslingiausia yra subsidijuoti milijonierių brangius ir galingus žaisliukus? Jau geriau investuoti į VT, pvz. naujus elektrinius autobusus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai valstybei tikslingiausia yra subsidijuoti milijonierių brangius ir galingus žaisliukus? Jau geriau investuoti į VT, pvz. naujus elektrinius autobusus.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Geriau investuoti ir į tai ir į tai.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąDeja Tešlos dar ilgai neisaugs lietuvoje iš "my 3rd car" pazaidimams lygio, nes nera aplink nei vieno superchargerio (skaityk uzsiknisi kazkur toliau vaziuot), nei yra kur jas legaliai remontuot. Viso to pasekme yra ziaurokas > 4k Eur / metam Kasko.
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
O HUAWEI arba SAMSUNG sulankstomu smartfonu niekas nezada finansuot? Juk irgi tiek plastiko sutaupo, gamyboj maziau duju naudojama lyginant su iPad ir notebook Palaukim iki 2025m ir klausimu del finansavimo nebereiks kelt. Bus proga pasitempt ir gamintojams, kad nulauzt vdv galutinai.
Tiesiog viskas priklauso nuo to, kokie yra valstybės prioritetai. Jeigu tarp jų yra sveikata, tai taršių transporto priemonių atsisakymas ir ekologiškų skatinimas turėtų būti veiksmų plane. Be abejo, skatinimo būdų yra įvairių, nebūtinai juk tiesioginės išmokos. Galima skatint įvedus auto mokestį už teršimą ar pan. Yra daug būdų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O kas bus 2025 m.?
Tiesiog viskas priklauso nuo to, kokie yra valstybės prioritetai. Jeigu tarp jų yra sveikata, tai taršių transporto priemonių atsisakymas ir ekologiškų skatinimas turėtų būti veiksmų plane. Be abejo, skatinimo būdų yra įvairių, nebūtinai juk tiesioginės išmokos. Galima skatint įvedus auto mokestį už teršimą ar pan. Yra daug būdų.
Troleibusu nauja stotele - kur kas geresnis sprendimas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai valstybei tikslingiausia yra subsidijuoti milijonierių brangius ir galingus žaisliukus? Jau geriau investuoti į VT, pvz. naujus elektrinius autobusus.
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
2025m. numatomas luzis, kada EV kaina pasieks vdv. Iskaitant dar ir krovimo tempa, ridos atstuma ir arsia konkurencija, tai turetu but tas laikmetis, kada zmones by default rinksis EV. Ta sveikata per tuos kelis metus nei pabloges nei pageres, pernelyg mazas laiko tarpas, kad tai sureiksmint. Pateisinciau, teoriskai, nebent vienu atveju, jei tas automobilis yra gaminamas pas mus, tai bent butu galima kalbet apie kazkokia pridetine verte. O dabar gaunasi taip, kad as mokesciu moketojas turiu islaikyt kazka, kas perka sau TAYCAN, RIVIAN ar panasiai. No way.
Troleibusu nauja stotele - kur kas geresnis sprendimas.
2025 m. įdomu. Problema Lietuvoje gi yra ta, kad nauji automobiliai apskritai sudaro mažą dalį viso parko. Tad kaip taršos šaltinis miestuose išliks dar turbūt bent 20-30 metų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Na tai sakau, paramų yra įvairių. Galima tarkim netaikyt PVM mokesčio elektromobiliams iki tarkim 80k Eur. Nu ar kažkaip pan. Juk variantų yra daug. Galima padidint degalų akcizą ir padidėjimą skirti paramai. Tereikia fantazijos.
2025 m. įdomu. Problema Lietuvoje gi yra ta, kad nauji automobiliai apskritai sudaro mažą dalį viso parko. Tad kaip taršos šaltinis miestuose išliks dar turbūt bent 20-30 metų.
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
O taikyt jiems nors viena centa uz ka? Kad but madingiems, vizualiai turtingiems ar atmosferiskai steriliems?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Už ekologiją, kas šioje vietoje neaišku?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kiek tos naudos jei plačiosios masės šiaip ar taip neįpirks? Tuos pačius pinigus investuojant kitur galima n+k daugiau pasiekti.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Už ekologiją, kas šioje vietoje neaišku?Paskutinis taisė Lettered; 2019.02.26, 13:37.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tokiu atveju reiktų pvm netaikyti A klasės namams/daugiabučiams ir atitinkamai jų visai statybinei ir inžinerinei įrangai, ekologiškam maistui, sporto klubams, sveikatingumo įrangai, drabužiams, tai juk duoda kur didesnį efektą sveikatai nei keli ekologiški Tesla žaisliukai.
Aš pilnai būčiau už sveiko gyvenimo skatinimą. PVM lengvatos sporto klubams - vienas variantų, tik reikėtų suvaldyt tą garsiai eskaluojamą skirtumo suvalgymą didinant kainas. Arba tarkim sportuojantys galėtų mokėti mažesnį PSD. Arba savimi akivaizdžiai nesirūpinantys turėtų papildomai susimokėt už sveikatos priežiūrą, ypač už susijusių ligų gydymą.
Pavyzdžiui rūšiuotų atliekų išvežimas yra nemokamas gyventojams (aišku, sumoka visi per kitur). Bet tai yra viena skatinimo priemonė. Kodėl negalima panašaus principo taikyt kitoms sritims?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai jūs kažkaip nedaskaitot ką aš rašau apie įvairius skatinimo būdus. Jau nebesikartosiu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPavyzdžiui rūšiuotų atliekų išvežimas yra nemokamas gyventojams (aišku, sumoka visi per kitur). Bet tai yra viena skatinimo priemonė. Kodėl negalima panašaus principo taikyt kitoms sritims?
PVM lengvatos turėtų būti tiesiogiai naudingos kiekvienam, o ne kažkokiam siauram gyventojų sluoksniui.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kokia galimybė eiliniam Petrui naudotis rūšiuotų atliekų išvežimu ir pirkt Teslą be PVM? Jei darom nuolaidą sporto klubams, tai reiktų neimt PVM ir perkant kedus ar paprastus dviračius - gal sportuoju lauke, nes man nėra arti sporto klubo.
PVM lengvatos turėtų būti tiesiogiai naudingos kiekvienam, o ne kažkokiam siauram gyventojų sluoksniui.
Comment
Comment