Didelių ričių pristatyta prie Pilaitės prospekto, bet neaišku ar kabelio tiesimas sustojo ar dar tebevyksta.
Toks vaizdas, kad orinės linijos dar liks žiemoti.
Viename kelyje glūdi didelė rizika - pvz avarijų ir pan. atvejais. Keli keliai daro susiekimą patikimesniu, bei apkrauna miesto gatves tolygiau.
Vilniui tai ne naujiena. Pas mus ne tai, kad po dvi gatves nėra - ištisi akligatviai. Pvz.: Dariaus ir Girėno g., Graičiūno g., Santariškių g., Šimulionio g. ir t.t.
Gal Regitroje klaida, nes visos 93-osios modifikacijos buvo gaminamos iki 1966 metų.
ГАЗ-93 — строительный самосвал грузоподъёмностью 2,25 т (кузов V = 1,65м³) на укороченном на 320 мм шасси ГАЗ-51, серийно производился Одесским автосборочным заводом (ОдАЗ) в 1948—1954 ГАЗ-93А — строительный самосвал на укороченном шасси ГАЗ-51А, производился ОдАЗом в 1955—1958, в дальнейшем производство было передано на Саранский завод автосамосвалов (САЗ), где продолжалось в 1958—1966 ГАЗ-93АЭ — экспортный вариант строительного самосвала на специальном шасси ГАЗ-51ДУ, производился ОдАЗом в 1958—1966 ГАЗ-93В — экспортный вариант в тропическом исполнении строительного самосвала на специальном шасси ГАЗ-51ДЮ, производился ОдАЗом в 1958—1966
Comment