Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Deja Tešlos dar ilgai neisaugs lietuvoje iš "my 3rd car" pazaidimams lygio, nes nera aplink nei vieno superchargerio (skaityk uzsiknisi kazkur toliau vaziuot), nei yra kur jas legaliai remontuot. Viso to pasekme yra ziaurokas > 4k Eur / metam Kasko.

    Comment


      Yra tame tiesos. Bet čia priklauso ir nuo finansinių galimybių ir nuo poreikių. Lietuvoje su Tesla ko gero gali pervažiuot skersai be jokio krovimo, atstumai pas mus nėra dideli. Pasikrauti sunkiau, reikės naktį kraut iš paprastos rozetės ar pan.

      Bet tenka jau gana dažnai matyt Teslas. Aišku, ne taip dažnai, kaip kitus tradicinius automobilius, bet tikrai per savaitę bent keletą kartų pamatau. Labiausiai trūksta paskatos iš valstybės. Įkrovimo tinklai atsiras iš privačių iniciatyvų po to, kai bus tam poreikis.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Yra tame tiesos. Bet čia priklauso ir nuo finansinių galimybių ir nuo poreikių. Lietuvoje su Tesla ko gero gali pervažiuot skersai be jokio krovimo, atstumai pas mus nėra dideli. Pasikrauti sunkiau, reikės naktį kraut iš paprastos rozetės ar pan.

        Bet tenka jau gana dažnai matyt Teslas. Aišku, ne taip dažnai, kaip kitus tradicinius automobilius, bet tikrai per savaitę bent keletą kartų pamatau. Labiausiai trūksta paskatos iš valstybės. Įkrovimo tinklai atsiras iš privačių iniciatyvų po to, kai bus tam poreikis.
        Ar tikrai valstybei tikslingiausia yra subsidijuoti milijonierių brangius ir galingus žaisliukus? Jau geriau investuoti į VT, pvz. naujus elektrinius autobusus.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Ar tikrai valstybei tikslingiausia yra subsidijuoti milijonierių brangius ir galingus žaisliukus? Jau geriau investuoti į VT, pvz. naujus elektrinius autobusus.
          Naudos is to tik tam, kas turi daug slamanciu, daugiau niekam. Tai greiciau miesto mados reikalas. Kai turesim rezerviniame fonde 1 trln doleriu, galesim ta zaidima ir pazaisti. Estai jau pazaide.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Ar tikrai valstybei tikslingiausia yra subsidijuoti milijonierių brangius ir galingus žaisliukus? Jau geriau investuoti į VT, pvz. naujus elektrinius autobusus.
            Geriau investuoti ir į tai ir į tai.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Geriau investuoti ir į tai ir į tai.
              O HUAWEI arba SAMSUNG sulankstomu smartfonu niekas nezada finansuot? Juk irgi tiek plastiko sutaupo, gamyboj maziau duju naudojama lyginant su iPad ir notebook Palaukim iki 2025m ir klausimu del finansavimo nebereiks kelt. Bus proga pasitempt ir gamintojams, kad nulauzt vdv galutinai.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Deja Tešlos dar ilgai neisaugs lietuvoje iš "my 3rd car" pazaidimams lygio, nes nera aplink nei vieno superchargerio (skaityk uzsiknisi kazkur toliau vaziuot), nei yra kur jas legaliai remontuot. Viso to pasekme yra ziaurokas > 4k Eur / metam Kasko.
                Iš kur tokia informacija, kad tiek kainuoja kasko? Čia brangiausios komplektacijos model X ar pigiausio 3?
                Flickr

                Comment


                  Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                  O HUAWEI arba SAMSUNG sulankstomu smartfonu niekas nezada finansuot? Juk irgi tiek plastiko sutaupo, gamyboj maziau duju naudojama lyginant su iPad ir notebook Palaukim iki 2025m ir klausimu del finansavimo nebereiks kelt. Bus proga pasitempt ir gamintojams, kad nulauzt vdv galutinai.
                  O kas bus 2025 m.?

                  Tiesiog viskas priklauso nuo to, kokie yra valstybės prioritetai. Jeigu tarp jų yra sveikata, tai taršių transporto priemonių atsisakymas ir ekologiškų skatinimas turėtų būti veiksmų plane. Be abejo, skatinimo būdų yra įvairių, nebūtinai juk tiesioginės išmokos. Galima skatint įvedus auto mokestį už teršimą ar pan. Yra daug būdų.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    O kas bus 2025 m.?

                    Tiesiog viskas priklauso nuo to, kokie yra valstybės prioritetai. Jeigu tarp jų yra sveikata, tai taršių transporto priemonių atsisakymas ir ekologiškų skatinimas turėtų būti veiksmų plane. Be abejo, skatinimo būdų yra įvairių, nebūtinai juk tiesioginės išmokos. Galima skatint įvedus auto mokestį už teršimą ar pan. Yra daug būdų.
                    2025m. numatomas luzis, kada EV kaina pasieks vdv. Iskaitant dar ir krovimo tempa, ridos atstuma ir arsia konkurencija, tai turetu but tas laikmetis, kada zmones by default rinksis EV. Ta sveikata per tuos kelis metus nei pabloges nei pageres, pernelyg mazas laiko tarpas, kad tai sureiksmint. Pateisinciau, teoriskai, nebent vienu atveju, jei tas automobilis yra gaminamas pas mus, tai bent butu galima kalbet apie kazkokia pridetine verte. O dabar gaunasi taip, kad as mokesciu moketojas turiu islaikyt kazka, kas perka sau TAYCAN, RIVIAN ar panasiai. No way.
                    Troleibusu nauja stotele - kur kas geresnis sprendimas.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Ar tikrai valstybei tikslingiausia yra subsidijuoti milijonierių brangius ir galingus žaisliukus? Jau geriau investuoti į VT, pvz. naujus elektrinius autobusus.
                      Geriausia tai investuoti į įkrovimo stotelių tinklą, nes jei dabar atsirastų elektromobilių už patrauklią kainą, vistiek neapsimokėtų pirkt dėl infrastruktūros trūkumo.

                      Comment


                        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                        2025m. numatomas luzis, kada EV kaina pasieks vdv. Iskaitant dar ir krovimo tempa, ridos atstuma ir arsia konkurencija, tai turetu but tas laikmetis, kada zmones by default rinksis EV. Ta sveikata per tuos kelis metus nei pabloges nei pageres, pernelyg mazas laiko tarpas, kad tai sureiksmint. Pateisinciau, teoriskai, nebent vienu atveju, jei tas automobilis yra gaminamas pas mus, tai bent butu galima kalbet apie kazkokia pridetine verte. O dabar gaunasi taip, kad as mokesciu moketojas turiu islaikyt kazka, kas perka sau TAYCAN, RIVIAN ar panasiai. No way.
                        Troleibusu nauja stotele - kur kas geresnis sprendimas.
                        Na tai sakau, paramų yra įvairių. Galima tarkim netaikyt PVM mokesčio elektromobiliams iki tarkim 80k Eur. Nu ar kažkaip pan. Juk variantų yra daug. Galima padidint degalų akcizą ir padidėjimą skirti paramai. Tereikia fantazijos.

                        2025 m. įdomu. Problema Lietuvoje gi yra ta, kad nauji automobiliai apskritai sudaro mažą dalį viso parko. Tad kaip taršos šaltinis miestuose išliks dar turbūt bent 20-30 metų.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Na tai sakau, paramų yra įvairių. Galima tarkim netaikyt PVM mokesčio elektromobiliams iki tarkim 80k Eur. Nu ar kažkaip pan. Juk variantų yra daug. Galima padidint degalų akcizą ir padidėjimą skirti paramai. Tereikia fantazijos.

                          2025 m. įdomu. Problema Lietuvoje gi yra ta, kad nauji automobiliai apskritai sudaro mažą dalį viso parko. Tad kaip taršos šaltinis miestuose išliks dar turbūt bent 20-30 metų.
                          O taikyt jiems nors viena centa uz ka? Kad but madingiems, vizualiai turtingiems ar atmosferiskai steriliems?

                          Comment


                            Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                            O taikyt jiems nors viena centa uz ka? Kad but madingiems, vizualiai turtingiems ar atmosferiskai steriliems?
                            Už ekologiją, kas šioje vietoje neaišku?

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Už ekologiją, kas šioje vietoje neaišku?
                              Kiek tos naudos jei plačiosios masės šiaip ar taip neįpirks? Tuos pačius pinigus investuojant kitur galima n+k daugiau pasiekti.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Kiek tos naudos jei plačiosios masės šiaip ar taip neįpirks? Tuos pačius pinigus investuojant kitur galima n+k daugiau pasiekti.
                                Tai jūs kažkaip nedaskaitot ką aš rašau apie įvairius skatinimo būdus. Jau nebesikartosiu.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Už ekologiją, kas šioje vietoje neaišku?
                                  Tokiu atveju reiktų pvm netaikyti ir A klasės namams/daugiabučiams ir atitinkamai jų visai statybinei ir inžinerinei įrangai, ekologiškam maistui, sporto klubams, sveikatingumo įrangai, drabužiams, elektriniams dviračiams ir t.t., tai juk duoda kur didesnį efektą sveikatai nei keli ekologiški Tesla žaisliukai.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2019.02.26, 13:37.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Tokiu atveju reiktų pvm netaikyti A klasės namams/daugiabučiams ir atitinkamai jų visai statybinei ir inžinerinei įrangai, ekologiškam maistui, sporto klubams, sveikatingumo įrangai, drabužiams, tai juk duoda kur didesnį efektą sveikatai nei keli ekologiški Tesla žaisliukai.
                                    Galima gal tamstos duomenis pamatyt?

                                    Aš pilnai būčiau už sveiko gyvenimo skatinimą. PVM lengvatos sporto klubams - vienas variantų, tik reikėtų suvaldyt tą garsiai eskaluojamą skirtumo suvalgymą didinant kainas. Arba tarkim sportuojantys galėtų mokėti mažesnį PSD. Arba savimi akivaizdžiai nesirūpinantys turėtų papildomai susimokėt už sveikatos priežiūrą, ypač už susijusių ligų gydymą.

                                    Pavyzdžiui rūšiuotų atliekų išvežimas yra nemokamas gyventojams (aišku, sumoka visi per kitur). Bet tai yra viena skatinimo priemonė. Kodėl negalima panašaus principo taikyt kitoms sritims?

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Tai jūs kažkaip nedaskaitot ką aš rašau apie įvairius skatinimo būdus. Jau nebesikartosiu.
                                      Bet koks skatinimas yra bendro biudžeto sąskaita. Pvz PVM neimi - reiškia mažėja valstybės biudžetas. O jei transporto priemonės šiaip nereikia (t.y. neprarandamas PVM, kuris būtų sumokėtas perkant kitokį auto) ir perka tik dėl to, kad yra PVM lengvata... Kam skatinti bereikalingą vartojimą ir teršimą gamybos metu?

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Pavyzdžiui rūšiuotų atliekų išvežimas yra nemokamas gyventojams (aišku, sumoka visi per kitur). Bet tai yra viena skatinimo priemonė. Kodėl negalima panašaus principo taikyt kitoms sritims?
                                        Kokia galimybė eiliniam Petrui naudotis rūšiuotų atliekų išvežimu ir pirkt Teslą be PVM? Jei darom nuolaidą sporto klubams, tai reiktų neimt PVM ir perkant kedus ar paprastus dviračius - gal sportuoju lauke, nes man nėra arti sporto klubo.

                                        PVM lengvatos turėtų būti tiesiogiai naudingos kiekvienam, o ne kažkokiam siauram gyventojų sluoksniui.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Kokia galimybė eiliniam Petrui naudotis rūšiuotų atliekų išvežimu ir pirkt Teslą be PVM? Jei darom nuolaidą sporto klubams, tai reiktų neimt PVM ir perkant kedus ar paprastus dviračius - gal sportuoju lauke, nes man nėra arti sporto klubo.

                                          PVM lengvatos turėtų būti tiesiogiai naudingos kiekvienam, o ne kažkokiam siauram gyventojų sluoksniui.
                                          Būtent, todėl sveikam, ekologiškam maistui ar sporto prekėms PVM lengvata pasiektų kur kas didesnį ratą gyventojų, beto mityba, fizinė veikla sveikatingumui ne ką mažiau svarbu nei švaresnis oras.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X